فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سپاهان قهرمان دهمین دوره لیگ برتر فوتبال شد

 سپاهان قهرمان دهمین دوره لیگ برتر فوتبال شد
 
ت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با تساوی بدون گل برابر پرسپولیس به عنوان قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور دست یافت. دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و به قضاوت سعید مظفری زاده برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان امیر قلعه نویی برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را در آغوش بگیرند.
این سومین قهرمانی طلایی پوشان اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شود.
سپاهان در شرایطی پا به این دیدار گذاشت که برای رسیدن به عنوان قهرمانی در دهمین دوره تنها به یک امتیاز نیاز داشت و با ارایه یک بازی منطقی به هدف خود دست یافت.
پرسپولیس نیز برای حفظ شانس خود به منظور کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز از این دیدار داشت ما شاگردان علی دایی با یک نمایش محتاطانه به یک امتیاز رضایت دادند.
سپاهان با حمایت تماشاگران خود بازی را هجومی آغاز کرد و در 25 دقیقه ابتدایی فرصت های مناسبی برای گلزنی توسط ابراهیم توره و جواد کاظمیان به دست آورد که واکنش های مناسب علیرضا حقیقی و کم دقتی مهاجمان میزبان اجازه به ثمر رسیدن گل را نداد.
از سوی دیگر پرسپولیس با استفاده از ضد حملات به دنبال رسیدن به گل بود که در این راستا عملکرد خوبی نداشت.
غیبت سپهر حیدری و علیرضا نورمحمدی مدافعان ثابت پرسپولیس در این دیدار سبب شده است تا سرخ پوشان پایتخت در خط دفاعی بسیار متزلزل نشان داده و به راحتی مهاجمان حریف را در فرصت های مناسب قرار دهند.
در ادامه نیمه نخست بازیکنان دو تیم پاس های اشتباه متعددی را در میانه میدان رد و بدل کردند تا 45 دقیقه نخست با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.
در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه را به نمایش گذاشتند تا در نهایت این دیدار بدون گل به پایان برسد و سند قهرمانی سپاهان امضاء شود.
در 45 دقیقه دوم سپاهان به ارسال توپ های بلند روی آورد و پرسپولیس نیز تمایل چندانی به گل زدن نداشت.
 
تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 25 اردیبهشت 1390
 

 

امیر قلعه نویى گفت: خیلى ها مى خواستند سپاهان قهرمان نشود اما با تلاش بچه ها توانستیم قهرمان شویم.سرمربى تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبرى پس از بازى تیم هاى پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: در کل فصل بسیار سختى را گذراندیم و ثابت کردیم که سپاهان فوتبال خیلى باکیفیتى را به نمایش مى گذارد چرا که تفاضل گل عالى و خط دفاعى بسیار خوب گواه این مدعاى من است. او با بیان اینکه در این بازى بسیار خسته بودیم و اکثر انرژى مان را در بازى با الجزیره گذاشته بودیم، گفت: ما در این بازى اهدافى داشتیم و از جمله گرفتن یک امتیاز که این کار را کردیم و قهرمان شدیم. قلعه نویى افزود: على دایى سرمربى بسیار خوبى است و در این بازى هم بسیار خوب کار کرد. اما ما کار خودمان را انجام دادیم و توانستیم امتیاز لازم را بگیریم. سرمربى تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: ما همه انرژى مان را باید در مقابل بازى با بنیادکار ازبکستان به کار بگیریم، چون یک بازى بسیار حساس است و البته در بازى جام حذفى مقابل پرسپولیس نیز باید با تمام قوا ظاهر شویم. وى خاطرنشان کرد: در بازى با سایپا به بعضى از بازیکنان استراحت خواهم داد. قلعه نویى تصریح کرد: ما در سال هاى گذشته با سپاهان و استقلال در آسیا بدشانسى آوردیم. البته باید بگویم بازى هاى لیگ ۳۴ بازى است اما بازى هاى آسیایى بسیار کمتر است و شانس در این مسابقه ها بالاتر است. وى گفت: ما در این فصل خیلى اذیت شدیم و در سال آینده بابرنامه تر و باکیفیت تر بازى خواهیم کرد.سرمربى تیم فوتبال سپاهان افزود: سپاهان هزینه آنچنانى نکرده است که بعضى ها مى گویند سپاهان تیم خیلى پرهزینه اى است. باید بگویم که سپاهان داراى یک مدیریت هزینه ى بسیار قوى است و بعضى ها مى خواهند در ایران پیشرفت تیم سپاهان را نادیده بگیرند و از آن جلوگیرى کنند. وى در پایان خاطرنشان کرد: اصفهان پایتخت ورزش ایران است که بازى هاى آسیایى گوانگ جو این امر را ثابت کرد و بعضى از تیم هاى دیگر باید از ورزش اصفهان الگو بگیرند. دوشنبه 26 اردیبهشت 1390


 
 محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قهرمانى گفت: انشاءالله براى فصل بعد هم قلعه نویى را حفظ خواهیم کرد.وى پس از قهرمانى سپاهان در لیگ دهم عنوان کرد: این موفقیت حاصل تلاش تمام مسئولان باشگاه بود و با یک کار گروهى و همدلى توانستیم به این موفقیت دست یابیم. از امیر قلعه نویى تا مسئولان باشگاه همه در این زمینه کمک کردند و هیچ کس به تنهایى به این امر دست نیافته است. او با اشاره به ادامه همکارى با امیر قلعه نویى خاطرنشان کرد: ما حرفه اى تر شده ایم و هر روز به جلو حرکت مى کنیم، به همین منظور برنامه ویژه اى براى آینده خواهیم داشت و انشاءالله امیر قلعه نویى را در تیم سپاهان نگه خواهیم داشت. مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره مسائل به وجود آمده تیم هاى عربى یادآور شد: من به فدراسیون فوتبال اعلام کردم که باید پیگیر این موضوع باشد. دخالت هاى تیم هاى عربى زیاد شده و هر زمانى به بهانه اى روى مى آورند. یک روز ما را در فرودگاه معطل مى کنند و روز دیگر اعلام مى کنند که آب ها مسموم بوده است. آنها از حضور در فولادشهر مى ترسند و به همین دلیل مسائلى را مطرح مى کنند. ساکت افزود: بهترین میزبانى را از آنها خواهیم کرد و ما تلاش مى کنیم با حمایت هواداران، تلاش بازیکنان و لطف خداوند برابر بنیادکار به پیروزى دست یابیم و در صورت رویارویى با تیم هاى عربى اجازه عرضه اندام به آنها را نخواهیم داد. مدیرعامل باشگاه سپاهان با تبریک مجدد به مردم اصفهان تصریح کرد: ما به گلزار شهداى اصفهان خواهیم رفت تا این افتخار را با آنها تقسیم کنیم. بازى هاى فشرده لیگ آسیا به تیم ها لطمه زد و به نظرم استقلال و پرسپولیس از این لحاظ بیشتر ضربه خوردند و نتوانستند بازى هاى خود را در لیگ انجام دهند. امیدوارم سپاهان و ذوب آهن در لیگ قهرمانى موفق باشند. دوشنبه 26 اردیبهشت 1390


 
 پرویز مظلومى سرمربى استقلال گفت: خیلى ها دیدند که من دو دربى را بردم و سهمیه آسیا را کسب کردم، موقعیتشان به خطر افتاد. او پس از پیروزى ۲ بر صفر مقابل ملوان گفت: بعد از فشارى که هفته گذشته بچه ها مقابل النصر تحمل کردند، امروز مقابل ملوان به میدان رفتند. بازى سختى بود و بازیکنان خسته بودند اما در هر دو نیمه فوتبال منطقى را نمایش دادیم. وى افزود: ملوان هم جوانمردانه بازى کرد. بچه ها سعى کردند تعداد گل را بالا ببرند تا اگر در بازى آخر براى نایب قهرمانى کار به تفاضل گل رسید مشکلى نداشته باشند. به بازیکنانم خسته نباشید مى گویم. به سپاهان هم که رقیب ماست خسته نباشید مى گویم و امیدوارم در آسیا هم به کار خود به همین شکل ادامه دهند. سرمربى آبى پوشان خاطرنشان کرد: خیلى ها در حال تلاش هستند که مظلومى در استقلال جام نگیرد. آنها دیدند که من دو دربى را بردم و سهمیه آسیا را کسب کردم، موقعیتشان به خطر افتاد. پیش خود فکر نمى کردند. آنها مى گفتند تیم من پنجم مى شود و من به دنبال زندگى خود مى روم اما اینطورى نیست. همه جور حمله اى به من شد. تیم هاى دیگر نتایج بدترى گرفتند اما این حمله ها به آنها نشد. مظلومى اضافه کرد: آنها براى چنین تیم هایى نظرسنجى هم نگذاشتند آن هم نظرسنجى تقلبى. این افراد خطر را احساس کردند اگر مظلومى جام بگیرد خطرناک مى شود. من را ترسو خطاب کردند و بى انصافى کردند ولى من همانطور که آمدم، همانطور هم ادامه مى دهم مدیریت هم حمایت مى کند. خودم احساس کنم کارآیى ندارم، مى روم و نیازى به برکنارى نیست. دوشنبه 26 اردیبهشت 1390


 
 على دایى سرمربى پرسپولیس گفت: گنده تر از مسئولان باشگاه نیز نمى توانند من را زمین بزنند. وى پس از تساوى بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبرى باز هم در مورد مسائلى غیر از دیدار دیروز حرف هاى فراوانى زد.وى در ابتداى صحبت هایش گفت: ،۷ ۸ بازیکن اصلى خود را نداشتیم با این حال یک تیم کامل بودیم و توانستیم سپاهان که اکنون بهترین تیم ایران است را متوقف کنیم. بازیکنان، دستورات ما را به خوبى اجرا کردند. نقاط قوت سپاهان را کور کردیم و اگر شانس مى آوردیم مى توانستیم برنده شویم. سرمربى پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه با وجود مشکلات مالى مکان چهارم برازنده اش است، عنوان کرد: نمى خواستم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم اما کادر فنى ۱۵ تا ۲۰ درصد در نتیجه یک تیم تأثیرگذار است مخصوصا با شرایطى که فوتبال ایران دارد. به عنوان مثال کوچکترین اتفاق را مى گویم، در آخرین لحظه متوجه شدم نورمحمدى همچنان محروم است و نمى تواند براى ما بازى کند آن هم از طریق فلان سایت و فلان روزنامه. من نباید به دنبال این مسائل باشم. باشگاه باید این مسائل را به من اطلاع دهد. شکرى نامى که مسئول حقوقى باشگاه است مى گوید محرومیت ۲ ماهه نورمحمدى را به ۳ جلسه تقلیل داده اما اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس یک برگه صورت جلسه کمیته انظباطى امضاء شده را ارائه کردند هرچه خواستند بگویند. تا کى مى خواهید مردم را گول بزنید? من تا حالا رو بازى کردم اما برخى زیر و رو بازى مى کنند. دایى افزود: روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس عکس درگیرى آرفى و محمد را منتشر مى کند، آن هم روزنامه اى که باید به تیم آرامش بدهد و هیچ روزنامه و رسانه اى نیز آن عکس را ندارد. این روزنامه به جاى کم کردن حاشیه براى تیم حاشیه درست مى کند. خیلى ها دوست دارند من بیرون گود بنشینم اما این خیلى ها مردم نیستند. مردم، دایى را دایى کردند و من هرگز گذشته ام را فراموش نمى کنم اینکه از کجا آمده ام و اکنون کجا هستم. این لطف خدا بود که شامل حال من شد. سرمربى پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان باشگاه مربیان فصل آینده خود را هم انتخاب کردند و در آلمان و اسپانیا دنبال کمپ مى گردند. چرا این حرف ها را به صراحت به مردم نمى زنند? چرا به مردم نمى گویند که فردى به بازیکنان تیم هاى دیگر تماس مى گیرد و مى گوید من بیژن فلانى هستم و شما را براى فصل آینده پرسپولیس مى خواهم. این اتفاقات حاشیه اى در کنار تیم مى افتد و آقایان عین خیالشان نیست. وى افزود: روز اول من نگفتم من را به پرسپولیس بیاورید، خودتان من را آوردید. از ساکت مدیرعامل سپاهان بپرسید بعد از جام جهانى از من خواست که به سپاهان بیایم اما من تشکر کردم و گفتم مى خواهم فعلا از فوتبال دور باشم. اگر کسى با من دعوا دارد، رو دعوا کند. فوتبال در درجه سوم زندگى من است و شرف و وجدان و غیرت برایم مهمتر است که بخواهم آنها را در فوتبال خرج کنم. دایى خاطرنشان کرد: ۹ ماه خانه نشین بودم. من چسبیده به فوتبال و پرسپولیس نیستم و به دنبال منافع در پرسپولیس هم نیستم. دوشنبه 26 اردیبهشت 1390


 
 مارادونا براى حضور در فوتبال خاورمیانه با سران باشگاه الوصل امارات به توافق رسید. دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینى، به گفته الیخاندرو دستیارانش با تیم الوصل امارات به توافق رسید و هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. مارادونا با همان کادر فنى تیم ملى آرژانتین در جام جهانى ۲۰۱۰ آفریقا به کار در الوصل مى پردازد و مدت قرار داد او دو سال است. ستاره سابق تیم فوتبال آرژانتین بازگشت خود به عرصه مربیگرى را منوط به ارتباط نزدیک خود با خانواده اش عنوان کرده بود. انتظار مى رفت مارادونا در خلال روزهاى آینده هدایت تیم سن لورنزو را بر عهده بگیرد، اما این تیم با عمر اسد مربى اکوادورى به توافق رسید. این چهارمین تجربه مارادونا در عرصه مربیگرى است. او پیشتر هدایت دو تیم گمنام را در سال هاى ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ را بر عهده گرفته بود و در جام جهانى آفریقاى جنوبى نیز سرمربى تیم فوتبال آرژانتین بود. دوشنبه 26 اردیبهشت 1390
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد