فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سرود اختصاصی باشگاه استقلال ساخته شد

  محمد نصرتی با حبیب کاشانی دیدار کرد
محمد نصرتی با حبیب کاشانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 عصر امروز (یکشنبه) محمد نصرتی بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته باشگاه تراکتورسازی تبریز و بازیکن اسبق پرسپولیس با حضور در شورای شهر و دفتر حبیب کاشانی، با سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.
 محمد نصرتی که با استقلال قرارداد داخلی بسته است و از باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهاد دارد، از سوی باشگاه پرسپولیس نیز با پیشنهادی روبه‌رو شده است.
 حال باید دید نصرتی در فصل یازدهم لیگ برتر فوتبال در چه تیمی بازی خواهد کرد.


  اولین حضور مجیدی و صحبت‌های پورحیدری با هواداران
فرهاد مجیدی اولین تمرین خود را با استقلال در فصل جدید انجام داد.
   تمرین عصر استقلال از ساعت 18 در زمین شماره 3 آزادی آغاز شد.
 * نکته قابل توجه حضور فرهاد مجیدی بعد از چند جلسه غیبت بود. بازیکن جدید دیگری که برای اولین بار در تمرین حاضر شده بود، میثم حسینی بازیکن گسترش فولاد بود که با استقلال قرارداد بسته است..
 * قبل از شروع تمرین آبی پوشان، تیم دسته اولی پیام مشهد به مربیگری رضا احدی در حال تست گرفتن از بازیکنان بود. به همین دلیل تا شروع تمرین استقلال اطراف محل شلوغ بود. احدی با استقلالی ها خوش و بش کرد.
 * مربیان استقلال لباس های متحد الشکل بر تن کرده بودند.
 * یک دروازه بان که معلوم نبود برای تست آمده یا نه، با پیراهن شماره 33 که متعلق به محمدی بود در تمرین حاضر شده بود.
 * منصور پورحیدری با هواداران در مورد نقل و انتقالات صحبت کرد.
 * حدود 60 هوادار در تمرین استقلال حضور داشتند.
 * لباس تمرین استقلالی ها به آبی تغییر کرد. پیش از این رنگ لباس سفید بود.
 * بازیکنان در قالب دو تیم زرد و آبی فوتبال بازی کردند.
 * فرهاد مجیدی دقایقی با مظلومی اختصاصی صحبت کرد و در بازی گروهی نیز شرکت نکرد. 


  سرود اختصاصی باشگاه استقلال ساخته شد
با تلاش کمیته فرهنگی سرود اختصاصی باشگاه استقلال ساخته شد.
   به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمود قاسمی عارف رئیس کمیته فرهنگی باشگاه در خصوص سرود اختصاصی باشگاه استقلال اظهار داشت: از مدت‌ها پیش به این فکر افتادیم تا همانند خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا باشگاه استقلال را نیز به عنوان یکی از پر افتخار‌ترین تیم‌های آسیا صاحب سرودی اختصاصی و حماسی کنیم.
 وی گفت: پس از نشست‌های متعدد پیرامون انتخاب شعر و تایید آن با مضامین ملی و حماسی این سرود را با صدای بسیاری از خواننده‌های مطرح داخلی تست کردیم که در نهایت به این منجر شد تا سرود را با صدای مجید گرامیان نهایی کنیم. سرود مذکور با حضور 26 نوازنده سازهای مختلف و 17 خواننده کر و آهنگسازی مهرداد جنابی تا فردا ادامه خواهد داشت و به زودی پس از تکمیل شدن کار در اختیار هواداران عزیز و علاقه‌مند قرار می‌گیرد. 


  رحمتی برای امضا قراردادی یکساله با تیم فوتبال استقلال به توافق رسید
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان برای عقد قراردادی یکساله، با باشگاه استقلال به توافق رسید.
 سیدمهدی رحمتی که فصل گذشته را در تیم فوتبال سپاهان سپری کرده بود و در سالهای اخیر دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان بود، روز شنبه از طریق مدیربرنامه‌هایش با علی فتح الله زاده به گفتگو پرداخت و در نهایت طرفین برای عقد قراردادی یکساله به توافق رسیدند.
 رحمتی که قبل از این به باشگاه پرسپولیس قرارداد یک میلیارد تومانی پیشنهاد کرده بود، در شرایطی با باشگاه استقلال به توافق رسیده است که هنوز مبلغ قرارداد وی اعلام نشده اما از سوی کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فدراسیون فوتبال به خاطر پیشنهاد رقم های بالا تذکر دریافت کرده بود.
 نماینده رحمتی امروز یکشنبه مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داد و در نهایت به توافق رسید تا فصل آینده را در تیم آبی پوش تهران سپری کند.


  دروازه‌بان استقلال به داماش گیلان پیوست
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با داماش قرارداد دو ساله و داخلی امضا کرد.
 وکیل محمد محمدی امروز با مسئولان باشگاه داماش گیلان قراردادی دو ساله و داخلی امضا کرد تا دروا‌زه‌بان فصل گذشته استقلال فصل آینده را در این تیم سپری کند.
 محمدی خودش در ایران حضور ندارد. 


  علی پروین مشاور فنی شاهین بوشهر شد

علی پروین به عنوان مشاور فنی شاهین بوشهر منصوب شد.
    پروین پس از مذاکراتی که با مجید ابوالفتحی عضو هیئت مدیره این باشگاه داشت پذیرفت که به عنوان مشاور فنی باشگاه فعالیت نماید.
 پروین در تهران حضور دارد و قرار نیست به بوشهر برود اما در موارد ضروری و در جلسات حاضر خواهد شد.
 پیش از این حمید درخشان نیزبه عنوان سرمربی شاهین معرفی شده بود. 


  بازگشت استقلال اهواز به لیگ یک با خرید امتیاز

نماینده مردم اهواز در مجلس از رایزنی‌های صورت گرفته برای خریداری امتیاز یک تیم برای حضور استقلال اهواز در مسابقات لیگ یک خبر داد.
  به نقل از سایت خانه ملت، سید شریف حسینی گفت: برای خرید امتیاز باشگاهی جهت حضور استقلال اهواز در لیگ یک باشگاه‌های فوتبال ایران، تلاش‌های مؤثری صورت گرفته است.
 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست‌های صورت گرفته سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده و با نهایی شدن توافقات به زودی شاهد حضور استقلال اهواز در لیگ یک خواهیم بود.
 وی افزود: در حال حاضر تیم‌هایی در لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور حضور دارند که تمایل دارند امتیاز تیم‌شان را به فروش برسانند؛ البته در صورت عدم توافق استقلال اهواز در همان لیگ دو با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
 عضو فراکسیون ورزش مجلس، ظرفیت فوتبالی استان خوزستان را حضور بیش از دو تیم در لیگ برتر ارزیابی و اضافه کرد: در صورت حضور استقلال اهواز در مسابقات این تیم با نام استقلال صنعتی اهواز حضور پیدا خواهد کرد.
 پس از واگذاری تیم استقلال اهواز به بخش خصوصی این تیم دچار بحران شد و با سقوط از لیگ برتر ولیگ یک در فصل گذشته، روانه لیگ دو شد.


  فرهاد کاظمی سرمربی پیکان شد
فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال دسته اولی پیکان انتخاب شد.
  تیم فوتبال پیکان که از قزوین به تهران بازگشته در فصل آینده در لیگ دسته اول رقابت خواهد کرد.
 مسئولان باشگاه پیکان با قراردادی یک ساله هدایت تیم فوتبال خود را به فرهاد کاظمی سپردند.
کاظمی گفت: قرارداد خود را امضا کردم و تمرینات خود را به زودی آغاز می‌کنم. این مربی در اواخر فصل گذشته هدایت کاوه را برعهده داشت. 


  پیشنهاد 20 میلیون پوندی یونایتد برای خرید سمیر نصری
سران باشگاه یونایتد آماده اند تا ستاره فرانسوی توپچی ها را به رختکن تیمشان بیاورند.
 شنیده می شود که سران باشگاه منچستریونایتد آماده اند تا با ارائه درخواستی 20 میلیون پوندی (22.5 میلیون یورویی) سمیر نصری، ستاره فرانسوی آرسنال را به رختکن تیمشان بیاورند.
 این درحالی است که فصل گذشته و در پی درخشش این ستاره فرانسوی سران آرسنال پیشنهادی برای تمدید 5 ساله قرارداد نصری ارائه کردند ولی او هنوز دست به قلم نشده و همین شک و شبهات را در مورد آینده او افزایش می دهد.
 در این میان، سران باشگاه منچستریونایتد هم برای جذب نصری دست به کار شده اند وبه دنبال آن هستند تا با جذب نصری خط حمله تیمشان را تقویت کرده و برای کسب بیستمین عنوان قهرمانی شان در لیگ برتر مبارزه کنند.
 روزنامه نیوز آو د ورلد در گزارشی به این نکته اشاره کرده که یونایتد پیشنهادی 20 میلیون پوندی (22.5 میلیون یورویی ) را برای خرید ستاره فرانسوی آماده کرده است
 به نظر می رسد که سران باشگاه آرسنال حواسشان را جمع کرده اند تا آن اشتباهی که درمورد متئو فلامینی مرتکب شدند و منجر به انتقال این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد به میلان در سال 2008 شد را مرتکب نشود. هنوز یک سال دیگر از قرارداد کنونی نصری با آرسنال باقی است.


  کماسی:برای کمک به استیلی بطور موقت به پرسپولیس آمده ام
مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کمک به حمید استیلی، بدون قرارداد و به طور موقت به این تیم آمده ام.
  
 ''پرویز کماسی'' امروز (یکشنبه) در حاشیه نخستین تمرین در زمین چمن سرخپوشان در فصل جدید گفت: من را تاکنون بیش از 10 بار از پرسپولیس اخراج کرده اند و رکورددار اخراج از این تیم هستم.
 وی در خصوص شرایط کنونی خود در این تیم گفت: هیچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس نبسته ام و با حضور احتمالی مربی بدنساز خارجی بسیار بعید است که در کادر فنی این تیم باقی بمانم.
 کماسی ادامه داد: امیدوارم استیلی و دستیارانش بتوانند تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کنند تا انتظارات هوادران پرسپولیس برآورده شود.


 فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان قزوین برگزیده شد. محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان امروز پس از بررسی های لازم کاظمی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد. کاظمی پنج سال قبل نیز هدایت تیم پیکان را برعهده داشت و توانست این تیم را از لیگ دسته اول به لیگ برتر باشگاه های ایران برساند. تیم پیکان در پایان دهمین دوره لیگ برتر با قرار گرفتن در مکان هفدهم جدول رده بندی به لیگ دسته اول باشگاه های ایران سقوط کرد.  دوشنبه 6 تیر 1390

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد که برخلاف حاشیه سازی برخی رسانه ها هیچ مشکلی با مسئولان باشگاه پرسپولیس ندارد. محمود خوردبین افزود: در روزهای گذشته بنا به دلایلی از بعضی مسایل دلگیر بودم. وی ادامه داد: صحبت های بسیار خوبی با مسئولان باشگاه داشتم و تمام مشکلات به طور کامل برطرف شد و از این پس نیز با قدرت به کار خود ادامه می دهم. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص اینکه از عدم دعوت به کمیته فنی باشگاه دلگیر بوده است، گفت: هیچ گاه اعلام نکرده ام که از این موضوع دلگیر هستم و تنها گفتم به عنوان قدیمی ترین پیشکسوت نباید اخبار باشگاه ها را از رسانه بشونم. وی تصریح کرد: در جلساتی که با مسئولان باشگاه داشتم آنها به من اعلام کردند که من نباید منتظر دعوت باشم و خودم باید در جلسات به عنوان عضو اصلی باشگاه شرکت کنم. وی اظهار داشت: این مسایل نباید بزرگ نمایی شود زیرا در حال حاضر تیم ما تنها به آرامش نیاز دارد. دوشنبه 6 تیر 1390

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد که این تیم مانند سال 86 قهرمان لیگ برتر فوتبال خواهد شد. شیث رضایی افزود: خوشحالم که بار دیگر توانستم در تمرینات تیم پس از مدت ها شرکت کنم. وی در خصوص علی دایی و دلایل کناربودنش از تیم صحبتی نکرد. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و تابع تصمیمات باشگاه هستم. وی در خصوص وضعیت تیم تصریح کرد: خوشبختانه با جلسه ای که با حمید استیلی داشتیم به تمرینات تیم بازگشتم و امروز نیز تمرین بسیار منظم و خوبی را برگزار کردیم. وی اظهار داشت:پایه اساس تیم ما امسال در ابتدا نظم و سپس رفاقت است که اطمینان داشته باشید با همین وضعیت قهرمان خواهیم شد. رضایی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در سال 86 گفت: تیم ما در سال 86 نیز اولین تمرین خود را با تعداد بسیار کمی از بازیکنان آغاز کرد اما توانست با گذشت زمان قهرمان لیگ شود اطمینان دارم این بار نیز با کمک استیلی به این موفقیت خواهیم رسید. دوشنبه 6 تیر 1390

یداله جهانبازی داور جوان و خوش اخلاق چهارمحال و بختیاری دیدار تیم های ملی فوتبال اردن و نپال از دوره مقدماتی بازی های جام جهانی 2014 برزیل را قضاوت می کند. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه ای، نام یداله جهانبازی را به عنوان داور اصلی این دیدار ذکر کرده است. این دیدار اول مرداد ماه سال جاری در ورزشگاه بین المللی امان برگزار می شود. چهارمحال و بختیاری دارای پنج داور و کمک داور در سطح لیگ برتر و شش داور در سطح لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران است. دوشنبه 6 تیر 1390

حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر انتخاب شد. تیم فوتبال شاهین که فصل گذشته با هدایت حمید استیلی نتوانست به جایگاه مناسبی در جدول برسد، این فصل با حمید درخشان به تفاهم رسید.درخشان از اواخر هفته کارش را در شاهین آغاز می کند. قرارداد درخشان با باشگاه شاهین یکساله است و به گونه ای تنظیم شده که در صورت تفاهم در انتهای فصل یکسال دیگر هم تمدید می شود. طبق برنامه درخشان، قرار است تیم شاهین یک اردوی 10 روزه در ترکیه برپا کند. حمید درخشان فصل گذشته هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده داشت . دوشنبه 6 تیر 1390


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد