فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

شکایت استقلال از سیاوش اکبرپور پس گرفته شد

  طالب لو به جای سایپا با شاهین بوشهر تمام کرد!
دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه پیوستن به تیم سایپای البرز با مسئولان شاهین بوشهر به توافق رسید و قراردادی داخلی را با این باشگاه به امضا رساند.
 وحید طالب‌لو، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که تا آستانه امضای قرارداد با باشگاه سایپای البرز پیش رفت ناگهان با باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و حتی با این باشگاه قراردادی داخلی امضا کرد.
 طالب‌لو عصر چهارشنبه با مسئولان باشگاه سایپای البرز مذاکره کرده و حتی تا مرحله امضای قرارداد با آنها پیش رفت اما به دلیل برخی اختلاف نظرها از پیوستن به این تیم منصرف شد.
 این دروازه بان که سابقه هشت فصل بازی در تیم استقلال را دارد، پس از انصراف از عقد قرارداد با باشگاه سایپا با مسئولان باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و پنجشنبه شب قراردادی داخلی با این تیم به امضا رساند.
 قرار است طالب‌لو روز شنبه به بوشهر سفر کند و در مراحل آماده سازی این تیم بوشهر حضور یابد.
 
  صالح: وضعیت طالب‌لو هنوز مشخص نیست
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: وضعیت وحید طالب لو برای حضور در سایپا هنوز مشخص نیست.
 مجید صالح درباره شرایط تمرینی تیم سایپا اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و هفته سوم تمرین‌های بدنسازی هم به پایان رسید و دقیقا 23 روز است که در تمرینات بدنسازی هستیم.
 وی افزود: اگر اولین تیم نباشیم جزو اولین تیم‌هایی هستیم که تمرینات خود را آغاز کرده ایم. تمرین های ما از 24 خرداد آغازشد و در حال حاضر هفته سوم تمرین ها را نیز پشت سر گذاشتیم.
 صالح درباره اردوی اردبیل اظهار کرد: اردوی اردبیل فاز دوم تمرین‌ها بود و اردوی خوبی هم بود. چون اوج فشار تمرینی ما در اردوی اردبیل بود.
 سرمربی تیم سایپا درمورد اردوی این تیم در کشور ترکیه بیان کرد: از بیست و دوم تیر برای انجام اردوی تدارکاتی به ترکیه می رویم. در این اردو بازی‌های تدارکاتی هم داریم که یکی از آنها با تیم سوپر لیگ ترکیه است.
 صالح درباره حریفان تدارکاتی سایپا در اردوی ترکیه عنوان کرد: چون تیم های ایرانی هم در ترکیه حضور پیدا می کنند شاید یک بازی تدارکاتی با یکی از آنها که اعلام آمادگی ‌کنند داشته باشیم. علاوه بر این با یک یا دو تیم دیگر بازی می کنیم که اگر تیم معمولی هم باشد مشکلی ندارد.
 وی افزود: در این اردو دنبال کارهای تاکتیکی هستیم، در کنارش هم تمرینات بدنسازی‌مان را نیز ادامه می‌دهیم. اما بیشتر بخش‌های تمرینی مان مربوط به کارهای تاکتیکی است.
 مجید صالح در مورد بازیکنان جدیدش نیز گفت : روزبه شاه علیدوست از تیم پاس و حامد شیری را از نساجی مازندران جذب کردیم و به ما اضافه شده‌اند.

 سرمربی تیم سایپا خبر پیوستن وحید طالب لو دروازه بان فصل گذشته استقلال به سایپا را رد کرد و گفت: وضعیت طالب لو هنوز مشخص نیست.


  آخرین اخبار تیم داماش گیلان
خرید یک دستگاه اسکوربورد، افزایش نوردهی نورافکن‌ها، بازسازی ونوسازی رختکن‌ها، تعویض نیمکت ذخیره‌ها، تعویض سیستم صوتی، نصب دوربین‌های امنیتی، ساخت جایگاه ویژه خبرنگاران ...
تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان طبق روال گذشته در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. بر این اساس تمرین صبح مختص کار بدنسازی و تمرین عصر مختص کارهای تاکتیکی خواهد بود. داماشی‌ها بعد از ظهر پنجشنبه(دیروز) و جمعه(امروز) تمرین ندارند و مجددا از روز شنبه تمرینات را در زمین ورزشی دانشگاه واقع در کیلومتر6 جاده تهران پی خواهند گرفت. قرار است دو بازیکن تازه‌وارد دیگر یعنی مهدی مهدوی‌کیا و محمد محمدی نیز طی روزهای شنبه یا یکشنبه به جمع بازیکنان داماش گیلان ملحق شوند.
محمدصادق رفت، میکائیلی برگشت
در روزهای اخیر شایعات زیادی از خروج 2بازیکن داماش گیلان به نام‌های مسعود میکائیلی و سپهر محمدصادق حکایت داشت و حضور میکائیلی با لباس شخصی در چند روز و عدم حضور محمدصادق خود مهر تائیدی بر این ادعا داشت. بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد مشکل مسعود میکائیلی کاملا برطرف شده و این بازیکن طی چند روز اخیر نیز در تمرینات حضور داشته و قرارداد یک‌ساله دیگری را با باشگاه داماش گیلان به امضا رسانده است اما سپهر محمدصادق که نیم‌فصل دوم فصل گذشته از تیم نفت تهران به جمع بازیکنان داماش گیلان پیوسته بود دیگر در تیم حضور نخواهد داشت.
آماده‌سازی ورزشگاه عضدی با همیاری داماش
علی احمدی سروانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر و مثمرثمر هیات فوتبال استان گیلان و رایزنی‌های این نهاد با سازمان لیگ‌برتر و همچنین همیاری و همکاری شورای تامین استان به‌خاطر موفقیت تیم داماش گیلان و همچنین احترام به هواداران تیم، مسابقات تیم داماش گیلان در دوره یازدهم لیگ برتر فوتبال در این استادیوم برگزار خواهد شد.
وی افزود: به همین خاطر ایرادات و اشکالات این ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم در حال اجراست. خرید یک دستگاه اسکوربورد، افزایش نوردهی نورافکن‌ها، بازسازی ونوسازی رختکن‌ها، تعویض نیمکت ذخیره‌ها، تعویض سیستم صوتی، نصب دوربین‌های امنیتی، ساخت جایگاه ویژه خبرنگاران با شرایط مناسب و مدرن، ساخت اتاق کنفرانس مطبوعاتی، ساخت اتاق کنترل و ساخت جایگاه صداوسیما از برنامه‌های باشگاه داماش در این ورزشگاه است که با همکاری تربیت‌بدنی استان و هیات فوتبال در حال انجام است.
فراخوان داماش برای نونهالان و خردسالان
باشگاه داماش گیلان در رده‌های سنی 6 تا 9سال، 10 تا 12سال و 13 تا 15سال از افراد علاقه‌مند جهت استعدادیابی و حضور در تیم‌های پایه این باشگاه ثبت‌نام به عمل می‌آورد. علاقمندان می‌توانند همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل تا تاریخ 31تیرماه از ساعت16 تا 19 به دفتر باشگاه مراجعه و با ارائه دو قطعه عکس و یک برگ فتوکپی شناسنامه ثبت‌نام به عمل بیاورند.
رنگ پیراهن تغییر نخواهد کرد
رنگ پیراهن امسال تیم داماش گیلان برخلاف شایعات مطرح شده تغییر نخواهد کرد اما طراحی روی پیراهن تغییراتی را خواهد داشت. بر این اساس پیراهن اول داماش گیلان مانند سال گذشته آبی سرمه‌ای، پیراهن دوم قرمز و پیراهن سوم نیز سفید خواهد بود.


مهرداد اولادی سوژه عکسی تماشایی

مهرداد اولادی خسته از تمرین تیم ملی صورتش را با آب می شوید.



مهرداد اولادی

دوست و همکار خوب ما فرشاد عباسی که به نمایندگی از روزنامه تماشا برای پوشش خبری بازی های تیم ملی در اتریش حاضر است این تصویر زیبا را با دوربینش ثبت کرده.

 



  فرزاد آشوبی سرانجام از استقلال جدا شد
فرزاد آشوبی، هافبک دفاعی تیم استقلال که به گفته مربیان این تیم جایی در تیم فصل آینده آبی ها نداشت، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و با اصرار بسیار زیاد،‌توانست نظر مسئولان را برای جدایی از این تیم جلب کند و به صورت رسمی از استقلال جدا شود.
به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، این بازیکن پس از قطعی شدن حضور آندرانیک تیموریان در استقلال خواستار جدایی از جمع آبی ها شد اما مسئولان به وی اعلام کردند که برای صدور رضایتنامه از وی پول می گیرند به همین علت مذاکرات آشوبی با داماش نیمه کاره ماند تا مسئولان تراکتورسازی خواستار حضور وی در تبریز شوند. امیر قلعه نوعی اعلام کرد که بعلت جدایی تیموریان یک هافبک دفاعی نیاز دارد و فرزاد آشوبی بصورت رسمی بازیکن تراکتورسازی شد.
 مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند مبلغ رضایتنامه وی را به باشگاه استقلال پرداخت کردند.



شکایت استقلال از سیاوش اکبرپور پس گرفته شد
سیاوش اکبرپور مهاجم سابق تیم استقلال در حال حاضر در تیم تراکتورسازی حضور دارد این بازیکن صحبت های بسیاری را علیه سرمربی آبی ها انجام داد که مسئولان استقلال را وادار به بررسی موضوع از طریق کمیته انضباطی و شکایت از وی کرد اما در نهایت مسئولان استقلال تغییر موضع دادند و شکایت خود را پس گرفتند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال سیاوش اکبرپور مدعی شد که پرویز مظلومی در استقلال اختیار تام ندارد و بازیکنان این تیم برای استقلال تصمیم گیری می کنند به همین دلیل مسئولان از وی شکایتنامه ای را تنظیم کردند تا به مراجع قضایی ارائه دهند اما این شکایت پس از اعلام علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه به مراجع قضایی ارجاع داده شد و پس گرفته شد، سرپرست باشگاه اعلام کرد که به دلیل حضور این بازیکن در تیم استقلال و زحماتش برای این تیم شکایتی از وی تنظیم نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد