فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

۲۸ بازیکن به تیم ملى فوتبال دعوت شدند

۲۸  بازیکن به تیم ملى فوتبال دعوت شدند 
 
- کارلوس کوئیروش، سرمربى تیم ملى فوتبال کشورمان نخستین فهرست از بازیکنان منتخب خود شامل ۲۸ بازیکن را براى همراهى این تیم اعلام کرد که در بین آنها نام على کریمى نیز دیده مى شود. به گزارش خبرنگار مهر، اسامى بازیکنان دعوت شده به اردوى تیم ملى فوتبال کشورمان به شرح زیر است: امیرحسین صادقى، پژمان منتظرى، مجتبى جبارى، آرش برهانى و ایمان مبعلى (استقلال تهران)، آندرانیک تیموریان، محمد ابراهیمى، محمد نصرتى و عباس محمدى (تراکتورسازى تبریز)، قاسم دهنوى، مصطفى سیفى و مهرداد پولادى (مس کرمان)، محمد غلامى و میلاد زنیدپور (استیل آذین تهران)، سعید دقیقى و میثم بائو (شهردارى تبریز)، حسن رودباریان و بهادر عبدى (راه آهن شهررى)، رضا نوروزى و على حمودى (فولاد خوزستان)، پژمان نورى و مهرداد اولادى (ملوان بندرانزلى)، عباس محمدرضایى (سایپاى البرز)، مرتضى کاشى (صباى قم)، روح الله عرب (صنعت نفت آبادان)، عبدالله کرمى (شاهین بوشهر)، ابراهیم میرزاپور (پیکان قزوین) و على کریمى (شالکه آلمان) دور جدید تمرینات تیم ملى فوتبال کشورمان از روز دوشنبه هفته جارى با حضور بازیکنانى که توسط کارلوس کوئیروش به اردوى این تیم فراخوانده شده اند، در کمپ تیم هاى ملى آغاز خواهد شد.براساس اعلام کادر فنى تیم ملى با توجه به دیدارهاى حساس تیم امید، تیم هایى که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و تیم هایى که در مرحله یک چهارم جام حذفى به میدان خواهند رفت، بازیکنى از این تیم ها به اردوى تیم ملى دعوت نشده است. بازیکنان این تیم ها در مراحل بعدى به اردو دعوت مى شوند.

 

 

مهدى مهدوى کیا براى پیوستن به پرسپولیس اظهار علاقه کرد.مهدى مهدوى کیا پس از بازى تیمش مقابل ذوب آهن در اصفهان گفت: هنوز براى فصل آینده تصمیمى نگرفتم، اما به احتمال زیاد دوست دارم که به تیم پرسپولیس بپیوندم. وى در پاسخ به این سوال که آیا اشتباه کرده است که تیم استیل آذین را انتخاب کرده، گفت: ما به هر حال خوب کار نکردیم و کسب نتایج ضعیف نشان مى دهد که تمام تلاش مان را انجام ندادیم. شنبه 31 اردیبهشت 1390


 
 فرهاد مجیدى مهاجم تیم استقلال که قرار بود در مراسم محبوبترین بازیکن جهان حاضر شده و جوایز خود را دریافت کند از نیمه راه به تهران بازگشت تا استقلال را در دیدار با ملوان همراهى کند و از طرفى با ارسال فکسى به باشگاه استقلال از سوى مسئولین برگزار کننده مسابقات اعلام شد که این مراسم به تعویق افتاده است.مراسم انتخاب محبوبترین بازیکن جهان که قرار بود در کشور اسپانیا برگزار شود بدلیل مشکلات شخصى یکى از اعضاى برگزار کننده مراسم انجام نشد و قرار است که در خرداد ماه و با اعلام قبلى این مراسم برگزار شود.گفتنى است؛ پیش از این قرار بود جوایز مجیدى به حساب وى یا باشگاه استقلال واریز شود اما مسئولین اعلام کردند که اگر برگزارى مراسم یاد شده با انجام دیدارهاى استقلال در جام حذفى تلاقى نداشته باشد وى مى تواند شخصا به همراه دو کاندیداى دیگر در این مراسم حاضر شود. شنبه 31 اردیبهشت 1390


 
 پرویز مظلومى سرمربى تیم استقلال گفت: این نایب قهرمانى در لیگ دهم، کم تر از قهرمانى نداشت.وى پس از پیروزى ۲ بر صفر استقلال مقابل پاس همدان گفت: به تیمم تبریک مى گویم و کار بزرگى در همدان انجام دادیم. از مدیریت گرفته تا هوادار، همه و همه در این نایب قهرمانى نقش داشتند. این عنوان کمتر از قهرمانى نبود. او ادامه داد: بازیکنان بازى خوبى انجام دادند و ما همان طور که لیگ را پیروزى آغاز کردیم توانستیم با پیروزى هم به پایان برسانیم. مظلومى تأکید کرد: به ۵ بازیکن اصلى تیمم که به تیم ملى دعوت شدند تبریک مى گویم اما جاى آشوبى، مجیدى و گلرها خالى است. وى یادآور شد: فصل آینده حتما قهرمان لیگ برتر خواهیم شد. سرمربى استقلال در مورد سقوط پاس همدان گفت: از سقوط این تیم ناراحتم اما خودشان باعث این اتفاق شدند. مظلومى در مورد بازى امروز تصریح کرد: بازى دو نیمه متفاوت داشت و در ۲ نیمه توانستیم ۲ گل بزنیم. شنبه 31 اردیبهشت 1390


 
 حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تا پایان جام حذفى کار را با دایى دنبال مى کنیم. وى که در ورزشگاه انقلاب حضور یافته بود، درباره علت حضورش گفت: من مشاور تربیت بدنى هستم و به من گفتند که در جشن قهرمانى سپاهان حضور پیدا کنم. او افزود: تا زمانى که بازى پرسپولیس ۲ بر ۱ به نفع تیم ما بود در استادیوم بودم. وى درباره همکاریش با على دایى نیز گفت: فعلا کار را تا پایان جام حذفى با على دایى دنبال مى کنیم. شنبه 31 اردیبهشت 1390


 
 على دایى گفت: توانستیم انتقام شکست دیدار رفت را بگیریم و لیگ را با پیروزى تمام کنیم.سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبرى پس از بازى تیمش مقابل پیکان، که با پیروزى ۵ بر یک همراه بود اظهار کرد: ما در نیمه ى اول تنها یک اشتباه کوچک در خط دفاعى داشتیم که همان باعث شد گل بخوریم. با این حال در نیمه ى دوم بازیکنان براى اینکه آخرین بازى را در لیگ برتر را با پیروزى پشت سر بگذارند به میدان آمدند و خوشبختانه به یک برد خوب هم دست پیدا کردیم.او ادامه داد: بازیکنانم با غیرت و از جان و دل در این دیدار بازى کردند و این موضوع را هم مى دانستند که هر تیم پایین جدول براى نیفتادن تلاش مى کند و این بازى براى همه ى آن تیم ها حساسیت بالایى دارد. تبریک مى گویم به همه ى هواداران خوب و فهیم پرسپولیس که در این بازى هم ما را تنها نگذاشتند و همچنین به بازیکنانم خسته نباشید مى گویم.دایى با اشاره به این که پیش از این بازى قصد داشت انتقام شکست ۳ بر صفر دوررفت را از پیکان بگیرد گفت: با توجه به مصدومان زیاد و شرایطى که در این بازى داشتیم، برنامه مان این بود که شکست ۳ بر صفر در بازى رفت را جبران کنیم و خوشبختانه دیدید که ۴ بر یک هم نبردیم بلکه ۵ یک پیکان را شکست دادیم و از امروز براى بازى حساس مقابل سپاهان در جام حذفى تمرکز مى کنیم.سرمربى پرسپولیس در پاسخ به این سوال که همه هواداران شما را یکصدا تشویق مى کردند، گفت: نظر خاصى درباره این موضوع ندارم، مثل همیشه خودم را مدیون هواداران مى دانم همیشه با من بودند. چه در مواقع خوب و چه در مواقع بد من خودم را خدمتگزار آنها مى دانم. امیدوارم که خدا این توفیق را به من بدهد که باز هم به این مردم خدمت کنم. از همین جا دست همه ى آنها را مى بوسم. سرمربى سرخپوشان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگارى که از او پرسید آیا در لیگ امسال آیا حق به حقدار رسید یا خیر گفت: به نظر من سپاهان لیاقت این قهرمانى را داشت و با توجه به تمام امکاناتى که داشت به حقش رسید، اما ماهم در این فصل کمى بدشانس بودیم و ازخود من گرفته تا بقیه اعضاى باشگاه اشتباه هایى داشتیم. با این حال خدا را شکر مى کنم که لیگ را با پیروزى تمام کردیم. براى رویارویى با سپاهان خیلى فاکتورها لازم است اما مسلما تا آن زمان با قدرت کار مى کنیم. خبرنگارى در ادامه ى نشست از دایى پرسید آیا پشیمان نیستید که پیشنهاد سپاهان را که چندى پیش به شما داده شده بود رد کردید، گفت: خیر اصلا پشیمان نیستم البته ممنون همه مدیرانى هستم که پس از رفتن من از تیم ملى به من پیشنهاد دادندو همچنین از ساکت تشکر مى کنم که یک مدیر لایق و بزرگ است، اما باید بگویم من در تیمى کار مى کنم که تک تک سلول هاى بدنم عاشق آن و عاشق هوادارانش باشد. شنبه 31 اردیبهشت 1390


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد