فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

مراسم تشییع جنازه حجازى اعلام شد

 

 مراسم تشییع جنازه حجازى اعلام شد: ۸ صبح چهارشنبه از ورزشگاه آزادى به سمت قطعه نام آوران 
 
مراسم تشییع جنازه حجازى اعلام شد. پیکر مرحوم حجازى که طبق گفته هاى ابتدایى قرار بود. از بیمارستان کسرى به ورزشگاه شیرودى و سپس به نام قطعه نام آوران برده شود پس از آن به بیمارستان کسرى، ورزشگاه آزادى و قطعه نام آوران تبدیل و در آخر و طبق آخرین گفته ها قرار است ۸ صبح روز چهارشنبه از ورزشگاه آزادى به سمت قطعه نام آوران برده و پیکر این مرحوم در آن جا به خاک سپارند.
 
تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 3 خرداد 1390
سوتی ۹۰: 

 عادل فروسی پور در برنامه ۹۰ چنین گفت: 

خوب یه صلوات میگیم برای سلامتی روح آن مرحوم! 

 خانواده مرحوم حجازى به هواداران وى اعلام کردند درب منزل آنها به روى همه اهالى فوتبال باز است.درحالى که یک بار خانواده حجازى به هواداران اعلام کردند علیه کسى شعار ندهند و فقط ناصر حجازى را تشویق کنند، در بین هواداران شایعه شد که به دلیل اختلاف نظر ناصر حجازى با برخى افراد که در زمان حضور حجازى در استقلال با وى مشکلاتى داشتند،خانواده او حاضر نیستند آنها را منزل خود راه دهند اما بلافاصله خانواده حجازى اعلام کردند درب منزلشان به روى همه اهالى فوتبال باز است و علیه هیچ فردى موضع ندارند. آنها بار دیگر از هواداران حجازى خواستند علیه کسى شعار ندهند و موضع گیرى نکنند. سه شنبه 3 خرداد 1390


 
  على پروین پس از درگذشت ناصر حجازى اظهار داشت: امروز (دیروز)، روز بدى براى من است چون چشم و چراغ فوتبال ما خاموش شد.وى درباره درگذشت ناصر حجازى گفت: زبانم قاصر است. او چهره محبوب و مثال زدنى در ورزش ما بود و همیشه تصور مى کنم کنار او ایستاده ام و یا با ناصر در حال رقابت هستم. او افزود: این ضایعه را به تمام مردم ایران، جامعه فوتبال و عاشقان حجازى و همچنین خانواده اش تسلیت عرض مى کنم. غم از دست دادن حجازى خیلى سخت است و نمى دانم چطور باید این مسئله را تحمل کرد. پروین خاطرنشان کرد: خدا ناصرخان را بیامرزد و انشاءالله جاى او در بهشت است. امیدوارم قدر پیشکسوتان و امثال حجازى را بیشتر بدانیم. همه باید بدانند ناصر حجازى چه کسى بود و چه خدمت هاى بزرگى به فوتبال این مرز و بوم کرد. در زمانى که شاید خیلى ها پشت به این مملکت کردند ناصر حجازى ماند و مثل شیر، یار و یاور فوتبال کشور ما بود. او در خصوص آخرین وضعیت ناصر حجازى پس از دیدار با وى اظهار داشت: شنیدم که ناصر حجازى وضعیت اصلاظ خوبى ندارد خیلى سریع خودم را به بیمارستان کسرى رساندم. وقتى از ماشین پیاده شدم مردمى را دیدم که با در دست داشتن کتاب هاى دعا رو به خدا در حال راز و نیاز هستند و براى سلامتى حجازى دعا مى کنند، در آن شرایط روحیه ام دگرگون شد و به خود و تمام پیشکسوتان ایران بالیدم و از خداى خودم تشکر کردم که چنین مردم قدرشناسى داریم. پروین افزود: صحنه هایى را دیدم که وصف آن بسیار سخت بود. شک نکنید حجازى به شما مردم با معرفت و جوانمرد افتخار مى کند. اصلا تمام اسطوره هاى ما و پیشکسوتان به شما مردم افتخار مى کنند که این طور عاشق افرادى هستید که یک روز براى فوتبال ما زحمت کشیده اند. وى ادامه داد: به همین دلیل اصلا دوست نداشتم وارد بیمارستان کسرى شوم و فقط مى خواستم کنار مردم براى سلامتى ناصر حجازى دست به دعا شوم. باور کنید چند ساعتى را در کنار گوشه اى در حال خودم بودم اما دلم طاقت نیاورد و براى دیدن حجازى به بیمارستان رفتم. من فقط بعد از این دیدار مى توانم به نوبه خودم از همه مردم ایران بخواهم که براى ناصر حجازى دست به دعا شوند. پروین خاطرنشان کرد: به خدا حجازى به گردن فوتبال حق دارد، دیدن او در تخت بیمارستان بسیار سخت است. خیلى دوست داشتم قبل از اینکه وارد اتاق شوم از این کار خود خودارى کنم و بیرون اتاق بنشینم و خود ناصرخان از اتاق بیرون بیاید و او را صحیح و سالم ببینم. سه شنبه 3 خرداد 1390


 
  على دایى درگذشت ناصر حجازى را به »همه مردم« ایران تسلیت گفت. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس که با ناصر حجازى به فوتبال ایران معرفى شد لحظاتى پیش در جریان درگذشت اسطوره فوتبال ایران قرار گرفت. دایى، گفت: واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم. ناصر خان به گردن من حق داشت و من نمى دانم چه بگویم. وى افزود: من این ضایعه را همه مردم ایران تسلیت مى گویم چرا که ناصر خان تنها به جامعه فوتبال تعلق نداشت و همه مردم ایران به ایشان علاقه داشتند. من از طریق شما این ضایعه را به مردم ایران و خانواده محترم حجازى تسلیت مى گویم. سه شنبه 3 خرداد 1390


 
  لحظاتى پس از مرگ ناصر حجازى طرفداران ناصر حجازى که با شنیدن و خامت حال اسطوره فوتبال ایران به سمت بیمارستان کسرى رفته بودند. پس از شنیدن خبر فوت ناصرحجازى با شعار: اس. اس بى قراره، ناصرخان بلندشو، غمگینى و ناراحت خود را از این موضوع نشان دادند.
موضعگیرى طرفداران حجازى
آبى پوشان که این روزها در غم از دست دادن اسطوره فوتبال ایران ناراحت و غمگین هستند با حضور تاج نایب رئیس فدراسیون در بیمارستان کسرى ناراحتى و موضع گیرى خود را نشان دادند. روزهایى که ناصر حجازى در بیمارستان کسرى با بیمارى اش دست و پنجه نرم مى کرد از عدم حضور روساى ارشد براى عیادتش و از فرستادن نفرات مختلف بر بالینش گلایه به عمل آورده بود که همین امر پس از مرگ حجازى موجب موضع گیرى طرفدارانش شد و تاج که پس از مرگ این اسطوره در بیمارستان حضور پیدا کرد باعث تشدید عصبانیت طرفداران این اسطوره شد که در این بین همه مرحوم حجازى به طرفداران گفت: در خانه ما به روى همه باز است با به این نحو از ناراحتى طرفداران کاسته شود.
مهاجرانى توى سرش مى کوبید
حشمت مهاجرانى که از خبر درگذشت حجازى شوکه و بسیار غمگین ناراحت بود پس از شنیدن این خبر بر سرش مى کوبید و از درگذشت این اسطوره بسیار ناراحت بود و به این نحو ناراحتى اش را نشان مى داد. سه شنبه 3 خرداد 1390


 
  کارلوس کوئیروش سرمربى تیم ملى ایران با اشاره به درگذشت ناصر حجازى گفت: روز غمگینى براى فوتبال ایران است.وى پیش از تمرین تیم ملى فوتبال ایران با اشاره به درگذشت ناصر حجازى گفت: روز غمگینى براى فوتبال ایران است. درگذشت یکى از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران را تسلیت مى گویم. به دلیل درگذشت حجازى تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کردیم. وى در ادامه در خصوص سن بازیکنان دعوت شده به اردوى تیم ملى اظهار داشت: همین موضوع که انتقاد در خصوص لیست تیم ملى وجود دارد یعنى شرایط تیم ملى براى مردم و رسانه ها مهم است. کوئیروش ادامه داد: برخى ها انتقاد مى کنند چون علت دعوت بازیکنان را نمى دانند و من وظیفه خود مى دانم که علت دعوت برخى از بازیکنان را به آنها اعلام کنم. هدف از برگزارى اردوى هاى فعلى تیم ملى، شناخت بیشتر من از بازیکنان است تا در اردو هاى بعدى از وجود آنها استفاده کنم.سرمربى تیم ملى خاطرنشان کرد: ۱۲ بازیکن دعوت شده به اردوى تیم ملى بین ۲۱ تا ۲۲ سال سن دارند. برخى از آنها در تیم امید و زیر نظر منصوریان کار مى کنند و نمى توانیم همزمان از وجود آنها در دو تیم استفاده کنم. از ۲۸ بازیکن دعوت شده تنها ۴ بازیکن بالاى ۳۰ سال سن دارند. کوئیروش افزود: افرادى که دعوت شده اند شایستگى داشتند و فرصت دارند تا توانایى هاى خود را نشان دهند. این بازیکنان را دعوت کردم تا هم من از آنها و هم آنها از من شناخت پیدا کنند. بازیکنان تیم هاى اوساسونا، پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان را دعوت نکرده ایم و قطعاظ در اردوهاى آینده بازیکنان این چند تیم را هم دعوت مى کنم. وى عنوان کرد: اردوهاى تیم ملى در ایران ۳ مرحله خواهد داشت و پس از آن اسامى نهایى اعلام مى شود. این ۳ مرحله فرصت خوبى است تا به شناخت کامل برسم. سرمربى تیم ملى در رابطه نتایج تیم ملى در دیدارهاى دوستانه تصریح کرد: در شرایط کنونى به دنبال آنالیز هستم تا بهترین ها را دعوت کنم. تمام بازیکنانى که در تیم هاى بزرگسالان و امید فعالیت مى کنند به دنبال آینده خوب براى تیم ملى هستند. من بازیکنان را بر اساس سن و سال دعوت نمى کنم و تنها ملاکم براى دعوت بازیکنان میزان شایستگى آنها است. در حال حاضر شرایط خوب است و هیچ مشکلى وجود ندارد. سه شنبه 3 خرداد 1390


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد