فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار فوتبال ایران در سال ۹۰


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یکی از چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با کسب نتیجه مساوی مقابل تیم الشباب عربستان همچنان به عنوان تیم صدرنشین گروه چهارم این رقابتها باقی ماند. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار خود در دور مقدماتی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض مقابل تیم الشباب عربستان سعودی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. تیم فوتبال ذوب آهن که در دیدار نخست خود مقابل تیم الامارات امارات به پیروزی رسیده بود، با کسب این نتیجه مساوی چهار امتیازی شد و در صدر گروه چهارم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه تیم الامارات امارات که در دیدار نخست خود مقابل ذوب آهن شکست خورده بود، با نتیجه 2 بر صفر مقابل الریان قطر به برتری رسید و با سه امتیاز در رده دوم قرار گرفت. تیم الشباب عربستان نیز با 2 امتیاز در رده سوم و تیم الریان قطر با یک امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارند. پنجشنبه 26 اسفند 1389


على دایى گفت: اگر فوتبال ایران یک نماینده در AFC داشت، داور ژاپنى این گونه براى ما قضاوت نمى کرد. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف تیمش با نتیجه یک بر یک مقابل الوحده امارات در دومین بازى از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبرى اظهار کرد: باز هم مثل بازى قبل با شهردارى همه کار کردیم و فقط گل نزدیم. همه دیدند که پرسپولیس چقدر در این بازى موقعیت داشت. دایى در پاسخ به این سوال که سرمربى الوحده گفته است پرسپولیس هم در این بازى وقت کشى کرد، گفت: دیگر عالم و آدم دیدند که کدام تیم در این بازى وقت کشى مى کرد. فقط دروازه بان الوحده ۱۰ دقیقه از زمان بازى را تلف کرد و چند بار خود را زمین انداخت.سرمربى پرسپولیس افزود: من به بازیکنان هم گفته بودم که باید در بازى به فکر گل زدن باشید و اصلا به این فکر نباشید که داور براى ما پنالتى بگیرد چرا که در عربستان هم داور یک پنالتى واضح براى ما نگرفت اما وقتى که بازیکن ما از شش قدمى توپ را به بیرون مى زند، باعث مى شود زحمات تیم در این چند روز به هدر رود. على دایى در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمى کنید پرسپولیس یک على دایى کم دارد؟ گفت: نه، چه کسى را مى توانیم بیاوریم؟ ما اول فصل خیلى سعى کردیم کریم انصارى فرد و محمدرضا خلعتبرى را به پرسپولیس بیاوریم اما نشد. اگر من ۱۰ ـ ۱۵ کیلو لاغرتر بودم، مى توانستم در زمین بازى کنم، اما این تمام موجودى ماست و من نمى توانم کار دیگرى انجام دهم. در عین حال تیم من فوتبال زیبایى بازى مى کند و همه کار مى کند به غیر از گلزنى. من دیگر نمى دانم چه کار باید بکنم. پنجشنبه 26 اسفند 1389


هیکز برگر سرمربى الوحده امارات عنوان کرد: از نظر من بازى زیبا و جالبى بود، ما حتى لیاقت گرفتن هر ۳ امتیاز این دیدار را داشتیم. از تلاش تمام بازیکنان راضى هستم و بازى کردن در این جو ورزشگاه را ستودنى مى دانم. او درباره اینکه بازیکنانش وقت کشى بسیارى در این دیدار انجام دادند،خاطرنشان کرد: این موضوع نظر شما خبرنگاران است و من به آن احترام مى گذارم. همان طور که گفتم ما در این دیدار باید پیروز مى شدیم. بازیکنان شما هم همه چیز را در این دیدار رعایت نکردند و برخى دقایق خود را بى مورد روى زمین مى انداختند. پنجشنبه 26 اسفند 1389


مهدى تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت انتخاب سرمربى تیم ملى فوتبال گفت: معتقدم نباید براى انتخاب سرمربى عجله کنیم چرا که انتخاب عجولانه مى تواند از کیفیت فرد مورد نظر ما بکاهد. امیدواریم بتوانیم پیش از عید سرمربى تیم ملى را معرفى کنیم. او افزود: مذاکرات دو ماهه اى با کاندیداهاى مورد نظر انجام شده که تا چند روز آینده این امکان وجود دارد که نام نهایى را اعلام کنیم. اما مطمئنا سرمربى آینده تیم ملى خارجى خواهد بود. تاج با رد این موضوع که کارلوس کرش به دلیل مسائل سیاسى به درخواست فدراسیون فوتبال پاسخ منفى داده ادامه داد: همچنان مذاکراتى را براى متقاعد کردن وى انجام مى دهیم که سعى مى کنیم در آینده اى نزدیک این موضوع را تمام کنیم. پنجشنبه 26 اسفند 1389


عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: سه گزینه ما براى سرمربیگرى تیم ملى تقریبا به دو گزینه کاهش پیدا کرد. وى درباره آخرین نتایج مذاکره هایش با گزینه هاى سرمربیگرى تیم ملى فوتبال ایران، اظهار کرد: خوشبختانه مذاکره ها به خوبى پیش مى رود. البته ما تاکنون سه گزینه کارشناسى شده و بررسى شده براى سپردن مدیریت تیم هاى ملى داشتیم اما به دلیل آنکه یکى از گزینه ها در ادامه مذاکره ها شرایط سختى در نظر گرفته بود و خیلى سطح بالا با قضیه برخورد مى کرد، رفته رفته از کاندیداهاى ما کنار رفت و از این پس رایزنى هاى ما با دو مربى دیگر با روندى کاملا منطقى ادامه دارد. او افزود: به نتایج مثبت ترى نسبت به گذشته رسیدیم و شب گذشته (سه شنبه) هم سه ایمیل خیلى خوب وامیدوار کننده دریافت کردم. ترابیان در پاسخ به این سوال که پیش بینى مى کنید پیش از آغاز سال جدید به توافق نهایى و امضا قرارداد با یکى از این گزینه ها خواهید رسید، گفت: نمى توان به طور دقیق در این باره حرف زد اما بنده پیش بینى مى کنم پس از تعطیلات عید کار به سرانجام نهایى و قطعى برسد. همانطور که قبلا هم گفته بودم در تعطیلات سفر چند روزه اى را به همین منظور خواهم داشت. پنجشنبه 26 اسفند 1389
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد