فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار داغ فوتبال ایران و جهان

 ۲۰بازیکن از هفته سی و یکم لیگ برتر محروم هستند

سازمان لیگ برتر فوتبال از محرومیت 20 بازیکن و یک مربی از حضور در هفته سی و یکم خبر داد که بیشترین محرومان به تیم های راه آهن و پرسپولیس اختصاص دارد.
   

 بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر درهفته سی و یکم ، تیم راه آهن با یک بازیکن سه اخطاره و 4 بازیکنی که با محرومیت های انضباطی روبرو هستند بیشترین محرومان هفته را در اختیار دارد و برای دیدار با استیل آذین شرایط سختی پیش رو خواهد داشت.

 پس از راه آهن، بیشترین محرومان هفته به تیم رده پنجمی پرسپولیس تعلق دارد که این روزها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت فشرده ای با تیم های تراکتورسازی، ملوان و فولاد خوزستان دارد. پرسپولیس در هفته سی و یکم دو بازیکن کلیدی خود را در خط دفاع در اختیار نخواهد داشت.


تسویه‌حساب باشگاه استیل‌آذین با پرسنل و اعضای تیم‌های پایه

مالک باشگاه استیل‌آذین حق و حقوق پرسنل و اعضای تیم‌های پایه‌ای این باشگاه را پرداخت و با آنها تسویه حساب کرد.
   

 حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین بر تصمیم خود مبنی بر انحلال این باشگاه مصر است و برای نشان دادن این تصمیم خود اقدامات لازم را شروع کرده است. وی امروز با همه پرسنل باشگاه و بازیکنان و مربیان تیم های پایه استیل آذین تسویه حساب کرد.

 مالک باشگاه استیل آذین همچنین مشغول حساب و کتاب برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان بزرگسال است تا ظرف 48 ساعت آینده با آنها نیز تسویه حساب کند.
 هدایتی در حالی تصمیم به انحلال باشگاه خود گرفته که از مسابقات لیگ برتر فوتبال چهار هفته باقی مانده است.


 وضعیت محرومان تیم استیل آذین نیز پس از اتفاقات دیدار هفته گذشته هنوز مشخص نیست و این تیم منتظر رای کمیته انضباطی است هرچند تاکنون محرومیت دو بازیکن این تیم قطعی است.

 اسامی محرومان هفته سی و یکم به شرح زیر است :
* پیکان قزوین : محسن ارزانی ، علی قربانی



* نفت تهران : ژوسیلی فریزا
* شاهین بوشهر: مهدی نوری
*فولاد خوزستان: امید خورج
* پرسپولیس : سپهر حیدری ، علیرضا نورمحمدی ، قاسم عبدالصمدی(تدارکات تیم)
* استیل آذین : مهدی محمدی ، ماتیوس
* پاس همدان: مجید حیدری
* ملوان انزلی : محمد رستمی ، هادی تامینی ، محسن مسلمان
* استقلال : پژمان منتظری ، یورگن گده (مربی استقلال)
* راه آهن شهرری : حسین پاشایی ، ابراهیم کریمی ، کمال کامیابی نیا، ابوذر رحیمی ، حامد نورمحمدی (محرومیت انضباطی)
*ذوب آهن اصفهان : شاهین خیری

 هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال طی روزهای جمعه 2 ، 3 و 4 اردیبهشت ماه در شهرهای مختلف کشور برگزار  می شود.


پس از استیل آذین و در اعتراض به حمایت نشدن بخش خصوصی، نساجی مازندران هم از فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد

مالک باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد این تیم از رقابتهای لیگ آزادگان کناره‌گیری خواهد کرد.
   

 مهدی پرهام، مالک باشگاه‌ نساجی مازندران که طی سه سال سرمایه‌گذاری‌ در لیگ دسته یک کشور مبلغی بالغ بر 70 میلیارد ریال هزینه کرده است، ظهر امروز اعلام کرد در پایان مسابقات لیگ آزادگان در فصل 91 ـ 90 از فوتبال کناره‌گیری خواهد کرد.

 پرهام انگیزه اصلی خود از اتخاذ این تصمیم را عدم حمایت لازم از بخش خصوصی درگیر در ورزش فوتبال اعلام کرد و گفت: با وجود تبلیغات وسیعی که پیرامون حمایت از بخش خصوصی در راستای اصل 44 قانون اساسی در ورزش توسط سازمان‌های درگیر در ورزش می‌شود به جز شعار و تظاهر چیز دیگری را ملاحظه نکرده است.

 پرهام اضافه کرد: با وجود تمامی تلاش‌هایی که طی سه سال گذشته برای حمایت از ورزش فوتبال انجام داده است ملاحظه کرده که نه در استان مازندران و نه در سیستم‌ ورزش کشور هیچ گونه حمایتی از او نشده است و در همین راستا وقتی ملاحظه می‌کند باشگاه‌های خصوصی دیگری مثل استیل آذین نیز در هفته جاری به علت برخورد غیر منطقی پس از سرمایه‌گذاری‌ عظیمی که مالکان آن انجام داده‌اند از حضور در عرصه فوتبال کناره گیری می‌کنند انگیزه خود را به صورت اساسی از دست داده است و نیز حاضر به سرمایه‌گذاری‌ در بخش خصوصی فوتبال نیست.

 پرهام در پایان اضافه کرد: چنانچه فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان تربیت بدنی خواهان حضور فعال بخش خصوصی در ورزش هستند باید دیدگاه خود را در ارتباط با حضور این بخش تغییر دهند و اگر حمایت‌های لازم صورت نگیرد به جز متضرر کردن این بخش نتیجه دیگری را در بر نخواهد داشت.

 


محمدی :در رایزنی برای عدم انحلال استیل‌آذین به نتایج بدی نرسیدیم

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در حال رایزنی هستیم که استیل‌آذین منحل نشود.
   

 عزیز محمدی در گفت و گویی کوتاه در مورد تصمیم حسین هدایتی مبنی بر انحلال باشگاه استیل‌آذین عنوان کرد: در حال رایزنی هستیم که این اتفاق رخ ندهد و نتایج بدی هم نگرفتیم.
 رئیس سازمان لیگ که تمایلی برای صحبت بیشتر در این زمینه را نداشت تاکید کرد: در مورد این موضوع فقط همین حرف را می زنم و اگر صحبتی از من در مورد این قضیه وجود دارد، صحت


میلان 3 – سمپدوریا صفر: برد دیگری برای روسونری


میلان توانست با سه گل پیروزی آسانی به دست بیاورد و سمپدوریا را به دردسر بیندازد.
   

میلان دارد به سمت هجدهمین اسکودتو به پیش می‌رود. آنها سمپدوریای پردردسر را سه بر صفر شکست دادند، تیمی که اگر چزنا بتواند باری را ببرد به میان سه تیم آخر جدول می‌لغزد.

میلان بازی را قدرتمند آغاز کرد و دست به حملات گسترده زد. کلارنس سیدورف در دقیقه 20 با ضربه‌ای ایستگاهی گل اول میلان را زد.

در ادامه بازی از تب و تاب افتاد، تا این که در دقیقه 54، روی پنالتی جنجالی که با برخورد توپ به دست بازیکن سمپدوریا گرفته شد، آنتونیو کاسانو گل دوم را زد.

هفت دقیقه بعد، با سانتر خوب کاسانو، روبینیو توانست از فاصله‌ای نزدیک گل سوم را با ضربه سر به ثمر برساند.

در ادامه، میلان موقعیت‌های خوب دیگری هم داشت که نتوانست به گل تبدیل کند.

به این ترتیب موقتا فاصله در صدر جدول به شش امتیاز رسید، فاصله‌ای که ناپولی با پیروزی در دیدار این هفته می‌تواند آن را به سه امتیاز کاهش دهد.


تساوی رئال و بارسا در اولین ال‌کلاسیکوی 18 روزه

تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و بارسلونا در ال‌دربی کلاسیکو 162 به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
   

جدال دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو در حالی آغاز شد که هواداران رئال مادرید با پرچم های سپید خود قلعه سیمانی پایتخت را برای درخشش مردان مورینیو آماده کرده بودند.
در آن سوی میدان بازیکنان بارسلونا که در ترکیب خود بر خلاف ادعای کادر فنی و طبق سناریوی گواردیولا برای فریب بزرگ تاکتیکی ال دربی، پویول و آدریانو را جا داده بودند به نظر آماده و سرحال می آمدند.

هجوم های همیشگی های آلوس، نقش کلیدی پویول، بازی منطقی چاوی و گم بودن مسی در شلوغی سفیدها نکات بارزی بود که می شد در دقایق ابتدایی بازی از بارسلونا دید.
در اردوی رئال هم می شد به دوندگی بن زما، جنگ روانی مارسلو، آرامش کاسیاس، نگاه های عجیب مورینیو و چهره مضطرب پرس اشاره کرد.
مسی در دقیقه 18 بازی برای اولین بار کاسیاس را به زحمت انداخت و خودی نشان داد. بارسلونا با پاسکاری فوق العاده زیبا و منطقی کنترل میانه میدان را در اختیار مطلق خود داشت و اجازه نمی داد بازیکنان رئال مادرید به حمله فکر کنند.

خطای کاسیاس روی پیکه در دقیقه 25 نه تنها برای بارسا یک پنالتی به همراه نداشت بلکه پیکه با کارت زرد داور نیز مواجه شد، رئال مادرید در آخرین ثانیه های نیمه اول موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و آدریانو از روی خط دروازه لطف بزرگی به والدس کرد.

رئال مادرید با آغاز نیمه دوم بهتر از بارسلونا بازی کرد و میانه میدان را تا حدودی از سیطره کامل بارسا خارج کرد، ضربه آزاد رونالدو به تیر دروازه والدس کوبیده شد و برنابئو به نقطه انفجار رسید اما این داوید ویا بود با هنرنمایی خاص خود به قلب خط دفاعی مادرید زد و در دقیقه 51 برای تیمش یک پنالتی به دست آورد.
داور درست تصمیم گرفته بود و آلبیول به خاطر خطای کاملا واضح خود باید از زمین بازی اخراج می شد.
لیونل مسی پشت توپ ایستاد و دروازه کاسیاس را در دقیقه 53 باز کرد تا رئال مادرید 10 نفره برای فرار از این تحقیر خانگی به آب و آتش بزند.

مورینیو اوزیل را به جای بن زما به زمین فرستاد و مصدومیت پویول گواردیولا را به یک تعویض اجباری وادار کرد.
پاسکاری طولانی مدت بازیکنان بارسلونا جای هیچ بهانه ای را برای هواداران رئال مادرید باقی نمی گذاشت. مورینیو آده بایور و آربلوا را به جای دی ماریا و آلونسو وارد میدان کرد.
602 پاس بازیکنان بارسلونا تا دقیقه 70 بازی برابر تنها 218 پاس رئال مادرید نشان از برتری بی چون و چرای بارسا داشت.
خطای آلوس در دقیقه 80 بر روی مارسلو یک پنالتی برای رئال مادرید به همراه داشت که رونالدو در دقیقه 82 آن را به گل تساوی بخش مادرید تبدیل کرد اما به نظر نمی رسید حرکت آلوس خطا باشد چرا که به طرز واضحی نخست به توپ ضربه زد و هرگز مانع حرکت مارسلو نشد.
در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به ال دربی پایان دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد