فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

علی دایی سرمربی پرسپولیس ماند

علی دایی سرمربی پرسپولیس ماند
 
- علی دایی پس از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه باقی ماند. جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عصر امروز برگزار شد که در نهایت دایی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم باقی ماند. حمید استیلی و حمید درخشان دیگر گزینه های باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه بودند. دایی درحالی بار دیگر هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت که پیش از این اعلام کرده بود با حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه همکاری نمی کند. این مربی امروز با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس، مبلغ قرارداد فصل آینده خود را بخشید تا این باشگاه بتواند بازیکنانی جدیدی را جذب کند.
 
تاریخ  مخابره پیام:دوشنبه 30 خرداد 1390


مبلغ قرارداد پورغلامی با باشگاه ملوان اعلام شد
مبلغ قرارداد سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در فصل گذشته اعلام شد.
-------------------------------------------------------------------------------
  فرهاد پورغلامی با ملوان انزلی در لیگ برتر دهم توانست کارنامه قابل قبولی ارایه کند. ملوان در لیگ برتر هشتم شد و در جام حذفی نیز به مقام نایب قهرمانی رسید.
 برخی از رسانه‌ها مبلغ قرارداد فصل گذشته سرمربی ملوان را 250 میلیون تومان اعلام کرده‌اند اما فرهاد پورغلامی در این زمینه گفت: رقم قرارداد فصل گذشته من با ملوان 120 میلیون تومان بوده و نمی‌دانم چرا برخی رقم‌های غیر واقعی اعلام می‌کنند.

 باشگاه الاهلی قطر با ابراهیم توره مذاکره کرد

باشگاه الاهلی قطر برای به خدمت گرفتن ابراهیم توره با بازیکن سنگالی فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان وارد مذاکره شده است.

  -------------------------------------------------------------------------------
  سایت ورزشی ''عرب اسپورت نیوز'' روز دوشنبه نوشت: باشگاه الاهلی قطر در تلاش است تا این بازیکن سنگالی را به خدمت بگیرد و در صورت توافق نهایی، پرونده جذب بازیکنان خارجی این باشگاه بسته می شود.
 بر اساس این گزارش، باشگاه الاهلی قطر افزون بر جذب توره، در آستانه عقد قرارداد با کوانسی بازیکن غنایی مالاگا اسپانیا می باشد و پیش از این نیز با بوشروان از مراکش قرارداد بسته است.
 
ذوالفقارنسب: دایی باید در چارچوب قوانین و مقررات باشگاه با کاشانی همکاری کند

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی باید در چارچوب قوانین و مقررات باشگاه با حبیب کاشانی همکاری داشته باشد.
  --------------------------------------------------------------------------------
  بیژن ذوالفقارنسب پس از پایان جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا باید از شما خبرنگاران تشکر و عذرخواهی کنم که ساعت‌های طولانی منتظر بودید اما ما محکوم بودیم که اشتباه نکنیم یا حداقل اشتباه را به عنوان یک انسان داشته باشیم. اگر نظری برخلاف نظر فرد دیگری اعلام می‌شود این را به حساب عدم کامل بودن ما بگذارید ولی بدون غرض و مرض تصمیم گرفتیم.

 وی ادامه داد: گفته می‌شد کمیته فنی دیکته ‌و انشایی تحمیل شده را قرائت خواهد کرد. این الفاظی بود که من شنیدم اما می‌گویم فقط رضایت خداوند بزرگ و موفقیت پرسپولیس برای ما شرط بود. 6 سال در این تیم حضور داشتم و خود را عضو خانواده پرسپولیس می‌دانم. اکنون می‌خواهم صورتجلسه‌ای را که من، زادمهر و پنجعلی تنظیم کرده‌ایم، برایتان بخوانم.

 وی صورتجلسه‌ را اینگونه خواند: من،بیژن ذوالفقارنسب، محمد زادمهر و محمد پنجعلی اعضای کمیته فنی پرسپولیس با آزادی عمل و اخلاق و رفتاری درست، برنامه‌های نامزدهای سرمربیگری پرسپولیس را پس از ساعت‌ها مطالعه و ملاقات حضوری با درخشان، استیلی و نماینده تام‌الاختیار دایی و گفت‌وگوی تلفنی با دایی بررسی کردیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم علی دایی در چارچوب رعایت قوانین باشگاه و همکاری با سرپرست باشگاه به عنوان سرمربی فصل آینده انتخاب شود.

 ذوالفقارنسب ادامه صورتجلسه را اینگونه خواند: دلیل این انتخاب تلاش‌های صادقانه و صمیمانه این دو نفر است که برای باشگاه پرسپولیس موفقیت‌آمیز بوده است. نماینده تام‌الاختیار دایی در اسرع وقت این صورتجلسه را به او خواهد رساند و دایی ملزم است حداکثر ظرف 12 ساعت نظر شفاف خود را در مورد این انتخاب بگوید که آیا با این انتخاب موافق است یا خدای نکرده مخالفت خود را اعلام کند. در صورتی که ایشان اعلام انصراف کنند با احترام به حمید درخشان، حمید استیلی گزینه دوم ما برای سرمربیگری پرسپولیس است.

 ذوالفقارنسب پس از پایان قرائت صورتجلسه در پاسخ به اینکه قوانین باشگاه چیست که دایی باید طبق آن عمل کند، گفت: ایشان آگاهی کامل به این مسئله دارند که باید در چارچوب قوانین و مقررات باشگاه با حبیب کاشانی همکاری داشته باشند. به زودی در یک نشست صمیمانه ورزشی و با حسن نیت،‌ هر دو طرف با کمال صداقت همکاری با یکدیگر را می‌پذیرند. پرسپولیس در عرصه داخلی و حتی آسیا حرف‌های زیادی می‌تواند داشته باشد. این باشگاه ظرفیت بالایی دارد که باید با آرامش کامل و با جذب بازیکنان خوب توانمندتر از گذشته عمل کند تا موجب رضایت طرفداران فراوان این باشگاه شود.

 وی ادامه داد: من به همکاری کاشانی و دایی خوشبین هستم و در اولین فرصت که دایی به ایران بیاید یا به صورت تلفنی در این مورد صحبت خواهیم کرد تا یخ‌های رابطه کاشانی و دایی آب شوند. رضایت هواداران پرسپولیس در گرو عملکرد خوب باشگاه است و در آینده نزدیک مانند چند ماه گذشته این دو همکاری خوبی با یکدیگر خواهند شد.



آقایی با داماش قرارداد بست
امیر عابدینی یکی از فعال‌ترین مدیران در بازار نقل‌وانتقالات یک نام دیگر هم به لیست بازیکنان داماش اضافه کرد.
  --------------------------------------------------------------------------------
  نام بازیکن جدید عباس آقایی هافبک اسبق پاس و پرسپولیس تهران است که دو فصل اخیر را در تبریز و در لیگ یک سپری کرده بود.

 آقایی که در لیگ سوم با پاس و در لیگ هفتم با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده، سال قبل در تیم گسترش فولاد تبریز عضویت داشت.

  
  - سه نفر از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به عنوان اعضای کیته فنی، وظیفه انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده دارند. از یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه پرسپولیس، 'بیژن ذوالفقارنسب'، 'محمد زادمهر' و 'محمد پنجعلی' اعضای این کمیته فنی هستند. گفتنی است پس از کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور،‌ سرپرست این باشگاه در یک برنامه تلویزیونی، علی دایی،‌ محمد مایلی کهن، حمید استیلی، حمید درخشان و منصور ابراهیم زاده را به عنوان گزینه های سرمربیگری این تیم برای رقابت های فصل آینده معرفی کرد. از بین این پنج گزینه، دایی، درخشان و استیلی برنامه های خود را به پرسپولیس ارائه دادند و حبیب کاشانی وظیفه انتخاب یکی از این نفرات را بر عهده کمیته فنی این باشگاه عنوان کرده بود. در چند روز اخیر مسوولان باشگاه پرسپولیس از ذکر نام اعضای این کمیته خودداری کرده اند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که گزینه های مربیگری این تیم با حضور در محل باشگاه با حبیب کاشانی مذاکره خواهند کرد. این درحالی است که علی دایی سرمربی فصل قبل پرسپولیس چند روزی است تعطیلات خود را در کشورهای آلمان و اسپانیا سپری می کند و امکان حضور در این مذاکرات را ندارد. دوشنبه 30 خرداد 1390


 
  مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با 'فراز کمالوند' سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز به توافق نهایی رسیدند.کمالوند در دیدار با 'عباس صوفی' مدیر عامل باشگاه پاس همدان به توافق نهایی رسید و قرار است به زودی قرارداد این مربی با به طور رسمی در هیات فوتبال استان همدان ثبت می شود. همچنین، بر اساس توافق طرفین تمامی بازیکنان به انتخاب فراز کمالوند در تیم پاس جذب و گفته می شوند که یکی از شروط مدیران باشگاه پاس با این مربی نیز صعود به لیگ برتر است. تمرین آماده سازی تیم پاس همدان نیز از دهم تیر ماه آینده در ورزشگاه ملت این شهر آغاز می شود و در صورت مهیا شدن یک اردوی برون مرزی نیز پاسی ها مرداد ماه احتمالا به ترکیه عزیمت می کنند. دوشنبه 30 خرداد 1390


 
  هادی عقیلی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز یکشنبه با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال العربی قطر پیوست. سایت استاد دوحه نوشت: مذاکرات تیم العربی قطر با این مدافع ملی پوش ایران امروز پایان یافت و قرارداد عقیلی با این تیم پس از نشست با ناصر الهتمی دبیرکل باشگاه العربی قطر امضاء شد. باشگاه العربی قطر مبلغ قرارداد عقیلی با تیم فوتبال این باشگاه را اعلام نکرد. عقیلی پس از امضای قرارداد خود با تیم العربی قطر اظهار داشت: از برخی تیم های اماراتی و ترکیه پیشنهاد داشتم اما تیم العربی را انتخاب کردم و امیدوارم بازیکن موثری برای این تیم در فصل‌ آینده باشم. به نوشته سایت دوحه ، عقیلی برای اولین بار است که در خارج از ایران بازی خواهد کرد ، این بازیکن در سال 2000تا 2001 برای تیم پیروزی تهران بازی کرد سپس به سایپا رفت و تا سال 2004 برای این تیم در لیگ ایران توپ زد. عقیلی در سال 2004 به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست و تا سال 2011 در این تیم بازی کرد. این مدافع 30 ساله ، 48 بازی ملی انجام داده و 8 گل برای تیم ایران به ثمر رسانده است. عقیلی جایگزین سلمان عیسی که از سال 2006 در تیم العربی بازی می کرد و بدلیل مسائل مالی از این تیم جدا شد ، می شود. عقیلی دومین بازیکن ایرانی پس از محمدرضا خلعتبری است که در فصل آینده در لیگ فوتبال قطر بازی خواهد کرد. تیم العربی قطر پیش از این ، محمد الشیحانی بازیکن مراکشی ، پیسکولاچی بازیکن آرژانتینی و سیلاس بازیکن برزیلی را به خدمت گرفت. دوشنبه 30 خرداد 1390


 
  نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: سقف قرارداد بازیکنان باشگاه های فوتبال کشور حداکثر 350 میلیون تومان می باشد و باشگاه ها بین 60 تا 70 میلیون تومان نیز می توانند پاداش پرداخت کنند. مهدی تاج درحاشیه مجمع سالانه هیات فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: پاداش هم مشخص شده که به چه صورت پرداخت شود و سقف آن نیز نباید افزایش پیدا کند. وی افزود: به همه باشگاه ها و تیم های کشور از جمله شاهین بوشهر نیز اعلام شده است و امیدواریم روزی به مرحله ای برسیم که درآمدها از طریق دولت تامین نشود و خود باشگاه ها بتوانند منابع مورد نیاز مالی خود را تامین کنند. نایب رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: وقتی باشگاهی دارای منابع مالی بیشتری شود می تواند بازیکن گران قیمت تری را در اختیار بگیرد و باشگاه ضعیف نیز می تواند بازیکنان قوی خود را بفروشد. تاج بیان کرد: جمع هزینه های همه باشگاه های کشور زیانده است و هیچکدام سود ده نیستند که با این وضعیت نمیتوانیم به هیچ باشگاهی بگوییم که در لیگ برتر شرکت کند و به دنبال این هستیم که با کاهش هزینه ها یک روند مساعدی را ایجاد کنیم. وی ادامه داد: به هرصورت الزام داریم که در زمینه صورت های مالی که برای صدور پروانه باشگاه های حرفه ای صادر می شود جمع منابع از جمع مصارفشان بیشتر بشود و درشرایط فعلی از این قضیه باشگاه های ما نمره قبولی نمی گیرند زیرا جمع مصارفشان بیشتراز منابعشان است. تاج اظهارداشت: منابع کشور در امر باشگاه داری محدود است و هرجایی که نشود منابع را افزایش داد کاهش هزینه راباید به دنبال داشته باشد وبا اعلام پایین آوردن سقف قرار دادهای بازیکنان خیلی هم جدی پای این امرایستاده ایم. وی اضافه کرد: پایین آوردن سقف قرارداد ضربه ای به فوتبال نخواهد زد چون وقتی منابع را نمی توانیم بالا ببریم ، محدود است و همه توسط دولت تامین می شود ملزم هستیم باشگاه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم. تاج ادامه داد: فوتبال را می شناسم واطلاعات کافی دارم و اکثرمی دانند با کاهش مبلغ قرارداد هیچ اتفاقی در کشور رخ نخواهد داد اگر بازیکنی می تواند به تیم های خارجی برود، آزاد است که برود و با رفتنش هیچ اتفاقی نمی افتد و حتی این اتفاق به نفع فوتبال کشور است. تاج با بیان اینکه اگر مربی ای هم قصد رفتن به تیم های خارجی را دارد، مانعی بر سر راه او نیست اظهارداشت: این اتفاق نیز به نفع فوتبال کشور است ولی در صورت ماندن با همین سقف های مشخص شده، باید کار شود. دوشنبه 30 خرداد 1390


 
  باشگاه استقلال تهران در ادامه جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات، 'میثم حسینی' را به خدمت گرفت. میثم حسینی سال گذشته در لیگ دسته یک و در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت. این بازیکن پس از انجام مذاکرات نهایی با مسوولان باشگاه استقلال تهران، قرارداد دو ساله ای را با آبی پوشان تهران امضا کرد. حسینی پس از جاسم کرار و علی حمودی سومین بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تهران محسوب می شود. همچنین مهدی امیرآبادی مدافع باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با علی فتح اله زاده برای یک فصل دیگر قرار داد خود را تمدید کرد. این در حالی است که طی چند روز گذشته اخبار مختلفی در خصوص قرار داشتن نام امیرآبادی در فهرست بازیکنان مازاد باشگاه استقلال شنیده می شد. دوشنبه 30 خرداد 1390