فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استیلی: حضور مایلی کهن به موفقیت پرسپولیس کمک می کند

 استیلی: حضور مایلی کهن به موفقیت پرسپولیس کمک می کند

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از انتصاب محمد مایلی کهن به عنوان مدیرفنی این تیم اعلام کرد که حضور او می تواند به موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس کمک کند. حمید استیلی افزود: مایلی کهن یکی از پیشکسوتان ارزشمند تیم ما است و سال ها به عنوان شاگرد در کنار او کار کرده ام. وی ادامه داد: از حضور او به عنوان مدیرفنی در تیم استقبال می کنم و اطمینان دارم که او می تواند در راه موفقیت تیم به ما کمک کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من از حضور تمام پیشکسوتان در تیم استقبال می کنم و نیازمند راهنمایی های های آنها هستم.
وی در خصوص جذب میثاق معمارزاده تصریح کرد: پدر میثاق معمارزاده که نماینده تام الاختیار این بازیکن نیز هست برای امضای قرارداد داخلی امروز به باشگاه پرسپولیس می آید.
وی اظهار داشت: برای جذب سایر بازیکنان مدنظر ، منتظر بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش هستیم تا با گزینه های دیگر مذاکره کنیم.
استیلی با اشاره به جذب چند بازیکن خارجی گفت: برای جذب این بازیکنان وسواس زیادی دارم زیرا حق اشتباه در این راه را نداریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با هنکه مربی مدنظر این باشگاه برای حضور در کادرفنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی باشگاه تا ما نام این مربی را مطرح کردیم به دنبال او رفتند و این کار اصلا صحیح نیست.
وی ادامه داد: اگر با این مربی به توافق نرسیم گزینه های دیگری نیز هستند که با آنها مذاکره خواهیم کرد.
استیلی در خصوص اینکه آیا از وضعیت تیم راضی است، گفت: همه زحمت خود را برای موفقیت پرسپولیس می کشند و هیچ مشکلی وجود ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به غیبت غلامرضا رضایی در تمرینات اخیر این تیم اظهار داشت: این بازیکن با اجازه من در تمرینات حضور نداشته است و از امروز نیز با سایر بازیکنان به تمرین می پردازد.
گفتنی است ؛ حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در حکمی 'محمد مایلی‌کهن' را به سمت مدیر فنی تیم فوتبال این باشگاه منصوب کرد.


 سرپرست باشگاه پرسپولیس در حکمی 'محمد مایلی‌کهن' را به سمت مدیر فنی تیم فوتبال این باشگاه منصوب کرد.
متن حکم حبیب کاشانی به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای محمد مایلی کهن
پیشکسوت فرهیخته و گرانمایه ارجمند فوتبال ملی و باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) احتراما، به موجب این حکم جنابعالی را که از بزرگان فوتبال ملی و باشگاهی می‌باشید به عنوان مدیر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) منصوب می‌نمایم. امید است با اتکا به خداوند متعال و با توجه به درایت، دانش فنی و تجربه و تخصصی که در حوزه فوتبال دارید بتوانید در جهت ارتقای سطح عملکرد کیفی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه گام‌های موثر و سازنده‌ای بردارید. بدیهی است، اعضای محترم کمیته فنی و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه از نظرات و تجربیات حضرتعالی بهره‌مند خواهند شد. پنجشنبه 16 تیر 1390

 میودراگ یسیچ به طور رسمی سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری تبریز را بر عهده گرفت. یسیج عصر روز چهارشنبه با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی و امضا دفتر نقل و انتقالات فدراسیون، به مدت یک فصل سرمربیگری شهرداری تبریز را عهده دار شد. همچنین 'دراکو ابرادوویچ' مربی بدنساز صربستانی نیز قرارداد رسمی خود با تیم فوتبال شهرداری تبریز را امضا کرد. مسئولان این تیم همچنین قرارداد 'مهرداد قنبری' مدافع فصل قبل صنعت ساری را به مدت دو فصل و 'کمال الدین کامیابی نیا'هافبک سابق راه آهن شهرری را نیز به مدت دو فصل ثبت رسمی کردند. همچنین ستار همدانی، غلامرضا باغ آبادی و کریم بوستانی مربیان تیم فوتبال ترکتورسازی ظهر فردا قرارداد خود با این تیم را به ثبت می رسانند. علی علیزاده، سیدمحسن حسینی، سیاوش اکبرپور، مسعود ابراهیم زاده و فرزاد آشوبی نیز فردا با تراکتورسازی ثبت می کنند. پنجشنبه 16 تیر 1390

 سایت استاد دوحه قطر ، میزان قرارداد کرار جاسم بازیکن عراقی فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز که با تیم استقلال تهران قرارداد بسته است را 420 هزار دلار و مدت زمان آن را دو فصل اعلام کرد. جاسم کرار در گفت وگو با سایت یاد شده ، از میزان عقد قرارداد خود با استقلال تهران ابراز رضایت کرده است . جاسم کرار در عین حال تصریح کرد: باشگاه استقلال تهران بیش از آنچه سقف قرارداد تعین شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران به من پرداخت کرده است. وی از پیوستن به تیم استقلال ایران ابراز خشنودی کرد و افزود: پیشنهادهایی بیشتر از آنچه با استقلال قرارداد بستم دریافت کردم اما ترجیح دادم به استقلال ایران بروم زیرا این تیم یکی از قوتیرین تیم های ایران و آسیا می باشد. بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال ایران اظهارداشت : بازی در تیم استقلال ایران تجربه جدیدی برای من است و مطمئن هستم با این تیم می توانم به موفقیت های خوبی دست یابم و در سطح بالاتری قرار بگیرم. وی تاکید کرد: تجربه زیادی در لیگ برتر ایران همراه با تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بدست آورده ام. پنجشنبه 16 تیر 1390

 نماینده تام الاختیار میثاق معمارزاده دروازه بان ملی پوش کشورمان امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا می کند. پدر میثاق معمارزاده که نماینده تام الاختیار او نیز است امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد یکساله ای را با این باشگاه به امضا می رساند. میثاق معمارزاده در لیگ هشتم و نهم مسئولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را برعهده داشت و در لیگ دهم نیز در تیم فوتبال فولاد خوزستان حضور داشت. میثاق معمارزاده و علیرضا حقیقی دو دروازه بان ملی پوش کشورمان در لیگ یازدهم مسئولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را برعهده دارند. پنجشنبه 16 تیر 1390

 مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دیدار دوستانه با تیم 'متالیست خارکوف' اوکراین، تمرینات تیم ملی همچنان بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پیگیری می شود. خسرو والی زاده با اشاره به این که تیم ملی روز گذشته یک جلسه تمرین انجام داده است، افزود: این تمرینات امروز صبح و بعدازظهر نیز برگزار می شود. وی گفت: تیم ملی عصر جمعه ساعت 6 بعدازظهر به وقت اتریش (ساعت 20:30 به وقت تهران) با تیم 'دوناژکا استرادا' اسلواکی در محل تمرینات تیم ملی مسابقه می دهد. والی زاده افزود: هادی نوروزی بازیکن تیم ملی که از ناحیه پا آسیب دیده بود امروز به تمرینات برگشته و با بقیه بازیکنان تمرین می کند. وی گفت: اعضای تیم ملی مشکلی ندارند و همه سالم و بانشاط هستند و تمرینات خود را ادامه می دهند. وی در باره هوای محل اردوی تیم ایران افزود: امروز هوای این منطقه بسیار خوب، آفتابی و نسبتا گرم بود. تیم ملی ایران شنبه آینده با تیم 'بانیک استراوا' از جمهوری چک مسابقه خواهد داد. گفتنی است بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه هفته گذشته برای برگزاری یک اردوی 12 روزه در شهر لایپرزدورف واقع در 170 کیلومتری شهر وین به سر می برند. پنجشنبه 16 تیر 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد