فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

نامه ناصر حجازی به فرگوسن-تغییر چهره پرویز مظلومی

To Sir Alex Ferguson CBE

Dear Sir

Something that has always puzzled me all my life is why, when I am in special need of help, the good deed is usually done by somebody on whom I have no claim

I recieved your letter of kindness in a language which the deaf can hear and the blind can see. Being in your thoughts and prayers is conforting me and keeps me going. I thank you from the bottom of my heart, but for you my heart has no bottom

For your concern

"I can no other answer make, but, thanks"

Love. N. Hejazi

به سر الکس فرگوسن

چیزی که همیشه در تمام دوران زندگی ام برای من معما بوده است این است که چرا درست هنگامی که به کمک احتیاج دارم کسانی به من خوبی میکنند که هیچ حقی بر گردن من ندارند.
نامه پر مهر شما را که به زبانی نوشته شده بود که ناشنوایان هم قادر به شنیدن آن و نابینایان نیز قادر به دیدن آن هستند را دریافت کردم. اینکه شما به فکر من هستید و برای من دعا میکنید برای من آرامش بخش است و من را به ادامه زندگی وا میدارد. از اعماق قلبم از شما سپاسگزارم. قلبی که برای شما هیچ پایانی ندارد.
برای شما نمی توانم پاسخ دیگری داشته باشم ،  فقط سپاسگذارم.

تقدیم با عشق. ناصر حجازی


وضعیت سلامتی و  شرایط جسمانی ناصر حجازی که از یکشنبه شب در بیمارستان کسری بستری می باشد ، در شرایط فعلی رضایتبخش و در قیاس با روزهای قبل بهتر است و ایشان بزودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

دوستداران و علاقه مندانی که پیگیر روند بهبودی ناصر حجازی هستند  ، ضمن آرزومندی و در خواست از پروردگار جهت کسب سلامتی ایشان ، بدون توجه به اخباری که از منابع غیر رسمی در ارتباط با وی اعلام می شود ، می توانند با مراجعه به پرتال شخصی ناصر حجازی در جریان وضعیت جسمانی ایشان قرار بگیرند.

مدیر پرتال از عزیزانی که جویای شرایط روحی و جسمانی ناصر حجازی هستند  ، تقاضا می نماید همان طور که خانواده ، دوستان و دوستداران ایشان و در راس همه ناصر حجازی با روحیه ای قوی و انرژی مثبت به آینده ای روشن امید دارند  ، از افکار و اخبار منفی دوری کرده و با مثبت اندیشی چشم انتظار شنیدن اخباری شاد در جهت کسب سلامتی دوباره ایشان باشند.

وقتی خدا هست ، امید هم هست ...پس ناصر حجازی در کنار ما خواهد بود.

همانطور که حجازی چند روز قبل به من گفت :فراموش نکن که امید تنها راه نجات آدمی است و مبارزه ، امید را در دلها زنده نگاه می دارد.


-----------
علی عسگری: گل هایم را تقدیم می کنم به هواداران تیم محبوب پرسپولیس
مدافع، هافبک و مهاجم سرعتی و ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی را پشت سر گذاشتیم ولی متاسفانه پرسپولیس نتوانست از گروه خود صعود کند.

حمیدرضا علی عسگری بازیکن ارزشمند سرخپوشان که در دیدار با الاتحاد، عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه در روزهای سخت نشان داده که خیلی خوب می تواند کار کند و نتیجه بگیرد. ما امروز می خواستیم از حیثیت تیمی خودمان دفاع کنیم که با حمایت هواداران، به این مهم دست یافتیم.

علی عسگری در مورد گل هایش و بازی خوبی که ارائه داد، گفت: امروز به خانم حضرت زهرا «س» توسل کردم و فکر می کنم حضرت زهرا «س» کمکم کرد و همه از من راضی بودند.

وی افزود: بازی سوم ما ناخواسته تشریفاتی شد اما با تمام توان و انرژی بازی می کنیم و با برد برابر تیم الوحده حقانیت خودمان و بدشانسی در این مسابقات را به اثبات می رسانیم.

علی عسگری در مورد حرکات انفجاری اش تصریح کرد: هر گاه نفوذ می کنم، می توانم گل بزنم. من در هر پستی که کادر فنی بخواهد بازی می کنم و سعی خواهم کرد که در سیستم مربی قرار بگیرم. در نهایت دوست دارم خواسته مربیان را در زمین اجرا کنم ولی خودم به حرکات هجومی و گلزنی خیلی علاقه دارم.

زننده دو گل پرسپولیس در دیدار برابر الاتحاد در پایان گفت: گل هایم را تقدیم می کنم به هواداران تیم محبوب پرسپولیس  

 

---- 

تغییر چهره پرویز مظلومی پس از سی سال؛ این خبر بقدری اهمیت داشت که تیتر یک بعضی از روزنامه ها باشد.

 راز «تغییر چهره» پرویز مظلومی!

ه روز پس از این اتفاق بود که خبرورزشی دست به رازگشایی درباره این تغییر چهره سال داد. این روزنامه نوشت ، سرمربی موفق این فصل استقلال که دو داربی را برای تیمش با پیروزی پشت سر گذاشته ، تغییرات در شکل ظاهری را به خواست دخترش انجام داده که در استرالیا تحصیل می کند و به تازگی برای دیدار با خانواده به ایران برگشته است.

مظلومی امروز با انتقاد شدید روزنامه های ورزشی به دلیل عوض کردن پیروزی دو بر صفر برابر السد با تساوی ، روبرو بود و روزی سخت را سپری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد