فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تساوی شاهین و استقلال

  تساوی شاهین و استقلال

ت- تیم های فوتبال شاهین بوشهر و استقلال تهران عصر پنجشنبه به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات این دیدار را تقسیم کنند.تیم های فوتبال شاهین بوشهر و استقلال تهران در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
استقلال تیم دوم جدول رده بندی برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای قهرمانی در دهمین دوره لیگ برتر نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه داشت و از سوی دیگر شاهین بوشهر نیز برای خارج شدن از جمع تیم های پایین جدول به دنبال امتیاز از این دیدار بود.
در نیمه نخست بازیکنان دو تیم اشتباهات زیادی را در میانه میدان انجام دادند که همین امر سبب شد تا خطر اندکی دروزاه شاهین و استقلال را تهدید کند و در نهایت نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.
فرهاد مجیدی و هوارملامحمد بازیکنان تاثیر گذار استقلال این دیدار را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادند که همین مساله تاثیر منفی بر عملکرد آبی پوشان تهرانی داشت.
در نیمه دوم هم شرایط بازی بهتر نشد و بازهم اشتباهات متعدد هافبک های دو تیم سبب شد تا مهاجمان فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاوردند.
در ادامه نیمه دوم شاهین بوشهر بازی را برای دقایقی در اختیار گرفت و با استفاده از پاس های بلند عبداله کرمی و ستار زارع و سرعت عماد رضا و عباس پورخسروانی به دنبال گشودن دروازه استقلال بود که هوشیاری محمدی و مدافعان استقلال اجازه این امر را نداد.
از سوی دیگر استقلال راه رسیدن به گل را در حرکات پابه توپ آرش برهانی و مجتبی جباری و فرصت طلبی سیدصالحی می دید.
در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت تا این دیدار سرد و بی روح با تساوی بدون گل به پایات برسد.
استقلال که برای نزدیک شد به صدر جدول باید 3 امتیاز این دیدار را کسب می کرد نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت و به نظر می رسید که بازیکنان و کادر فنی این تیم به یک امتیاز راضی هستند.
با این تساوی استقلال 59 امتیازی شد و شاهین بوشهر نیز جمع امتیازات خود را را به عدد 35 رساند.

تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 8 اردیبهشت 1390

سازمان لیگ فوتبال از تیم سپاهان اصفهان به طور ویژه به دلیل بازى جوانمردانه تقدیر کرد.سازمان لیگ به دلیل رفتار جوانمردانه بازیکنان و مربیان تیم فوتبال سپاهان در دیدار با صباى قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر به طور ویژه از آنها تقدیر کرد. بازیکنان سپاهان در این مسابقه بیش از ۷ بار توپ را به خاطر مصدومیت بازیکنان حریف و براى انجام بازى جوانمردانه به بیرون زدند آن هم در شرایطى که این تیم نیاز مبرمى به پیروزى برابر صباى قم داشت. سازمان لیگ از رسانه ها خواست همانگونه که اتفاقات ناپسند دیدار پرسپولیس و استیل آذین را بازتاب دادند به رفتار بازیکنان تیم سپاهان نیز در دیدار با صباى قم بها داده شود.  پنجشنبه 8 اردیبهشت 1390


 دبیر کمیته رسیدگى به تخلفات حرفه اى فوتبال گفت: هفته آینده کمیته اخلاق در مورد سپهر حیدرى، ماتئوس و سوشا مکانى راى خود را صادر مى کند.علیرضا علیپور اظهار داشت: روز یکشنبه سوشا مکانى، ماتئوس و صادق درودگر از استیل آذین در ستاد منشور اخلاقى و رفتارى حاضر شدند تا در مورد اتفاقات با پرسپولیس توضیح بدهند. آنها در مورد آن رخداد ها به طور مفصل صحبت کردند و آنچه مشخص است دلیل عمده رفتارها به عدم برداشت یکسان از اصول ده گانه بازى جوانمردانه فیفا، برمى گردد.وى ادامه داد: ماتئوس یک سال و نیم در نساجى مازندران بازى کرده اما زمانى که از او در مورد شرایط بازى در لیگ برتر و مرامنامه اخلاقى و فوتبالى ایران سوال کردیم که او این مرامنامه را امضا کرده و اثر انگشت زده است، گفت از این مسائل اطلاعى نداشتم و حتى نمى دانستم که باید براى حضور در فوتبال ایران نیز ظاهر مناسبى داشته باشم زیرا فارسى کم بلدم. در واقع باشگاه ها اطلاع رسانى لازم را در این زمینه به بازیکنان انجام نداده اند.دبیر کمیته رسیدگى به تخلفات حرفه اى فوتبال تاکید کرد: از سوشا مکانى نیز در مورد ظاهر و رفتارش در بازى با پرسپولیس سطال کردیم. همچنین سپهر حیدرى روز گذشته در ستاد منشور اخلاقى حاضر شد. حیدرى یکى از بازیکنان خوش اخلاق لیگ است. از او پرسیدیم کسى به او دستور داده که توپ را به روى دروازه استیل آذین بیندازد یا نه. او جواب داد من حتى از حسین کاظمى نیز سطال کردم که این کار را انجام دهم یا نه که او هم گفت من نمى دانم. بازبینى فیلم نیز صحبت هاى حیدرى را تأیید مى کند. با این حال رفتار او مغایر با اصول ده گانه بازى جوانمردانه بوده زیرا آنها مالکیت توپى را بدست آوردند که منصفانه صاحب آن نشده بودند.علیپور در پایان گفت: با توجه به جلساتى که انجام شد کمیته اخلاق حرفه اى فدراسیون هفته آینده در مورد این ۳ بازیکن مطابق با کدهاى اخلاقى فیفا و AFC و فدراسیون فوتبال و استانداردهاى بازى جوانمردانه راى خود را صادر خواهد کرد.
پنجشنبه 8 اردیبهشت 1390

 مهاجم تیم فوتبال استقلال از یک تیم اروپایى پیشنهاد دارد.آرش برهانى که توانسته تعداد گل هاى خود در تاریخ لیگ برتر را به ۸۷ برساند و در کنار رضا عنایتى قرار گیرد، این روزها مورد توجه دو تیم اروپایى قرار گرفته است. علاوه بر بشیکتاش ترکیه، یک تیم اتریشى هم خواهان برهانى شده است. على فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با اعلام این خبر به گفت: بعد از فصل در مورد این ۲ پیشنهاد صحبت هاى لازم را انجام مى دهیم. پنجشنبه 8 اردیبهشت 1390

 پرویز مظلومى درباره دیدار امروز با شاهین بوشهر عنوان کرد: شرایط شاهین براى این بازى سخت است و همین کار را براى ما دشوار مى کند. آنها براى نیفتادن مى جنگند و ما هم تیم آماده اى هستیم که امید به قهرمانى داریم.وى درباره غیبت هوار ملا محمد و فرهاد مجیدى گفت: نبودن این دو بازیکن براى ما سخت است اما کارى نمى توان کرد و مجبوریم برنامه هاى خود را تغییر دهیم.سرمربى استقلال در مورد اینکه چه زمانى قصد دارد لیست فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار دهد، گفت: اکنون شرایط حساسى در لیگ داریم و درست نیست لیست بدهم. ما مى خواهیم براى فصل بعد تیم قوى داشته باشیم. هنوز کسانى که قصد جدایى از استقلال را دارند مشخص نیستند. تمرکز تیم را روى این سه بازى گذاشتیم تا زحمات یک ساله مان به ثمر برسد. وى تصریح کرد: براى رسیدن به قهرمانى ناامید نیستیم. در فوتبال هزار و یک اتفاق مى افتد. ما به فکر بازى هاى خودمان هستیم. باید خودمان امتیاز بگیریم و سپس منتظر نتیجه دیگران باشیم. مظلومى در مورد اینکه اگر این فصل استقلال بتواند به قهرمانى برسد، براى فصل بعد کار سخت ترى پیش رو دارد به فارس گفت: قطعا همین طور مى شود و فصل بعد از استقلال توقع قهرمانى در آسیا را خواهند داشت. سرمربى آبى پوشان در مورد پیشنهاد براى برهانى از تیم هاى اروپایى گفت: برهانى تا پایان فصل با ما است و بعد از فصل اگر جدایى اش از استقلال به نفع خودش و باشگاه باشد، مانع پیشرفت او نمى شویم. مظلومى درباره دسوزا عنوان کرد: کمیته انضباطى در مورد او تصمیم لازم را مى گیرد. من دخالتى در این قضیه ندارم. دسوزا انگیزه بازى کردن در استقلال را ندارد. ما شانس هاى زیادى به او دادیم و او باید استفاده مى کرد. بازى با النصر اوج استفاده بود اما او وظایفى که داشت را انجام نداد. او بازیکن خوبى است اما براى اینکه بتواند بازى کند باید بیشتر تمرین کند.وى در مورد اینکه چرا در همه بازى ها از جبارى و ایمان مبعلى در کنار هم استفاده نمى کند، گفت: در بعضى از بازى ها نیا داریم تا در وسط زمین درگیرانه تر باشیم به خاطر همین باید از هافبک هایى که درگیرانه تر بازى مى کنند، استفاده کنیم. در یک سرى از بازى ها با توجه به اینکه هر دو تکنیکى و تأثیرگذار هستند، از وجود هر دو استفاده مى کنیم.
مظلومى در پایان درباره اینکه به احتمال زیاد منصوریان سرمربى تیم امید مى شود، گفت: امیدوارم مبارکش باشد. ما از هر ایرانى که سرمربى تیم امید شود، استقبال مى کنیم و هر کمکى که از دستمان برمى آید انجام مى دهیم. پنجشنبه 8 اردیبهشت 1390

 مجتبى شریفى رئیس کمیته انضباطى فدراسیون درباره مسائل اخیر کمیته انضباطى از جمله راى خلعتبرى، رسیدگى به اتفاقات بازى پرسپولیس و استیل آذین، حضور ناظران انضباطى در بازیهاى حساس و نحوه برخورد با متخلفان و همچنین اعلام آراى خاطیان بازیهاى حساس لیگ برتر و لیگ یک صحبت کرد.وى درباره ماجراى حکم انضباطى خلعتبرى گفت: سازمان لیگ و کمیته هاى برگزار کننده بازى مسئولیت اجراى احکام را برعهده دارند، به علت تعدد مسابقات و زیاد بودن تیمهاى شرکت کننده در رده هاى مختلف، اجراى حکم بوسیله کمیته انضباطى امرى ناممکن است. از این رو به کار گرفتن قاعده ۷۲ ساعت به منظور هماهنگى با تیمها برعهده سازمان لیگ و کمیته مسابقات است و کمیته انضباطى در این باره دخالتى ندارد. ما روز ۲۷ فروردین ۹۰ راى را صادر کردیم و این بیشتر از مهلت ۷۲ ساعته در آیین نامه انضباطى بوده است که با ملاحظه مندرجات پرونده از سوى اعضاى کمیته انضباطى امضا و ابلاغ شده است.شریفى درباره رسیدگى به اتفاقات بازى استیل و پیروزى گفت: دیروز نمایندگان دو باشگاه به همراه سوشا مکانى، ماتیوس، رحمان احمدى و نورمحمدى به کمیته انضباطى آمده بودند و سوالات گوناگونى از آنها شد که به این سوالات پاسخ دادند. همچنین از داور و کمک داور بازى در این باره استعلام کردیم در پاسخ به استعلامهاى ما جزئیات درگیرى ها را گفتند و به این نکته اشاره کردند که نورمحمدى هیچ توهینى به داور و کمک داور نکرده و حتى تقاضا کردند که محرومیت او کاهش یابد و عقیده داشتند حداقل درباره نورمحمدى باید حداکثر تخفیف در مجازات صورت گیرد. وى در ادامه با اشاره به اینکه کمیته انضباطى براى همه مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برنامه هاى ویژه اى دارد گفت: ناظرین انضباطى در همه مسابقات حساس رقابت هاى لیگ برتر و لیگ یک حاضرند و علاوه بر این ناظرها، ناظران دیگرى هم به صورت مخفیانه در میان تماشاگران حضور دارند و همه چیز را زیر نظر مى گیرند. ضمن اینکه خود من بنده هم به عنوان رئیس کمیته انضباطى بدون اعلام قبلى ناظر ویژه یکى از این مسابقات خواهم بود.شریفى در پایان تاکید کرد: در بازیهاى باقیمانده با توجه به اهمیت نتایج براى تیمهاى صدر و قعر جدول و شرایط خاص مسابقات درباره خاطیان و متخلفان با شدیدترین نحو ممکن برخورد خواهیم کرد و من به بازیکنان توصیه مى کنم حیات فعالیتهاى فوتبالى خود را با رفتارهاى غیرورزشى اعم از درگیرى، مداخله در امر داورى، درگیرى و برخورد زننده با داور، بازیکنان و هواداران به خطر نیاندازد. لازم به ذکر مى دانم که اعلام کنم تمام آرا انضباطى بازیهاى حساس در هفته هاى پایانى لیگ ۴۸ ساعت پس از تخلف از سوى کمیته انضباطى اعلام خواهد شد. پنجشنبه 8 اردیبهشت 1390





لیگ برتر فوتبال ایران هفته سی و دوم

08 اردیبهشت نتیجه پایانی پنجشنبه
فولاد 1 - 1 ذوب آهن
استقلال 0 - 0 شاهین
08 اردیبهشت نتیجه پایانی پنجشنبه
مس 0 - 0 پرسپولیس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد