فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

صعود مقتدرانه ذوب آهن به مرحله یک هشتم نهایی

 صعود مقتدرانه ذوب آهن به مرحله یک هشتم نهایی
 
تتیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شامگاه چهارشنبه با شکست تیم النصر عربستان،با اقتدار به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در این دیدار که با نتیجه 4 بر 1 بسود تیم ذوب آهن به پایان رسید، محمد قاضی در ثانیه 23 ،ایگورکاسترو در دقایق 5 و 63 و شاهین خیری در دقیقه 74 برای میزبان گلزنی کردند. بدرالموتاوی در دقیقه 66 تنها گل تیم النصر را برای این تیم به ثمر رساند.
محمدرضا خلعتبری در همان ثانیه های ابتدایی نیمه نخست با دریبل های پیاپی خود نظم دفاعی تیم النصرعربستان را برهم ریخت و با پاسی دقیق محمد قاضی را در محوطه جریمه النصر صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز با عبور از مدافعان پیش روی خود دروازه النصر را با شوتی زیبا باز کرد.
درادامه حملات بازیکنان تیم ذوب آهن همچنان روی دروازه النصرادامه یافت و در دقیقه پنجم ، تیم میزبان با ضربه سر ایگورکاسترو به گل دوم خود دست پیدا کرد.
بازیکنان تیم ذوب آهن درادامه بازی را به میانه های زمین آوردند و با حفظ توپ سعی در کنترل بازی داشتند و با استفاده از ضعف عمق خط دفاعی تیم النصر سه بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که این فرصت ها به دلیل بی دقتی مهاجمان ذوب آهن از یک طرف و خوش شانسی تیم النصر ازطرف دیگر به گل تبدیل نشد.
نیمه دوم با حملات تیم النصر آغاز شد اما به سرعت شاگردان ابراهیم زاده نبض بازی را در دست گرفته و در دقیقه 62 توسط ایگور کاسترو به گل سوم خود رسیدند. کاسترو این گل را روی پاس دقیق و زیبای قاسم حدادی به ثمر رساند.
درادامه بازیکنان ذوب آهن که بازی رابرای دقایقی رها کرده بودند فرصت گلزنی به بازیکنان تیم النصر دادند و آنان با استفاده از غفلت خط دفاع توسط بدرالموتاوی دردقیقه 66 به گل رسیدند.
اما این پایان کار نبود چرا که تیم ذوب آهن با شوت سنگین شاهین خیری در دقیقه 74که از فاصله 35 متری وارد دروازه النصر شد به گل چهارم رسید.
درادامه دو تیم خطراتی برروی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا این بازی با نتیجه جالب 4بر1 به پایان برسد و تیم ذوب آهن با صلابت به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.
داوران کره جنوبی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
حسین عبدالغنی سرگروه تیم فوتبال النصر در دقیقه 89 این بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد.


 
تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 4 خرداد 1390
 

 

 پیکر ناصر حجازی برای آخرین بار در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تشییع شد تا در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) آرام گیرد. پیکر مرحوم ناصر حجازی امروز (چهارشنبه) در میان انبوه جمعیت مردم، مسوولان، همبازیان و شاگردان آن مرحوم تشییع شد. چند هزار هوادار ناصر حجازی که در ورزشگاه حاضر شده بودند، با شعارهای پی در پی خود جو خاصی را در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی به وجود آورده بودند، جوی که همه را تحت تاثیر قرار می داد. خانواده‌ حجازی و به ویژه‌ فرزند و همسرش در دور ورزشگاه چرخیدند و از مردم تشکر کردند، اما جایی که مردم فریاد کشیدند: «ای یار وفادار ناصر، تسلیت تسلیت» دیگر همسر ناصر حجازی نتوانست خود را کنترل کند و به شدت گریه می‌کرد. او با تکان دادن دست از همه مردم تشکر کرد و پس از آن آتیلا حجازی، وارد زمین چمن اصلی ورزشگاه شد و از مردم به صورت ویژه‌ ای تشکر کرد. او در سخنانش گفت: همه حس پدرم همین دلخوشی شما مردم بود و از شما تشکر می‌کنم که امروز برای تسلیت به آزادی آمدید. پس از آن پیکر ناصر حجازی در آمبولانس گذاشته شد تا به سمت بهشت زهرا (س) برود و در قطعه نام آوران به خاک سپرده شود. چهارشنبه 4 خرداد 1390


 
 پیکر مرحوم ناصر حجازی با گروه سرود ارتش و چشمان اشکبار مردم وارد زمین فوتبال ورزشگاه یکصد هزار نفری ورزشگاه آزادی شد. پیش از اینکه تابوت ناصر حجازی وارد ورزشگاه شود، همسرش در میان دروازه رفت و به یاد ناصر حجازی چند لحظه‌ای را درون دروازه نشست تا خاطره همسرش زنده شود. همچنین پس از آن گروهی از سربازان ارتش پیکر ناصر حجازی را بر دوش گرفتند و در حالی که تماشاگران یاحسین سر می‌دادند، حجازی آخرین دور افتخارش را در ورزشگاه زد. از جمله نکات مراسم تشییع پیکر حجازی غم و اندوه و چشمان اشکبار هم‌دوره‌ای‌ها، خانواده‌اش و بویژه بازیکنانی همچون مهدی رحمتی، وحید طالبلو و فرهاد مجیدی بود که تابوت او را همراهی می‌کردند. مردم پس از فریادهای یاحسین غریو لااله الا الله سر دادند و تابوت ناصر حجازی را همراهی کردند. چهارشنبه 4 خرداد 1390


 
 آتیلا حجازی، فرزند ناصر حجازی برای شروع مراسم تشییع پیکر پدرش وارد ورزشگاه آزادی شد و به شدت مورد تشویق تماشاگران و حاضرین قرار گرفت. آتیلا حجازی پس از حضور در ورزشگاه آزادی و پس از این که به ابراز علاقه مردم و تسلیت آن‌ها پاسخ گفت، در اطراف ورزشگاه کنار مردم رفت و از آن‌ها تشکر کرد. مسئولان حاضر نیز کنار او آمدند و با در آغوش گرفتنش به او تسلیت گفتند. چهارشنبه 4 خرداد 1390


 
 خانواده مرحوم حجازى به هواداران وى اعلام کردند درب منزل آنها به روى همه اهالى فوتبال باز است.درحالى که یک بار خانواده حجازى به هواداران اعلام کردند علیه کسى شعار ندهند و فقط ناصر حجازى را تشویق کنند، در بین هواداران شایعه شد که به دلیل اختلاف نظر ناصر حجازى با برخى افراد که در زمان حضور حجازى در استقلال با وى مشکلاتى داشتند،خانواده او حاضر نیستند آنها را منزل خود راه دهند اما بلافاصله خانواده حجازى اعلام کردند درب منزلشان به روى همه اهالى فوتبال باز است و علیه هیچ فردى موضع ندارند. آنها بار دیگر از هواداران حجازى خواستند علیه کسى شعار ندهند و موضع گیرى نکنند. سه شنبه 3 خرداد 1390


 
 على پروین پس از درگذشت ناصر حجازى اظهار داشت: امروز (دیروز)، روز بدى براى من است چون چشم و چراغ فوتبال ما خاموش شد.وى درباره درگذشت ناصر حجازى گفت: زبانم قاصر است. او چهره محبوب و مثال زدنى در ورزش ما بود و همیشه تصور مى کنم کنار او ایستاده ام و یا با ناصر در حال رقابت هستم. او افزود: این ضایعه را به تمام مردم ایران، جامعه فوتبال و عاشقان حجازى و همچنین خانواده اش تسلیت عرض مى کنم. غم از دست دادن حجازى خیلى سخت است و نمى دانم چطور باید این مسئله را تحمل کرد. پروین خاطرنشان کرد: خدا ناصرخان را بیامرزد و انشاءالله جاى او در بهشت است. امیدوارم قدر پیشکسوتان و امثال حجازى را بیشتر بدانیم. همه باید بدانند ناصر حجازى چه کسى بود و چه خدمت هاى بزرگى به فوتبال این مرز و بوم کرد. در زمانى که شاید خیلى ها پشت به این مملکت کردند ناصر حجازى ماند و مثل شیر، یار و یاور فوتبال کشور ما بود. او در خصوص آخرین وضعیت ناصر حجازى پس از دیدار با وى اظهار داشت: شنیدم که ناصر حجازى وضعیت اصلاظ خوبى ندارد خیلى سریع خودم را به بیمارستان کسرى رساندم. وقتى از ماشین پیاده شدم مردمى را دیدم که با در دست داشتن کتاب هاى دعا رو به خدا در حال راز و نیاز هستند و براى سلامتى حجازى دعا مى کنند، در آن شرایط روحیه ام دگرگون شد و به خود و تمام پیشکسوتان ایران بالیدم و از خداى خودم تشکر کردم که چنین مردم قدرشناسى داریم. پروین افزود: صحنه هایى را دیدم که وصف آن بسیار سخت بود. شک نکنید حجازى به شما مردم با معرفت و جوانمرد افتخار مى کند. اصلا تمام اسطوره هاى ما و پیشکسوتان به شما مردم افتخار مى کنند که این طور عاشق افرادى هستید که یک روز براى فوتبال ما زحمت کشیده اند. وى ادامه داد: به همین دلیل اصلا دوست نداشتم وارد بیمارستان کسرى شوم و فقط مى خواستم کنار مردم براى سلامتى ناصر حجازى دست به دعا شوم. باور کنید چند ساعتى را در کنار گوشه اى در حال خودم بودم اما دلم طاقت نیاورد و براى دیدن حجازى به بیمارستان رفتم. من فقط بعد از این دیدار مى توانم به نوبه خودم از همه مردم ایران بخواهم که براى ناصر حجازى دست به دعا شوند. پروین خاطرنشان کرد: به خدا حجازى به گردن فوتبال حق دارد، دیدن او در تخت بیمارستان بسیار سخت است. خیلى دوست داشتم قبل از اینکه وارد اتاق شوم از این کار خود خودارى کنم و بیرون اتاق بنشینم و خود ناصرخان از اتاق بیرون بیاید و او را صحیح و سالم ببینم. سه شنبه 3 خرداد 1390

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد