فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته ۳۲

 آرش برهانى در خصوص عملکرد خط حمله استقلال مقابل شاهین اظهار داشت: ما در این بازى گل نزدیم، اما واقعا زمین مسابقه اجازه نمى داد بتوانیم کار تاکتیکى کنیم.وى در پاسخ به این سوال که طبق گفته مظلومى آیا واقعا استقلال در خط حمله کمبود مهره دارد یا خیر، گفت: تصور نمى کنم مظلومى چنین صحبتى انجام داده باشد! استقلال تیم بزرگى است و بازیکنان بزرگى دارد. تیم ما در هر پست چند بازیکن بزرگ دارد و متکى به یک بازیکن نیست. فکر نمى کنم آقاى مظلومى در کنفرانس چنین حرفى زده باشد، من تا خودم نشنوم چنین چیزى را باور نمى کنم.برهانى در خصوص عملکرد خود در این فصل نیز گفت: به نظرم این فصل با توجه به تعداد بازى هایى که انجام دادم عملکرد خوبى داشتم البته این مساله را باید از مربیان استقلال بپرسید که من چه عملکردى داشتم.مهاجم استقلال در خصوص فشردگى مسابقات نیز گفت: واقعا بازیکنان در آخر فصل دچار مشکل مى شوند و با این روند بدن ها تحلیل مى رود. فکر مى کنم با توجه به غیبتم در دیدار با السد بتوانم تا بازهاى آینده ریکاورى شده و عملکرد خوبى داشته باشم. یکشنبه 11 اردیبهشت 1390


 
  کمیته انضباطى باشگاه استقلال مدافع خاطى این تیم را مبلغ ۲۵ میلیون تومان جریمه کرد.حنیف عمران زاده امروز در جلسه کمیته انضباطى باشگاه استقلال شرکت کرد. این بازیکن به دلیل اینکه پرویز مظلومى از وى در ترکیب اصلى مقابل شاهین بوشهر استفاده نکرده بود به جاى نشستن روى نیمکت به روى سکوها رفت و به همین دلیل کادرفنى استقلال هم به او اعلام کرد در تمرینات شرکت نکند.کمیته انضباطى باشگاه استقلال عمران زاده را به دلیل این حرکت ۲۵ میلیون تومان جریمه نقدى کرد و به این بازیکن گفته شد که از این به بعد باید در تمرین استقلال شرکت کند. یکشنبه 11 اردیبهشت 1390


 
  کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال احکام و احضاریه جدیدى صادر کرد . جلسه رسیدگى به تخلفات نادر احمدى و فرهاد خیرخواه از تیم پاس همدان که در دیدار مقابل راه آهن صورت گرفته است، روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در کمیته انضباطى برگزار خواهد شد.همچنین با توجه به تخلف یورگن گده از اعضاى کادر فنى تیم استقلال تهران که در دیدار مقابل راه آهن که در روز ۲۵ فروردین ماه در تهران رخ داد و با توجه به تخلفات وى مبنى بر رفتار غیرمسئولانه و اعتراضات مکرر به نحوه قضاوت داور مسابقه که منجر به اخراج وى شد، کمیته انضباطى این مربى را با توبیخ کتبى و درج در پرونده به پرداخت مبلغ سى میلیون ریال جریمه نقدى محکوم کرد.همچنین تیم صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل تیم استقلال تهران در بازى اخیرش در ورزشگاه آزادى با ۴ دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شد که به پرداخت مبلغ هشت میلیون تومان محکوم شد. یکشنبه 11 اردیبهشت 1390


 
  کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست محرومان تیمهاى ایرانى در هفته پنجم مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۱ که در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۰ برگزار مى شود را اعلام کرد.
فهرست محرومان هفته پنجم
به شرح زیر است:
علیرضا محمد از تیم پیروزى مقابل تیم الاتحاد
محسن بنگر از سپاهان اصفهان مقابل تیم الهلال عربستان
حنیف عمران زاده و آرش برهانى از تیم استقلال مقابل تیم السد قطر
همچنین طلال البلوشى از تیم السد قطر در مقابل استقلال و مصطفى السعیدى و هادف الضعبى از تیم امارات در دیدار مقابل ذوب آهن غایب خواهند بود. یکشنبه 11 اردیبهشت 1390


 
  على پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به شناختى که از نمازى ومنصوریان دارم مى گویم که آقاى کوئیروش دستت درد نکند.وى درباره انتخاب هاى دستیاران کوئیروش اظهار داشت: با توجه به شناختى که از دستیارانى که کوئیروش انتخاب کرده، دارم من این دستیاران را بسیار خوب براى تیم ملى ایران مى دانم و مى گویم آقاى کوئیروش دستت درد نکند چون انتخاب هاى خوبى داشتى. وى افزود: شنیده ام برخى ها هنوز چیزى نشده به نمازى حمله کرده اند. خواهش مى کنم بدون دانش به این بچه کارى نداشته باشید چون او هم تحصیل کرده است و هم دانش خوبى دارد. نمازى مى داند چطور یک تیم را تمرین بدهد. البته این حرف هاى من بى احترامى به مربیان خوب ایرانى نیست. پروین تاکید کرد: مدتى بود کار نمازى را در تمرینات استیل آذین زیر نظر داشتم. از همان اولش متوجه شدم که او بسیار فوتبال را با دانش دنبال مى کند. مساله مهم تر اینکه نمازى خودش در سطح بالایى فوتبال بازى کرده و زبان کوئیروش را مى فهمد، پس باید به او فرصت داد تا کارش را انجام دهد. وى همچنین درباره انتخاب علیرضا منصوریان گفت : منصوریان هم یک مربى جوان و علاقمند به دانش فوتبال است. دربازى با روسیه از عملکرد وى در تیم ملى لذت بردم. امیدوارم او نیز حمایت شود تا در تیم ملى به موفقیت برسد. من انتخاب منصوریان را به فال نیک مى گیرم. پروین درباره پیروزى استیل آذین مقابل ملوان گفت: خدا شاهد است که با پیروزى استیل آذین بسیار خوشحال شدم و به قول معروف کیف کردم. انشاالله به حق امام زمان استیل آذین در لیگ برتر بماند. استیل آذین دیر به حرکت افتاد، در غیر این صورت اکنون انتهاى جدول نبود. وى همچنین درباره شرایط پرسپولیس گفت : على دایى باید با آرامش کارش را دنبال کند و نباید وارد حاشیه شود. باید تمام فکرش مشغول پرسپولیس باشد و به بیرون از چهارچوب سبز کارى نداشته، چون برخى ها شاید به دنبال این هستند تمرکز او را به هم بزنند. یکشنبه 11 اردیبهشت 1390


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد