فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال ایران و آسیا-نتایج استقلال و پرسپولیس در آسیا

   تیم استقلال تهران دیدارهای خود را درفصل جدید رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا با توقف مقابل السد قطر آغاز کرد. در این دیدار که در حضور 30 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند. فرهاد مجیدی در دقیقه 28 برای تیم استقلال و کیتا در دقیقه 87 برای تیم السد گلزنی کردند. استقلالی ها در ابتدای بازی با حمایت تماشاگران خودی سعی داشتند تا دروازه حریف را باز کنند اما به دلیل نداشتن برنامه مناسب به هدف خود نرسیدند.
از سوی دیگر مدافعان تیم السد چندان منسجم نشان نداده و در برابر توپ های ارسالی و حرکات پا به توپ استقلالی ها پر اشتباه نشان دادند.
اشتباه مدافعان السد در دقیقه 28 سبب شد تا فرهاد مجیدی کاپیتان آماده استقلال دروازه حریف را باز کند تا شادی را به ورزشگاه آزادی تهران بیاورد.
پس از این گل، بازیکنان السد از لاک دفاعی خارج شدند و با استفاده از حرکات 'عبدالقادر کیتا و لیاندرو سعی بر جبران گل خورده داشتند که با دفاع خوب نماینده ایران مواجه شدند.
در دقیقه 41 استقلالی ها ضد حمله سریعی را طراحی کردند که فرهاد مجیدی دروازه حریف را گشود، اما کمک داور اول این دیدار، گل مجیدی را آفساید و مردود اعلام کرد.
بازیکنان السد در نیمه نخست موفق به جبران گل نشده تا آبی پوشان تهران با پیروزی به رختکن بروند.
نیمه دوم با حملات و دوندگی فراوان بازیکنان السد آغاز شد، آنان با پرس از میانه میدان قصد داشتند تا کنترل زمین را در دست گرفته و نتیجه بازی را تغییر دهند.
کم تعداد بودن مهاجمان تیم السد در دقایق اولیه نیمه دوم در حملات باعث شد تا این تیم نتواند موقعیت های گلزنی چندانی را بر روی دروازه آبی پوشان ایجاد کنند.
تیم السد در دقیقه 80 صاحب یک فرصت ایده آل گلزنی شد که یوسف احمد در موقعیتی تک به تک با 'وحید طالب لو'‌دروازه بان تیم استقلال، توپ را با بی دقتی به هدر داد.
حملات سفیدپوشان السد از کناره ها ادامه یافت تا اینکه این تیم در دقیقه 87 بر روی حرکت انفرادی لیاندرو‌ از جناح چپ و ضربه سر 'کیتا'، بازی را به تساوی کشاند تا با یک امتیاز با ارزش تهران را ترک کنند.
بازیکنان تیم استقلال در نیمه دوم نیز دور از انتظار ظاهر شدند تا نتوانند دیدارهای خود را در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی آغاز کنند.
 

 

پرسپولیس با دریافت 3 گل مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد 
 
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و الاتحاد عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ، با برتری تیم میزبان همراه شد. دیدار رفت دوتیم در ورزشگاه عبدالله شهر جده برگزار شد که تیم میزبان در نهایت موفق شد با حساب سه بریک به برتری دست یابد. در نیمه اول دوتیم به تساوی یک بریک رسیدند که '‌عبدالمالک زیایا' در دقیقه 13 برای الاتحاد و' مازیار زارع ' در دقیقه 19 برای پرسپولیس گلزنی کردند. اما در وقت دوم تیم میزبان برتر از پرسپولیس نشان داد و مزد تلاش خود را با دوگل پیاپی گرفت تا این بازی حساس را با نتیجه سه بریک بسودخود رقم بزند .
' محمد نور ' کاپیتان باسابقه الاتحاد در دقیقه 48 از روی نقطه پنالتی و ' زیایا' در دقیقه 74 گلهای این تیم را ثبت کردند.
در این نیمه تیم پرسپولیس ناهماهنگ و ضعیف نشان داد و بارها دروازه اش از سوی یاران الاتحاد تهدید شد . داور این دیدار برعهده ' صالح سوبخیدین '‌از مالزی بود .
پرسپولیس تنها نماینده فوتبال ایران بود که در نخستین روز مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های اسیا تن به شکست داد . تیم های سپاهان و ذوب اهن اصفهان به ترتیب مقابل الهلال عربستان و الامارات کشور امارات به برتری رسیدند و استقلال برابر السد قطر تن به تساوی داد.

 

تیم ذوب آهن ایران چهارشنبه شب با غلبه بر الامارات امارات، دیدارهای خود را در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با پیروزی آغاز کرد. در این دیدار که از گروه چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد تیم ذوب آهن اصفهان (نایب قهرمان دوره قبل) به سختی با نتیجه دو بر یک از سد تیم دسته اولی الامارات گذشت. نبیل دائودی مراکشی در دقیقه 38 برای تیم الامارات و سید محمد حسینی در دقیقه 45 و ایگور کاسترو در دقیقه 55 برای تیم ذوب آهن اصفهان گلزنی کردند. این دیدار با حملات بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان آغاز شد، سفیدپوشان سعی داشتند تا با کنترل بازی ، پاس های تک ضرب و کوتاه به دروازه تیم الامارات نزدیک شوند اما بازی درگیرانه حریف، مانع از خودنمایی بازیکنان ذوب آهن در زمین الامارات شد. در نیمه نخست، بازیکنان تیم الامارات با تجمع در یک سوم زمین خودی، بستن کناره ها و یارگیری نفر به نفر، سرعت تیم حریف را گرفته و در ضد حملات دروازه 'شهاب گردان'‌ دروازه بان ذوب آهن را تهدید کنند. تیم الامارات در دقیقه 38 بر روی یک ضد حمله از عمق خط دفاع ذوب آهن به گل رسید تا بازیکنان ذوب آهن با انگیزه بیشتری به سمت دروازه حریف حمله کنند. حملات همه جانبه بازیکنان ذوب آهن در دقیقه 45 به ثمر نشست به طوریکه این تیم بر روی یک پرتاب و ضربه سر مدافع پیش تاخته خود، بازی را به تساوی کشاند. نیمه دوم با حملات توفانی بازیکنان تیم ذوب آهن آغاز شد آنان با پاس های کوتاه و عرضی درصدد باز کردن دفاع متراکم حریف بودند که در دقیقه 55 به دومین گل خود دست یافتند. دراین صحنه، حسین ماهینی شوت سنگینی را از پشت محوطه جریمه، روانه دروازه احمد ابراهیم کرد که ایگور کاسترو برزیلی از دفع ناقص سنگربان الامارات استفاده و توپ را درون دروازه حریف جای داد. پس از این گل، دو تیم بازی پایاپای و کم افت و خیزی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه موقعیت خطرناکی بر روی دروازه ها ایجاد نشد. بازیکنان تیم الامارات در دقایق پایانی، حملات پراکنده ای را بر روی دروازه ذوب آهن طراحی کردند اما نتوانستند دروازه شهاب گردان را باز کنند تا با شکست به امارات باز گردند. پنجشنبه 12 اسفند 1389


 
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد شکست مقابل تیم فوتبال الاتحاد را در تهران و در میان هواداران پر شور خود جبران خواهیم کرد. علی دایی پس از شکست سه بر یک مقابل الاتحاد عربستان در جمع خبرنگاران افزود: بازی سختی بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم و الاتحاد بهتر از ما بود. نیمه دوم را هم خوب شروع نکردیم و در اثر یک خطا، پنالتی دادیم و گل دوم را هم دریافت کردیم. وی ادامه داد: بعد از این گل فشار زیادی آوردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. در همین نیمه یک پنالتی مسلم را هم برای ما نگرفتند که می‌توانست در نتیجه بازی موثر باشد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هر حال ما برای زدن گل حمله می‌کردیم و این تیم الاتحاد بود که در ضدحملات به گل دیگری رسید. ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. وی در خصوص اینکه آیا در تمرینات بر روی آفساید گیری کار کرده اید، تصریح کرد: ما در تمریناتمان به هیچ وجه چنین چیزی را کار نکرده بودیم و چنین چیزی را از بازیکنانم نخواسته بودم. وی اظهار داشت: فوتبال همین است. یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. ولی این بازی رفت بود و به امید خدا در بازی برگشت، این شکست را جبران می‌کنیم. دایی با اشاره به اینکه آیا داوری در نتیجه بازی تاثیر گذار بود خاطرنشان کرد: خیر. داوری در نتیجه بازی، تأثیر آنچنانی نداشت. هرچند یک پنالتی را برای ما نگرفت. غیر از آن صحنه، داوری مشکلی نداشت و ما خودمان بد کار کردیم. پنجشنبه 12 اسفند 1389


 
 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تقدیر از بازی شاگردان خود در بازی برابر الامارات گفت: حریف ما تیم گمنام و سختکوشی بود که پیروزی برابر چنین تیم هایی کمی مشکل است. 'منصور ابراهیم زاده' پس از پیروزی تیمش مقابل الامارات که در چارچوب رقابت های جام قهرمانان باشگاه های آسیا بدست آمد، افزود: بازی سختی بود، بازیکنان حریف بسیار سرعتی بودند و در صورت غفلت می توانستند برای ما مشکل آفرین باشند. وی ادامه داد: نیمه اول زیاد خوب نبودیم هرچند که شانس های متعدد گلزنی نیز داشتیم. اما در نیمه دوم و با توجه به شناخت بهتری که از بازیکنان تیم حریف پیدا کردیم، توانستیم با انجام تغییرات تاکتیکی به نتیجه دلخواه دست یابیم. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: بازی با تیم های گمنام همواره سخت است اما خوشبختانه با درایت و تلاش بازیکنان توانستیم این تیم سختکوش را شکست دهیم. ابراهیم زاده افزود: البته برای بازی های آینده یابد دقت خود را بیشتر کنیم تا در مسیر قهرمانی سال گذشته قرار بگیریم. وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه ذوب آهن در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را بدست آورده است، گفت: همین موضوع باعث شده تا تمامی تیم ها شناخت خوبی از تیم ما داشته باشند که این مساله کار ما را در ادامه رقابتها نسبت به سایر تیم ها سخت تر خواهد کرد. وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تیم ذوب آهن در این دیدار نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند، نیز گفت: دلیل این امر دفاعی بازی کردن تیم حریف بود. آنان کاملا در لاک دفاعی قرار داشتند ضمن آنکه بازیکنان ما هم در زدن ضربات آخر دقت کافی نداشتند. پنجشنبه 12 اسفند 1389


 
 سرمربی تیم فوتبال الامارات گفت: تیم فوتبال ذوب آهن توانایی رسیدن به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. قاضی الغراری پس از شکست مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران افزود:نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. وی ادامه داد: توپ بیشتر در وسط میدان در جریان بود و ما با برنامه ریزی دقیق توانستیم گل خود را به ثمر برسانیم. سرمربی تیم فوتبال الامارات گفت: ما بر روی اشتباهات فردی دو گل را دریافت کردیم و نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. وی تصریح کرد: از بازیکنان خودم برای بازی که مقابل نایب قهرمان آسیا انجام دادند رضایت دارم. وی اظهار داشت: انتظار من این بود که ذوب آهن در این دیدار بازی بسیار بهتری را از خود به نمایش بگذارد. سرمربی تیم فوتبال الامارات خاطرنشان کرد: محمد رضا خلعتبری و قاسم حدادی فر در این دیدارعملکرد بسیار خوبی داشتند. وی ادامه داد: اعتقاد دارم ذوب آهن می تواند بازهم به فینال این مسابقات برسد و حتی این بار قهرمان آسیا شود. الغراری در پایان اعلام کرد که برای صعود از این گروه امید زیادی دارد. پنجشنبه 12 اسفند 1389


 
 افشین قطبی که به تازگی مربیگری تیم 'شیمیزو اس پالس' ژاپن را بر عهده گرفته در اظهار نظری جدید گفته بهترین توصیف از خودم این است که قلبی آسیایی، تفکری اروپایی در فوتبال و روحیه ای آمریکایی دارم که ترکیب فوق العاده ای است. این در حالیست که او قبل از حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام ملت های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی گفته بود: من قلب ایرانی، اندیشه هلندی در فوتبال و روحیه ای آمریکایی دارم. به نظر می رسد که قطبی از زمان ترک ایران ادبیاتش هیچ تغییری نکرده و فقط جای کلمات او عوض شده و شاید هم وی هر جا که می رود همین حرف ها را با اندکی تغییر تکرار می کند. قطبی در این اظهار نظر که بر روی سایت 'ژاپن تایمز' قرار گرفته، به هواداران ژاپنی همچون حضورش در ایران، وعده هایی هم داده است و از آنها خواسته بعد از چند ماه در مورد عملکرد وی قضاوت کنند. وی به هواداران تیم شیمیزو اس پالس قول داده تیمی را که سال گذشته به عنوان ششمی لیگ ژاپن رسید، امسال به قهرمانی آسیا برساند. وی گفت: از گفتن هدفی که داریم خجالت نمی کشم، اما برای رسیدن به قهرمانی آسیا، اول باید به مسابقات لیگ قهرمانان صعود کنیم و قبل از آن باید قهرمان ژاپن شویم. قطبی از زمان ورود به تیم شیمیزو تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده و معتقد است، اکنون بیش از گذشته ابزار لازم را برای خوشبین نگه داشتن هواداران در اختیار دارد. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: برای ساختن یک تیم جدید باید از بازیکنان با تجربه ای که روحیه حرفه ای دارند استفاده کرد تا بازیکنان جوان با دیدن آنها انگیزه بگیرند. وی در ادامه به اطلاعاتی که از فوتبال ژاپن به دلیل کار در فوتبال کره جنوبی دارد، اشاره کرد و اظهار داشت: به نظر من لیگ ژاپن بهترین لیگ آسیا و یکی از بهترین لیگ های جهان است و شاید از نظر سازماندهی، توجه به جزییات و انگیزه بالای بازیکنان برای پیشرفت، در بین 10 لیگ برتر دنیا قرار دارد. از این که در این لیگ کار می کنم، خیلی هیجان زده هستم. پنجشنبه 12 اسفند 1389


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد