فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سوزوکی:‌ 13 باشگاه ایرانی حداقل معیارهای ای.اف.سی را ندارند

 سوزوکی:‌ 13 باشگاه ایرانی حداقل معیارهای ای.اف.سی را ندارند
 
 رییس مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت : ورزشگاه های 13 باشگاه ایرانی فاقد حداقل معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست. سوزوکی در گفت وگو با رسانه ها افزود :‌ تنها 5 باشگاه ایرانی ورشگاههای در سطح (آ) دارند و سایر باشگاه ها از حداقل امکانات کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی)‌ برخوردار نیستند. وی با بیان اینکه یکی از مهمترین معیارهای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، داشتن امکانات لازم در ورزشگاه هاست، افزود :‌ باشگاه های ایرانی باید هرچه سریعتر نواقص خود را برطرف کنند.
سوزوکی از اظهار نظر در مورد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خودداری کرد و گفت : در مجموع از پیشرفت های باشگاه های ایرانی در طول سال های اخیر راضی هستم.
رییس لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در مورد مقایسه مبلغ حق پخش تلویزیونی در کشورهای آسیایی اظهار داشت: شرایط کشورهای با یکدیگر متفاوت است . تا سه سال قبل فوتبال ایران هیچ درآمدی را از این طریق دریافت نمی کرد اما خوشحالم که فوتبال ایران امروز از طریق حق پخش تلویزیونی درآمد کسب می کند.
وی با بیان اینکه گام نخست پیشرفت فوتبال هر کشوری دریافت حق پخش تلویزیونی است، تصریح کرد : در حال حاضر 95 درصد بازیهای لیگ برترفوتبال ایران به صورت مستقیم پخش می شود که سازمان لیگ این کشور می تواند درآمدهای خود را از حق پخش تلویزیونی افزایش دهد.
سوزوکی با بیان اینکه ارزش و اعتبار لیگ برتر فوتبال ایران افزایش یافته است، گفت : هم اکنون ‌ فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره برای افزایش درآمدهای خود از طریق حق پخش تلویزیونی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای توسعه این رشته وزشی در قاره کهن اشاره کرد و افزود :‌ این کنفدراسیون از سال 2006 کمیته را برای حرفه ای کردن لیگ قهرمانان آسیا تاسیس کرد. این کمیته پس از سه سال تحقیق و بازید از امکانات کشورهای مختلف، شیوه جدیدی برای سهمیه کشورها معرفی کرد.
سوزوکی ادامه داد :‌ فاز دوم این طرح سال 2009 میلادی آغاز شد تا مشخص شود کشورها توانسته اند معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را حفط کنند تا اینکه سهمیه آنان در لیگ قهرمانان افزایش یا کاهش می یابد.
رییس لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا خاطر نشان کرد : سهمیه جدید کشورها از سال 2012میلادی اعمال خواهد شد.
وی در مورد فاصله میان برگزاری مرحله یک شانزدهم تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا گفت :‌ قاره آسیا بسیار پهناور است و از میان 10 کشوری که در لیگ قهرمانان آسیا نماینده دارند ، شرایط آب و هوایی چهار کشور ایران، عربستان، امارات و قطر با دیگر کشورها متفاوت است.
سوزوکی افزود : ایجاد وقفه در برگزاری لیگ قهرمانان آسیا باعث شده است تا تیم ها بتوانند با بازیکنان و کادر فنی جدید در رقابت ها حضور یابند.
سوزوکی درباره روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های ایران و به خصوص باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت : یکی از معیارهای مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود باشگاه های خصوصی و تجاری است. گزارش ها نشان می دهد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت سهامداری اداره می‌شوند.
وی با بیان اینکه براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا یک سهامدار نمی تواند در دو باشگاه حضور داشته باشد، افزود :‌ نباید تداخل مدیریتی در این خصوص ایجاد شود و با توجه به اینکه مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجزا برگزار می شود، مشکلات از نظر کنفدراسیون وجود ندارد.
سوزوکی با بیان اینکه مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرده اند، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آینده نزدیک به بخش خصوص واگذار خواهند شد، گفت: ‌از این سازمان خواسته ایم مدارک لازم را در اختیار نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهند.


 
تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 10 خرداد 1390
 

 

پس از لغو سفر تیم فوتبال امید کشورمان به اوکراین، تیم ملی بزرگسالان روز دوشنبه هفته آینده /16 خردادماه/ در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم امید خواهد رفت. مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه در این باره گفت: در پی لغو سفر تیم فوتبال امید ایران به اوکراین، با تصمیم کادر فنی دو تیم، قرار شد تیم‌های ملی بزرگسالان و امید روز دوشنبه آینده یک دیدار دوستانه و درون اردویی برگزار کنند. خسرو والی‌زاده افزود: دیدار دو تیم براساس برنامه ‌ریزی صورت گرفته، ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 16 خرداد ماه در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار خواهد شد. سه شنبه 10 خرداد 1390


 
  سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هفت بازیکن تیم سپاهان را پس از دیدار با پرسپولیس به تیم ملی دعوت کرد. 'کارلوس کی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سپاهان برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسامی هفت بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد. سیدمهدی رحمتی، احسان حاج صفی، محسن بنگر، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری و محرم نویدکیا هفت بازیکنی هستند که باید به همراه 19 بازیکن دعوت شده قبلی، ساعت 12 روز سه شنبه دهم خرداد ماه خود را در محل هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. مرحله دوم اردوی سه روزه تیم ملی ایران از روز سه شنبه تا پنجشنبه تشکیل می شود. جزئیات برنامه این سه روز متعاقبا اعلام خواهد شد . سه شنبه 10 خرداد 1390


 
  مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران گفت که محرم نویدکیا بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در نامه ای از حضور در اردوی تیم ملی عذرخواهی کرد و 'کارلوس کی روش' سرمربی تیم کشورمان دو بازیکن دیگر را به اردو دعوت کرد. خسرو والی زاده در این باره افزود: نویدکیا در نامه خود برای علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال که رونوشت آن را برای عباس ترابیان سرپرست تیم ملی نیز ارسال کرده، ضمن تشکر از کی روش بابت دعوت او به تیم ملی نوشته است:درچند سال اخیر بابت آسیب دیدگی های فراوان، جراحی های زیادی را انجام داده ام و به همین نمی توانم با تمام قوا در خدمت تیم ملی باشم. نظر به اینکه بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت می شود باید با تمام وجود و در صحت و سلامتی کامل در خدمت آن تیم باشد و اینجانب به جهت پزشکی و شرایط جسمی ام امکان حضور در تمرینات پرفشار را ندارم، لذا یکبار دیگر ضمن تشکر از آن مجموعه محترم و کی روش سرمربی تیم ملی، مراتب عذرخواهی خودم را از حضور در تیم ملی اعلام و صمیمانه از تمام وجودم آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی کشورم را دارم. والی زاده ادامه داد: کارلوس کی روش نیز درپی دریافت این نامه، امید ابراهیمی ، دیگر بازیکن تیم سپاهان را به اردوی دوم تیم ملی که از روز سه شنبه تشکیل می شود دعوت کرد. همچنین روح الله عرب بازیکن صنعت نفت آبادان که در اردوی نخست حضور داشت برای اردوی دوم نیز دعوت شده است. به این ترتیب جمع نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو به 27 بازیکن رسید. سه شنبه 10 خرداد 1390


 
  رییس سازمان لیگ برتر گفت: تمامی مسوولان ‌فدراسیون فوتبال به دنبال حفظ 4 سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و ارتفای سطح کیفی فوتبال ایران هستند. عزیزاله محمدی درحاشیه برگزاری کارگاه آموزشی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسانه ها با بیان این مطلب،افزود: نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نقاط قوت و ضعف فوتبال ایران و باشگاه های لیگ برتری را امروز و درحالی عنوان کرد که این مشکلات ازقبل بوده است. وی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی باشگاه ها تعدادی از این مشکلات برطرف شده اما قسمت زیادی از آنها هنوز برطرف نشده است. به گفته وی نظرات کارشناسی نمایندگان AFC درسال جاری کاملا درست است و ما برای اینکه با محرومیت مواجه نشویم باید نسبت به رفع آنها اقدام عاجل کنیم. رییس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: البته مسوولان فدراسیون فوتبال درسال گذشته برای رفع این مشکلات تلاش های زیادی کردند اما باشگاه ها با فدراسیون کاملا هماهنگ نبوده و متاسفانه این مسایل همچنان پا برجاست. محمدی دراین خصوص به جلسات متعددی که با مسوولان باشگاه ها داشته اند اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بامسوولان باشگاه ها جلسات متعددی برگزار کرده و به آنان تذکرات لازم را برای رعایت حداقل های استانداردها داده ایم. به گفته وی درحال حاضر تنها 5 ورزشگاه استاندارد برای برگزاری رقابت های ملی و بین المللی دراختیار داریم البته ورزشگاه های اکباتان،یادگار امام(ره)قم ،انزلی و انقلاب کرج با جدی گرفتن این تذکرات پیشرفت های خوبی داشتند و می توانند استانداردهای لازم ورزشگاه های 'الف' را به زودی دریافت کنند اما ما دراین زمینه همچنان کمبود داریم. نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال ادامه داد: می خواهیم درسال جاری تعداد ورزشگاه های استاندارد کشور را به 9 عدد افزایش دهیم تا ضمن کسب وجه بین المللی در رقابت های آتی باشگاه های آسیا دچار مشکل نشویم. محمدی درادامه از نمایندگان نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد: مشکلات باشگاه های ایرانی را رسانه ای نکنند. وی درعین حال به این نمایندگان اطمینان داد: فدراسیون فوتبال بزودی چارچوب مقررات این کنفدراسیون را باردیگر به باشگاه ارایه خواهد کرد چنانچه باشگاه برای رفع این مشکلات اقدام جدی نکنند این فدراسیون راسا مشکلات باشگاه ها را از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهند رساند. رییس سازمان لیگ برتر درخصوص مسایل مالی و شفافیت باشگاه ها نیز گفت: تنها 9 باشگاه لیگ برتری شفافیت مالی داشته اند که البته از این تعداد 2 باشگاه هنوز حسابرسی دقیقی نشده اند. وی درادامه از مدیران باشگاه ها خواست هرچه زودتر تراز مالی دقیق باشگاه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید. رییس سازمان لیگ برتر در خاتمه از نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی که پرچمدار اصلاحات قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا درکشورهستند عذرخواهی کرد و افزود: فوتبال بدون رسانه هیچ روحی ندارد اما ما ناچار به اصلاحات بوده و هستیم،بایداین موضوع را از یک جاشروع می کردیم که از بخت خوب یا بد رسانه ها دراین زمینه پرچمدار شدند. سه شنبه 10 خرداد 1390


 
  مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما برای قهرمانی در جام حذفی و عمل به قولی که به ناصر حجازی داده اند هم قسم شده اند. بهتاش فریبا تصریح کرد:پرویز مظلومی روز گذشته در تمرینات به بازیکنان یادآوری کرد که برای قهرمانی در جام حذفی به حجازی قول داده اند.او از آنها خواست تا برای عملی کردن این قول هم قسم باشند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به جام تلاش کنند. وی در خصوص آخرین شرایط استقلال پیش از بازی با ملوان در جام حذفی افزود: تمریناتمان را مرتب پیگیری می کنیم تا با آمادگی کامل برابر ملوان قرار بگیریم.امیدوارم با شکست این تیم به فینال برسیم. مربی استقلال با دشوار دانستن بازی برابر ملوان تاکید کرد: قطعا کارمان در انزلی سخت است چرا که ملوان ید طولایی در جام حذفی و قهرمانی در این جام دارد. فریبا در پاسخ به این سئوال که در صورت راهیابی به فینال ترجیح می دهید با کدام تیم بازی کنید؟ خاطرنشان کرد: ما فعلا به فکر بازی خودمان هستیم. در صورت راهیابی به فینال در این باره صحبت می کنیم. مربی استقلال با اشاره به شرایط مناسب بازیکنان گفت: به جز سید مهدی سید صالحی که مصدوم است، تمام بازیکنان برای دیدار با ملوان آماده هستند. فریبا افزود:میلاد میداوودی هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.او برای بازگشت به میادین روحیه خوبی دارد و در صورت فراهم بودن شرایط، او در دیدار برابر ملوان بازی می کند. وی در ادامه صحبت هایش درباره غیبت های فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال و اعتراض سایر بازیکنان تاکید کرد: فرهاد دو روز به شدت بیمار بود.مریضی او به قدری سنگین بود که او را خانه نشین کرد و پزشک تیم را برای مداوا به خانه اش فرستادیم. فریبا یادآور شد: مجیدی در اولین جلسه بعد از تعطیلات در تمرینات حاضر شد ولی اعلام کرد که حالش مناسب نیست.او مجبور شد دو روز در خانه استراحت کند. مربی استقلال افزود: در هر صورت بیماری مجیدی برطرف شده است و او با ما تمرین می کند. فریبا در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به لیست بازیکنان مورد نظر برای فصل بعد تصریح کرد: تمام تیم ها کارشان را برای بستن تیم آغاز کرده اند.فتح الله زاده هم از روز شنبه کارش را در این ارتباط آغاز کرده است. وی در خصوص پر ستاره بودن لیست و صحبت های فتح الله زاده که گفته بود من هم با این لیست استقلال را قهرمان می کنم، خاطرنشان کرد: به هر حال هر تیم برای قهرمانی نیاز به ابزار دارد.اگر این ابزار فراهم نشود قطعا قهرمانی به دست نمی آید. مربی استقلال افزود: مظلومی اسکلت اصلی تیم را حفظ می کند.در لیست مظلومی برای هر پست دو بازیکن در نظر گرفته شده است تا در صورت به تفاهم نرسیدن با گزینه اول، دومین بازیکن مورد نظر جذب شود. فریبا تصریح کرد: به همین خاطر مظلومی در مجموع حدود 12 بازیکن را باشگاه معرفی کرده است تا باشگاه برای جذب پنج، شش نفر آنها اقدام کند. وی در خصوص جذب بازیکنان خارجی هم گفت: همانطور که می دانید فصل گذشته فرصت کافی نداشتیم و به همین دلیل مجبور شدیم دو بازیکن خارجی را با تماشای فیلم بازی جذب کنیم. فریبا تاکید کرد: ولی امسال زمان کافی در اختیار ما هست.ما برای جذب خارجی ها با برنامه عمل می کنیم تا دیگر از این نظر متضرر نشویم. مربی استقلال در پایان یادآور شد: قصد ما این است تا با سفر به یکی از کشورهای خارجی بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، اما هنوز زمان آن مشخص نشده است. سه شنبه 10 خرداد 1390


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد