فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

قلعه نویی مصدوم شد(عکس خبری)

  پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران

- تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی‌ در جریان اردوی آماده‌سازی اتریش مقابل بانیک استراوای جمهوری چک به پیروزی رسید. تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای مرحله دوم انتخابی جام جهانی آماده می‌کند عصر شنبه سومین مسابقه دوستانه‌اش را در اردوی اتریش برگزار کرد و در یک بازی پرگل به برتری رسید. بازیکنان ایران که پیش از این یک تساوی و یک برد را در این اردو در کارنامه داشتند، مقابل تیم بانیک استراوای چک قرار گرفتند و با حساب 3 بر 2 پیروز شدند.
این نیتجه در حالی رقم خورد که تیم ملی نیمه اول را با شکست به پایان رساند. در این نیمه محمد قاضی در دقیقه 30 گل اول شاگردان کی‌روش را وارد دروازه حریف کرد اما یک دقیقه بعد نماینده جمهوری چک کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 44 نیز گل دوم را به ثمر رساند.
ملی پوشان فوتبال ایران در نیمه دوم با در دست گرفتن توپ و میدان حملات متعددی را روی دروازه حریف تدارک دیدند و در دقیقه 78 رضا نوروزی با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 80 پژمان منتظری توپ برگشتی حاصل از ضربه کاشته قاسم حدادی‌فر را به گل برتری تیم ملی ایران تبدیل کرد تا شاگردان کی‌روش 3 بر 2 به برتری دست یابند.
پیش از این نیز تیم ملی مقابل تیم متالیس اکراین به تساوی بدون گل رسیده و جمعه شب نیز دی استرادا را 2 بر صفر شکست داده بود.
اعضای تیم ملی فوتبال یکشنبه با پایان اردوی 10 روزه خود، وین را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.


برومند: فقط برای تمرین کردن به استقلال برگشتم

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در کنار تیم فقط برای تمرین است و می خواهم به بدنسازی و تمرینات هوازی بپردازم.
 پرویز برومند که چند روزی است که در تمرینات تیم استقلال شرکت می‌کند در خصوص حضورش در کنار دیگر بازیکنان اظهار داشت: فعلا فقط کنار تیم تمرین می‌کنم چون می‌دانم که استقلال بهترین تیم است و سابقه عضویت در آن را داشته‌ام.
 وی در خصوص پیشنهادهایی که به وی ارائه شده گفت: من کسی را دارم که پیگیر کارهایم است و از پیشنهادهایم اطلاعی ندارم اما تمام هم و غم خود را گذاشته‌ام که بدنسازی کنم و تمرینات هوازی انجام دهم.
 برومند گفت: دلم برای ناصر حجازی تنگ شده و امیدوارم روح او شاد باشد. از هم‌دوره‌ای‌هایم تنها فرهاد مجیدی را می‌‌شناسم که او هم حالا در تمرینات نیست. کسی از آن زمان در تیم نمانده که با او گرم بگیرم و در تمرینات با هم باشیم.

  لک‌چیرا: به خاطر هواداران پرشور بوشهری تمدید کردم
ایوان پترویچ گفت: با مساعد دیدن اوضاع باشگاه شاهین و بخاطر هواداران پرشور شاهین قرارداد خود را تمدید کردم.
 ایوان پترویچ و لک چیرا قرارداد خود را با شاهین بوشهر تمدید و در تمرینات تیم شرکت کردند. سایت باشگاه شاهین با پترویچ و لک چیرا گفت‌وگو کرده است که در ادامه می‌آید:
 ایوان پترویچ هافبک صربستانی در مورد تمدید قرارداد گفت: مذاکرات خوبی را با مسئولین باشگاه شاهین بوشهر انجام دادم و در نهایت با مساعد دیدن اوضاع باشگاه شاهین و بخاطر مردم عزیز و هواداران پرشور شاهین قرارداد خود را تمدید کردم.
 پترویچ ضمن بیان این جمله که کادر مدیریتی جدید شاهین بسیار مصمم و جدی برای موفقیت باشگاه هستند، افزود: حمید درخشان مربی بزرگی در فوتبال ایران است و من افتخار می‌کنم که در شاهین بوشهر زیر نظر ایشان فعالیت خواهم کرد.
 لک چیرا مدافع کروات شاهین بوشهر نیز در خصوص تمدید قرارداد با باشگاه شاهین بوشهر بیان کرد: پس از پایان لیگ، پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری دریافت کردم ولی بخاطر هواداران متعصب و پرشور بوشهری، تیم شاهین اولویت اول من برای لیگ یازدهم بوده که پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولین باشگاه، تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.
 لک چیرا گفت: تسلط حمید درخشان به زبان انگلیسی، در ارتباط من با مربی تیم بسیار موثر است و امیدوارم که در لیگ یازدهم برای شاهین بوشهر بازیکن موثری باشم. 


درخشان: آقای گل لیگ عراق به ما پیوست
سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر، با اعلام خبر پیوستن یک بازیکن عراقی به تیم شرایط تیمش را مطلوب توصیف کرد.
   حمید درخشان درباره شرایط تیمش اظهار کرد: تمرین هایمان را شروع کرده‌ایم و با توجه به این که تعدادی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شده‌اند، شرایط تیم خوب است.
وی در ادامه با بیان این که با وجود این که تعدادی از بازیکنانش از ابتدا در تمرین تیم حضور نداشتند، افزود: عده‌ای از بازیکنان دیر به تمرین رسیدند، ولی اکنون تیم ما کامل است و خوشبختانه هیچ یک از بازیکنانمان نیز مصدوم نیستند.
درخشان در ادامه از حضور حسام اسماعیل، بازیکن عراقی و آقای گل لیگ این کشور در تمرین تیم شاهین بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این بازیکن عراقی بازیکن خوبی است و از شنبه در تمرینات ما حضور پیدا کرده است و هنوز قراردادش رسما به ثبت نرسیده است .
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه یادآور شد: برای انجام یک اردوی تمرین، پنجشنبه عازم ترکیه می شویم و قصد داریم در آن کشور دو بازی تدارکاتی نیز برگزار کنیم،‌ این اردو 10 روز به طول خواهد انجامید.
وی در پایان با اشاره به تمدید قرارداد ایوان پتروویچ و لک چیرا، دو بازیکن خارجی تیمش گفت: قرار است در اردوی ترکیه یک بازیکن برزیلی به ما ملحق شود تا پس از انجام تست‌های لازم برای فصل آینده با او قرارداد ببندیم. 

  انتقال نفت تهران به اراک قطعی نشده است
رئیس سازمان لیگ فوتبال حرفه‌ای از عدم انتقال قطعی تیم نفت تهران به اراک خبر داد.
    عزیز محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم نفت تهران اظهار داشت: انتقال این تیم به اراک هنوز قطعی نشده است باید مشخص شود در اراک چه کسی یا چه نهادی می‌خواهد تیم را تحویل بگیرد استان مرکزی نمی‌تواند تیم‌داری کند. باید این مسئله مشخص شود.
وی ادامه داد: قرار بود تا روز شنبه تکلیف این موضوع را روشن کنند و از ما تا شنبه وقت خواسته بودند، اما اکنون یکی دو روز هم گذشته است. اگر کسی از اراک نیاید با نامه‌نگاری پیگیر وضعیت تیم خواهیم شد.
رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه احتمال دارد گسترش فولاد تبریز جانشین نفت تهران درلیگ برتر شود زیرا رئیس سابق کمیته انضباطی گفته حق گسترش است که به لیگ برتر بیاید، گفت: نه این مسئله هیچ ارتباطی به گسترش فولاد ندارد. مجتبی شریفی نظر خود را در رسانه‌ها گفته است و ما بر اساس نظر افراد کار نمی‌کنیم. 


  احتمال حضور یک بازیکن کویتی در تیم استقلال
رسانه های خبری کویت از احتمال انعقاد قرارداد یک بازیکن تیم ملی این کشور با باشگاه استقلال ایران خبر دادند.
  گزارش ایرنا به نقل از این منابع حاکیست، اخیرا پیشنهادهایی در این باره به ''ولید علی'' بازیکن تیم ملی کویت و عضو باشگاه ''الکویت'' به منظور انتقال به تیم فوتبال استقلال ایران در قبال 900 هزار دلار برای مدت دو فصل ارایه شده است.
این منابع همچنین خاطر نشان کردند که وی قبلا پیشنهادهایی از سوی برخی باشگاه ها از جمله، ''نجران'' سعودی و ''عجمان'' امارات نیز دریافت کرده است. 


  شیری، هوشیار و ایوبی با سایپا قرارداد امضا کردند
باشگاه سایپا قرارداد سه بازیکن خود را در هیئت فوتبال کرج ثبت کرد.
  حامد شیری، نادر هوشیار و مجید ایوبی بازیکنانی هستند که امروز قراردادشان را با باشگاه سایپا در هیئت فوتبال کرج به طور رسمی ثبت کردند. 


  خبرهایی از تراکتورسازی
اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی در ترکیه با دو غایب آغاز شد.
  تیم تراکتورسازی صبح امروز برای برپایی اردو راهی ترکیه شد. این تیم در کمپ استانبول گرین اقامت دارد. سرخپوشان تبریزی امروز ساعت 18 به وقت محلی اولین تمرین خود را برگزار می کنند.
* در این سفر احسان حاج صفی تراکتورسازی را همراهی نکرده است. با وجود حل شدن مشکل خروجی این بازیکن، قرار شد حاج صفی خود را برای حضور در اردوی تیم ملی و بازی دوستانه با ماداگاسکار و مالدیو آماده کند و به همین دلیل در این اردو همراه تراکتورسازی نیست.
* با وجودی که امیر قلعه نویی تاکید کرده بود سیاوش اکبرپور هم در این اردو در ترکیه باشد، این مهاجم مصدوم این تیم را در این سفر همراهی نکرده است. اکبرپور تا دو هفته دیگر نمی تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.


  رافخایی با اجازه ابراهیم‌زاده در تمرینات ما شرکت می‌کند
صالح‌نیا: می‌خواهیم پژمان نوری را به ملوان باز‌گردانیم

سرپرست باشگاه ملوان انزلی گفت: با مدیربرنامه‌های پژمان نوری مذاکره کرده‌ایم تا این بازیکن به ملوان برگردد.
   بهمن صالح‌نیا در مورد وضعیت تیم فوتبال ملوان و جذب بازیکنان جدید گفت: به دنبال جذب جلال رافخایی از ذوب آهن هستیم و مذاکراتی با مدیرعامل و قائم مقام باشگاه ذوب آهن انجام داده‌ایم و در تلاش هستیم تا رضایت‌نامه این بازیکن را دریافت کنیم. رافخایی از قول ابراهیم‌زاده به ما گفت که می‌تواند در تمرینات ملوان شرکت کند تا آمادگی بدنی‌اش حفظ شود.
وی ادامه داد: با مدیربرنامه‌های پژمان نوری نیز مذاکره کرده‌ایم و می‌خواهیم او را به ملوان بازگردانیم تا خیالمان برای فصل آینده راحت باشد. سعید یوسف‌زاده نیز با ما قرارداد داخلی امضا کرده و بعد از اردوی اردبیل قرارداد بازیکنان را به طور رسمی ثبت خواهیم کرد.
صالح‌نیا در مورد وضعیت بدهی یک میلیارد و 250 میلیون تومانی باشگاه ملوان که مانع از ثبت قرارداد بازیکنان می‌شود تصریح کرد: با مسئولان استانداری، فرماندار محترم و نماینده مردم شهر انزلی در مجلس جلسه‌های خوبی داشته‌ایم. مهندس بهمنی رئیس محترم هیئت مدیره باشگاه نیز در تلاش است مشکلات را حل کند و قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال ثبت شود. انشاالله خبرهای خوشی به هواداران خواهیم داد.
سرپرست باشگاه ملوان در مورد وضعیت علی حسنی صفت و امضای قرارداد با مس سرچشمه، گفت: با توجه به صحبت‌های سردار عزیز محمدی و همکارانشان در سازمان لیگ ما با حسنی صفت قرارداد امضا کرده‌ایم. امیدوارم مسئله‌ به صورتی حل شود که با باشگاه مس سرچشمه به توافق برسیم و حسنی صفت نیز متضرر نشود. 


  بدهی یک میلیاردی ملوان مانع ثبت رسمی قرارداد بازیکنان
باشگاه ملوان انزلی یک میلیارد و 250 میلیون تومان بدهی دارد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، طبق دستور العمل سازمان لیگ حرفه‌ای باشگاه‌هایی که به بازیکنان و عوامل اجرایی خود بدهکارند نمی‌توانند قرارداد بازیکنانشان را در هیئت فوتبال ثبت کنند و باید تسویه حساب کامل داشته باشند.
یکی از باشگاه‌های بدهکار ملوان انزلی است که یک میلیارد و 250 میلیون تومان بدهی دارد و به همین دلیل هنوز قرارداد رسمی بازیکنان را در هیئت فوتبال ثبت نکرده است. 


- سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد که بر خلاف شایعات اخیر سید مهدی رحمتی به تیم جدید حسین هدایتی نخواهد پیوست. منصور پورحیدری افزود: تمرینات تیم در 2 روز گذشته تعطیل بوده و امروز مجددا کار خود را آغاز خواهیم کرد. وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را در طول این مدت پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم این روند خود را همچنان ادامه دهیم. سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص پیوستن سید جلال حسینی به تیم سپاهان گفت: سید جلال حسینی هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته اما او یک بازیکن کاملا حرفه ای است و می تواند به هر تیمی برود. وی تصریح کرد: اطمینان داشته باشید در صورتی که او نخواهد به استقلال بیاید بازیکنان بزرگ دیگری را برای حضور در خط دفاع جذب خواهیم کرد. وی در خصوص مذاکرات سید مهدی رحمتی با تیم جدید حسین هدایتی اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و رحمتی روز دوشنبه قرارداد رسمی خود را با استقلال به ثبت می رساند. پورحیدری با اشاره به دروازه بان دوم استقلال در این فصل گفت: با تعدادی از دروازه بانان لیگ یکی مذاکره کرده ایم و بهترین آنها را جذب می کنیم. وی با اشاره به دستیار خارجی پورحیدری خاطرنشان کرد: با چند گزینه صحبت کرده ایم و به زودی دستیار خارجی تیم در تمرینات حضور پیدا می کند. پورحیدری در خصوص قهر مجیدی از استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد و برخلاف گفته های اخیر، فرزند مجیدی بیمار نیست و این بازیکن برای انجام کارهای شخصی خود از مظلومی مرخصی گرفته است. وی ادامه داد: این بازیکن از فردا در تمرینات استقلال شرکت می کند و ثابت می کند شایعات اخیر مربوط به ناراحتی او استقلال کذب محض است. سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص وضعیت جاسم کرار گفت: این بازیکن نیز تا 2 روز آینده به ایران خواهد آمد و قرارداد خود را با ما امضا می کند.  یکشنبه 19 تیر 1390

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که در طول مدت حضور تیم ملی کشورمان در اتریش به صورت تلفنی با مهرداد اولادی در ارتباط بوده و به توافق نهایی با این بازیکن نیز دست پیدا کرده ایم که امیدوارم با بازگشت او از اردوی تیم ملی قرارداد نهایی خود را به ثبت برسانیم. حمید استیلی افزود: خوشبختانه وضعیت پرسپولیس بسیار مناسب است و از شرایط موجود تیم راضی هستم. وی در خصوص وضعیت مهرداد اولادی ادامه داد: با اولادی به صورت تلفنی توافق کرده ایم و امیدوارم پس از بازگشت از اردوی تیم ملی قرارداد خود را با او امضا کنیم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با حضور اولادی بسیاری از مشکلات ما در خط حمله برطرف خواهد شد و امیدوارم او را در ترکیب خود ببینیم. وی در خصوص انتخاب محسن عاشوری به عنوان دستیار خود تصریح کرد: عاشوری گزینه اصلی من برای حضور در کادرفنی بود که خوشحالم توانستیم نظر او را جلب کنیم. وی با اشاره به آخرین وضعیت دستیار خارجی خود اظهار داشت: در حال حاضر با هنکه و سایر گزینه های خود در حال مذاکره هستیم و امیدوارم هرچه زودتر گزینه مد نظر خود را در تمرینات ببینیم. استیلی در خصوص بازیکن مد نظر خود در پست دفاع چپ گفت: قصد دارم از یک بازیکن خارجی با کیفیت برای این پست استفاده کنم که امیدوارم بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. وی ادامه داد: کریم انصاری فرد و ادینیهو نیز مد نظر ما هستند که امیدوارم بتوانیم این دو بازیکن را جذب کنیم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم گفت: خوشبختانه بازیکنان پیشرفت بسیار زیادی کرده اند و ای کاش در طول این مدت بازیکنان ملی پوش خود را نیز در اختیار داشتیم. وی در خصوص اینکه آیا هاشمیان در لیست او قرار دارد اظهار داشت: نفرات مد نظر خود را به مدیران باشگاه داده ام و اگر صلاح بود آنها اعلام می کنند. استیلی در خصوص اینکه آیا برگزاری جلسات پیشکسوتان پرسپولیس می تواند برای این تیم در فصل جاری حاشیه سازی کند گفت: قصد ندارم در این شرایط به این مسایل بپردازم. یکشنبه 19 تیر 1390

 کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس معرفی محمد مایلی کهن به عنوان مدیرفنی پرسپولیس را بهترین انتخاب کاشانی دانست. این بازیکن گفت: محمد مایلی کهن ازپیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ارزشمند باشگاه است و به نظر من انتخاب او بهترین تصمیم کاشانی‌ بود. وی ادامه داد: استیلی در گذشته شاگرد مایلی کهن بوده و معتقدم شناخت این دو و تجربه بالای مهاجرانی به تیم کمک زیادی خواهد کرد. کریمی درمورد صحبت های‌ مایلی کهن که او را از نوابغ فوتبال ایران نامیده افزود: همین اظهار نظرها وظیفه مرا سنگین ‌تر می‌ کند و امیدوارم بتوانم در لیگ یازدهم پاسخ محبت مسوولان باشگاه وهواداران را بدهم. کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار شب گذشته تیم ملی گفت: نسبت به اولین بازی خیلی بهتر و هماهنگ‌ تر بودیم البته حریف هم تیم بسیارخوبی بود. وی اظهار داشت: مطمئنم تیم ملی روز به روز بهتر خواهد شد و تا قبل از بازی بامالدیو به شرایط مطلوبی می‌رسیم. یکشنبه 19 تیر 1390

 مسوول روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: 'بیژن کوشکی' بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران به مس کرمان پیوست. افشین اسدی افزود: این بازیکن قرارداد خود را به مدت یک سال با باشگاه مس کرمان به امضا رساند و به زودی به اردوی این تیم در ترکیه ملحق خواهد شد. وی ادامه داد: 'علی مرزبان' بازیکن تیم امید و تیم لیگ دسته یک فولاد نطنز نیز با مس کرمان قرارداد امضا کرده است و او نیز به همراه کوشکی راهی ترکیه خواهد شد. اسدی، همچنین از حضور یک بازیکن برزیلی فعال در لیگ ژاپن، در اردوی تیم مس کرمان در ترکیه خبر داد و گفت: در صورت مثبت بودن نظر سرمربی تیم در مورد این بازیکن ژاپنی، وی نیز به جمع بازیکنان مس کرمان خواهد پیوست. به گفته 'رضا ایرانمنش' مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان کرمان، کوشکی و مرزبان به دلیل ارائه نکردن رضایت نامه از باشگاههای قبلی خود هنوز به صورت رسمی با باشگاه مس کرمان قراردادی را منعقد نکرده اند. یکشنبه 19 تیر 1390

 تیم دونفره (دوبل) ایران مقابل جزایر پاسفیک تن به شکست داد تا تیم ملی کشورمان به گروه سوم رقابت های جام دیویس در منطقه آسیا و اقیانوسیه سقوط کند. در این دوره از پیکارها که در زمین های تنیس هتل هیلتون گوام برگزار می شود، تیم دونفره ایران متشکل از اشکان شکوفی و اکبر طاهری امروز با نتیجه سه بر یک و با امتیازات 3 بر 6، 6 بر 3، 6 بر 4 و 6 بر 2 مغلوب تیم 'سیریل یاکوب' و 'دانیل لارناس' از جزایر پاسفیک شد تا تیم ملی کشورمان با کسب سه شکست متوالی جایگاه خود را در گروه دوم جام دیویس از دست دهد. شاهین خالدان و روزبه کامران ملی پوشان تنیس ایران نیز روز جمعه درآغاز این مسابقه ها به ترتیب مغلوب وست نوت و مایکل لنون از جزایر پاسفیک شده بودند. ملی پوشان تنیس ایران در دو دیدار تشریفاتی مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت تا آخرین دیدارهای خود را در گروه دوم جام دیویس برگزار کنند. بر اساس قوانین رقابت های جام دیویس، هر تیمی که در مجموع 5 دیدار موفق به کسب سه پیروزی شود در گروه دوم رقابت های جام دیویس در منطقه اسیا واقیانوسیه باقی خواهد ماند و تیم بازنده به گروه سوم این پیکارها سقوط می کند. یکشنبه 19 تیر 1390

قلعه نویی مصدوم شد(عکس خبری)

سرمربی تراکتور سازی در بازی تمرین دیروز بعد از برخورد با فردین عابدینی مصدوم شد و با هواداران به درد دل پرداخت. او سابقه مصدومیت از ناحیه رباط را دارد.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد