فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استقلال مقابل مس کرمان متوقف شد

 استقلال مقابل مس کرمان متوقف شد

- تیم استقلال تهران درادامه رقابت های لیگ برتر و ازهفته بیست و پنجم این مسابقات مقابل مس کرمان متوقف شد. دراین دیدار که درورزشگاه آزادی برگزار و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید ، 2 تیم در نیمه نخست یک بازی کم افت و خیز ولی فیزیکی را به نمایش گذاشتند و همین موضوع باعث شد تا توپی از دروازه ها عبور نکند. بازی خشن دوتیم در نیمه نخست باعث شد تا کیانوش رحمتی دردقیقه 32 به شدت آسیب ببیند و جای خود را به فرزاد آشوبی بدهد.
دراین نیمه بازیکنان استقلال سعی داشتند با از استفاده فضای ایجاد شده در کناره های زمین و ارسال از جناحین دروازه تیم مس کرمان را باز کنند. بهترین فرصت این تیم در دقایق اولیه با اشتباه سنگربان مس رقم خورد اما سیدصالحی مهاجم استقلال به دلیل تعلل بیش از حد ، این موقعیت مناسب را از دست داد.
این درحالی بود که اساس حملات تیم مس کرمان از جناح راست این تیم برروی دروازه استقلال و با حرکات مهرداد پولادی و میلاد فخر الدینی طراحی می شد. ضمن اینکه همچون همیشه نگاهها به ساقها و افکار ادینهو بازیکن موثر و برزیلی مس دوخته شده بود.
در نیمه دوم بازیکنان مس بازی را تهاجمی آغاز کرده و سعی داشتند از عمق خط دفاع استقلال به گل برسند اما ادینهو و پولادی نتوانستند موقعیت های خود رابه گل تبدیل کنند درنقطه مقابل بازیکنان استقلال نیز درصدد بودند تا از میانه میدان مس را تحت فشار قرار بدهند تا فرصت های گل زنی بدست آورند.
این درحالی بود که نبود یک هافبک خلاق در میانه میدان باعث شد تا استقلالی ها نتوانند به دروازه علیرضا قدیری سنگربان تیم مس نزدیک شوند، پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال که اوضاع را بحرانی می دید در دقیقه 68 ایمان مبعلی هافبک تکنیکی این تیم را وارد زمین کرد تا شاید این بازیکن بتواند روند حرکتی مهاجمان تیم استقلال را بهبود ببخشد اما حضور وی نیز ره بجایی نبرد.
البته استقلالی ها از اواسط نیمه دوم با دوندگی بیشتر نبض بازی را دردست گرفته و موفق شدند با کنترل توپ و میدان حملاتی را برروی دروازه نارنجی پوشان طراحی کنند که تمامی این حملات با هوشمندی مدافعان حریف بی اثر ماند.
این دیدار در دقایق پایانی درحالتی متعادل دنبال شد اما هیچ کدام از این 2 تیم نتوانستند به گل دست پیدا کنند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.
علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و حیدر شکور و داوود رفعتی کمک های وی در این بازی بودند.


 برترین وزنه بردار سال 2010 جهان گفت: هدفم کسب عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی 2011 و همچنین کسب مدال طلای رقابتهای المپیک 2012 است. 'بهداد سلیمی' در پایان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور در رشت افزود: امیدوارم که بتوانم با آمادگی در رقابتهای جهانی 2011 که آبان ماه سال آینده در فرانسه برگزار خواهد شد حضور یابم و مدال طلای آن رقابتها را کسب کنم. وی اظهار داشت: تلاش می کنم بتوانم روند رو به رشد خود را زیر نظر مربیان ادامه دهم تا مدال طلای رقابتهای المپیک 2012 لندن را کسب کنم. برترین وزنه بردار سال 2010 جهان بیان کرد: البته اولین مسابقه مهمی را که پیش رو داریم، رقابتهای آسیایی است که فروردین ماه سال آینده در کشور چین برگزار خواهد شد. بهداد سلیمی که در جریان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور با مهار وزنه 214 کیلوگرم موفق شد یک کیلوگرم بیشتر از رکورد جهان را که متعلق به 'حسین رضازاده' است مهار کند اضافه کرد: امیدوارم همین وزنه را بتوانم در رقابتهای آسیایی مهار کنم تا رکورد این حرکت را ترقی دهم. رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور جام 'نامجو' عصر روز جمعه با قهرمانی تیم استان فارس در شهرستان رشت پایان یافت. در این دوره از رقابتها، 304 وزنه بردار به مدت چهار روز در سالن جهان پهلوان 'نامجو' مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.  شنبه 14 اسفند 1389


 تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل تیم ملی فوتبال امارات در دیدار رده بندی انتخابی جام جهانی فوتبال ساحلی، ضمن کسب مقام سوم به جام جهانی 2011 ایتالیا صعود کرد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی پس از شکست در مقابل عمان میزبان مسابقات در ضربات پنالتی، از رسیدن به فینال بازمانده بود. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی رده بندی مقابل امارات شش بر دو به پیروزی رسید و جواز صعود به به جام جهانی 2011 گالیانی ایتالیا را کسب کرد. گلهای ایران در این بازی مسلم را مسیگر( دو گل )، فاروق درا ( دو گل ) و محمد احمدزاده و مهدی حسنی به ثمر رساندند. سهیمه آسیا در جام جهانی سه تیم است و ایران با دستیابی به مقام سوم این رقابتها به جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد. دیدار فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و عمان برگزار می شود و این دو تیم پیش از این با صعود به فنیال جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کرده بودند. رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2011 فوتبال ساحلی از هشت اسفندماه در شهر مسقط عمان آغاز شد و امروز با مشخص شدن تیم قهرمان به پایان می‌رسد. جام جهانی فوتبال ساحلی 2011 تابستان سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد. شنبه 14 اسفند 1389

 فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تصمیم گرفت تمامی شش قاره همان سهمیه ای را که در جام جهانی 201 داشتند، در رقابت های 2014 برزیل هم داشته باشند. بدین ترتیب سهمیه آسیا در جام جهانی 2014 برزیل همان 4.5 سهمیه خواهد بود که چهار تیم بطور مستقیم صعود می کنند و تیم پنجم در بازی پلی آف به مصاف نماینده اقیانوسیه خواهد رفت. اروپا نیز همان سیزده تیم دوره قبل را در جام جهانی برزیل دارد، آمریکا جنوبی به غیر از برزیل که میزبان است، 4.5 سهمیه خواهد داشت و اقیانوسیه با نیم سهمیه، آفریقا با پنج و کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی و حوزه دریای کارائیب) با 3.5 سهمیه در جام جهانی 2014 شرکت خواهند کرد. منطقه کونکاکاف پیش از این خواستار کسب سهمیه چهارم شده بود که مورد موافقت کمیته اجرایی فیفا قرار نگرفت. با وجود این تنها تغییر، قرعه کشی برای برگزاری مسابقات پلی آف است. 'سپ بلاتر' رییس فیفا در این باره گفت: نمی توان همه را راضی نگه داشت. با توجه به نتایج مسابقات جام جهانی 2010، دلیلی برای تغییر وجود نداشت. در مقدماتی جام جهانی 2010 تیم پنجم آمریکای جنوبی در دو بازی رفت و برگشت پلی آف مقابل تیم چهارم کونکاکاف قرار گرفت تا تکلیف آخرین سهمیه مسابقات مشخص شود. بعد از این بازی نماینده کونکاکاف یعنی کاستاریکا مقابل اروگوئه شکست خورد؛ ولی رؤسای فوتبال این منطقه نمی خواهند چنین اتفاقی دوباره تکرار شود. به همین دلیل فیفا تصمیم گرفته است این بار تیم های حاضر در مسابقات پلی آف را پس از قرعه کشی مشخص کند. بر این اساس تیم پنجم آمریکای جنوبی، تیم چهارم کونکاکاف، تیم پنجم آسیا و نماینده اقیانوسیه در قرعه کشی شرکت خواهند کرد. 'ژرومه والکه' دبیر کل فیفا اعلام کرد این قرعه کشی در ماه ژوییه در برزیل برگزار می شود. اما هنوز محل قرعه کشی اصلی در روز 30 ژوییه (8 مرداد) مشخص نشده است. فیفا و کمیته برگزاری جام جهانی 2014 برزیل همچنین هنوز محل برگزاری مسابقه افتتاحیه را هم اعلام نکرده اند. شنبه 14 اسفند 1389

 فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارش مالی خود، سود این فدراسیون در چهار سال گذشته را 631 میلیون دلار اعلام کرد که بخش عمده ای از آن مربوط به برگزاری مسابقات جام جهانی 2010 می شود. 87 درصد از کل درآمد فیفا در چهار سال گذشته که معادل 19/4 میلیارد دلار است، از برگزاری جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی به دست آمده که مبلغ 41/2 میلیارد دلار آن مربوط به فروش حق پخش تلویزیونی مسابقات می شود. مجموع هزینه های فیفا در این مدت نیز 56/3 میلیارد دلار اعلام شده است که به دلیل سرمایه گذاری های بیشتر برای توسعه فوتبال، 105 میلیون دلار بیش از بودجه بوده است، در حالی که برگزاری جام جهانی 2010 نیز 31 میلیون دلار بیشتر از مبلغ پیش بینی شده، هزینه در بر داشته است. 'مارکوس کاتنر' مدیر مالی فیفا در این باره گفت: 'فیفا از نظر مالی قدرتمند است، اما وابستگی زیادی به جام جهانی دارد. به همین دلیل باید با افزایش پس انداز خود، وابستگی به جام جهانی را کم کند.' گزارش اخیر مالی فیفا حاکی از افزایش یکنواخت سود سالیانه این فدراسیون است، بطوری که رقم سود آن در سال 2007، 49 میلیون دلار و در سال 2010، 202 میلیون دلار را نشان می دهد. میزان پس انداز نیز به 28/1 میلیارد دلار رسیده است. ترازنامه مالی فیفا نشان می دهد با توجه به بهتر بودن فروش حق پخش تلویزیونی و تبلیغات نسبت به حد انتظار، درآمد فیفا مبلغ 605 میلیون دلار بیش از پیش بینی های اولیه اعلام شده است و از طرفی نشان می دهد که بحران اقتصادی جهان تأثیری بر جریان مالی فدراسیون جهانی فوتبال نگذاشته است. این گزارش 48 درصد از هزینه های فیفا را مربوط به برگزاری جام جهانی و دیگر مسابقات و 22 درصد یا 794 میلیون دلار را مربوط به هزینه های بخش توسعه دانسته است.
هزینه های عملیاتی فیفا در چهار سال گذشته نیز در مجموع 707 میلیون دلار اعلام شده است. شنبه 14 اسفند 1389

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : درمذاکراتم با کفاشیان در خصوص تیم ملی فوتبال امید برنامه هایی ارایه دادم که بعید است فدراسیون فوتبال بتواند آنها راعملی کند. مجید جلالی که در خاتمه دیدارتیمش با صنعت نفت آبادان با خبرنگاران در اهواز گفت و گو می کرد اظهارداشت : درمذاکراتم با رییس فدراسیون گفتم وقتی یک تیم هشت دوره به المپیک نمی رود ،حتما مشکلاتی دارد که باید آنها را جدی گرفت . وی اضافه کرد : مشکلاتی که در این دوره وجود داردبا گذشته متفاوت است و باید آنها را دستکم نگرفت . جلالی گفت : گذشته ازاین من با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارم و نمی توانم این تیم را تا پایان لیگ برتر رها کنم . وی به بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان اشاره کرد وگفت : دو تیم بازی خوب وپایایی را در نیمه اول ازخود نشان دادند، به نحوی که تاکنون چنین بازی رااز تیم آبادان ندیده بودم ،ضمن آنکه باید بگویم دو تیم یک بازی ناب خوزستانی وپاک را به نمایش گذاشتند. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود : در نیمه دوم با تغییراتی که در خط حمله دادم موفق شدیم سه باردیگر دروازه تیم صنعت نفت آبادان را بازکنیم وبرنده این مسابقه حساس وسخت بشویم . شنبه 14 اسفند 138

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد