فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تیمهای فوتبال پرسپولیس و ملوان راهی فینال جام حذفی ایران شدند

تیمهای فوتبال پرسپولیس و ملوان راهی فینال جام حذفی ایران شدند


- تیم فوتبال پیروزی تهران با برتری در مقابل تیم فولاد خوزستان راهی فینال جام حذفی ایران شد تا بازی نهایی را در برابر تیم ملوان بندر انزلی برگزار کند. تیم فوتبال پیروزی برای صعود به مرحله فینال، امشب در ورزشگاه تختی اهواز موفق شد با یک گل، تیم فولاد خوزستان را شکست دهد. تنها گل تیم پیروزی تهران را وحید هاشمیان در دقیقه 64 به ثمر رساند. تیم فوتبال فولاد خوزستان در این دیدار در دقیقه 23 به علت اخراج علی حمودی، 10 نفره به بازی ادامه داد. این مسابقه را که بیش از 25 هزار نفر از آن دیدن کردند، سعید مظفری زاده به کمک حیدر شکور و علیرضا کهوری قضاوت کرد. این مسابقه در حالی در هوای نزدیک به 50 درجه و همراه با گرد وغبار شدید که میزان آلودگی آن بیش از 35 برابر حد مجاز گزارش شده بود برگزار شد که شعاع دید را برای تماشاگران و حتی خود بازیکنان نیز مشکل کرده بود. 



تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با برتری دو بر یک در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور پس از 21 سال برای هفتمین بار به فینال این مسابقات راه یافت. دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و استقلال تهران با قضاوت یداله جهانبازی در ورزشگاه تختی شهر انزلی آغاز شد. در این مسابقه که با استقبال پرشور هوادارن تیم ملوان رو به رو شده بود، بازیکنان تیم میزبان خیلی زود به گل دست یافتند. در دقیقه هشت هادی تامینی ضربه کرنری که توسط محسن مسلمان از سمت راست ارسال شده بود را با یک ضربه محکم به طاق دروازه استقلال کوبید. 

بعد از این گل بازیکنان استقلال برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 16 نیز روی ضربه ای که امیرحسین صادقی به شکلی تصادفی به سمت دروازه ملوان زد، توپ پس از برخورد با تیر افقی از روی خط دروازه به درون زمین بازگشت که بازیکنان استقلال معتقد به گل شدن آن بودند اما مورد پذیرش داور قرار نگرفت. 

پس از این صحنه بازیکنان تیم ملوان خود را از زیر فشار حریف خارج کردند و حتی چندین بار توسط نزهتی و پورغلامی موقعیت های خطرناکی نیز روی دروازه حریف ایجاد کردند. 

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول فشار استقلالی ها برای فرار از شکست در این نیمه بیشتر شد اما به جز دقیقه 37 که ضربه سر هادی شکوری از بالای دروازه ملوان بیرون رفت، موقعیت خطرناک دیگری برای این تیم به دست نیامد تا اینکه نیمه اول این مسابقه با تک گل تیم ملوان به پایان رسید. 

در نیمه دوم استقلالی ها که در این مسابقه در عزای ناصر حجازی با لباس های مشکی به میدان رفته بودند با هدف رسیدن به گل تساوی قصد وارد کردن فشار روی دروازه حریف را داشتند اما در ایجاد موقعیت گل خطرناک ناکام بودند. 

در دقیقه 52 محسن مسلمان یک پاس در عمق برای مهرداد اولادی ارسال کرد که با اشتباه وحید طالب لو پس از برخورد با تیر دروازه استقلال،‌ توسط اولادی تبدیل به گل دوم ملوان شد. 

در در دقیقه 60 داور مسابقه با نظر حسن کامرانی فر کمک اول خود، هادی تامینی زننده گل اول ملوان را به دلیل خطا روی آرش برهانی از زمین مسابقه اخراج کرد. این تصمیم داور با اعتراض شدید پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان مواجه شد. 

در دقیقه 68 پژمان نوری در موقعیت تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گرفت که با برخورد با وحید طالب لو نقش زمین شد. داور مسابقه اعتقادی به پنالتی در این صحنه نداشت که این تصمیم هم اعتراض شدید کاپیتان ملوان را در پی داشت. 

محمد پورغلامی سرمربی ملوان هم در این صحنه به دلیل اعتراض به داور در این مسابقه از کنار زمین اخراج شد و ادامه بازی را از میان تماشاگران دنبال کرد. 

در دقیقه 75 شوت فرهاد مجیدی پس از برخورد با مدافع تیم ملوان وارد دروازه این تیم شد تا اختلاف دو تیم به یک گل برسد و بازی با حساسیت زیادی دنبال شود. 

فشار استقلالی ها منجر به ایجاد چند موقعیت گل خطرناک روی دروازه ملوان شد که ضربات پژمان منتظری و اسماعیل شریفات راهی برای ورود به دروازه پیدا نکردند. 

حضور حنیف عمران زاده در خط حمله استقلال در دستیابی این تیم به گل بی نتیجه بود تا ملوان پس از 21 سال یک بار دیگر به فینال جام حذفی فوتبال ایران راه یابد. 

تیم فوتبال ملوان پیش از این 6 بار در فینال جام حذفی حاضر شده که در سه مرتبه آن به قهرمانی دست یافته است. 

تاریخ  مخابره پیام:جمعه 13 خرداد 1390


 سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: خطای مدافع ما روی مهاجم فولاد خوزستان صحیح بود و من فکر می کردم داور به نفع فولاد پنالتی خواهد گرفت، اما چنین نشد. سعید مظفری زاده داور بازی می توانست در نیمه نخست، از یک خطای محرز مدافع پیروزی، یک ضربه پنالتی به نفع فولاد اعلام کند، لیکن چنین نکرد. علی دایی که در خاتمه مسابقه با خبرنگاران مصاحبه می کرد گفت: در نیمه دوم تیم ما بهتر از فولاد خوزستان کار کرد؛ لذا استحقاق برد را داشتیم بطوری که موفق شدیم طلسم را بشکنیم و بعد از 9سال با برد، اهواز را ترک کنیم. وی با اظهار رضایت از بازیکنان تیم فوتبال پیروزی افزود: آنان، هم در دفاع و هم در دیگر نقاط خوب کار کردند؛ به همین خاطر از همه آنان تشکر می کنم. دایی، به غبار آلودگی هوای اهواز اشاره کرد و گفت: من فکر می کردم که در چنین هوایی بازی برگزار نشود زیرا برای من که کنار زمین بودم، نفس کشیدن سخت بود چه رسد به آنان که بازی می کردند. وی اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا در یک چنین هوایی مسابقه برگزار نمی شود زیرا سلامت بازیکنان و تماشاگران را در نظر می گیرند. سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران افزود: اثرات منفی بازی کردن درچنین هوایی امروز بروز نخواهد، بلکه بعداً این مساله خود را نشان خواهد داد. گفتنی است؛ میزان آلودگی هوای اهواز هنگام بازی تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و پیروزی تهران 35 برابر حد مجاز اعلام شده بود. جمعه 13 خرداد 1390 


   سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در جریان بازی با تیم فوتبال پیروزی تهران داور یک پنالتی محرز را نیمه اول به نفع تیم فوتبال فولاد خوزستان نگرفت، که اگر آن پنالتی گرفته می شد، نتیجه بازی چیز دیگری بود. تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه پنجشنبه با شکست یک بر صفر در مقابل تیم فوتبال پیروزی تهران از رسیدن به فینال مسابقات جام حذفی باشگاههای ایران بازماند. مجید جلالی که در پایان این مسابقه با خبرنگاران گفت وگو می کرد، اظهارداشت: به رغم اینکه داور یک یار ما را در دقیقه 23 از بازی اخراج کرد، با این حال تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه نخست از حریف سرتر بود وچند موقعیت گل داشت که بر اثر بی دقتی و شتابزدگی از دست رفت. وی با اظهار رضایت از بازیکنانش گفت: تیم ما مدت یکسال برای چنین روزی زحمت کشید و از اینکه نتوانستیم به حقمان برسیم از همه هواداران و آنانی که به ورزشگاه آمدند، پوزش می طلبم زیرا شرمنده آنان هستیم. از جلالی سؤال شد به نظر می رسد که برخی از بازیکنان شما در این مسابقه کم کاری کردند که وی پاسخ داد: من این مسأله را به باشگاه واگذار می کنم و آنان این موضوع را ارزیابی می کنند. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: من از این باخت غمگین هستم زیرا همه تلاش یکساله ما به هدر رفت، به همین دلیل هواداران فولاد نیز چنین هستند؛ لذا از آنان عذر می خواهم. جمعه 13 خرداد 1390 


   سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پی باخت دو بر یک تیمش در مقابل تیم ملوان بندرانزلی گفت: موقعیتهای زیادی برای گل داشتیم اما در ضربات آخر بی دقت و بد شانس بودیم، حق ما حذف از جام حذفی نبود. 'پرویز مظلومی' پس از این دیدار شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به تیم ملوان بابت رسیدن به فینال جام حذفی تبریک می گویم، در هر دو نیمه حاکم بر بازی بودیم و موقعیتهای گل زیادی داشتیم اما روز روز ما نبود و ملوان از موقعیتهای خود نهایت استفاده را برد. وی با انتقاد از نوع داوری 'یدالله جهانبازی' ادامه داد: تعجب می کنم که داور در نیمه دوم تنها چهار دقیقه وقت اضافه گرفت، چون دروازه بان ملوان خیلی وقت کشی می کرد. او با اشاره به عصبی بودن و کاهش روحیه بازیکنان استقلال تهران به دلیل در گذشت ناصر حجازی گفت: نمی خواهم با طرح این مساله باخت استقلال را توجیه کنم، بچه ها به خوبی تلاش کردند اما ملوان با چنگ و دندان از گلهایش محافظت می کرد. وی با تایید خطای 'فرهاد مجیدی' افزود: قبول دارم که مجیدی خطای بدی انجام داد و کارت زرد گرفت همانطور که می گویم 'علی حسنی صفت' به دلیل زدن مشت به صورت 'شریفات' باید اخراج می شد. مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت قراردادش با استقلال برای فصل بعد چگونه است، در حالی که می خندید گفت: اگر شما اجازه بدهید در استقلال می مانم چون با این تیم قرارداد دارم. جمعه 13 خرداد 1390 


   سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از برد در مقابل تیم استقلال، با قدردانی از بازیکنان تیمش گفت: خدا را شکر می کنم که باعث خوشحالی مردم شدیم. 'محمد پورغلامی' در جمع خبرنگاران افزود: این پیروزی بزرگ و تاریخی را به تمام مردم بندرانزلی و هواداران ملوان و گیلانیها تبریک می گویم، تمرکز خوبی در طول بازی داشتیم و به فینال جام حذفی رسیدیم. وی همچنین گفت: داور بعد از گل دوم تیم ملوان، به نفع استقلال تهران سوت زد، داور در تمام صحنه های 50 -50، به نفع استقلال تهران سوت می زد. او افزود: در صحنه اخراج 'هادی تامینی، حسن کامرانی فر' مانند دیدار ما با صنعت نفت آبادان در لیگ برتر مرتکب اشتباه شد و 'جهانبازی' خطای 100در درصد پنالتی را روی 'پژمان نوری' نگرفت. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که 'آیا دوست دارد در فینال جام حذفی با فولاد یا پرسپولیس رو به رو شود' گفت: تیمی که می خواهد قهرمان یک تورنمنت معتبر بشود باید همه جوانب را در نظر بگیرد و نباید برایش آن چنان فرقی بکند که با چه تیمی در فینال روبه رو می شود اما من ترجیح می دهم به دلیل مسافت طولانی انزلی تا اهواز، با پرسپولیس تهران در فینال ملاقات کنیم . سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال نیز که 'آیا باشگاه ملوان نگران قانون سقف قراردادها در فصل نقل و انتقالات نیست' اظهار داشت: به هیچ وجه نگران قانون سقف قرارداد ها نیستیم چون ملوان از لحاظ مالی در زیر سقف قراردادها قرار دارد. سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همچنین با اشاره به این که 10 نفره شدن تیمش باعث عدم ادامه بازی روان و هجومی در برابر استقلال شد افزود: در فوتبال دنیا به ندرت پیش می آید که تیم 10 نفره روال تیم 11 نفره را داشته باشد، علاوه بر آن بازیکنان ما بعد از 10 نفره شدن بخاطر حفظ پیروزی در برابر استقلال تهران استرس داشتند. جمعه 13 خرداد 1390 


   روزنامه الشرق نوشت:‌ باشگاه الغرافه قطر به دنبال جذب '‌محمد رضا خلعتبری'‌ مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است. این روزنامه قطری روز پنجشنبه با اشاره به اینکه خلعتبری از چند تیم عربی حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد، افزود:‌ الغرافه تلاش می کند تا با جذب این بازیکن از تجربیات وی در فصل آینده استفاده کند. الشرق به پایان قرارداد خلعتبری با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و نوشت: گفته می شود خلعتبری از باشگاه های انگلیسی نیز پیشنهاد دارد و برای انتخاب بهترین پیشنهاد درحال بررسی است. الشرق افزود:خلعتبری یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران و نامزد یکی از بهترین بازیکنان لیگ فوتبال است که مقابل الغرافه در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز برای تیم ذوب آهن گلزنی کرد. جمعه 13 خرداد 1390 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد