فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار لیگ برتر فوتبال ایران هفته سی و یکم

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست نفت تهران به کسب سهمیه آسیایی امیدوار ماند. در این دیدار که از هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال برگزار شد بازیکنان تیم پرسپولیس با برتری 5 بر 1 مقابل تیم نفت همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باقی ماندند. برای تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی حمیدرضا علی عسگر در دقایق 17 و 60، حسین بادامکی 48، هادی نوروزی 85 و تیاگو فراگو در دقیقه 4+90 گلزنی کردند.
تنها گل تیم نفت تهران را نیز سجاد فیض الهی برای این تیم به ثمر رساند.
پرسپولیسی ها از ابتدای این بازی با تفکرات تهاجمی مقابل زرد پوشان نفت صف آرایی کردند تا بتوانند با کسب 3 امتیاز این بازی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا باشند.
بازیکنان این تیم با کنترل میانه زمین قصد داشتند از کناره ها به سمت دروازه حسین آشنا سنگربان نفت تهران نزدیک شوند که حملات این تیم در دقیقه 17 مثمر واقع شد و تیم پرسپولیس به گل رسید.
این نتیجه تا پایان نیمه نخست همچنان پا برجا ماند بود و 2 تیم برای آغاز نیمه دوم زمین را ترک کردند.
بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم بر حملات خود افزودند و همچنان از کناره ها به دروازه نفت تهران نزدیک شدند.
حملات بازیکنان این تیم در دقیقه 48 بار دیگر نتیجه داد و پرسپولیس توسط حسین بادامکی به گل دوم خود دست پیدا کرد.
در ادامه و با توجه به جو ورزشگاه و نتیجه بازی، تسلط بازیکنان سرخ پوش بر توپ و زمین همچنان ادامه یافت و این تیم یکبار دیگر توسط حمیدرضا علی عسگر صاحب گل شد تا اختلاف به 3 گل برسد.
بازیکنان پرسپولیس که گویا زدن گلهای زیاد سیرشان نمی کرد در دقیقه 85 توسط هادی نووزی به گل چهارم رسیدند. به دنبال این گل بازیکنان تیم نفت تهران یکی از گلهای خورده را جبران کردند. سجاد فیض الهی در دقیقه 87 برای نفت گلزنی کرد.
اما این پایان کار نبود و تیاگو فراگو هافبک برزیلی پرسپولیس که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود در دقیقه 4+90 برای این تیم گلزنی کرد تا این بازی با نتیجه 5 بر 1 به پایان برسد.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ‌با این که در شرایط بدی به سر می بردیم، دست به کار بزرگی زده و نفت را با 5 گل شکست دادیم. علی دایی که تیمش شامگاه یکشنبه مقابل نفت تهران به برتری 5 بر 1 دست یافت، افزود: بازی خوبی بود و ما نتیجه خوبی نیز گرفتیم؛ خوشبختانه بازیکنانم منطقی فوتبال بازی کردند و به هیچ وجه احساساتی نشدند. وی افزود: البته انتظار کسب این نتیجه را نداشتم؛ تیم نفت نتایج خوبی درهفته های اخیر گرفته بود اما این جزیی از فوتبال است. زیبایی های فوتبال به نتایج غیر قابل پیش بینی آن است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: معتقدم به لحاظ فوتبالی از نفت بوی‍‍ژه در نیمه دوم چند پله بالاتر بودیم و این نتیجه حق ما بود. دایی در ادامه و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس بازی روان امروز را در سایر بازیها تکرار نمی کنند نیز گفت: یک بازی را نمی توان ملاک ارزیابی تیم قرار داد.معتقدم تیمی می تواند موفق باشد که همیشه خوب باشد. وی در توضیح بیشتر این مطلب به بازی این تیم برابر تیمهای استقلال،‌ الوحده و شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود:در این 3 بازی، برتر از رقبای خود بودیم اما نتوانستیم در پایان نتیجه را به سود خود تمام کنیم؛ از این رو نباید گفت پرسپولیس تیم خوبی نبوده است. خوشبختانه امروز ما یک تیم بودیم و درحالی که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، توانستیم تیم نفت را بعد از شکست بحث برانگیز مقابل بنیادکار با این نتیجه شکست دهیم. وی درخصوص حضور دادکان در ورزشگاه نیز گفت: دادکان از بزرگان فوتبال کشورمان است متأسفانه نمی دانم چه مسایلی باعث شد تا وی از فوتبال کناره گیری کند، دوری افرادی همچون وی به ضرر فوتبال کشور خواهد بود. امیداورم ایشان هرچه زودتر به فوتبال باز گردند. دایی درخصوص احضارش به کمیته انضباطی درخصوص اتفاقات دیدار مقابل استیل آذین نیز گفت: دلیل احضارم را نمی دانم و از وکیلم می خواهم که برای شنیدن دلایل این موضوع به این کمیته برود. وی اضافه کرد: البته تصمیم این کمیته برایم جای تعجب دارد؛ در هیچ کجای جهان چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد که در فوتبال کشور ما اتفاق می افتد؛ برای چه حرکتی به کمیته انضباطی بروم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه، شایعه پیوستنش به داماش گیلان را تکذیب کرد و افزود: تا زمانی که با پرسپولیس قرارداد دارم با هیچ تیم دیگری وارد مذاکره نخواهم شد.  دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

 مدعى کسب عنوان قهرمانى لیگ برتر انگلیس به عنوان ارزشمندترین تیم فوتبال جهان معرفى شد.نشریه فوربس در تازه ترین شماره خود اقدام به انتشار جدول پانزده تیم باشگاهى ارزشمند دنیا کرد. منچستریونایتد که اینک براى کسب مقام نخست لیگ برتر انگلیس سخت تلاش مى کند، براى هفت مین مرتبه توانست عنوان فوق را از آن خود کند.این تیم انگلیسى با داشتن ارزشى معادل یک میلیارد و ۸۶۴ میلیون دلار، همچنان گران قیمت ترین تیم باشگاهى برشمرده شد.در این فهرست رئال مادرید با یک میلیاردو ۴۵۱ میلیون دلار و آرسنال انگلیس با یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون دلار، دوم و سوم شدند.از جمله نکات قابل توجه این فهرست، قرار گرفتن بایرن مونیخ آلمان در موقعیتى برتر نسبت به بارسلونا اسپانیا است. ژرمن ها براى دومین مرتبه پس از سال ۲۰۰۹ با یک میلیارد و ۴۸ میلیون دلار در رتبه چهارم ایستادند. در حالیکه آبى و انارى پوشان کاتالانى با ۹۷۵ میلیون دلار رده پنجم را به اشغال خود در آوردند.
• این فهرست که بر مبناى سرمایه در گردش تیم ها است،
به شرح زیر است:
۱- منچستریونایتد انگلیس یک میلیارد و ۸۶۴ میلیون دلار آمریکا
۲-رئال مادرید اسپانیا یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون دلار
۳- آرسنال انگلیس یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون دلار
۴- بایرن مونیخ آلمان یک یک میلیارد و ۴۸ میلیون دلار
۵- بارسلونا اسپانیا ۹۷۵ میلیون دلار
۶- میلان ایتالیا ۸۳۸ میلیون دلار
۷- چلسى انگلیس ۶۵۸ میلیون دلار
۸- یوونتوس ایتالیا ۶۲۸ میلیون دلار
۹- لیورپول انگلیس ۵۵۲ میلیون دلار
۱۰-اینتر ایتالیا ۴۴۱ میلیون دلار
۱۱-تاتنهام ۴۱۲ میلیون دلار
۱۲-شالکه آلمان ۳۳۷ میلیون دلار
۱۳- لیون ۳۵۸ میلیون دلار
۱۴- هامبورگ آلمان ۳۴۰ میلیون دلار
۱۵-منچسترسیتى انگلیس ۲۹۱ میلیون دلار دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

 آندرانیک تیموریان هافبک ملى پوش تراکتورسازى تبریز در بازى قبلى این تیم مقابل پیکان غایب بود. او دچار آسیب دیدگى شده است و گویا فعلا باید از تمرینات تیم تبریزى دور باشد.تیموریان درخصوص وضعیت فعلى اش گفت: من از ناحیه عضلات شکم مصدوم شد به همین دلیل در دیدار مقابل پیکان حضور نداشتم. او در پاسخ به این سوال که تا چند وقت نمى توانى تراکتور را همراهى کنى، خاطرنشان کرد: نمى دانم اما باید بگویم که مصدومیتم جدى نیست. در حال حاضر فیزیوتراپى مى کنم تا وضعیتم هرچه زودتر بهبود پیدا کند. مصدومیت شکم حساس هست و مطمئنا من قبل از این که به طور کامل بهبود پیدا نکنم، در تمرینات شرکت نخواهم کرد. دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

 سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: دایى درباره افراد کادر فنى ، سلیقه خودش را داشت آن وقت هجمه هاى این انتخاب که از حقوق اولیه سرمربى است به سمت من روان شد.حبیب کاشانى شنبه شب گذشته با حضور در اردوى این تیم در جمع بازیکنان عنوان کرد: شاید برخى بخواهند من و على دایى را روبروى هم قرار دهند و اگر از تجربه مان استفاده نکنیم به راحتى به هدف خودشان مى رسند. این مسئله درباره مجموعه پرسپولیس صادق است و مى خواهند ما لشگر شکست خورده باشیم.وى با اشاره به برخى شایعه پراکنى ها براى ایجاد اختلاف در پرسپولیس و دور کردن این تیم ازفرصت هاى باقیمانده در بازى هاى آینده این تیم، افزود: خبرى مبنى بر کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان به خاطر باخت مقابل بنیادکار منتشر کردند که کذب محض است. ما در پرسپولیس بر اساس قواعد حرفه اى و به صورت تیمى کار مى کنیم. تصمیم گیرى درباره جریمه بازیکنان در حیطه اختیارات کمیته فنى است و با نظر کادر فنى و دیگر اعضاى این کمیته و ارجاع به کمیته انضباطى باشگاه اعمال مى شود.کاشانى ادامه داد: اگر روزى کمیته فنى به این تصمیم برسد حتما این کار را مى کنم اما وقتى اساسا کمیته فنى باشگاه، جلسه اى نداشته است و نظر و رویه کارى ما هم چنین برخوردهایى نبوده است چطور چنین خبرى را مى سازند؟ من از بازیکنان انتظار دارم دقت کنند و اجازه ندهند برخى جریان ها با شایعه پراکنى و دروغ پردازى، به اتحاد تیمى ما لطمه بزنند. کاشانى تصریح کرد: ما در روزهاى سخت کنار هم بوده ایم و باید در ادامه مسیرمان هم در روزهاى سخت کنار هم باشیم. ما در روزهاى سخت بعد از شکست، از جمله در بازى با استقلال دست بازیکنانمان را گرفتیم و کنارشان بودیم. درحالى که اگر جریمه هم اعمال مى شد کسى خرده نمى گرفت. براى بازى با بنیادکار هم به همین شکل اما در این ۳۰ ماه که کنار هم بودیم، روال کار من اینگونه نبوده است. چرا که اعتقاد دارم بازیکنانمان براى تیم کم نمى گذارند و بى تعصب نیستند. سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از بازى با استیل آذین یک هفته آماج حملات بودیم به انحاى مختلف مى خواهند حاشیه را وارد تیم ما کنند ما نباید اجازه این کار را بدهیم و از آن مهم تر اینکه طورى نشود که خودمان نفتى روى آتش بریزیم.کاشانى گفت: امسال هر اتفاقى افتاد کتکش را من خوردم و آماج حملات قرار گرفتم. دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

 رئیس کمیته تشریفات فدراسیون فوتبال شایعه اخراج سرمربى تیم ملى از هتل المپیک و همچنین از استخر این هتل را تکذیب کرد.صدیقى رئیس کمیته تشریفات فدراسیون فوتبال درباره خبر اخراج کوئیروش از هتل المپیک عنوان کرد: مسئولین هتل المپیک که پذیراى کوئیروش و دستیارانش هستند به صورت بسیار عالى کمال همکارى با فدراسیون فوتبال دارند و براى آسایش سرمربى تیم ملى و دستیارانش در پذیرایى از آنها همه اقدامات لازم را انجام دادند. حتى باید این را بگویم که میوه و مینى بار کادر فنى تیم ملى به حساب هتل براى آسایش بیشتر کارلوس کوئیروش و دستیارانش فراهم شده است. بارها شده که هر چه کوئیروش و دستیارانش از هتل خواسته اند از جمله وسایل و حتى مبل اضافه براى او و دستیارانش فراهم شده است.صدیقى ادامه داد: متاسفانه خبرى که درباره اخراج کوئیروش از استخر هتل و حتى از هتل منتشر شده کاملا کذب و نادرست است و اى کاش واقعیت منتشر مى شد. ماجرا از این قرار بوده که ساعت کار استخر هتل المپیک از ۱۴ تا ۲۳ است. کوئیروش و دستیارانش ساعت صبح را مى خواستند و این مستلزم این بود که براى استخر، سونا و جکوزى پرسنل نجات غریق ساعت صبح هم که استخر تعطیل بوده به هتل المپیک بیایند. حتى هتل المپیک براى پرسنل نجات غریق حقوق اضافه هم در نظر گرفته بود و به گفته مدیر هتل المپیک همه این اقدامات براى حفظ آبروى ایران و مهمان نوازى انجام شده است، اما پس از یک هفته پرسنل نجات غریق اعلام مى کند که به دلیل فشردگى برنامه ها و خستگى صبح و بعدازظهر تا شب نمى تواند در نوبت صبح در استخر حاضر شوند به همین دلیل ما از طریق دبیرکل فدراسیون و مترجم این نکته را به کوئیروش و دستیارانش اعلام کردیم تا فقط در نوبت بعدازظهر تا شب بتوانند از استخر استفاده کنند. دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 

لیگ برتر فوتبال ایران هفته سی و یکم

04 اردیبهشت نتیجه پایانی یکشنبه
پرسپولیس 5 - 1 نفت تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد