فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سیدصالحی با پرسپولیس، شکوری با مس، سپهر با داماش

  باشگاه تراکتورسازی: حاج‌صفی باید 19تیرماه در محل خدمتش باشد
تراکتورچی‌ها که مجوز حضور بازیکن سرباز را در این تیم خود گرفته‌اند قصد دارند حتما کاپیتان تیم المپیک ایران در جمع خود داشته باشند.
 در پی انتشار خبر حضور احسان حاج‌صفی در تمرینات سپاهان باشگاه تراکتورسازی به این خبر واکنش نشان داد. در حالی که سپاهان در تلاش است حاج‌صفی را هر طور شده حفظ کند تراکتورچی‌ها که مجوز حضور بازیکن سرباز را در این تیم خود گرفته‌اند قصد دارند حتما کاپیتان تیم المپیک ایران در جمع خود داشته باشند.
 یکی از مسئولان تراکتورسازی گفت حاج‌صفی دفترچه خدمت سربازی گرفته و باید روز 19تیرماه در محل خدمتش حاضر باشد. به گفته وی اگر این بازیکن از این دستور تمرد کند غایب محسوب خواهد شد. به این ترتیب حالا باید شاهد واکنش سپاهانی‌ها به این اتفاق باشیم.
 هنوز مشخص نیست که آیا آنها می‌توانند این چپ پای کمیاب را در جمع خود نگه دارند یا در نهایت مغلوب تیم نظامی تراکتور خواهند شد.


  قرارداد دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به ثبت رسید
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : قرارداد نخستین بازیکن لیگ برتری جذب شده این تیم روز دوشنبه در هیات فوتبال خوزستان به ثبت رسید .
 حسین ابن قاسم اظهارداشت : این بازیکن که عبدالله کرمی نام دارد امروز برای یک فصل کاری باتیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد رسمی امضا کرد.
 عبدالله کرمی که اهل دزفول است و در دو فصل گذشته برای تیم فوتبال شاهین بوشهرتوپ زد از بازیکن اسبق فولاد خوزستان بوده است .
 ابن قاسم همچنین گفت :سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته تیم مقاومت شیراز امروز با حضور در هیات فوتبال خوزستان قرارداد دو ساله خود را با تیم فوتبال فولاد خوزستان به ثبت رساند. 


  هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال استیل آذین شد
سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران به عنوان سرمربی جدید تیم دسته اولی استیل آذین انتخاب شد.
 تیم فوتبال استیل آذین که در پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در انتهای جدول قرار گرفت و به دسته اول سقوط کرد، پس از انتقال به سمنان عصر امروز دوشنبه سرمربی فصل آینده خود را شناخت.
 در حالی که مسئولان این باشگاه با گزینه های زیادی مذاکره کرده بودند در نهایت هومن افاضلی را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم سمنانی انتخاب و معرفی کردند. حسین هدایتی مالک و سعید آذری مدیرعامل باشگاه استیل آذین هستند.


  فردا قطعی می‌شوند: سیدصالحی با پرسپولیس، شکوری با مس، سپهر با داماش
بازار نقل و انتقالات لیگ برتر طی دو روز اخیر رونق دوباره‌ای گرفته و موج دوم ثبت قراردادها را آغاز کرده است.
 بعد از این‌که امروز قرارداد رحمتی با استقلال و نصرتی با پرسپولیس قطعی شد، گفته می‌شود فردا هم سه توافق مهم دیگر حاصل شده و قراردادهای مربوط به این انتقال‌ها ثبت خواهد شد.
 مهدی سیدصالحی با پرسپولیس به توافق رسیده و فردا با این تیم قرارداد خواهد بست. هادی شکوری مدافع فصل پیش استقلال که گفته می‌شد او هم مد نظر پرسپولیسی‌هاست به مس کرمان خواهد پیوست و بالاخره سپهر حیدری بازیکن مازاد پرسپولیس قرارداد خود را با داماش گیلان منعقد خواهد کرد.

  عنایتی :نمی دانم چرا در لیست قلعه نویی نیستم
تمام انگیزه ام این است که در این فصل عملکردی داشته باشم تا همه متوجه شوند هنوز دوران فوتبال من به اتمام نرسیده است.
 آقای گل لیگ های اول، چهارم و پنجم فوتبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت خود اعلام کرد که در حال حاضر از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و می خواهم این بار با قدرت به لیگ بازگردم تا نشان دهم هنوز تمام نشده ام.
 رضا عنایتی به ایرنا، گفت: در حال حاضر با 2 تیم لیگ برتری که یکی تهرانی و دیگر شهرستانی است مذاکره کرده ام و تا چهار روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.
 وی در خصوص اینکه آیا از تراکتورسازی تبریز پیشنهادی دارد، ادامه داد: خیر با این تیم هیچ مذاکره ای نداشته ام و نمی دانم چرا در لیست قلعه نویی نیستم. مهاجم فصل گذشته سپاهان اعلام کرد که با این تیم نیز تا کنون هیچ مذاکره ای نداشته است.
 وی در ادامه گفت: تمام انگیزه ام این است که در این فصل عملکردی داشته باشم تا همه متوجه شوند هنوز دوران فوتبال من به اتمام نرسیده است.

  میثم حسینی رسما استقلالی شد
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال قراردادش را در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.
  به نقل از سایت باشگاه استقلال، میثم حسینی مدافع چپ تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بعدازظهر امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد رسمی با استقلال منعقد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد