فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استقلال و پرسپولیس حذف شدند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران گفت :‌ بازیکنان این تیم امروز مقابل النصر عربستان قهرمانانه بازی کردند و حذف از لیگ قهرمانان آسیا چیزی از ارزش های آبی پوشان کم نمی کند.پرویز مظلومی چهارشنبه شب درگفت وگو با خبرنگاران افزود:‌ بازیکنان استقلال یکی از زیباترین بازیهای خود را مقابل النصر برگزار کردند اما از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردند تا در عین شایستگی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بروند.وی با قدردانی از حضور گسترده تماشاگران استقلال اظهار داشت : دست آنان را می بوسم که امروز غیرت ایرانی خود را نشان دادند و 90 دقیقه ما را تشویق کردند.مظلومی خاطر نشان کرد :‌ بازیکنان استقلال در اوایل نیمه دوم چند دقیقه تمرکز خود را از دست دادند تا بر روی یک غافلگیری گل دریافت کنند اما با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی دو گل وارد دروازه تیم حریف کردند اما در نهایت نتوانستند به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.وی با بیان اینکه استقلال مستحق پیروزی حداقل 3 یا 4 گل مقابل النصر بود،‌گفت :‌ فشار و استرس زیاد بازیکنان باعث شد تا آنان از فرصت های خود استفاده نکنند.سرمربی استقلال در باره عملکرد بازیکنان النصر افزود :‌ آنان برنامه خاصی در این بازی نداشتند به خصوص در نیمه دوم که زیر توپ می زدند و حتی به نتیجه دو بر یک نیز راضی بودند.مظلومی با اظهار تاسف از حذف استقلال مدعی شد اگر این تیم با همین سبک بازی می کرد می توانست قهرمان آسیا شود.وی خاطر نشان کرد: نتیجه بازی امروز،‌ تلخ ترین ناکامی دوران مربیگری ام بود. مظلومی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال از عقب نشینی تیم النصر از دقیقه 60 استفاده نکرد، گفت :‌ ما از موقعیت ها خود به خوبی استفاده نکردیم متاسفانه غافلگیرانه گل خوردیم اما بازیکنان حملات همه جانبه ای را روی دروازه النصر ایجاد کردند و دو گل زدند و بیش از پنج گل نزدند.وی در پاسخ به این سوال که چرا برای دفاع کند النصر برنامه سانتر از جناحین را در نظر گرفته بود،‌ افزود : ‌در نیمه نخست قصد داشتیم دفاع کند النصر را جلو بکشیم اما آنها از زمین خود تکان نمی خوردند در نیمه سیستم بازی را به 3-3-4 و حتی در اواخر به 4-2-4 تغییر دادیم اما اما دفاع حریف جلو نمی آمد.سرمربی استقلال تصریح کرد : اگر تیم النصر مانند امروز برابر ذوب آهن صف آرایی کند به طور قطع مغلوب دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا می شود.وی درباره تشویق های هواداران استقلال گفت : آنان زمانی که دیدند استقلال تهاجمی بازی می کند، تیم محبوب خود را تشویق کردند تا روحیه بازیکنان افزایش یابد. پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390


 
  سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان گفت: از صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه بازی خوبی ارایه نکردیم، لذت می برم. دراژان اسکوسیچ در جمع خبرنگاران افزود: از این بازی و نتیجه آن راضی هستم زیرا با این نتیجه توانستیم از گروه خود صعود کنیم.وی ادامه داد: تعداد زیاد هواداران در این بازی باعث شد کار ما کمی دشوار تر شود. سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان گفت: فشار زیاد هواداران استقلال به ضرر ما تمام نشد زیرا این موضوع باعث شد تا بازیکنانمان به خودشان بیایند.وی در خصوص دیدار این تیم در مرحله بعد با ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر می خواهم از صعود تیم النصر لذت ببرم و فرصت زیادی برای فکر کردن به دیدار مقابل ذوب آهن دارم.وی اظهار داشت: از عملکرد فنی تیم خود به هیچ عنوان رضایت ندارم اما ما به خواسته خود رسیدیم.سرمربی تیم فوتبال النصر در خصوص تعویض قحطانی دقایقی پس از ورود به میدان گفت: ما مجبور بودیم در آن پست از بازیکنی استفاده کنیم که خواسته هایمان را برآورده سازد و به همین دلیل این بازیکن را تعویض کردیم. پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390


 
  سرپرست باشگاه استقلال تهران، گفت: با عدم صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، شرمنده هواداران پرشمار خود شدیم. 'علی فتح اله زاده' پس از دیدار تیم های استقلال ایران و النصر عربستان در گفت وگو با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: از هشتاد هزار تماشاگری که برای تشویق تیم خود به ورزشگاه آمده بودند تشکر کرده و دست آنان را می بوسم وی افزود: هواداران استقلال بار دیگر فرهنگ بالای خود را نشان داده و پس از سوت پایان بازی به احترام تیم خود ایستاده و بازیکنان را تشویق کردند.سرپرست باشگاه استقلال تهران با ابراز ناراحتی از حذف این تیم افزود: بازیکنان تلاش بسیار زیادی انجام دادند و فرصت های مناسبی هم برای گلزنی داشتند اما امروز شانس با استقلال همراه نبود.وی اظهار داشت: در نهایت با توجه به قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا از دور رقابتها حذف شدیم و طبیعتا شرمنده همه هواداران باشگاه استقلال هستیم.سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر در دیدارهای گذشته امتیازات لازم را کسب کرده بودیم دیگر نیازی به این تفاضل گل و سایر مشکلات نبود اما با این حال بازیکنان تلاش خود را انجام دادند.وی در مورد شرایط پرویز مظلومی برای همکاری با استقلال در فصل آینده ادامه داد: به طور یقین مظلومی سرمربی استقلال در فصل آینده خواهد بود خواهد بود و با جذب چند بازیکن جدید تیم قدرتمندی را برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنیم.فتح اله زاده انتشار اخباری مبنی بر درگیری وحید طالب لو در باشگاه را تکذیب کرد و گفت: نمی دانم این مسایل برای چه چیزی مطرح می شود، به هیج عنوان مشکلی بین طالب لو و مسوولان باشگاه ایجاد نشده است. پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390


 
  مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که در دیدار مقابل النصر موقعیت زیادی گلزنی نداشته است. آرش برهانی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: امروز در موقعیت مناسبی برای گلزنی قرار نگرفتم و به همین دلیل نتوانستم دروازه حریف را باز کنم.وی ادامه داد: تیم حریف امروز با تمام بازیکنان خود دفاع کرد و نگذاشت ما به هدف خود برسیم.مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این تیم فقط برای دفاع کردن به تهران آمد و بازیکنان النصر با وقت تلف کردن خود این موضوع را نشان دادند. پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390


 صعود سپاهان و حذف استقلال از لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا
 
ت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با شکست تیم الجزیره امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ، به عنوان تیم اول گروه نخست لیگ قهرمانان به مرحله یک شانردهم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا صعود کرد. دراین دیدار که چهارشنبه شب در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی امارات متحده عربی برگزار شد، تیم سپاهان با نتیجه 4 بر یک میزبان خود را شکست داد.گل های تیم سپاهان را در این دیدار 'جواد کاظمیان' در دقیقه 31 ، 'ابراهیم توره 'در دقایق 60 و 71 و 'رضا عنایتی' در دقیقه 90 به ثمر رساندند.
تنها گل تیم الجزیره در دقیقه 14 توسط 'گادیر باری' بازیکن برزیلی این تیم به ثمر رسید.

تیم استقلال ایران عصر چهارشنبه با وجود پیروزی مقابل النصر عربستان از دور رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا کنار رفت. در این دیدار که از گروه دوم مرحله گروهی و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم استقلال با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد اما از راهیابی به مرحله بعدی رقابت ها باز ماند.
گل های این بازی را بدر الموتاوا در دقیقه 60 برای النصر و فرهاد مجیدی در دقیقه 62 و هوار ملا محمد در دقیقه 88 برای استقلال به ثمر رساندند.
آبی پوشان استقلال در نیمه نخست قصد داشتند تا از کناره ها و خلع پشت مدافعان میانی، دروازه تیم النصر را تهدید کنند اما مهاجمان استقلال نتوانستند از فرصت های خود استفاده کنند.
در خطرناکترین موقعیت آبی پوشان در نیمه اول، عبدالله العنزی سنگربان النصر، ضربه سر فرهاد مجیدی را به کرنر فرستاد تا در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکند.
تاکتیک تیم النصر نیز در نیمه نخست، تجمع در یک سوم خط میانی خود و ضد حملات سرعتی بود که آنان در حرکات تدافعی عملکرد قابل قبولی به از خود ارائه کردند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
در تنها موقعیت خطرناک تیم النصر در نیمه نخست، ضربه محمد ابراهیم سهلاوی پس از برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد.
بازیکنان تیم استقلال درنیمه دوم با تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند و با سرعت دادن به بازی از کناره ها، سعی داشتند دروازه النصر را با خطر تهدید کنند اما در یک ضد حمله نخستین گل این دیدار را دریافت کردند.
حملات آبی پوشان پس از گل النصر افزایش یافت تا اینکه این تیم بعد از دو دقیقه بر روی سانتر هوار ملا محمد از جناح چپ و ضربه سر مجیدی، بازی را به تساوی کشاند.
آبی پوشان در نیمه دوم با در اختیار داشتن کنترل بازی، حملات بی محابایی را بر روی دروازه حریف طراحی کردند تا اینکه هافبک عراقی استقلال در دقیقه 88 پس از پشت سر گذاشتن مدافع مستقیم خود، دروازه النصر را باز کرد تا امیدهای آبی پوشان زنده بمانند.
حملات پر دامنه بازیکنان استقلال در دقایق پایانی بازی ادامه یافت اما مهاجمان استقلال نتوانستند سومین گل خود را به ثمر برسانند تا همانند پرسپولیس وداع زودهنگامی از لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.
در دیگر دیدار این گروه، تیم های السد قطر مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی یک بر یک دست یافت تا با صدرنشینی به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند.
جدول رده بندی
1- السد 10 امتیاز
2- النصر 8 امتیاز
3- استقلال 8 امتیاز
4- پاختاکور 4 امتیاز

 
تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390
 

  هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در دیدار امروز مقابل النصر عربستان فوتبال روی بی رحم خود را به ما نشان داد.
مجتبی جباری در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در دیدار مقابل النصر عربستان بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و شایسته صعود به مرحله حذفی بود.وی ادامه داد: تیم ما در این دیدار بسیار بدشانس بود زیرا ما باید گل های زیادی را به حریف می زدیم.هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجیدی موقعیت های خوبی در این دیدار دشات و تمام تلاش خود را برای گشودن دروازه حریف کرد که متاسفانه با بدشانسی توپ های او گل نشد.وی تصریح کرد: تیم ما هنوز در جام حذفی شانس زیادی برای قهرمانی داریم و قول این موضوع را به هواداران استقلال می دهیم.وی اظهار داشت: نمایندگان کشورمان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند به خاطر شدت فشردگی بازی ها بسیار خسته هستند.
پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد