فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ برتر در شهر آورد هفتادم

پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در شهرآورد هفتادم

  - تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دومین شکست تلخ فصل خود مقابل تیم استقلال تهران تن داد. دراین دیدار که در حضور 70 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم استقلال با یک گل از سد همشهری خود گذشت تا فاتح هفتادمین شهرآورد پایتخت شود. آرش برهانی مهاجم تیم استقلال در دقیقه 43، ‌تنها گل این بازی حساس را وارد دروازه رحمان احمدی دروازه بان تیم پرسپولیس کرد.
بهتاش فریبا مربی تیم استقلال تهران نیز در اواخر بازی از روی نیمکت آبی پوشان اخراج شد.
سرخ پوشان در نیمه نخست با پاس های تکضرب و کوتاه، میانه میدان را در اختیار گرفتند و از کناره ها به دروازه محمد محمدی سنگربان تیم استقلال نزدیک شدند اما کم تعداد بودن بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه حریف باعث شد تا آنان نتوانند از موقعیت های خود استفاده کنند.
در این نیمه، امیر حسین فشنگچی،‌ حسین بادامکی و محمد نوری فرصت های گلزنی به دست آوردند که با بی دقتی، موقعیت های خود را به هدر دادند.
اما آبی پوشان در نیمه نخست با تجمع در میانه میدان سعی داشتند کنترل بازی را در دست گرفته و درضد حملات سرعتی دروازه تیم پرسپولیس را تهدید کنند که حربه آبی پوشان به ثمر نشست تا آنان با پیروزی به رختکن بروند.
نیمه دوم با حملات گسترده بازیکنان تیم پرسپولیس آغاز شد آنان با دوندگی بسیار نبض بازی را در دست گرفتند و به سمت دروازه آبی پوشان یورش بردند.
غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس در دقیقه 48 در یک فرار سرعتی از عمق خط دفاع استقلال، صاحب موقعیت ایده آلی شد اما تعادلش بعد از پشت سر گذاشتن محمدی بر هم خورد تا بهترین بخت سرخ پوشان به هدر برود.
حملات بی محابای سرخ پوشان در نیمه دوم ادامه یافت اما مازیار زارع، رضایی و فشنگچی نتوانستند فرصت های خود را به گل تبدیل کنند تا پرسپولیس در آستانه دهمین شکست فصل خود قرار گیرد.
در یکی از مهم ترین حوادث نیمه دوم، رضایی پس از عبور از مدافعان تیم استقلال وارد محوطه جریمه حریف شد که دروازه بان استقلال در حرکتی مشکوک به خطا مهاجم پرسپولیس را سرنگون کرد که این امر با اعتراض کادر فنی سرخپوشان همراه بود.
علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در اواخر بازی، وحید هاشمیان و اشپیتیم آرفی مهاجمان خود را وارد میدان کرد تا مشکلات خط حمله این تیم را ترمیم کند اما آنان، معدود موقعیت های خود را از دست دادند تا سرخ پوشان برای دومین بار در یک فصل، مغلوب رقیب دیرینه شان شوند.
اما بازیکنان تیم استقلال در نیمه دوم دفاع پر تعداد در یک سوم خط میانی خود را در دستور کار خود داشتند تا بتوانند از گل زده محافظت کنند.
آنان در این نیمه سعی داشتند در ضد حملات، کاپیتان خود را صاحب توپ کنند تا فرهاد مجیدی با استفاده از سرعت بالای خود دروازه رحمان احمدی سنگربان پرسپولیس را با خطر تهدید کند که یارگیری فشرده مدافعان حریف، اجازه خودنمایی را به مهاجم استقلال نداد.
اسامی بازیکنان دو تیم در این بازی به شرح زیر بود:‌
تیم استقلال :‌ محمد محمدی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی، هوار ملا محمد (اسماعیل شریفات از دقیقه 70)، فرهاد مجیدی (هادی شکوری از دقیقه 88) و آرش برهانی (سید مهدی سید صالحی از دقیقه 83)
تیم پرسپولیس : رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، مازیار زارع، محمد نوری (وحید هاشمیان از دقیقه 74)، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی و امیر حسین فشنگچی (اشپیتیم آرفی از دقیقه 85)
برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر است :‌
پنجشنبه 11 فروردین
سایپا البرز با استیل آذین
راه آهن شهرری با شهرداری تبریز
صبای قم با نفت تهران
سپاهان اصفهان با پیکان قزوین
تراکتورسازی تبریز با فولاد خوزستان
شاهین بوشهر با پاس همدان
نفت آبادان با مس کرمان
جمعه 12 فروردین
ملوان انزلی با ذوب آهن اصفهان
جدول رده بندی
1- سپاهان اصفهان 55 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 53 امتیاز
3- استقلال تهران 52 امتیاز
4- تراکتورسازی تبریز 46 امتیاز
5- پرسپولیس تهران 44 امتیاز
6- فولاد خوزستان 40 امتیاز

تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 11 فروردین 1390


- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت :‌ خوشحالم آبی پوشان توانستند رکوردی را در تاریخ شهرآورد پایتخت به ثبت برسانند. آرش برهانی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود : استقلالی ها با کسب دو پیروزی در یک فصل لیگ برتر، رکورد تاریخی را در دیدارهای شهرآورد به ثبت رساندند. وی درباره گلزنی خود در هفتادمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت‌:‌ زحمات بازیکنان را تکمیل کردم و این گل متعلق به تمام استقلالی هاست. برهانی خاطر نشان کرد :‌ بازیکنان استقلال مزد زحمات خود را مقابل پرسپولیس گرفتند تا همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند. پنجشنبه 11 فروردین 1390


 - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: در دیدارهای بزرگ همچون شهرآورد مهم رسیدن به نتیجه مطلوب و نه خوب بازی کردن است. 'پرویز مظلومی' در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: برای استقلال این یک موفقیت است که از کمترین فرصت های خود استفاده کرده و به پیروزی دست یابد. وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که در برابر هواداران سربلند شدیم چراکه این برتری متعلق به تمام تماشاگران و اعضای باشگاه استقلال است، اما اگر مغلوب می شدیم مقصر من بودم. سرمربی استقلال ادامه داد: تقصیرما نیست که پرسپولیس خوب بازی می کند و به گل نمی رسد، چراکه این مساله برای استقلال نیز در برابر النصر عربستان اتفاق افتاد که از موقعیت های گلزنی استفاده نکردیم و در نتیجه بازنده شدیم. وی اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه نخست بهتر از استقلال بازی کرد اما کادر فنی برای دقایق این دیدار برنامه داشت و خوشبختانه به هدفمان هم رسدیم. مظلومی با انتقاد از عملکرد بازیکنان از استقلال در نیمه دوم افزود:درنیمه دوم بیش از اندازه عقب نشینی کردیم و به حریف فرصت گلزنی دادیم که با فرستادن اسماعیل شریفات به میدان این مشکل برطرف شد. وی ادامه داد: از هواداران استقلال که تیم را تنها نگذاشتند بسیارممنون هستم و ازآنها می خواهم در دیدار برابر نماینده ازبکستان نیز به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند تا در آسیا هم نتیجه مناسبی کسب کنیم. مظلومی در خصوص برتری در دو دیدار رفت و برگشت برابر پرسپولییس و ثبت رکوردی تازه در این زمینه گفت: این رکورد برای تمامی تیم و باشگاه استقلال است و تنها خوشحالم که در زمان سرمربیگری من این اتفاق رخ داد. وی با اشاره به مشکلات استقلال در فصل جاری اظهار داشت: در یک ماه اخیر مشکلات و فشارهای روحی زیادی به من و خانواده ام وارد شد که می خواستم از سرمربیگری تیم کناره گیری کنم اما با لطف خداوند و تلاش زیاد دوباره استقلال را به شرایط ایده آل رساندم. مظلومی در خصوص بازی ندادن به مجتبی جباری و بیژن کوشکی عنوان کرد:جباری و کوشکی بازیکنان بزرگی هستند اما باید بدانند که در کنار استقلال به این بزرگی رسیده اند. وی افزود: یک بازیکن باید نظم و انضباط را در سرلوحه کار خود قرار داده و در خدمت تیم باشد. سرمربی استقلال ادامه داد: خوب می دانم که استقلال چه کمبودهایی دارد و با نیروهایی که در اختیار داریم به دنبال کسب نتایج مناسب هستیم و در این راستا از حمایت های مسوولان باشگاه تشکر می کنم. پنجشنبه 11 فروردین 1390

 - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هرگاه مسوولان باشگاه بخواهند، پرسپولیس را ترک می کنم. علی دایی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در گفت وگو با خبرنگاران افزود : برکناری ام از تیم پرسپولیس بستگی به نظر مدیریت باشگاه دارد. من یک مربی هستم و تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن تیمم انجام داده ام. وی اظهار داشت :‌ اگر تیم من در شهرآورد پایتخت عملکرد بدی داشت ، پرسپولیس را ترک می کردم اما بازیکنان امروز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. دایی با بیان اینکه بدشانسی گریبانگر پرسپولیس شده است، افزود : موقعیت بازیکنان موقعیت های بی شمار خود را به سادگی از دست دادند تا پرسپولیس متحمل شکست دیگری در لیگ برتر شود. سرمربی پرسپولیس ادامه داد : در مجموع از عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس راضی هستم اما می دانم که مهم نتیجه شهرآورد پایتخت بود که به راحتی آن را از دست دادیم.
وی درباره عملکرد داوران بازی گفت : اگر حرفی در این خصوص بزنم هزار حرف و حدیث پیش می یاد، بهتر است کارشناسان در این مورد اظهار نظر کنند. دایی در خصوص تعویض های تیم پرسپولیس افزود:‌ وحید هاشمیان و اشپیتیم آرفی را وارد میدان کردم تا خط حمله تیم تقویت شود اما آنان نیز از فرصت های خود استفاده نکردند. وی گفت: هاشمیان مدت هاست که بازی نکرده و کادر فنی پرسپولیس با تلاش فراوان این بازیکن را به دیدار شهرآورد رساندند. سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد : دارایی این تیم بیش از این نیست. کادر فنی بازیکن دیگری را ندارد که به ترکیب تیم اضافه کند. وی ادامه داد: وحید هاشمیان در نیم فصل به جمع سرخ پوشان ملحق شد تا مشکلات خط حمله تیم را برطرف کند که این بازیکن دچار آسیب دیدگی شد تا نتوانیم مشکلات این خط را برطرف کنیم. دایی با بیان اینکه ترکیب پرسپولیس را در ابتدای فصل نبسته است، افزود : تنها شش بازیکن را جذب کردم که آنان در حال حاضر بهترین های این تیم هستند. سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این تیم با شکست مقابل استقلال امیدهایش را برای قهرمانی لیگ برتر از دست داد، افزود : از این پس ، تمرکز خود را معطوف کسب موفقیت در جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خواهیم کرد. وی با اشاره به اینکه شرمنده هواداران تیم پرسپولیس است، تصریح کرد : علیرغم این شکست وجدانم راحت است زیرا تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام دادم، هرچند بازیکنان نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند. پنجشنبه 11 فروردین 1390

 - سرپرست باشگاه استقلال تهران ، دو پیروزی تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر را تقدیم هواداران استقلال کرد. علی فتح الله زاده افزود :‌ استقلال برای نخستین بار است که در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی می رسد که این موفقیت را تقدیم هواداران می کنم. وی درباره آینده پرویز مظلومی بر روی نیمکت تیم استقلال اظهار داشت :‌ از این مربی خواسته بودیم که در نخستین سال حضورش در استقلال، مقام چهارمی را به دست آورد که این تیم توانسته است انتظارات باشگاه را برآورده کند. فتح الله زاده تصریح کرد :‌ به طور حتم مظلومی فصل آینده نیز هدایت تیم استقلال را در رقابت های باشگاهی برعهده خواهد داشت. وی با بیان اینکه هر یک از بازیکنان تیم استقلال 25 میلیون ریال پاداش دریافت خواهند کرد، گفت : آنان مستحقق دریافت چنین پاداشی هستند. سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری هافیک این تیم افزود :‌ این بازیکن با جریمه نقدی مواجه شده است و هم اکنون در تمرینات تیم حضور دارد تا آماده بازی در استقلال شود. پنجشنبه 11 فروردین 1390

 - سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت:‌ باید به علی دایی فرصت داد تا توانایی های خود را در این تیم نشان دهد. حبیب کاشانی در گفت وگو با خبرنگاران درباره بررسی عملکرد کادر فنی پرسپولیس افزود :‌ این موضوع احتیاج به بررسی ندارد، فدراسیون فوتبال به افشین قطبی که به اندازه علی دایی زحمت زیادی برای فوتبال نکشیده است، دو بار فرصت داد اما ما هنوز چنین فرصت هایی را به اسطوره فوتبال کشورمان نداده ایم. وی با بیان اینکه بازیکنانی کنونی پرسپولیس قراردادهایی چند ساله با باشگاه داشتند، اظهار داشت :‌ مجبور بودیم با همین نفرات در فصل جاری لیگ برتر شرکت کنیم. کاشانی با بیان اینکه به هیچ وجه از نتیجه شهرآورد پایتخت راضی نیست، گفت :‌ قبول دارم به بازی خوب امتیاز نمی دهند، پرسپولیس باید برنده این بازی می بود اما بازیکنان در موقعیت خود استفاده نکردند. سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هواداران انتظار پیروزی مقابل استقلال را داشتند، افزود :‌ آنان حق دارند که ناراحت باشند اما باید به کادر فنی فرصت دهند تا بتواند تفکرات خود را در تیم پیاده کند. وی درباره عملکرد داوران بازی گفت : تصور می کنم ترکی در صحنه پنالتی پرسپولیس اشتباه کرد . متاسفانه در بازی رفت نیز داور گل صحیح پرسپولیس را مردود اعلام کرد تا عملا سرخ پوشان شش امتیاز حساس را از دست دهند. کاشانی در خصوص دو دستگی میان هواداران تیم پرسپولیس اظهارداشت:این موضوع طبیعی است زیرا آنان احساسات مختلفی دارند ونمی توانیم هنگام ورود به ورزشگاه آنها را گزینش کنیم. پنجشنبه 11 فروردین 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد