فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

ابراز ناراحتی کی روش از شرایط موجود در فوتبال کشور

ابراز ناراحتی کی روش از شرایط موجود در فوتبال کشور


- سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران با ابراز ناراحتی از شرایط موجود در فوتبال کشور، گفت: باید افراد حرفه ای و مسوولیت پذیر در فدراسیون فوتبال و همچنین کادر فنی تیم های ملی قرار بگیرند. 'کارلوس کی روش' که از لغو سفر تیم امید به اوکراین بسیار ناراحت بود در گفت وگو با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: لغو این سفر برای موفقیت های آتی ناامیدم کرد، چراکه کادر فنی تیم امید برنامه های مدونی برای آماده سازی نفرات طراحی کرده بود، اما عدم اعزام به اوکراین تمام این برنامه ها را برهم ریخت. وی خاطرنشان کرد: چنین اشتباهاتی باعث می شود تا اعتبار ما در سطح بین المللی از دست برود به طوریکه نمی توان درآینده دیدارهای دوستانه دیگری را طراحی کرد، چراکه حریفان اطمینان خود را از برگزاری قطعی دیدار با ایران از دست می دهند. 

کی روش که بسیار ناراحت به نظر می رسید، افزود: لغو شدن سفر تیم امید به اوکراین به دلیل آنکه بازیکنان این تیم نمی توانند از کشور خارج بشوند قابل توجیه نیست، چراکه برای موفقیت باید تمامی تلاش خود را انجام بدهیم و از اشتباهات گذشته درس بگیریم. 

وی با بیان اینکه برنامه های بزرگی برای توسعه فوتبال طراحی کرده است افزود: سرمربی تیم ملی به تنهایی نمی تواند تمام این برنامه ها را اجرا کند، بلکه باید تمام دست اندرکاران و مسوولان به یاری کادر فنی بیایند. 

کی روش ادامه داد: واقعیت این است که کمپ تیم ملی فوتبال ایران استانداردهای لازم را در اختیار ندارد و از زمین چمن مطلوبی برخوردار نیست و اگر تیم های ملی بزرگسالان، امید و زیر 21 سال به طور همزمان درآن باشند ، امکانات مناسب برای آنها فراهم نیست. 

سرمربی اسبق رئال مادرید گفت: فوتبال امروزه در حال پیشرفت و تغییر است و ما باید خودمان را با این شرایط هماهنگ کرده و به آینده امیدوار باشیم. 

وی ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت باید ابزارها و امکانات لازم در اختیار مربیان قرار گیرد که امیدوارم در آینده این مسایل و همکاری بین مسوولان و مربیان به وجود آید. 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: پیش از این قرار بود زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد که مسوولان ورزشگاه از این امر خودداری کردند که این وضعیت عجیب اصلا برایم قابل درک نیست. 

وی عنوان کرد: برای کمپ اتریش هشت تا دوازده بازیکن امید را مدنظر داشتم اما آخرین اطلاعات نمایانگر این مطلب است که بسیاری از آنها با مشکل خروج از کشور مواجه هستند به طوریکه نمی توانند تیم ملی را همراهی کنند که این مساله واقعا ناامید کننده است. 

کی روش تاکید کرد: اگر خواسته بزرگ برای موفقیت دارید باید امکانات حرفه ای، بازیکنان و تجهیزات مناسب را در اختیار داشته باشیم وگرنه نمی توان برنامه های خود را به طور دقیق اجرا کرد. 

سرمربی تیم ملی درباره برگزاری اردوی آماده سازی در اتریش برای دیدار با مالدیو اظهار داشت: برخی ها انتقاد کردند که چرا در اتریش اردو می زنیم و من معتقدم این تفکرات برای آدم های کوچک است، چراکه تیم ملی باید با بهترین امکانات و در اوج آمادگی مقابل تمامی تیم ها صف آرایی کند. 

سرمربی سابق تیم ملی پرتغال ادامه داد: مقصد نهایی تیم ملی ایران جام جهانی برزیل است و کادر فنی از هم اکنون برای 3 سال آینده برنامه ریزی کرده است. 

کی روش خاطرنشان کرد: هدف اصلی تیم امید نیز بازی های المپیک 2012 لندن و المپیک های بعدی است و برای رسیدن به آن باید از هم اکنون برنامه ریزی دقیق داشته باشیم. 

وی در مورد تشکیل کمپ دروازه بانی برای بازیکنان زیر 25 سال ایران، گفت: در حال حاضر برنامه ای در این خصوص نداریم، اما با شروع فصل آینده تمامی دروازه بانان زیر نظر کادر فنی قرار خواهند گرفت تا بتوانیم دروازه بان های آماده ای را برای تیم ملی تربیت کنیم. 

کی روش در خصوص دیدارهای آینده تیم ملی ایران اذعان کرد: دیدار مقابل ونزوئلا به دلیل تداخل با لیگ لغو شد و دیدار برابر ماداگاسکار نیز تنها دیدار تدارکاتی ما قبل از رویارویی با مالدیو خواهد بود تا با شرایط مطلوبی به مصاف حریفان برویم. 

وی درباره بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور، گفت: تمام بازیکنانی که پاسپورت ایرانی دارند از ژاپن تا آمریکا و اروپا را شناسایی می کنیم تا بهترین نفرات به تیم ملی راه پیدا کنند. 

کی روش در مورد انتشار اخباری مبنی بر اختلاف با رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مشکل من شخصی نیست چراکه تمامی هدفم این است که برنامه های خودم را در تیم ملی ایران پیداه کنم و در این مورد با فدراسیون و شخص رییس گفت وگو می کنیم تا به تفاهم برسیم. 


تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 11 خرداد 1390




 مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران عصر روز(سه شنبه) با حضور 27 بازیکن در ورزشگاه شهید دستگردی تهران آغاز شد. در این مرحله از اردو که به مدت 3 روز به طول می انجامد بازیکنان زیر نظر ' کارلوس کی روش' سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان تمرینات خود را دنبال می کنند. بازیکنان در ابتدای تمرینات امروز با هدایت امید نمازی دستیار کی روش بدن های خود را برای مدت کوتاهی گرم کردند سپس به دستور سرمربی تیم 30 دقیقه کار با توپ را در دستور کار قرار دادند. درادامه بازیکنان به 2 گروه قرمز و سفید تقسیم شدند و فوتبال تحت فشار را در یک نیمی زمین انجام دادند. کی روش در طول این تمرین از بازیکنان می خواست فوتبالی تک ضرب،سرعتی و پر فشار را برگزار کنند. این درحالی بود که 7 بازیکن دعوت شده تیم فوتبال سپاهان اصفهان به این اردو در گوشه ای از ورزشگاه سپک تاکرا بازی می کردند. درادامه و با اضافه شدن بازیکنان تیم سپاهان به جمع سایر ملی پوشان،بازیکنان فوتبال دست گرمی با حضور داور رسمی فوتبال برگزار کردند. تیم سفید در پایان با نتیجه 2 برصفر تیم قرمز را با گل های مصطفی سیفی و محمد رضا خلعتبری شکست داد. نکته جالب تمرینات امروز پخش توپ برای هر 2 تیم توسط علی کریمی بود. کریمی با کاوری متفاوت مسوولیت این مهم را عهده دار بود. چهارشنبه 11 خرداد 1390 


  نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران از نظر تعداد تماشاگران در فوتبال آسیا بهترین است. جلسه بررسی و توجیه گزارش های نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدیران، معاونان، مدیران رسانه ای، مالی و بازاریابی باشگاه های لیگ برتر پس از بازدید 15 روزه آنان با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه که در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون، عزیزاله محمدی رئیس سازمان لیگ، علی کاظمی دبیر سازمان لیگ، سوزوکی رئیس دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر نمایندگان AFC حضور داشتند. در ابتدای این جلسه تاج ضمن تشکر از سوزوکی و هیات همراهش و همچنین سازمان لیگ برتر گفت: امیدوارم که فرایند استانداردسازی باشگاه های ایران در همه زمینه ها به صورت حرفه ای انجام شود. وی افزود: البته همانطور که نمایندگان AFC هم دیدند، ما گام های موثری برای بهبود ورزشگاه ها، درآمدزایی، بازاریابی، شمارش تعداد تماشاگران و دیگر معیارهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برداشته ایم. تاج تصریح کرد: بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران از نظر تعداد تماشاگران بهترین است، اما مشکلاتی در قسمت ورزشگاه ها داریم که آنها هم به زودی رفع خواهد شد. وی تاکید کرد: خوشبختانه از نظر تعداد مسابقات، تقویم مسابقات، داشتن لیگ های مختلف سنی بانوان و آقایان و در کل میزان برگزاری مسابقات در کشور وضعیت بسیار مطلوبی داریم و من به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت فوتبال ایران و کسب نهایت سهمیه ها خوشبینم. تاج در پایان گفت: باید در زمینه های سوددهی، تجاری سازی و دخل و خرج باشگاهها کارهای اساسی صورت بگیرد، چرا که وضعیت درآمدزایی و دخل و خرج برخی از باشگاه ها در ایران مطلوب نیست. چهارشنبه 11 خرداد 1390 


  سرمربی تیم استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنان این تیم در شرایط آرمانی و خوبی بسر می برند گفت:استقلال روز پنجشنبه آماده ارائه بازی خوب در مقابل ملوان بندرانزلی است . 'پرویز مظلومی' در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از دست دادن ناصر حجازی ضربه مهلکی به باشگاه استقلال زد ولی مدیریت باشگاه سعی کرده با توجه به در پیش بودن بازی های حذفی بازیکنان را در شرایط خوبی نگه دارد تا صدمه روحی بیشتری به آنان وارد نشود. سرمربی استقلال اظهار داشت: برای فصل بعدئ برنامه ها ی خود را به هیات مدیره باشگاه ارایه کرده و از طرفی اسامی بازیکنان جدید مورد نیاز این تیم را به مسوولان داده ام . وی با بیان اینکه قرار داد بازیکنان فعلی برای فصل بعد تمدید می شود افزود:جذب بازیکنان جدید بیشتر برای بازیهای داخلی و آسیایی است البته تعدادی از بازیکنان خودشان می خواهند که از تیم جدا شوند. مظلومی اظهار داشت: جباری دوران مصدومیت خود را سپری کرده است و تیم استقلال خواستار حفظ این بازیکن است . وی بازی اخیر سپاهان و پرسپولیس را بسیار خوب ارزیابی کرد و برد تیم پرسپولیس را که توانست به دور بعدی بازی های جام حذفی صعود کند به مربی و بازیکنان آن تیم تبریک گفت. چهارشنبه 11 خرداد 1390 


  مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنان را برای انجام 120 دقیقه بازی آماده کرده ایم اما در نظر داریم کار تیم فولاد را در وقت های قانونی تمام کنیم. حسین عبدی با اشاره به شرایط حساس تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی به خبرنگار ایرنا، افزود: تیم های صعود کننده به این مرحله زحمات زیادی را متحمل شده و به طور حتم برنامه های خاصی نیز برای دیدارهای این مرحله دارند. به گفته وی کوچکترین اشتباه تیم ها در این مرحله آنها را از دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی باز داشته و تمامی آرزوهایشان را برباد خواهد داد. مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برهمین اساس دوست نداریم دراین مرحله از این رقابت ها خداحافظی کرده و به خانه باز گردیم. عبدی که معتقد است دیدار های جام حذفی با لیگ برتر کاملا متفاوت است،ادامه داد: شرایط تیم ها در لیگ برتر و جام حذفی کاملا با یکدیگر متفاوت است در این رقابت ها که به صورت تک حذفی برگزار می شود مسوولان تیم ها برنامه های جداگانه ای برای هر بازی دارند. وی دراین ارتباط به دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل سپاهان اشاره کرد و افزود: قهرمان لیگ برتر درحالی یکشنبه گذشته از تیم ما شکست خورد که بسیاری از کارشناسان بخت این تیم را برای پیروزی مقابل ما بیشتر می دانستند اما اینچنین نشد. مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهارداشت:با این تفاسیر و به دلیل شرایط خاص اقلیمی اهواز روز سختی را دراین شهر پیش رو داریم اما روحیه بازیکنان پس از حذف سپاهان بسیار بالا است و آماده پیروزی هستیم. عبدی در خصوص برنامه آماده سازی بازیکنان پرسپولیس برای این دیدار حساس نیز گفت: در زمان باقی مانده کار خاصی نمی شود کرد، تنها کاری که در این مدت در دستور کار داریم ریکاوری و مرور تاکتیک هاست. وی درپاسخ به سووالی مبنی بر تغییرات احتمالی ترکیب تیم پرسپولیس دراین دیدار نیز گفت: به طور یقین دراین مقطع نمی توانیم تغییرات چندانی در ترکیب اصلی داشته باشیم، تقریبا از تمامی بازیکنانی که در دیدار مقابل سپاهان بازی کردند استفاده خواهیم کرد، شاید در یک یا 2 پست از بازیکنان دیگری استفاده کنیم. مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تیم فولاد و نقاط قوت و ضعف این تیم نیز گفت: بازیکنان فولاد فوتبال تیمی را خیلی خوب بازی می کنند و با یکدیگر کاملا هماهنگ است. تمام کننده های این تیم و کسانی که پاس های آخر را به آنها می دهند را می شناسیم و برنامه های خاصی برای مهار آنها داریم. به گفته وی چنانچه بازیکنان پرسپولیس دراین مهم موفق عمل کنند شکست فولاد در اهواز حتمی خواهد بود. تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور پنجشنبه شب میهمان تیم فولادخوزستان است. این بازی راس ساعت 19:45 درورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود. چهارشنبه 11 خرداد 1390 


  دو آنالیزور و مربی ایتالیایی به عنوان همکاران جدید خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران معرفی شدند. 'پائولو گیاردینری' آنالیزور ایتالیایی که سابقه همکاری با تیم ملی کشورمان را در دور مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در فیلیپین و.. در پرونده کاری خود دارد، به عنوان آنالیزور با تیم ملی والیبال کشورمان تا پایان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در تهران همکاری خواهد داشت. همچنین 'سیمونه منکاچینی' مربی ایتالیایی که سابقه همکاری با خولیو ولاسکو را نیزدارد، به عنوان دستیار اول ولاسکو تا پایان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در خدمت تیم ملی کشورمان خواهد بود. شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 30 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. در این مسابقات 16 کشور آسیایی حضور دارند که تیم ملی والیبال ایران با تیم های هند، افغانستان و چین تایپه هم گروه است. چهارشنبه 11 خرداد 1390 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد