فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال آسیا



لیگ قهرمانان آسیا گروه A
تیمبازیهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتیاز
1سپاهان33009279
2الهلال(عربستان)32015326
3الغرافه(قطر)3012033-1
4الجزیره(امارات)3012286-1
نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته سوم این مسابقات خوش درخشیدند و توانستند نتایج خیره کننده ای مقابل حریفان کسب کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» در روز اول این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار با بنیادکار ازبکستان به این کشور سفر کرده بود در زمین حریف توانست یک امتیاز کسب کند. سپاهان دیگر نماینده کشورمان نیز توانست با برتری 3 گله صدر جدول را با 9 امتیاز در اختیار خود درآورد.

شب دوم این مسابقات نیز با درخشش تیم های ذوب آهن و استقلال تهران همراه شد و هر دو نماینده شایسته ایران با گل های بسیار حریفان خود را شکست دادند.

سپاهان و الاتحاد تنها نمایندگان 9 امتیازی مسابقات

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را هم با پیروزی پشت سر گذاشت تا صعودش به مرحله بعد تا حد زیادی قطعی شود.


نماینده ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر میزبان الغرافه بود و در پایان با برتری 2 بر صفر میهمانش را بدرقه کرد.

سپاهان با این پیروزی امتیازهای کامل تمام دیدارهای دور رفت مرحله گروهی را به دست آورد و با 9 امتیاز در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی قرار گرفت.

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 31 فروردین از ساعت 20:20 دقیقه به مصاف الغرافه برود.


صعود استقلال به رده دوم جدول

استقلال بالاخره در بازی سوم لیگ قهرمانان برنده شد و با چهار امتیاز شانس زیادی برای صعود ار گروه B پیدا کرد.
چهارشنبه عصر در ورزشگاه آزادی تهران و در حالیکه تماشاگران کمی برای بازی به ورزشگاه آمده بودند شاگردان پرویز مظلومی 4 به 2 پاختاکور ازبکستان را شکست دادند.

هوار ملامحمد(12)، فرهاد مجیدی(23)، مهدی سیدصالحی(57) و آرش برهانی (4+90) برای استقلال گل زدند و دوشان ساویچ(5) و شیخف(90) زننده گلهای پاختاکور بودند.

السد قطر با 7 امتیاز سرگروه است و النصر عربستان با 4 امتیاز پشت سر استقلال ایستاده است.

کارلوس کی روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران، تماشاگر ویژه این بازی بود.


تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 30 فروردین از ساعت 18 به مصاف پاختاکور برود.



پرسپولیس تنها نماینده ناکام لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در برابر بنیادکار ازبکستان به تساوی بدون گل دست یافت.

پرسپولیس که در این بازی با تغییراتی چند در ترکیب خود به میدان رفته بود،‌ سعی در کنترل بازی در نیمه اول داشت که با دفاع منطقی در برابر فشار تیم میزبان،‌ کار را به نیمه دوم کشاند.

سرخپوشان تهرانی در این نیمه دوم نیز با کنترل بازی، بنیادکار را در برنامه های هجومی خود ناکام گذاشتند و در دو صحنه نیز صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند.

هادی نوروزی در این نیمه می توانست از محوطه شش قدم دروازه حریف را باز کند اما مدافعان حریف مانع گلزنی وی شدند.

هر دو تیم در وقت اضافه نیمه دوم صاحب ضربه هایی ایستگاهی شدند که آن را از دست دادند.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی با یک امتیاز به کشور بازگردند.

پرسپولیس و بنیادکار دو امتیازی هستند با این وجود پرسپولیس پایین تر از این تیم در رتبه چهارم قرار دارد.


تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 31 فروردین از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف بنیادکار برود.



رویش گل های زیبای اصفهانی توسط ذوب آهنی ها

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در دو دیدار نخستش در نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده بود،چهارشنبه شب با پیروزی مقتدرانه برابر الریان به صدرنشینی‌اش در گروه چهارم این رقابتها تداوم بخشید.

به گزارش مهر دیدار تیم های فوتبال الریان قطر و ذوب آهن اصفهان در هفته سوم نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امروز چهارشنبه به قضاوت آندری حداد در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد که در پایان شاگردان منصورابراهیم زاده با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دادند.

در این دیدار که در حضور 1500 تماشاگر برگزار شد تیم ذوب آهن در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان حاکم بود و در پایان نیز مزد برتری اش را دریافت کرد و جشنواره ای از گل های زیبای اصفهانی را تقدیم قطری ها کرد. این پیروزی در حالی حاصل شد که از دقیقه 56 تیم الریان به دنبال اخراج ایتمار 10 نفره به بازی ادامه داد.

برای تیم فوتبال ذوب آهن در این دیدار محمدرضا خلعتبری(11)، ایگور کاسترو(24) و قاسم حدادی فر(71) به ثمر رساندند و تنها گل تیم الریان را جارالله المری(13) وارد دروازه شهاب گردان کرد. گل های بازیکنان ذوب آهن به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه حریف شد. حدادی فر از فاصله 30 متری دروازه الریان را باز کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن که قبل از این برابر الامارات به پیروزی رسیده بود و با تیم الشباب عربستان نیز مساوی کرده بود، با پیروزی برابر الریان قطر 7 امتیازی شد تا حدود زیادی صعودش به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد. شاگردان منصور ابراهیم زاده عنوان نایب قهرمانی آسیا را با خود یدک می کشند.


تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 30 فروردین از ساعت 21  به مصاف الریان برود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد