فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار داغ فوتبال هفته ۳۰

 

 سپاهان با غلبه بر تراکتورسازی به قهرمانی نزدیک شد
 
- تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست تراکتورسازی به صدر نشینی اش در لیگ برتر ادامه داد. در این دیدار که با نتیجه 3 بر 1 به سود سپاهان به پایان رسید 'ابراهیم توره' در دقایق 43 و 79 و محسن بنگر در دقیقه 70 برای تیم سپاهان گلزنی کردند. تنها گل تیم تراکتورسازی با گل به خودی احسان حاج صفی مدافع تیم سپاهان برای این تیم به دست آمد. تیم سپاهان با این پیروزی 61 امتیازی شد و همچنان به صدر نشینی اش در جدول رده بندی لیگ برتر ادامه داد. در این دیدار که از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر عصرامروز(جمعه)در ورزشگاه یادگار امآم (ره) تبریز برگزار شد تیم سپاهان به دنبال کسب نتیجه پیروزی و صدر نشینی بود؛این درحالی است که تیم تراکتورسازی نیز به دنبال تثبیت وضعیت خود درجدول رده بندی و جایگاه چهارمی بود.
برهمین اساس بازیکنان 2 تیم از ابتدا، بازی هجومی را در دستور کار قرار داده و بر روی دروازه حریف خطراتی را ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمان و از طرفی درخشش دروازه بانان 2 تیم تمامی این فرصت ها از دست رفت.
در دقیقه بیست وششم این بازی و به دنبال اشتباه مسلم محمد نصرتی و پاس زیبای غلامرضا عنایتی،ابراهیم توره در محوطه جریمه با عباس محمدی دروازه بان تیم تراکتورسازی در وضعیت تک به تک قرار گرفت و خود و تیم سپاهان را یک گله کرد.
تلاش بازیکنان 2 تیم در نیمه نخست در تغییر نتیجه بی حاصل بود و بازی در این نیمه و با همان نتیجه به پایان رسید.
فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی که از نتیجه این دیدار خانگی راضی به نظر نمی رسید درنیمه دوم تغییراتی درترکیب تیم خود ایجاد کرد.
بازیکنان این تیم به دنبال این تغییرات در دقایق ابتدایی این نیمه فشار زیادی برروی دروازه سپاهان وارد کرده و در دقیقه 48 با گل به خودی احسان حاج صفی نتیجه بازی را به تساوی کشاندند.
این گل به دنبال دفع ناقص سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم سپاهان و برخورد توپ به احسان حاج صفی از روی توپ ارسالی کرار محمد جاسم برای تراکتورسازی به دست آمد.
این روند همچنان ادامه داشت و 2 تیم به دنبال خلق موقعیت برای گلزنی بودند تا دقیقه 70 که شاگردان امیر قلعه نویی در محوطه جریمه تیم تراکتورسازی صاحب موقعیت تازه ای شده و به دنبال چند حرکت رفت و برگشت توپ با ضربه سر محسن بنگر به گل دوم رسیدند.
بازیکنان تیم تراکتورسازی که همه چیز را تمام شده می دیدند حملات خود را برروی دروازه سپاهان بیشتر کردند اما این بازیکنان سپاهان بودند که در ضد حملات موقعیت های دیگری خلق کردند. در ادامه این روند و از روی پاس زیبای پشت مدافعان محرم نویدکیا،ابراهیم توره باردیگر با محمدی دروازه بان تیم تراکتورسازی تک به تک شد و گل سوم این تیم را در دقیقه 79 به ثمر رساند.
تلاش بازیکنان تیم تراکتورسازی درادامه بی نتیجه ماند هرچند بازیکنان این تیم در دقیقه 81 و با ضربه سر علیزاده یک بار دیرک افقی تیم سپاهان را لرزاندند اما این دیدار با همان نتیجه 3 بر 1 به سود سپاهان به پایان رسید.
علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.


 
تاریخ  مخابره پیام:جمعه 26 فروردین 1390
 

- على دایى پس از برترى ۲ بر یک برابر استیل آذین در نشست خبرى اظهار داشت: اول از همه بازیکنانم تقدیر مى کنم. آنها بازى خوبى انجام دادند. در نیمه اول ما بازى خوبى انجام ندادیم. البته سرتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم موقعیت هاى زیادى براى گلزنى داشتیم. در مورد آن صحنه گل هم باید بگویم بروید فیلم مسابقه را ببینید. سوشا مکانى چند بار توپ را از میان پاهایش عبور مى دهد و بازیکنان ما را مسخره مى کند. بازى جوانمردانه واژه بزرگى است. وى ادامه داد: یکى به من بگوید در آن صحنه چه اتفاقى افتاده که سوشا مکانى مصدوم شد. او بعد از آنکه توپ را به بیرون و خود را به مصدومیت زد دایو به آن بزرگى را زد. این درس عبرتى مى شود براى آنها که مى خواهند ناجوانمردانه وقت کشى کنند و خود را بى مورد به مصدومیت مى زنند. در آن صحنه هیچ کس کارى با مکانى نداشت و خود را بى مورد به زمین زد. دایى تأکید کرد: ما بازى جوانمردانه را بد معنا مى کنیم. هرکس خودش را به زمین زد نباید توپ را به او تقدیم کنیم. دیوانه نیستیم که الکى توپ را به حریف تقدیم کنیم. فیلم بازى را ببینید مکانى چقدر حرکات آکروباتیک انجام داد و دایو زد. آیا این بازیکن مصدوم است. اگر مکانى مصدوم شده بود حق با شماست اما متأسفانه ایشان به شکل ناجوانمردانه خودش را به مصدومیت زد. سرمربى پرسپولیس خاطرنشان کرد: دروازه بان حریف اگر مصدوم است روى زمین دراز بکشد و منتظر آمدن پزشک تیم باشد. او بعد از آن صحنه لگدهاى زیادى به بازیکنان ما زد. نورى دستش پر خون بود، سپهر حیدرى لبش پاره شده بود. حسین بادامکى پایش آسیب دیده بود آیا این معنایش بازى جوانمردانه است؟ مگر قرار است هر کس توپ را بیخود به بیرون زد آن را به حریف تقدیم کنیم. اگر او واقعاظ مصدوم شده بود من از شما عذرخواهى مى کردم اما گلر حریف خودش را بى مورد به زمین انداخت. دایى افزود: به نظرم این اتفاقى است که باعث مى شود دیگر تیم ها بى مورد وقت تلف نکنند و بازى به بیراهه کشیده نشود. شنبه 27 فروردین 1390


 
  مالک باشگاه استیل آذین از انحلال این تیم خبر داد.حسین هدایتى، مالک باشگاه استیل آذین پس از دیدار جنجالى با پرسپولیس از انحلال این تیم و کناره گیرى از ادامه رقابت هاى لیگ برتر فوتبال خبر داد. وى در این زمینه گفت: مسئولان هر کارى مى خواهند انجام دهند، جریمه مان کنند. دیگر حتى یک لحظه هم در این فوتبال نمى مانم و از هم اکنون انحلال استیل آذین را اعلام مى کنم. هدایتى در پایان گفت: خداحافظ فوتبال، بخش خصوصى نباشد بهتر است. شنبه 27 فروردین 1390


 
  امیر قلعه نویى سرمربى سپاهان گفت: کارمان تازه شروع شده و تا زمانى جام را بالا نبریم سپاهان در لیگ کار دارد.وى پس از پیروزى ۳ بر یک مقابل تراکتورسازى عنوان کرد: از تماشاگران تشکر مى کنم که امروز فقط تیم خود را تشویق کردند و شعارهاى حاشیه اى ندادند. او افزود: مى دانستیم بازى سختى پیش رو داریم یکى به دلیل حضور تماشاگران و دوم به خاطر کادر فنى خوبى که این تیم دارد. فیلم بازى هاى تراکتورسازى را آنالیز کرده بودیم و تاکتیک مان این بود که خط هافبک این تیم را به هم بریزیم و از اشتباهات خط هافبک به گل برسیم و تا حدودى توانستیم این کار را انجام دهیم. وى گفت: موقعیت آنچنانى نداشتیم. پس از گل تساوى بازى دست تراکتورسازى بود اما از موقعیت هاى خود به خوبى استفاده کردیم و برنده شدیم. قلعه نویى تصریح کرد: کار براى سپاهان هنوز تمام نشده است و به نظر من کار تازه شروع شده و تا زمانى جام را بالا نبریم سپاهان در لیگ کار دارد. شنبه 27 فروردین 1390


 
  فراز کمالوند سرمربى تراکتورسازى پس از شکست خانگى مقابل سپاهان گفت: از هواداران تیم عذرخواهى مى کنم.وى تصریح کرد: مسئولیت این شکست را به گردن مى گیرم. بازیکنان تراکتورسازى بد بازى نکردند اما زورشان به سپاهان نرسید. از هواداران عذرخواهى مى کنم و امیدوارم این شکست مقدمه پیروزى تیم در بازى هاى آینده باشد. او ادامه داد: یکى از دلایلى که در این بازى شکست خوردیم خستگى بازیکنان ناشى از دیدار با استقلال بود. تیم به طور کامل ریکاورى نشد اما نباید فراموش کرد که سپاهان قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فعلى لیگ است و تمامى بازیکنان این لیگ در حد تیم ملى هستند. شنبه 27 فروردین 1390


 
  على سعیدلو گفت: اعضاى هیات مدیره باشگاه استقلال بزودى معرفى مى شوند. رئیس سازمان تربیت بدنى که براى تماشاى دیدار ۲ تیم استقلال و راه آهن به ورزشگاه آزادى رفته بود، پس از پایان بازى در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازى زیبایى بود هر۲ تیم خوب بازى کردند و حساسیت بازى هم بالا بود.سعیدلو در پاسخ به این سوال که آیا حضور شما در ورزشگاه ارتباطى با موضوع وزارت ورزش داشت، یا خیر گفت: نه هیچ ربطى به وزارت ورزش نداشت. من به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنى و معاون رئیس جمهور در ورزشگاه حضور یافتم و مى خواستم بازى این دو تیم را ببینم. سعیدلو درباره تامین خواسته هاى کارلوس کوئیروش گفت: «این موضوع به ما مربوط نمى شود. خواسته هاى کوئیروش را فدراسیون تامین مى کند و این موضوع را باید از مسوولان فدراسیون فوتبال بپرسید. چند تن از هواداران استقلال که اطراف رئیس سازمان تربیت بدنى حضور داشتند از او درخواست کردند هر چه سریع تر اعضاى هیات مدیره این باشگاه را مشخص کند تا با خطر محرومیت از سوى AFC مواجه نشوند که سعیدلو هم در پاسخ به آن ها گفت: اعضاى هیات مدیره بزودى معرفى مى شوند و شما هم نگران محروم شدن نباشید. شنبه 27 فروردین 1390


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد