فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ

 محمدحسین جعفرى گفت: داورى بازى تراکتورسازى و استقلال هیچ مشکلى نداشت.مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى پس از پیروزى ۲ بر ۱ تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادى گفت: بازى خوبى را از هر دو تیم شاهد بودیم و خوشحالم که توانستیم در ورزشگاه آزادى استقلال را شکست دهیم.او درباره داورى این بازى گفت: احساس کردم داورى هیچ مشکلى نداشت، به هر حال وقتى که صحنه هاى مشکوکى در زمین اتفاق مى افتد این صحبت مطرح مى شود که داور از یک تیم جانبدارى کرده؛ اما در مورد این مسائل باید کارشناسان داورى نظر بدهند. جعفرى درباره فروش امتیاز باشگاه تراکتورسازى به حسین هدایتى گفت: از آنجا که هنوز به کلیت این بحث وارد نشده ایم، چیزى نمى توان گفت و همه چیز در آینده معلوم مى شود. سه شنبه 23 فروردین 1390

 وحید هاشمیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس پتانسیل بالایى دارد که توانستیم گوشه اى از آن را در بازى با ذوب آهن نشان دهیم. وى پس از پیروزى ۳ بر صفر پرسپولیس برابر ذوب آهن، گفت: ما در بازى برابر استقلال، شهردارى تبریز و الوحده هم بازیهاى خوبى ارائه دادیم اما موقعیتهایمان تبدیل به گل نشد. تنها تفاوت این بازى با بازى هاى قبلى مان این بود که موقعیتهایمان تبدیل به گل شد. او افزود: پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک بازى منطقى و فکورانه ارائه داد و برابر یکى از بهترین تیم هاى لیگ، نتیجه بسیار خوبى گرفت. به نظرم پرسپولیس مى تواند با ادامه این روند، نتایج خوبى در دیدارهاى آینده اش بگیرد. وى درباره آنچه از آن به عنوان مشکل گلزنى پرسپولیس یاد مى شد، گفت: در معتبرترین لیگ هاى دنیا و در بزرگ ترین تیم هاى اروپایى هم مشکلاتى از این دست پیش مى آید. متاسفانه در کشور ما تنها وظیفه مهاجم را گلزنى مى دانند و اگر یک مهاجم، همه کار بکند و گلزنى نکند، او را موفق نمى دانند. در حالى که یک بازیکن مى تواند فارغ از گلزنى، نقش تعیین کننده اى در موفقیت تیمش داشته باشد. زننده یکى از گلهاى پرسپولیس مقابل ذوب آهن، ادامه داد: روز شیرینى بود که با گلزنى من هم مقارن شد. با این وجود حتى اگر گل هم نمى زدم، از موفقیت پرسپولیس خوشحال بودم و در نهایت، این برد را به هواداران تبریک مى گویم. سه شنبه 23 فروردین 1390

 مراسم تجلیل از ناصر حجازى دیروز با حضور سرپرست هاى ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شد. در مراسمى که براى تجلیل از ناصرحجازى، پیشکسوت فوتبال کشورمان برگزار شد، حبیب کاشانى و على فتح الله زاده، سرپرست هاى ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز حضور یافتند. در این مراسم حبیب کاشانى، درباره شخصیت ناصر حجازى اظهار کرد: صداقت در گفتار و صراحت، از مهمترین ویژگى هاى حجازى است که در فوتبال کشورمان شاهد آن بودیم. گذشته ما سرشار از خاطرات شیرینى است که با حضور ناصر حجازى شکل گرفته و تجلیل از چنین شخصیت هایى، تجلیل و بزرگداشت فوتبال ماست.ناصر حجازى نیز در این مراسم گفت: با وجود اینکه کاشانى مدیر تیم رقیب ما بوده است، همچنان پیگیر و جویاى احوال من بوده اند. در این مراسم که همزمان با افتتاح سایت شخصى ناصر حجازى هم بود چهره هایى چون حمید استیلى و پوریا پورسرخ هم حضور داشتند. سه شنبه 23 فروردین 1390

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم هایى که مقابل ما فوتبال بازى مى کنند، عاقبت شان مانند ذوب آهن خواهد بود.وى در مورد پیروزى ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس در تمام بازى هاى خود نمایش خوبى دارد و تنها مشکلش گلزنى است که خوشبختانه در این دیدار ۳ گل خوب را به ثمر رساند. او ادامه داد: ذوب آهن تیم بزرگى است وبازى هاى خوبى را انجام مى دهد و پرسپولیس هم چون فوتبال بازى مى کند در این بازى نتیجه گرفت و نشان داد تیم هایى که واقعا مقابلش فقط فوتبال بازى مى کنند چه بلایى سرشان مى آید و عاقبت آنها مانند ذوب آهن است. این پیروزى را به ۱۰ درصد تماشاگرى که در این شرایط حساس ما را تنها نگذاشتند، تقدیم مى کنیم. خوردبین در مورد داورى عنوان کرد: مظفرى زاده یکى از بهترین داوران ایران است. این داور عادلانه سوت زد و اگر به سود پرسپولیس قضاوت مى کرد، باید پنالتى ما را مى گرفت که این اتفاق نیفتاد. وى در مورد شعارهایى که قرار بود در صورت شکست پرسپولیس علیه دایى داده شود، تاکید کرد: متاسفانه این صحنه را دیدم. این افراد همان هایى هستند که براى پرسپولیس حاشیه درست مى کنند. به هواداران پرسپولیس مى گویم که این افراد را به خوبى بشناسند و خود را از آنها جدا کنند. سه شنبه 23 فروردین 1390

 علیرضا منصوریان مدعى شد حاضر نیست با هر شرایطى به همکارى خود با تیم ملى فوتبال کشورمان ادامه دهد.او در مورد وضعیتش گفت: شرایطم در تیم ملى مشخص نیست و همه چیز در خصوص همکارى یا قطع همکارى با تیم ملى ظرف روزهاى آینده مشخص مى شود. منصوریان ادامه داد: نمى خواهم دستیار تحمیلى باشم؛ فدراسیون فوتبال در حق من لطف دارد و مرا به عنوان گزینه ایرانى تیم ملى معرفى کرده است اما صراحتا اعلام مى کنم کار کردن با هر شرایطى را قبول نمى کنم. منصوریان در پایان تصریح کرد: به عنوان یک مربى جوان دوست دارم در کنار مربى خارجى نکات تازه اى بیاموزم و به تیم ملى کشورم خدمت کنم . اگر کوئیروش به معناى واقعى مرا قبول داشته باشد با افتخار در خدمت تیم ملى خواهم بود، در غیر این صورت دیگر مربى تیم ملى نخواهم شد. سه شنبه 23 فروردین 1390

برد پر گل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان


- تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی پرگل مقابل ذوب آهن اصفهان به ناکامی های متوالی خود در لیگ برتر باشگاه های ایران پایان داد. در این دیدار که با باد شدید ورزشگاه فولاد شهر اصفهان همراه بود،‌بغض تیم پرسپولیس با سه گل ترکید تا علی دایی به ناکامی های خود در یک ماه اخیر خاتمه دهد. امیر حسین فشنگچی در دقیقه 5+45، وحید هاشمیان در دقیقه 67 و محمد نوری در دقیقه 71 برای تیم پرسپولیس گلزنی کردند.

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم ذوب پس از گل نخست تیم پرسپولیس به دلیل اعتراض به داور بازی از روی نیمکت این تیم اخراج شد.
بازی با دوندگی فراوان سرخپوشان پرسپولیس آغاز شد. آنان حملات پراکنده ای بر روی دروازه سفیدپوشان ذوب آهن طراحی کردند.
درمهم ترین موقعیت پرسپولیس دراین دقایق، شوت سنگین مازیار زارع به دیرک افقی دروازه ذوب آهن اصابت کرد اما درون دروازه شهاب گردان قرار نگرفت.
در ادامه این نیمه، سفیدپوشان ذوب آهن با تجمع در میانه میدان، نبض بازی را در اختیار گرفتند و با پاس های تکضرب و کوتاه به دروازه سرخ پوشان نزدیک شدند.
در نیمه نخست، سفید پوشان صاحب دو فرصت گلزنی بر روی اشتباه علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس شدند که ضربات مهدی رجب زاده و ایگور کاسترو را به ترتیب علیرضا نور محمدی و سپهر حیدری دفع کردند.
تیم پرسپولیس در وقت های اضافی نیمه نخست بر روی یک ضد حمله سرعتی از جناح راست، سانتر محمد نوری و ضربه فشنگچی به گل رسید تا سرخ پوشان با پیروزی به رختکن بروند.
سفید پوشان ذوب آهن در نیمه دوم با سرعت دادن به بازی و پاس های کوتاه سعی داشتند دروازه پرسپولیس را باز کنند که در این امر ناموفق عمل کردند.
اما بازیکنان پرسپولیس دراین نیمه با پرس از میانه میدان و دفاع چند لایه در اندیشه بسته نگه داشتن دروازه خود را داشتند تا بتوانند در ضد حملات دروازه شهاب گردان را تهدید کنند.
تاکتیک سرخ پوشان در اواسط نیمه دوم به ثمر نشست به طوریکه این تیم دو گل درون دروازه تیم میزبان جای داد تا پرسپولیس با این سه گل تمامی معادلات و فرضیه ها را بهم بریزد.
در دقیقه 67 تیم پرسپولیس ضد حمله سرعتی را از عمق خط دفاع ذوب آهن طراحی کرد که وحید هاشمیان پاس زیبای محمد نوری را به گل تبدیل کرد.
شیرازه تیم ذوب آهن پس از این گل از هم پاشیده شد به طوریکه بازیکنان این تیم دقایقی تمرکز خود را از دست دادند تا بر روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه نوری، سومین گل خود را دریافت کنند.
دراواخر این دیدار دو تیم بازی پایاپای و درگیرانه ای را در میانه میدان به نمایش گذاشتند تا تغییر در نتیجه بازی حاصل نشود.
تیم پرسپولیس در یک ماه اخیر صاحب دو شکست برابر تیم های ملوان انزلی و استقلال تهران و یک تساوی مقابل شهرداری تبریز در لیگ برتر باشگاه های ایران و دو تساوی مقابل تیم های الوحده امارات و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا شده و دچار بحران شدیدی گشته بود .

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 21 فروردین 139


رابیان: برنامه کوئیروش در ایران ، تکرار الگوى منچستر یونایتد

- سرپرست تیم ملى فوتبال ایران مى گوید کارلوس کوئیروش مى خواهد برنامه اى همچون برنامه اى که در منچستر یونایتد اجرا شد را در فوتبال ایران اجرا کند. عباس ترابیان با اشاره به ارائه برنامه هاى کارلوس کوئیروش به فدراسیون فوتبال گفت: برنامه هاى او بسیار گسترده است به نحوى که برنامه هاى داخلى او در مقایسه با برنامه هاى داخل زمین فوتبال غیر قابل تصور است. کوئیروش مى خواهد الگوى منچستر یونایتد را در فوتبال ایران اجرا کند و ما هم از این مساله استقبال مى کنیم. مصمم هستیم که این کار انجام شود. او افزود: به غیر از این مسایل، اسکان و امکاناتى که در دفتر کار مورد نیاز کوئیروش بود را برایش فراهم کرده و سایر کمبودها را برطرف مى کنیم. اطلاعاتى که او از فوتبال ایران مى خواهد بسیار گسترده است. کوئیروش از ما اطلاعات بازیکنان سابق تیم ملى در دوره هاى گذشته را خواسته است. او همچنین نتایج باشگاه ها از چند سال قبل تا به حال را مطالبه کرده است. ترابیان درباره محل اسکان کوئیروش هم گفت: حضور او و همکارانش در هتل موقتى است و ما محل زندگى را براى آنها تهیه کرده ایم. قرار است خانواده هاى کوئیروش و همکارانش به تهران بیایند. آن ها محل اسکانشان را دیده اند و پسندیدند. وى در باره برخى انتقادها به چند شغله شدنش در فوتبال گفت: واقعیت این است که اگر رئیس فدراسیون به این نتیجه مى رسید کس دیگرى مى تواند کارها را انجام دهد و به او اطمینان مى کرد، قطعا این کار را انجام مى داد. من براى هر کار خود تعریفى ایجاد کردم. از ساعت ۷ تا ۹ صبح کارهاى فوتسال را انجام مى دهم. مثل ساعت کارها در فوتسال پیش مى رود. در این چند وقت نشده که کسى بخواهد مرا ببیند و این امکان به وجود نیاید. از ساعت ۹ صبح به بعد برنامه هاى کمیته بین الملل را انجام مى دهم که برنامه هاى بسیار گسترده اى دارد. اگر واقعیت را بخواهید هر کدام از این ۳ بخش باید مسئولان متفاوتى داشته باشند. اما من مشکلى ندارم و تا هر زمانى که لازم باشد به طور دقیق و با برنامه ریزى منسجم این ۳ مسئولیت را به صورت همزمان پیش مى برم.

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 23 فروردین 13


AFC اعلام کرد: سپاهان در صدر بازى جوانمردانه لیگ قهرمانان آسیا

- تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در صدر رده بندى بازى جوانمردانه این مسابقات قرار گرفت. در این رده بندى تیم سپاهان ایران به همراه »ناگویا گرامپوس« ژاپن با گرفتن کمترین کارت زرد و قرمز در صدر این رده بندى قرار گرفته اند. بازیکنان این ۲ تیم در دور رفت مرحله گروهى تنها یک بار از داوران کارت زرد گرفته اند.تیم فوتبال سپاهان ایران در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا با سه پیروزى در صدر گروه A قرار گرفته اما ناگویا گرامپوس ژاپن با یک امتیاز قعرنشین گروه F این مسابقات است.تیم هاى »جیجو یونایتد« کره جنوبى، العین امارات و »کاشیما آنتلرز« ژاپن با ۲ اخطار در رده دوم و »ملبورن ویکتورى«، سیدنى استرالیا، سئول کره جنوبى و »هانگژو« چین با ۳ اخطار در رده سوم جدول بازى جوانمردانه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.در این فهرست بیشترین کارت را تیم النصر عربستان با ۱۳ کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده و شاندونگ چین با ۱۲ کارت زرد و یک کارت قرمز در رده دوم بى انضباط ترین تیم ها قرار دارد.

تاریخ  مخابره پیام:دوشنبه 22 فروردین 139

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد