فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سپاهان در آستانه قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر فوتبال

 سپاهان در آستانه قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر فوتبال
 
 تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری یک بر صفر برابر میزبان خود صنعت نفت آبادان در آستانه قهرمانی در دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سپاهان بود که در پایان مغلوب میهمان اصفهانی خود شد. سپاهان با این پیروزی 65 امتیازی شد تا در آستانه دومین قهرمانی پیاپی و سومین عنوان نخست در تاریخ لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گیرد.
این تیم اصفهانی که صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد از همان ابتدا نمایش مطلوبی در زمین ارایه کرد و بارها دروازه میزبان خود صنعت نفت آبادان را به خطر انداخت.
ازسوی دیگر آبادانی ها در نیمه نخست عملکرد چندان مناسبی نداشته و در خط دفاع بسیار ضعیف و متزلزل نشان دادند.
در دقیقه 21 حملات سپاهان نتیجه داد و ارسال زیبای خسرو حیدری از جناح راست با ضربه سر مهدی کریمیان تبدیل به گل نخست این دیدار برای نماینده اصفهان شد.
حملات سپاهان همچنان ادامه یافت و در دقیقه 37 ارسال مهدی جعفر پور از جناح چپ با ضربه سر حیدری همراه شد اما دیرک عمودی دروازه اجازه گلزنی مجدد سپاهان را نداد.
ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان در دقیقه 40 دو فرصت پیاپی تک به تک را از دست داد و نتوانست خیال اصفهانی را در نیمه نخست از بابت پیروزی راحت کند.
در نیمه دوم سپاهان که با یک گل از حریف پیش بود، احتیاط را در دستور کار خود قرار داد و صنعت نفت نیز در تلاش بود تا با ارسال های بلند و ضربات سر 'روح اله عرب'، گل خورده را جبران کند.
بهترین بخت آبادانی ها برای رسیدن به گل مساوی در دقیقه 76 به دست آمد که ضربه سر روح اله عرب با واکنش دیدنی سیدمهدی رحمتی راهی به دروازه سپاهان پیدا نکرد.
در دقایق پایانی صنعت نفت آبادان حملات خود را گسترده تر کرد اما تعلل و بی دقتی مهاجمان این تیم اجازه رسیدن به گل را نداد تا این دیدار با تنها گل مهدی کریمیان به سود سپاهان به پایان برسد.
سپاهان با کسب این پیروزی 65 امتیازی شد و در فاصله 2 هفته مانده به پایان مسابقات با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول یعنی استقلال تهران درآستانه قهرمانی قرار گرفت.
سپاهان با توجه به تفاضل گل بسیار مناسب، مشکلی برای قهرمانی در فصل دهم لیگ برتر ندارد و تنها در صورت باخت سنگین در 2 دیدار باقی مانده خود و پیروزی قاطع استقلال برابر حریفان عنوان نخست را از دست خواهد داد.


 
تاریخ  مخابره پیام:شنبه 10 اردیبهشت 1390
 

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی بر صنعت نفت و قرار گرفتن در دو قدمی جام قهرمانی لیگ برتر گفت : 'با توجه به بروز برخی مشکلات ،شاید بعد از پایان فصل در سپاهان نمانم'. 'امیر قلعه نوعی' در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان گفت : سپاهان یک باشگاه حرفه ای با مدیریت بسیار خوب است ، اما اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاده حضورم را در فصل آینده مبهم کرده است. وی بدون ذکر و توضیح این اتفاق هایی که او را از نیمکت تیم سپاهان دور کرده، اظهار داشت: جدایی از تیم سپاهان برخلاف میلش است. قلعه نوعی اظهار داشت : از اینکه توانستم جام قهرمانی دو دوره لیگ برتر را با هدایت تیم سپاهان اصفهان کسب کنم ، بسیار خوشحالم. وی با اشاره به اینکه مقصد بعدی او استقلال تهران نیست ،گفت : به طور حتم فصل آینده به استقلال نمی روم ، شاید در خانه استراحت کنم. قلعه نوعی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل زردپوشان صنعت نفت گفت: حق سپاهان در این دیدار پیروزی بود، اما نفتی ها هم تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشتند. وی گفت: با این پیروزی قهرمانی سپاهان قطعی شد ،اما در بازی بعد هرگونه احتمال و شک و شبهه را از قهرمانی سپاهان دور خواهیم کرد. سرمربی سپاهان با تشکر و قدردانی از تماشاگران آبادانی گفت: هواداران صنعت نفت در طول بازی تیم خود را تشویق کردند، اما با سوت پایان بازی اقدام به تشویق تیم سپاهان و تبریک قهرمانی کردند که این رفتار نشانگر سطح والای فرهنگی این تماشاگران است. وی با تقدیر از مردم آبادان و مسوولان این شهر برای برقراری شرایط مناسب انجام این بازی اظهار داشت: صنعت نفت فصل آینده تیم بهتری خواهد شد. تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب پیروزی در ورزشگاه آبادان در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر کشور 65 امتیازی شد. این تیم هم اکنون دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر شش امتیاز از استقلال تهران به عنوان تیم دوم جدول پیش است. سپاهان با این امتیاز و به لطف تفاضل گل مناسب تنها در صورت باخت سنگین در دو دیدار باقی مانده و پیروزی قاطع استقلال برابر حریفان ممکن است مقام اول لیگ برتر را از دست بدهد. شنبه 10 اردیبهشت 1390


 
  سرمربى پرتغالى تیم ملى فوتبال کشورمان که قرار است بر کلیه رده هاى ملى نظارت داشته باشد در تازه ترین تصمیمات خود منصوریان را به عنوان سرمربى تیم امید، نمازى را به عنوان دستیارش در تیم بزرگسالان و محمدى را به عنوان سرمربى موقت تیم جوانان معرفى کرد. براین اساس، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربى تیم فوتبال امید فعالیت خواهد کرد که با انتخاب کارلوس کوئیروش قرار است مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار منصوریان وى را در کادر فنى تیم امید همراهى کند و مربى دروازه بانان نیز بزودى معرفى خواهد شد.همچنین سرمربى تیم ملى فوتبال بزرگسالان کشورمان امید نمازى مربى تیم فوتبال استیل آذین را به عنوان دستیار ایرانى خودش در کادر فنى این تیم انتخاب و معرفى کرد. نمازى که تحصیل کرده آمریکاست و در تیم فوتبال استیل آذین نیز دستیار محمود یاورى بوده است از این پس به عنوان دستیار ایرانى کارلوس کوئیروش فعالیت خواهد کرد.همچنین هرمز آذرپور و اکبر محمدى به عنوان مربیان تیم فوتبال زیر ۱۹ سال انتخاب شدند و تا زمان مشخص شدن کادر نهایى، به عنوان مربیان این تیم فعالیت مى کنند. شنبه 10 اردیبهشت 1390


 
  اکبر میثاقیان پس از تساوى بدون گل تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند بازى به سود تیم ما بود و اعتقاد دارم باید استقلال را با ۲ یا ۳ گل شکست مى دادیم. وى افزود: استقلال یک موقعیت گل هم نداشت و روى همان برنامه بازى هاى گذشته مقابل ما قرار گرفتند. با این وجود دوست داشتم استقلال را شکست بدهیم، ولى خدا را شکر که همین یک امتیاز را هم گرفتیم. به شرف بازیکنانم درود مى فرستم که با این همه مشکلات مالى اینگونه بازى مى کنند، در حالیکه در ۴ بازى ۶ گل زده ایم و در مسابقه با استقلال بر جریان بازى تسلط داشتیم. او از قضاوت هدایت ممبینى ابراز رضایت کرد و گفت: فکر مى کنم در آن صحنه اى که محمدى مرتکب خطاى هند شد، داور باید تصمیم دیگرى مى گرفت اما کارشناسان در این خصوص نظر خود را اعلام کنند. میثاقیان در ادامه صحبت هایش گفت: استقلال براى قهرمانى به دنبال سه امتیاز بود. ما نیز باید براى بهبود جایگاه مان تلاش مى کردیم و در مجموع این مسابقه شرایط خاصى داشت. وى در پاسخ به این سطال که چرا ستار زارع زودتر تعویض نشد، گفت: او ۶۰ بازى ملى دارد و بودن هر ستاره اى مى تواند به ما کمک کند به همین خاطر او را از بازى بیرون نکشیدم. شنبه 10 اردیبهشت 1390


 
  پرویز مظلومى سرمربى استقلال گفت: اگر در بوشهر حضور نداشتم و این بازى در این شهر برگزار نمى شد، هرگز در این نشست خبرى حضور پیدا نمى کردم.وى بدون اینکه توضیح دیگرى در این باره بدهد، در مورد بازى گفت: نتیجه بدى نگرفته ایم و خوشحالیم که مقابل این همه تماشاگر موفق شدیم که به یک امتیاز دست پیدا کنیم. هر چند در این دیدار ما از حضور فرهاد مجیدى و هوار ملامحمد محروم بودیم اما باز هم بازى خوبى ارائه کردیم. وى سپس درباره تیم شاهین بوشهر نیز گفت: معتقدم این تیم بوشهرى با بازیکنان خوبى که در اختیار دارد، در جدول رده بندى لیگ شایسته این جایگاه نیست و امیدوارم این تیم با پشتوانه بالاى تماشاگران خود بتواند در لیگ برتر بماند. سرمربى تیم استقلال در ارتباط با اینکه بر خلاف سایر مسابقات قبلى، مقابل شاهین با ۲ هافبک نفوذى به میدان رفتند، گفت: ما در دقایق آخر مسابقات گذشته تجربه هاى تلخى داشته ایم و به همین خاطر در دقیقه ۸۵ بازى براى ۳ امتیاز جنگیدیم و اعتراف مى کنم در دقایق آخر بازى استقلال خسته شده بود و کارآیى تیم من پایین آمده بود. مظلومى در مورد اینکه به قهرمانى امیدوارند یا نه، گفت: ما به جایگاه دومى که در آن قرار گرفته ایم افتخار مى کنیم اما براى به دست آوردن قهرمانى تمام تلاش خود را به کار مى گیریم اما باید بگویم براى بدست آوردن قهرمانى باید منتظر وظایف تیم سپاهان باشیم و این حریفان سپاهان هستند که قهرمان لیگ را مشخص خواهند کرد. وى در ارتباط با نیمکت شاهین بوشهر عنوان کرد: میثاقیان با این تیم در چهارمسابقه اخیر نتایج خوبى گرفته است، من همیشه بازى هاى بوشهر را دنبال مى کنم و قطعا اگر آنها با بدشانسى رو به رو نشوند در لیگ برتر ماندگار خواهند ماند. مظلومى در مورد بازى تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد گفت: فشردگى مسابقات زیاد است و این مساله براى نمایندگان کشورمان قطعا مشکل ساز است. ما در بوشهر بازى داشتیم، یکشنبه به قطر باید برویم و این نوع برنامه ریزى قطعا کیفیت کار ما را پایین خواهد آورد. سرمربى استقلال در خصوص حرکت آرش برهانى در آخر نیمه اول و درگیرى او با ایوان پترویچ با کنایه خطاب به خبرنگاران گفت: اگر منظورتان همان صحنه اى است که میثاقیان اجازه نداد آرش توپ را پرتاب کند که باید بگویم اگر برهانى بازیکن حرفه اى بود در آن صحنه خود را به زمین مى زد تا پترویچ اخراج شود و من فکر نمى کنم فحاشى به تیم ما جوانمردانه باشد که شما از حرکت ناجوانمردانه برهانى سخن مى گویید. شنبه 10 اردیبهشت 1390


 
  سرمربى پرسپولیس گفت: بازیکنان در نیمه دوم بازى با مس ۱۰ درصد از خواسته هاى مرا هم اجرایى نکردند.على دایى در خصوص تساوى بدون گل پرسپولیس برابر مس کرمان عنوان کرد: در دیدار با مس زیاد خوب نبودیم و در نیمه دوم نتوانستیم نمایش خوب و قابل قبولى ارائه کنیم. هر چند نیمه اول موقعیت خوب گلزنى داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و درنیمه دوم تیم مس عملکرد بهترى داشت. وى افزود: در نیمه دوم به هیچ عنوان از بازیکنانم راضى نیستم. هر چند از نیمه اول هم رضایت کافى را ندارم اما در ۴۵ دقیقه ابتدایى بهتر از مس بودیم و موقعیت هایى را روى دروازه حریف خلق کردیم. سرمربى پرسپولیس در مورد بى دقتى مهاجمانش اظهار داشت: در نیمه اول چندین موقعیت به دست آوردیم که بازیکنان نتوانستند از آن استفاده کنند. فوتبال است و چنین اتفاقاتى رخ مى دهد. ما از موقعیت هاى به دست آمده به خوبى استفاده نکردیم. دایى در مورد شکستگى دنده سپهر حیدرى و عدم حضوى وى در بازى هاى آینده تاکید کرد: متاسفانه ما امسال چندین بار چنین مصدومیت هایى را تجربه کرده ایم که در فوتبال زیاد اتفاق نمى افتد بازیکن به این راحتى مصدوم شود. ما شکورى را در تمرین از دست دادیم. محمد نورى دستش شکست و این بار سپهر حیدرى را در اختیار نخواهیم داشت. سپهر همواره بازیکنى است که با جون و دل براى ما کار کرده و دست راست من بوده و امیدوارم هر چه زودتر بتواند به تیم بازگردد. وى درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو بازى دیگر در لیگ برتر داریم و هنوز شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. در این فصل خداوند پنج شش بار فرصت صعود به رده هاى بالاتر را به ما داد اما نتوانستیم استفاده کنیم. روز گذشته فرصت طلایى دست مان بود اما بازیکنان از لحاظ بدنى در شرایط خوبى نبودند و نتوانستیم از این موقعیت استفاده کنیم. وى در خصوص تشویق هواداران پس از تساوى برابر با مس گفت: وظیفه هواداران حمایت از تیم محبوب شان است. تماشاگران باید تیم را تشویق کنند و تحت تاثیر چند نفر از بیرون قرار نگیرند. ما مدیون هواداران واقعى تیم هستیم و تمام تلاش خود را انجام مى دهیم تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. شنبه 10 اردیبهشت 1390

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد