فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

محمدی: مرگ 4 هوادار در ورزشگاه تختی انزلی

محمدی: مرگ 4 هوادار در ورزشگاه تختی انزلی شایعه است

رئیس سازمان لیگ گفت: مرگ 4 هوادار در پایان مسابقه تیم های ملوان و پرسپولیس صحت ندارد.

 

  سایت فدراسیون فوتبال گزارش داد: عزیز محمدی در مورد فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی روز گذشته بدون مشکل آغاز شد و تا پیش از سوت پایان هیچ مشکلی وجود نداشت، همه هماهنگی ها از قبل انجام شده بود و طرفداران ملوان بندرانزلی با تبلیغات و پلاکاردها و راه انداختن کارناول هایی برای حمایت از تیم شهرشان برنامه ریزی کرده بودند و شروع و نشاط خاصی در شهر بود و این فضا را که فقط در چند شهر ایران وجود دارد باید به فال نیک گرفت.

محمدی درباره اتفاقاتی که شب قبل از بازی مقابل هتل تیم پرسپولیس افتاد، اظهار داشت: به هر جهت طرفداران ملوان تا دیر وقت در سطح شهر فضای حمایتی را به راه انداخته بودند و شب قبل از بازی هم مقابل هتل تیم پرسپولیس رفتند و شعارهای سر دادند که نیروی انتظامی هم آنها را متفرق کرد. روز بازی هم ورزشگاه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر پر شد و طرفداران ملوان انزلی خیلی دوست داشتند که تیم شان پس از چندین سال قهرمان شود، اما همین که بازی به پایان رسید آنها عکس العمل نشان دادند که به نظر من طبیعی بود. نیروی انتظامی هم وارد عمل شد و وضعیت ورزشگاه را آرام کرد. البته ملوان بندرانزلی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از موقعیت هایش به خوبی استفاده نکرد وگرنه ممکن بود قهرمان هم بشود.

وی درباره شایعه مرگ 4 هوادار ملوان بندرانزلی گفت: این خبر شایعه است و اصلا صحت ندارد. مردم در اثر ازدحام درب های خروجی ورزشگاه دچار مصدومیت های جزئی شدند که به دلیل درگیری نبود، بلکه شلوغی درب های خروجی باعث شد تا عده ای زیر دست و پا بمانند.
محمدی درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: ما هر کاری بکنیم بر ما خرده می گیرند و نمی دانیم که چطور باید جشن قهرمانی را برگزار کنیم تا همه راضی باشند. اما دیروز روی سکوی قهرمانی تنها مدیریت باشگاه، بازیکنان و مربیان پرسپولیس حضور داشتند و حتی اجازه ندادیم که افراد متفرقه و حتی لیدرها روی سکو بیایند.

رئیس سازمان لیگ درباره انتقاد از روند برگزاری رقابت های جام حذفی و اینکه چرا بازی فینال به صورت تک حذفی برگزار نمی شود، گفت: ما آیین نامه ای برای جام حذفی تدوین کرده ایم که این آیین نامه هر سال پیش از قرعه کشی رقابت ها به باشگاه ها ارائه می شود و آنها نظراتشان را به ما می دهند، البته در چند سال گذشته بسیاری عقیده داشتند که بازی های جام حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار شود و فینال باید تک حذفی باشد و ورزشگاه فینال از مدت ها پیش تعیین شده باشد. در این باره که بازی های رفت و برگشت باعث می شود تا در حق هیچ تیمی اجحاف نشود شکی نیست، اما واقعا براساس تقویمی که ما برای برگزاری رقابت های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های ملی داریم اگر بازی های حذفی رفت و برگشت شود نمی توانیم مسابقات را به پایان برسانیم. البته درباره تک حذفی بودن و انجام یک بازی در یک ورزشگاه از پیش تعیین شده نظرخواهی خواهیم کرد. اما به عنوان مثال اگر ملوان و فولاد به فینال می رسیدند و ورزشگاه میزبان ، آزادی تهران بود چقدر جمعیت به ورزشگاه می آمد. باید فضای فوتبال ایران را در نظر گرفت.

وی اعلام کرد که از امروز تا یک مرداد ماه فصل نقل و انتقالات آغاز می شود و لیگ برتر هم 11 مرداد مسابقاتش به جریان خواهد افتاد. برنامه کامل رقابت های لیگ برتر فصل جدید فردا اعلام خواهد شد.
محمدی در پایان درباره قانون سقف قرارداد گفت: سقف قرارداد همانطور که گفته شده 350 میلیون تومان است و البته ما در سال گذشته ده درصد انحراف از رعایت قانون سقف قرارداد داشتیم و امسال هم به شدت با بازیکن، مربی و باشگاه های که قانون را رعایت نکنند به شدت برخورد می کنیم. چرا که به دو علت در این باره بحران پیش می آید. اولی این است که همه باشگاه ها زیان ده هستند و کمیته انضباطی هم به علت اینکه 10 باشگاه بدهی های سنگین دارند اعلام کرده که نمی توانند قراردادشان را ثبت کنند. ضمن اینکه مجلس در برنامه توسعه پنجم مصوب کرده هیچ نهادی اجازه ندارد در ورزش حرفه ای هزینه کند. ما هم براساس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2013 برای باشگاه هایی مجوز حرفه ای بودن را صادر می کنیم که بدهی شان را صاف کند در غیر این صورت نمی توانیم برای آنها مجوز صادر کنیم. 
 ---------------------------------------------------  

پروین: بازی تدافعی پرسپولیس در انزلی عجیب نبود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به انگیزه بالای ملوانی‌ها پرسپولیس باید در انزلی دفاعی بازی می‌کرد.

   علی پروین درباره بازی روز گذشته پرسپولیس و ملوان و قهرمانی سرخ‌‌پوشان در جام حذفی ایران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به نوبه خودم موفقیت پرسپولیس را به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک بگویم. پرسپولیس سختی‌های زیادی کشید، اما خدا را شکر با تلاش زیاد به یک جام رسید تا دل هواداران شاد شود.
وی افزود:‌ بازی روز گذشته به نظرم حساسیت ویژه‌ای داشت. پرسپولیس در زمینی بازی می‌کرد که بازی کردن برای هر تیمی ساده نیست. با توجه به جو ورزشگاه به نظرم پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

پروین در جواب سؤالی که چرا پرسپولیس دفاعی بازی کرد، گفت: خیلی‌ها این سؤال را می‌پرسند، اما به نظرم پرسپولیس باید در انزلی دفاعی بازی می‌کرد و این چیز عجیبی نبود.
وی خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار را تمام کرد و اگر در آزادی اشتباه می‌کرد،‌اکنون جام نمی‌گرفت.
وی همچنین در خصوص کناره‌گیری مسئولان باشگاه پرسپولیس و جذب بازیکنان جدید در تیم‌های مختلف نیز گفت: ببینید نباید اکنون پرسپولیس را به حال خود رها کرد. آقایان اکنون وقت فرصت‌سوزی در پرسپولیس نیست. این تیم سال آینده باید در آسیا به مراتب بازی‌های بهتری را انجام دهد. پس باید از اکنون در فصل نقل و انتقالات ورود پیدا کند. من کمی بابت این موضوع نگران هستم.

وی با تقدیر از 2 بازیکن ملوان نیز گفت: من قبل از بازی هم گفتم پژمان نوری و مهرداد اولادی خودشان یک تیم هستند. چند جوان هم جمع‌ شده‌اند و تیم خوبی را درست کرده‌اند. آنها روز گذشته تلاش خود را انجام دادند، اما در نیمه اول برتر بودند، ولی در نیمه دوم پرسپولیس باتجربه خوب خود کنترل بازی را در دست گرفت.
 
انصاری‌فرد: با استقلالی‌ها صحبت کرده‌ام؛ با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته‌ام

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده‌ام اما با مسئولان پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم.


  --------------------------------------------------------------------------------
   کریم انصاری‌فرد در مورد شایعه حضورش در استقلال و پرسپولیس گفت: به دلیل عملکرد خوبم در فصل گذشته پیشنهاد‌هایی از چند تیم دارم. من با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده‌ام اما با مسئولان پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم.
وی در مورد این شایعه که فصل آینده در تیمی بازی خواهد کرد که علی دایی سرمربی آن باشد گفت: باید شرایط پیشنهادها را بررسی کنم.

بهترین گلزن سایپا در لیگ برتر دهم در مورد احتمال ماندن در این تیم اظهار داشت: تا امروز مسئولان باشگاه سایپا پیشنهادی به من برای ماندن در تیم نداده‌اند.
انصاری‌فرد در مورد مجید صالح سرمربی جدید تیم سایپا گفت: از نظر فنی از ایشان تعریف‌های زیادی شنید‌ه‌ام اما خودم شناختی از این مربی ندارم و فقط یکبار با او سلام و علیک کردم و برایش آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

وی در مورد پیشنهاد‌هایی که از باشگاه‌های آلمانی و هلندی دارد عنوان کرد: تا 10 روز آینده تکلیف حضورم در فوتبال اروپا مشخص می‌شود و به یکی از دو کشور آلمان یا هلند خواهم رفت اما نام باشگاه را نمی‌توانم بگویم.

مهاجم تیم امید ایران در مورد بازی برابر سوریه و احتمال موفقیت تیم ایران در دیدار با عراق گفت: من دیروز به دلیل مصدومیت جزیی بازی نکردم تا برای بازی با عراق آماده باشم. اگر تیم امید ایران بازی‌ تدارکاتی بیشتری داشت در شرایط بهتری قرار می‌گرفت. اگر ما دو بازی دیگر داشتیم بهتر برابر سوریه بازی می‌کردیم.
وی در مورد قهرمانی پرسپولیس با علی دایی گفت: قهرمانی را به دایی تبریک می‌گویم.
 ---------------------------
 فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس تبریک گفت

در پی قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی فدراسیون فوتبال در پیامی به این باشگاه تبریک گفت.

 

    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این پیام آمده است:
" تکرار قهرمانی و دفاع از عنوان قهرمانی در فوتبال کار آسانی نیست و باشگاه پرسپولیس علاوه بر اینکه فصل سختی را در رقابت های لیگ برتر پشت سرگذاشت در رقابت های جام حذفی هم با بهترین های تیم های فوتبال ایران بازی کرد و در نهایت با سعی و تلاش و کوشش بازیکنان به قهرمانی جام حذفی و گرفتن سهمیه آسیایی رسید.
فدراسیون فوتبال ایران، این موفقیت را به مدیران، مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران و همه کسانی که در این قهرمانی سهم داشته اند تبریک می گوید و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد را دارد. " 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد