فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

کاشانی:‌حرمت دایی را نمی شکنم

 کاشانی:‌حرمت دایی را نمی شکنم 
 
- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عصرامروز با بازیکنان این تیم نشستی برگزار و با بازیکنان این تیم گفت وگو کرد. مشروح صحبت های حبیب کاشانی با بازیکنان پرسپولیس به نقل از سایت رسمی این باشگاه به این شرح است: سکوت می‌کنم، جای طرح مشکلات در رسانه‌ها نیست
در 18 ماهی که با هم بودیم آیا تا به حال دیده اید که من نسبت به کادر فنی بی اهمیت و بی توجه باشم. شده است که با تک تک شما برخورد کرده ام فقط به خاطر اینکه ثابت کنم مدیر تیم آقای دایی است. قرارمان همین است چرا که باید سرمربی مدیر و همه کاره تیم باشد. حالا هم چون آقای دایی حرف‌هایی زده و من ناراحت شدم دلیلی نمی‌شود جواب بدهم. آقای دایی بر اساس سوال‌هایی که در ذهن‌شان دارند اظهار نظر کرده‌اند. البته سوال‌هایی هم در ذهن من است ولی راه آن این نیست که من بروم در تلویزیون و ایشان نیز در تلویزیون جواب یکدیگر را بدهیم. اینطور نمی شود و نباید اینطور عمل کرد.
من سرباز هستم و به من تکلیف شده در این پست انجام وظیفه کنم. اگر 30 ثانیه دیگر به من بگویند برو، می روم. همانطور که سال 87 رفتم. بازیکنان آن سال شاهدند که پس از رفتنم به یک نفرشان هم زنگ نزدم. یک نفر از شما به من بگوید آقای کاشانی به من زنگ می‌زد. یک نفر به من بگوید که یکی از بازی‌های پرسپولیس را به استادیوم آمده ام. به هر دلیل من را کنار گذاشتند، 15 ماه کنار بودم و کوچکترین صحبتی نکردم. آقای علی آبادی تشخیص داده من قبلا خوب بودم ولی حالا خوب نیستم، مگر طلب دارم. یک فرصتی پیش آمده که مردم را خوشحال کنم. مگر چه چیزی در این جایگاه هست؟ الان من کارخانه فولاد دارم؟ پول در حساب داریم؟ با شرایطی که بر فوتبال حاکم است عزا گرفته ام که فصل در حال اتمام است و باید تسویه حساب کنیم و فصل جدید آغاز می شود و باید هزینه کنیم. الان دو و نیم میلیارد تومان پول نیاز داریم که فصل را شروع کنیم. شده است که از فکر باشگاه و مشکلاتش شب خوابم نمی‌برد. دغدغه هزینه های باشگاه، امکاناتی که برای پیشبرد کار لازم است. پول بازیکنانی که به هر حال آنها هم گرفتاری های خودشان را دارند و دغدغه‌های بسیار دیگری که باید با آنها روبرو شویم.. علاوه بر همه مخارج، باید درفشی فر را آماده کنیم . هزینه سفرها، هواپیما، هتل و سفرهای چند روزه. به وظیفه خودمان عمل کرده ایم
5 درصد قرارداد شما 500 میلیون تومان می شود. سال گذشته وقتی پیکان را بردیم در قزوین علی آقا یک کلام به من گفت: آقای کاشانی این 5 درصد را ببخشید، بدون هیچ حرفی پذیرفتم. بعد با هزار راهکار، می‌رویم برای تامین هزینه های روزانه باشگاه. با این وجود امسال هیچ کمبودی را حس نکردید. چه در دستمزدها، چه در امکانات مورد نیاز برای زمین تمرین و موارد گوناگون از تورنمنت های مختلف بگیرید تا حریف های تدارکاتی اروپایی و قابل توجه. کمبودی احساس نکردید و همه چیز سر جایش بود. خودتان می‌توانید گواهی دهید. سال‌هایی که با پرسپولیس رفته اند در باشگاه ایرانیان و تیم پرسپولیس را راه نمی دادند و پاسپورت ها را گرو نگه می داشتند! مسایل دیگری که وجود داشته و گفتنش به صلاح نیست و اصلا نمی‌شود بیانش کرد که البته آن بازیکنانی که بودند خودشان خبر دارند.
از تفرقه بین ما خیلی ها خوشحال می‌شوند
ما باید به سمت فوتبال حرفه ای قدم برداریم. طبیعتا هم سخت است. در این مسیر هم هزار حاشیه درست می‌کنند. هزار حرف در می‌آورند. ممکن است آدم های زیادی برای منافع خودشان ایجاد حاشیه کنند. به بازیکنان ما و دیگر تیم ها زنگ بزنند و کارهای دیگری بکنند. ما باید به این مسائل حرفه ای نگاه کنیم و حرفه ای برخورد کنیم و اجازه ندهیم با این ترفندها ذهنمان را مشغول کنند و بین مان تفرقه بیندازند. بارها شنیده ام که گفته اند با فلان بازیکن فلان تیم تماس گرفته شده است در حالی که ما در آن پست بازیکنان بسیار خوبی داریم. شما به من بگویید! برای چی چنین تماسی گرفته می‌شود؟ چه کسی این کار را می‌کند ؟ غیر از این است که می‌خواهند جو تیم ما را به هم بزنند؟ جز این است که در پشت پرده این تماس ها و هزار ترفند دیگر برای حاشیه سازی، منافع دیگری برای برخی ها وجود دارد؟
با کسی برای سرمربی گری مذاکره نکردیم
صراحتا می‌گویم با احدی برای سرمربی گری پرسپولیس صحبت و مذاکره نشده. به صراحت می‌گویم با بازیکنی برای پیوستن به پرسپولیس، از طرف ما تماس گرفته نشده است. نه خودمان و نه نمایندگانی از سوی باشگاه. حتی مدیر برنامه یکی از بازیکنان، قبل از بازی این تیم با پرسپولیس اصرار داشت وارد مذاکره شویم. اما گفتم به لحاظ اخلاقی و حرفه ای درست نیست. مذاکره با بازیکن، زمان و شرایط خاص خودش را دارد. مذاکره برای جذب بازیکن قانون دارد و ما هم بیگانه با این موضوع نیستیم و بر اساس روال اخلاقی و منطقی و حرفه ای عمل می کنیم. همانطور که تا به حال عمل کردیم. در نیم فصل نامه ای زدیم برای باشگاه سپاهان که آقای جعفرزاده را می‌خواهیم. باشگاه نفت به ما نامه زد که صغیری را می خواهد. مس کرمان عادل کلاه کج را می خواست. هر کدام از این ها را هم در چهارچوب خودش انجام دادیم.
آتش بیارهای معرکه کم نیستند
ممکن است در مواردی هم کسانی وارد ماجرا شوند و آتش بیار معرکه بشوند. حبیب کاشانی که زنده است و با مجموعه خودمان هم که رفیق هستیم. ما می توانیم مشکلاتمان را با هم در میان بگذاریم. روزی که شما به عنوان بازیکن به پرسپولیس آمدید بر اساس نیاز تیم و نظر سرمربی آمدید. کاری که هم منطقی است و هم حرفه ای. دلیلی هم وجود ندارد غیر از این عمل کنیم. در این سال ها که در فوتبال حضور داشتم شیوه مدیریتی من این بوده است. اینکه سرمربی تیم، عملا مدیر تیم است. بسیاری از کارها با نظر و طبق خواست سرمربی انجام می‌شود. زمانی که شما به پرسپولیس آمدید اسم هیچ کس جز آقای دایی به عنوان سرمربی تیم، مطرح نبود. ما با تدبیر آقای دایی بازیکنان را انتخاب کردیم، پایش ایستادم و سفت و سخت هم پایش ایستادم. این روزها هم جواب خیلی حرف ها را نمی دهم. چون جواب دادن من به نفع تیم نیست. به صلاح هیچ کدام از ما نیست. من صبر می کنم. چون صلاح در این است. پاسخ دادن من فقط حاشیه ها را بیشتر می کند و کسانی را که منتظر بیشتر شدن مشکلات ما هستند را خوشحال می کند. پس سکوت می کنم.
حاشیه ها را با کمک هم مدیریت می کنیم
اما سوالاتی در ذهن آقای دایی هست. ممکن است به بعضی مسائل، از عملکرد روزنامه بگیرید تا مسائل دیگر اعتراض داشته باشند یا ابهام و اعتراضی مطرح باشد. خب ما هم حتما توضیحاتی داریم. اما جای مطرح کردن این ابهامات و پاسخ ها در رسانه ها نیست. ما یک خانواده ایم و مثل هر خانواده ای حتما مشکلاتی هم داریم. اما این را در جمع خودمان حل می کنیم.
زمانی که روی نیمکت بین محمد و آرفی آن اتفاق افتاد گفتند تصاویر تلویزیونی هم از آن گرفته شده. چرا ما باید اجازه بدهیم تلویزیون و رسانه ما را مدیریت کند. ما باید با تدبیر خودمان به این مساله بپردازیم و آن را مدیریت کنیم. ما خودمان می توانیم و حواسمان است که چه کار کنیم. چیز جدیدی نیست. مگر سال 87 کم حاشیه برای تیم بوجود آمد ؟ مگر از داخل و خارج تیم کم مشکل بوجود آمد؟ مگر کم حاشیه سازی کردند؟ نهایتا چه شد؟ مگر غیر از این بود که در جمع خودمان تدبیر کردیم؟
دفاع از عملکرد روزنامه پرسپولیس
علی آقا سوال دارد، سوال حق ایشان است. مثلا درباره عملکرد روزنامه پرسپولیس می‌گویند.روزنامه پرسپولیس 300 شماره منتشر شده، خوب و بد عملکردش را باید در ترازو گذاشت و با هم سنجید. کلیت عملکرد این روزنامه در حمایت از تیم و باشگاه بوده و گاهی هم البته اشتباهاتی داشته‌اند. آنهایی که در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند با این مسائل آشنا هستند و می‌توانند قضاوت کنند. تیتر، مطلب و عکس ‌هایی هم بوده که اشتباه بوده. کسی هم منکرش نیست. کار رسانه ای مشکل است و همیشه صد در صدی نیست. حتما ایرادهایی هم در کلیت کار یک روزنامه و طول مدت عملکردش پیش می آید. اما مساله این است که باید آن چند اشتباه را اصلاح کنیم یا کل عملکرد روزنامه را هم با آن اشتباهات یکی کنیم ؟ همه تلاش و هدف این روزنامه حمایت از تیم و ارکان آن است. به خاطر مجموع عملکرد این روزنامه امروز این حس در وجودتان هست که اگر حقی از ما ضایع شود و یا بخواهیم حرفی بزنیم یا اگر بازیکنی چون هادی نوروزی به تیم ملی دعوت نمی شود، می تواند در این روزنامه مصاحبه کند و از حق خودش دفاع کند.
حرمت دایی به من واجب است
شما بالا بروید، پائین بیائید بازیکن هستید. آقای دایی هم مربی تیم و مدیر تیم ماست. هزار بار دیگر من و علی همدیگر را ببینیم ممکن است بر اساس اختلاف نظرهایی در جلسه دعوایمان شود، جلسه است دیگر . چند تا جلسه داشتیم حرف و حدیث بود اما این موضوع کینه ای بین ما بوجود نیاورده است. بازیکن ما گل به خودی زده و من دستش را گرفتم و به او گفتم بلند شو مرد. اینقدر برای ما زحمت کشیدی که الان نباید ناراحت باشی. فوتبال همین است. جلال مصدوم می شود من شب با او تماس می گیرم، سپهر همچنین، رحمان طور دیگر. خانواده یعنی همین. بله الان هم می گویم اگر باز هم جلسه فنی برگزار کنیم دوباره با علی دعوایمان می شود چرا که این جلسه فنی است اگر فردا صبح آقای دایی در این مملکت با هر کسی دعوایش بشود اگر من اولی نباشم دومین نفری هستم که برای حمایت از او به طرفش می روم. اما این دلیل می شود که ما نسبت به تیم اختلاف سلیقه نداشته باشیم. من بارها با محمود خوردبین اختلاف نظر داشتیم و بحث کردیم آیا تا به حال دیده اید که من قبل از محمود خان از اتوبوس پیاده شوم. امکان ندارد. همیشه هم حرمت ایشان را داشته ایم و خواهیم داشت.
فوتبال تمام می‌شود و دوستی‌ها و انسانیت ها می ماند
دعوای ما اختلاف سلیقه است. علی 10 سوال از من دارد من 20 سوال از او دارم. امکان ندارد ما نسبت به هم بی احترامی کنیم. فوتبال تمام می‌شود و دوستی‌ها و انسانیت ها می ماند. مگر فوتبال چیست که من بخواهم رو در روی علی دایی در بیایم یا بالعکس. که چه بشود؟ که 3 جام بگیریم و بگوییم ایها الناس ما سه جام گرفتیم و خیلی موفق هستیم؟ همین؟
خیلی موفق هستیم یعنی گرفتن 3 جام؟ که بعدش چه بشود؟ هر کدام از ما فارغ از پرسپولیس، جایگاه، کار و اعتبار خودمان را داریم. نه مدیری هستم که خانه ام شمال شهر باشد و ویلا در شمال داشته باشم. فکر می کنم اکثر بچه ها به منزل ما آمده اند . من با ناراحتی شما ناراحت می شوم و با خوشحالی شما خوشحال می شوم. بازیکن به وظیفه خودش در زمین مسابقه فکر کند
امروز هم فقط به اینجا دعوتتان کردم که به هیچ عنوان به غیر از وظیفه بازیکنی خودتان کاری نداشته باشید. چه کسی خوب است، چه کسی بد است، کی چه می گوید، کاری نداشته باشید. کار تیم با سرمربی گری آقای دایی ادامه پیدا می کند. اختیار آقای دایی است که بعد از فصل شرایطش را بگوید. شما به من بگوئید آقای دایی اگر قهرمان جام حذفی بشود برای من سود نمی کند؟ طبیعی است می گویند تیمی که آقای کاشانی مدیرش بوده، آقای دایی مربی اش بوده دو قهرمانی پیاپی آورده است.
18 ماه پیش رفتم دنبال علی آقا، هزار تیم دیگر بود و علی آقا به من اعتماد کرد و آمد همه فکر می کردند بعد از باخت برگشت به استقلال، دایی را برکنار می‌کنم. این قدر مهم می‌دیدند ایم مساله را. آقای مظلومی گفتند افتخار من این بود که در دور رفت و برگشت پرسپولیس را مغلوب کردیم و در کارنامه اش ثبت شد. خیلی ها حتی از مسئولان ورزشی به من گفتند نرو دنبال دایی، نمی توانی با علی آقا کار کنی اما من کار خودم را کرده و می کنم. مربی هم کار خودش را می کند. با اعتقاد رفتم و سر حرف خودم هم هستم و با اعتقاد قلبی و عقلی بوده است. همه می گفتند استعفا کرده بگذارید برود، گفتم امکان ندارد. وقتی علی آمد سر تمرین گفتم گوسفند جلوی پایش بکشید.
در جنجال‌ها گوشت قربانی، پرسپولیس است
علی دایی موفق نشود، شما هم ضرر می کنید. پس اگر نفعی هست برای همه مان است. ما همه در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی به ساحل سلامت برسد همه ما سهیم هستیم. همانطور که همه ما در شکست مقصریم. شکست برای همه ما و پیروزی برای همه ماست.
باشگاه تلاشش این است که این کشتی سالم به مقصد برسد. همه ارکان باشگاه در تلاشند. عیب و ایرادها را هم با کمک همه دلسوزان و پیشکسوتان برطرف می کنیم. در چند روز آینده با پیشکسوتان جلسه می گذارم چون برخی‌ها وقتی دیدند شهر شلوغ است رفتند که از خانواده پرسپولیس علیه خانواده پرسپولیس حرف بکشند. فکر می کردند باید دو تا به نفع من و دو نفر به نفع علی آقا صحبت کنند. اما اینطور نیست و نمی گذاریم به این شیوه خانواده را از هم بپاشند. خیلی ها دنبال این هستند که چند نفر از من و تعدادی از علی دفاع کنند. در چنین حالتی گوشت قربانی باشگاه بزرگ پرسپولیس است.
دایی پرسپولیس را قهرمان جام حذفی می کند
چرا باید در رسانه و تلویزیون خودمان را بزنیم، حاصل آن چیست؟ از قول علی دایی نوشتند مگر اخراجم کنند که بروم. اگر ما علی را اخراج کنیم به خودمان بی احترامی کردیم. من اعتقاد دارم که تصمیمم در انتخاب علی دایی درست بوده. چون با شناخت، او را انتخاب کردم. کارنامه علی هم فصل گذشته نشان می دهد که چطور بوده. ما چند بازی داریم و برایمان خیلی مهم است. علی دایی می برد . 20 خرداد ما قهرمان جام حذفی هستیم. آقای دایی می تواند بگوید من نیستم. این حق مسلم اوست. اما ما می خواهیم با او ادامه دهیم.
تمام تلاشمان در طول فصل این بود که کارها به بهترین نحو پیش برود. اما گاهی اشتباهاتی هم داشتیم. گاهی با وجود دیدن مشکلات، تعارف کردیم. من دو مورد دیدم نگفتم، علی سه مورد دیده نگفته، دو مورد من شده 20 مورد و 3 مورد علی شده 30 مورد، ای کاش این موردها و تقاضاها و اعتراضات در جلسات اتفاق می افتاد تا کار به اینجا نکشد. اما هنوز هم دیر نشده. هنوز هم حرفی داشته باشم می زنم اما به خود علی دایی.
منتظرند علیه دایی حرف بزنم
کسانی منتظرند که من علیه علی و بلعکس صحبت کنیم . اما من این کار را نمی کنم. چون روابطی فراتر از فوتبال بین ماست. وحید وقتی به تیم ما آمد چند پیشنهاد بهتر داشت اما آمد پرسپولیس. وقتی می‌خواست امضاء کند اصلا قراردادش را نخواند و گفت: 'برای شما امضاء می کنم.' وحید می داند که در فوتبال حرفه‌ای اول باید وکیلش امضاء کند سپس بازیکن ولی او امضاء کرد. این بار من را زیاد می کند.. ما خودمان برای بازیکن ارزش قائلیم. امروز به شما می گویم فوتبالتان تمام می شود، احترام و ادب و دوستی را از دست ندهید که برایتان ماندگار می شود.
آنهایی که منتظرند من بر علیه دایی تعدی و بی احترامی کنم از من چنین کاری را نخواهند دید. به هیچ عنوان علیه دایی حرف نمی زنم. علی رغم اینکه خیلی ها در همین ایام علیه من حرف زدند و تهمت زدند.
ختم کلام
ختم کلام، شما بازیکنان هستید. ارکان باشگاه هستید و وظایف خودتان را دارید. فردا صبح علی دایی از سر تا پا مرا فحش داد، هیچ کس حق ندارد دخالت کند. حیطه اختیارات شما زمین چمن است. کی راست می گوید، کی دروغ می گوید ، کی حق می گوید کی ناحق است جزو حیطه وظایف شما در باشگاه نیست. چرا که مهم تر از من و علی آقا و شما باشگاه پرسپولیس است. خیلی‌ها می‌خواهند ما را رو در روی هم قرار دهند. هشتم خرداد نیاز داریم که هواداران به ورزشگاه بیایند. وارد بازی های این و آن نشویم. در پایان، حرف اول و آخر را علی دایی می زند. در زمین مسابقه شما نشان می دهید که ما تیم هستیم.
به افتخار پرسپولیس، به افتخار علی دایی، به افتخار خودتان، به افتخار هواداران، به افتخار کادر فنی، به افتخار همه قلب هایی که برای تیم می تپد، کار می کنیم. ما نسبت به هم اعتقاد داریم حرف داریم اما کینه نداریم. دشمنی نداریم. به افتخار همه ارکان باشگاه، به وظایفمان عمل می‌کنیم و حرمت ها را نگه می داریم. ما یک تیم هستیم. 20 خرداد با قهرمانی (در جام حذفی) تصمیم می گیریم که چکار کنیم.
دراین نشست تمامی بازیکنان پرسپولیس به جز تعدادی از مصدومان تیم و سرپرست تیم حضور داشتند.


 
تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390
 

 

- اعضاى تیم فوتبال استقلال، پس از حضور ناصر حجازى در بیمارستان کسرى و همین طور پس از حذف آبى ها از مسابقات آسیایى تصمیم به این موضوع گرفتند که با حک کردن تصویر و نام ناصر حجازى روى پیراهن هاى خود در بازى مقابل ملوان از وى یاد کرده و به این مربى روحیه دهند اما قرار است این تصمیم ادامه دار باشد. تصمیم حک شدن نام و تصویر ناصر حجازى روى پیراهن هاى بازیکنان توسط فرهاد مجیدى اتخاد و انجام شد و هم اکنون قرار است این اتفاق در بازى با پاس همدان نیز ادامه دار باشد و بازیکنان به منظور روحیه دادن به مدیر فنى این تیم که در منزل خود تحت مراقبت هاى ویژه قرار دارد این اقدام را تا پایان مسابقات لیگ و همین طور جام حذفى انجام دهند.گفتنى است؛ بازیکنان با هماهنگى هاى انجام شده قرار است پس از به ثمر رسیدن گل استقلال در بازى هاى آینده تصویر حجازى روى پیراهن هاى خود را مقابل دوربین هاى تلویزیونى نمایان کنند. چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390


 
 جعفر کاشانى بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که نباید از على دایى در مربى گرى استفاده شود و باید از پتانسیل و تجربه او در مجامع بین المللى بهره برد.وى درباره مسائل پیش آمده در باشگاه پرسپولیس اظهارکرد: اینها مسائل شخصى خودشان است و به کسى مربوط نمى شود که منظورشان از مطرح کردن این صحبت ها در پایان فصل چه بوده است. باید از دایى پرسید که منظورش چه بوده است.کاشانى افزود: زمانى که قصد داریم سرکار بیاییم در رودربایستى گیر مى کنیم و هیچ نکته مبهمى که ممکن است به نظرمان برسد را مطرح نمى کنیم. اما زمانى که کار را آغاز مى کنیم شروع به گله گذارى مى کنیم. این فرهنگ ما ایرانى هاست که خوش برخورد و بد بدرقه هستیم. اگر سیستم وجود داشته باشد، اهداف کارشناسى شده و روشن هستند و ابتداى طرفین با هم صحبت مى کنند و مشخص مى شود که به چه منظورى با یکدیگر همکارى مى کنند. اما وقتى در ابتدا قربان صدقه هم مى روند و همه چیز بر اساس رفاقت و دوستى باشد این مسائل همه پیش مى آید. جعفر کاشانى درباره عملکرد حبیب کاشانى در پرسپولیس بیان کرد: کاشانى از مدیران خوب ورزش مملکت است و قبلاظ هم در رأس پرسپولیس بود. او با مدیریت و فرهنگ خودش، با شرایط و امکاناتى که در اختیارش بود کار کرد. هر کسى هم وقتى کارى را آغاز مى کند اشتباه هم مى کند. باید دید امکانات و شرایط حبیب کاشانى چه بوده است. اما آدمى موفق است که از نخبگان، تجربه و تفکر دیگران که در این مسیر حرکت مى کنند استفاده کند. چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390


 
 مهدى مهدوى کیا کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین با اشاره به سقوط این تیم به رقابتهاى لیگ دسته اول گفت: بدون شک همه در این ناکامى سهیم هستند و نباید عده اى از این سقوط براى انتقاد به بخش خصوصى سوء استفاده کنند. وى ضمن بیان این مطلب افزود: همانطور که در موفقیت یک تیم همه عوامل دخیل هستند و دست به دست هم مى دهند تا موفقیتى حاصل شود، در ناکامى استیل آذین و سقوط این تیم به لیگ دسته اول هم همه مقصر هستند و نباید فرد خاصى را مقصر معرفى کرد.او با اشاره به دلایل ناکامى این تیم پرستاره گفت: فکر مى کنم ما تا هفته پنجم نتایج خوبى گرفته بودیم و روند خوبى را دنبال مى کردیم اما اتفاقاتى که در مورد على کریمى رخ داد اوضاع تیم را کمى به هم ریخت. ضمن اینکه از همان هفته مصدومیت ها به سراغ بازیکنان ما آمد و اجازه نداد بتوانیم در مسابقات با تمام توان به میدان برویم.کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین خاطرنشان کرد: سهم بنده به عنوان کاپیتان استیل آذین در این ناکامى از همه بیشتر است. باید قبول کنیم که با وجود تلاشى که همه بازیکنان و مجموعه باشگاه انجام دادند اما همه در این ناکامى مقصر هستند و این سقوط نباید باعث سوء استفاده برخى ها شود و براى منافع شخصى شان انتقاد کنند.مهدوى کیا با تاکید بر اینکه تمایل داشت استیل آذین به عنوان بخش خصوصى در لیگ برتر باقى بماند خاطرنشان کرد: هدایتى براى استیل آذین کم نگذاشت و همه امکانات را فراهم کرد. امیدوارم ایشان در فوتبال بماند و بتوانند بازهم به فوتبال ما کمک کند. در شرایطى که کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را موظف کرده است که به سمت خصوصى شدن پیش برود فردى مثل هدایتى باید در این فوتبال بماند.وى ادامه داد: تیمدارى در یک فصل لیگ برتر از نظر تجربى به هدایتى کمک کرده است که نقاط ضعف و قوت باشگاه را پیدا کند و قطعا با تداوم حضورشان در فوتبال مى توانند تیم بهتر و قدرتمندترى را هدایت کنند.کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین خاطرنشان کرد: حالا که این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرده است نباید عده اى با هدف تسویه حساب هاى شخصى به دنبال انتقاد کردن باشند.مهدى مهدوى کیا در مورد مطالبات بازیکنان از باشگاه نیز گفت: باشگاه بر اساس تعهداتى که به بازیکنان داشته تاکنون حقوق و پیش قرارداد بازیکنان را به موقع پرداخت کرده و هیچ مشکلى در این زمینه وجود ندارد. چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390


 
 کادرفنى تیم امید ایران ۳۰ بازیکن را به اردو فراخواندند تا براى دیدار با امید عراق مراحل آمادگى و هماهنگى را طى کنند.براساس تصمیم علیرضا منصوریان به دلیل همکارى با باشگاه هاى درگیر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفى اولین اردوى تیم امید از تاریخ دوم تا هشتم خرداد و اردوى بعدى که ۸ تا ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد، از بازیکنان دعوت شده ۲ باشگاه پرسپولیس و سپاهان در این اردوها استفاده نخواهد شد. علیرضا منصوریان با اعلام اسامى بازیکنان تیم امید گفت: پس از بررسى هاى مختلف با کادر فنى و جلسات متعدد با مارکار آقاجانیان قرار شد تا از بین لیست ۵۵ نفره ، ۳۰ بازیکن را که حاصل نشست نهایى مان بود انتخاب کنیم. علیرضا منصوریان اظهار داشت: با توجه به هفته پایانى رقابت هاى جام حذفى کشور که براى بسیارى از باشگاه ها اهمیت زیادى دارد ، به جاى ۲۷ بازیکن ، ۳۰ ملى پوش را دعوت کردیم که اگر باشگاهى به دلیل حساسیت دیدارهایش نتوانست بازیکن را در اختیار ما بگذار ، بازیکن دیگرى را جایگزین کنیم. وى در پایان گفت: حضور در اوکراین براى ما اهمیت ویژه اى دارد و ما مى توانیم شناخت خوبى از بازیکنان تیم ملى امید پیدا کنیم و خود را براى حضور پرقدرت در مقابل عراق آماده کنیم.
• اسامى بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
حمید رشید مظاهرى(استقلال اهواز)، حامد لک (صباى قم)، میلاد فراهانى (پیکان قزوین)، حسن جعفرى (ملوان انزلى)، میلاد فخرالدینى (مس کرمان)، فردین عابدینى (استقلال تهران)، شجاع خلیل زاده (مس کرمان)، سیامک کورشى (نفت تهران)، رسول کر (مس کرمان)، رضا طلبه (فولاد نطنز)، احسان حاج صفى (سپاهان)، مهرداد جماعتى (فولاد خوزستان)، شهریار شیروند (فولاد نطنز)، وحید على آبادى (پاس همدان)، على مرزبان (فولاد نطنز)، محمدرضا زینال خیرى (شهردارى تبریز)، سامان آقازمانى (پرسپولیس)، مرتضى پورعلى (نفت تهران)، حمیدرضا على عسکرى (پرسپولیس)، علیرضا جهانبخش (داماش تهران)، مهدى دغاغله (ملوان)، بختیار رحمانى (فولادخوزستان)، محسن مسلمان (ملوان)، امیر اشرفى (استقلال اهواز)، على زینالى (سایپا)، آرش افشین (فولاد خوزستان)، مسعود ابراهیم زاده (تراکتورسازى تبریز)، یعقوب کریمى (استقلال تهران)، کریم انصارى فرد (سایپا)و ایمان موسوى (مقاومت سپاسى شیراز). بازیکنان باید با در دست داشتن اصل گذرنامه، کپى شناسنامه، کپى کارت ملى و ۲ قطعه عکس تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ دوم خرداد ۹۰ خود را به کادر فنى و سرپرست تیم ملى معرفى کنند. چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390


 
 رضا عنایتى مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورتى که مسئولان باشگاه مایل به همکارى با من باشند، در اصفهان خواهم ماند.وى اظهار داشت: در این فصل شرایط بسیار سختى را پشت سر گذاشتم. وقتى به سپاهان آمدم، خیلى ها انتقاد کردند و حرف هایى را براى تخریب من زدند که البته خوشحالم در پایان تمام این حرف ها بر عکس شد. او افزود: قرارداد من با تیم سپاهان یک فصل بود و با انجام آخرین بازى این قرارداد به پایان خواهد رسید و هنوز در مورد تیم بعدى فکرى نکرده ام. اگر مدیران و کادر فنى این باشگاه مرا بخواهند، با در نظر گرفتن شرایط براى فصل بعد نیز در این تیم خواهم ماند. چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390

 

در بازی رفت رقابت پلی آف جام آزادگان امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت 90 دو تیم آلومینیوم هرمزگان و فجر سپاسی شیراز در

ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز که از حمایت بیش از بیست هزار

هوادار ورزشگاه حافظیه بهره مند بود توانست با دو گل مهمان هرمزگانی خود را بدرقه کند و قدمی محکم برای صعود به لیگ برتر

بردارد. این بازی با قضاوت محسن ترکی برگزار می شد که وی دراین بازی محمد پور محمد و رضا طاهری از فجر سپاسی را با

کارت زرد خود جریمه کرد. این بازی که از حساسیت فوق العاده زیادی برخوردار بود بسیار مهیج آغاز شد و در همان ابتدای بازی

داور بازی یک پنالتی به سود تیم فجر سپاسی اعلام کرد که با درخشش فوق العاده ی فرناندو دروازبان تیم آلومینیوم آن ضربه پنالتی

که توسط رضا حقیقی شاندیز و در دقیقه هشت زده شد مهار شد تا نوید یک بازی داغ و جذاب را دهد.

هواداران شیرازی به شدت تیم خود را مورد حمایت قرار دادند و آن چنان غوغایی در ورزشگاه حافظیه به پا کرده بودند که حتی

صدا به صدا نمی رسید. بازی با هیجان و استرس خاصی در حال پیگیری بود و دو تیم ابتدا سعی بر گل نخوردن داشتند ، توپ بیشتر

در میانه میدان در گردش بود وگاهی دو تیم چشم به ضد حملات تند و سریع مهاجمان خود می بستند .

در دقیقه بیست و چهار و طی تشکیل حمله ای از سوی یاران آلومینیوم این هادی خدادادی بود که با ضربه ای روی پا و محکم توپ

را به تیر افقی دروازه فجر سپاسی کوباند تا آبی پوشان المهدی به ادامه کار امید وار شوند.

حمایت ویژه ی هواداران پرشور در ورزشگاه حافظیه از تیم محبوب شهر خود از نکات دیدنی این بازی به شمار می رفت ، لازم به

ذکر است حدود یک هزار نفر تماشاگر از استان هرمزگان به وسیله ی چندین اتوبوس به شهر شیراز رفته بودند و با توجه به تعداد

اندک خود در مقابل بیست هزار هوادار شیرازی با شور و هیجان خاصی تیم محبوب استان هرمزگان را تشویق می کردند.

حرکت زیبای یاران فجر در دقیقه سی و هفت و ضربه فوق العاده تماشایی محمد پور محمد از پشت محوطه جریمه المهدی گل نخست

را برای شیرازی ها به ارمغان آورد و شور و غوغایی در ورزشگاه حافظیه به راه انداخت.

تیم فجر سپاسی شیراز نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساند.

در نیمه دوم بازهم آن استرس و هیجان در بازیکنان و هواداران حاضر در ورزشگاه موج می زد و دو تیم در این نیمه بیشتر به فکر

حرکت های تند و سریع بودند ، موقعیت هایی برای هر دو تیم پیش آمد که اغلب با بی دقتی مهاجمان خود یا درخشش دروازبان

حریف برای آنها از دست می رفت. اما در دقیه هفتاد و چهار روی یک ضربه ی ایستگاهی تماشایی این امین شجاعیان از فجر

سپاسی شیراز بود که گل دوم تیم خود را درون دروازه ی لوییس فرناندو برزیلی جای داد و کار را برای آلومینیوم سخت تر کرد.

با آمدن هادی دغاغله و گارسیا بورگی و مهرداد آوخ در نیمه دوم تیم آلومینیوم برای رسیدن به گل زنی تلاش بیشتری کرد اما هرچه

زد به در بسته خورد .  یاد آور می شود داوود سید عباسی و گارسیا بورگی از بهترین های المهدی در این بازی بودند.

عباس براهویی که پس از مدتها در این بازی نامش در لیست بازیکنان ذخیره ی آلومینیوم به چشم می خورد بازهم توسط وینگو

بگوویچ به بازی گرفته نشد تا این فصل فوتبالی او از بدترین سال های دوران بازیگری اش باشد.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان امیدوار است با حمایت هواداران خود در بازی برگشت پلی آف در شهر بندرعباس ، ضمن شکست

تیم فجر سپاسی جواز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کند
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد