فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال ایران

- مسوولان کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2011 در ابتکاری جالب، اتوبوس هر یک از 16 تیم حاضر در این رقابت ها را به رنگ پرچم آن کشور و شعار ویژه آنها طراحی کرده اند. روی این اتوبوس ها که قرار است اعضای تیم های حاضر در مسابقات را از هتل به محل برگزاری بازی ها و تمرینات و بالعکس جابجا کنند، علاوه بر پرچم و نشان فدراسیون فوتبال آن کشور، لقبی نقش بسته است که هواداران آنها در سایت کنفدراسیون آسیا برایشان انتخاب کرده اند. بر همین اساس لقب تیم ایران 'شاهزاده های پارسی' است که به زبان انگلیسی هم در بالای اتوبوس نوشته شده است. 'الکس سوسای' دبیر کل مالزیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تقدیر از این حرکت گفت: این اولین باری است که کنفدراسیون آسیا با همکاری کمیته برگزاری مسابقات قطر چنین کاری کرده است. وی اظهار داشت: این شعارها توسط هواداران تیم ها انتخاب شده اند و علاوه بر شکل زیبایی که به اتوبوس ها داده، باعث افتخار بازیکنان و ایجاد غرور ملی در بین آنها هم شده است. مطمئنم بازیکنان از دیدن چنین چیزی به وجد خواهند آمد. پنجشنبه 9 دی 1389

تیم ملی فوتبال ایران با 7 گل ارتش قطر را برد

  دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ارتش قطر با نتیجه هفت بر صفر به سود ایران به پایان رسید. تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود با بازیکنان ذخیره خود با نتیجه هفت بر صفر تیم ارتش قطر را برد. شهاب گردان، خسرو حیدری، پژمان منتظری، طالبی، ابوذر رحیمی، محمد نوری، مهدی کیانی، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و کریم انصاری فر در نیمه نخست در ترکیب ایران قرار داشتند و در نیمه دوم علیرضا حقیقی جایگزین گردان شد، محمدرضا خلعتبری به جای نوروزی وارد زمین شد، محمد نصرتی جای حیدری را گرفت، محمد محمد غلامی به جای رضایی به زمین آمد و پژمان نوری هم جای کیانی را گرفت.
کریم انصاری فر (سه گل)، ایمان مبعلی (دو گل، یک گل پنالتی)، غلامرضا رضایی و محمد غلامی دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساندند.
نیمه اول این بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
همچنین پیش از گل هفتم ایران، داور یک پنالتی برای تیم ارتش قطر گرفت که علیرضا حقیقی این ضربه پنالتی را دفع کرد.
تیم ایران در اولین مسابقه خود به تساوی بدون گل مقابل تیم قطر رسیده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد