فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

کی‌روش 24 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد

  محمدی: مصاحبه‌‌ام را تکذیب نکردم
سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: با تماشای مسابقات جام جهانی نوجوانان در مکزیک حسرت غیبت تیم ملی در این تورنمنت را می‌خورم.
   اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره مصاحبه امروزش با یکی از روزنامه‌های ورزشی اظهار داشت: من مصاحبه روز گذشته خود با خبرگزاری فارس را تکذیب نکردم اما در همان مصاحبه خواستم با من برخورد منصفانه‌ای شود.
وی افزود: با وجود همه انتقاداتی که به من وارد شد، برنامه‌هایم را به کی‌روش دادم و این مربی بین‌المللی پس از ارزیابی کارنامه‌ام خواست تا با قدرت به کارم ادامه دهم. با مصاحبه انجام دادن نمی‌خواهم مسائل حاشیه‌ای به وجود آید.
این مربی ادامه داد: باید به فکر این باشیم چه برنامه‌هایی می‌تواند کار گروهی و فوتبال ایران را تقویت کند. ترجیح می‌دهم دیگر مصاحبه نکنم چون کارم با جوانان است. جوانانی که خبرهای رسانه‌ها را با دقت پیگیری می‌کنند و اخبار مثبت و منفی روی آنها تاثیر می‌گذارد.
محمدی تصریح کرد: فعلا به من ماموریت داده‌اند و من وظیفه دارم با قدرت کارم را ادامه دهم. شاید کسانی به این موضوع نقد داشته باشند که این نقدهای منصفانه را می‌پذیرم و از نقد ترسی ندارم. در چند روز اخیر با تماشای جام جهانی نوجواناندر مکزیک فقط حسرت خوردم. معتقدم اگر همه شرایط فراهم بود ایران می‌توانست یکی از حاضران در مکزیک باشد.
سرمربی تیم جوانان خاطرنشان کرد: حرف دل من این است که برای پیشرفت فوتبال باید متحد باشیم و نقدهای منصفانه را بپذیریم و از غرض‌ورزی دوری کنیم. 


  پورحیدری: جباری قهر نکرده است
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کریم انصاری‌فرد اگر سرباز باشد باید طبق قانون عمل کند.
  منصور پورحیدری در خصوص روند مذاکرات با مهدی رحمتی اظهار داشت: مذاکرات استقلال و رحمتی تمام شده و امروز و فردا این بازیکن قراردادش را ثبت می‌کند. همان‌طور که دیدید با تلاش‌های علی فتح‌الله‌زاده،‌ جاسم کرار از اردوی تیم ملی عراق به تهران آمد و قراردادش را ثبت کرد و رفت. وی پس از اتمام اردوی عراق به ایران بازمی‌گردد.
وی درباره وضعیت هوار ملا محمد عنوان کرد: باید با بازیکنان یکی یکی صحبت کرد. هوار بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند. به هر حال یک سری مشکلات مالی هم وجود دارد و باید آنها که مهمتر هستند را مورد بررسی قرار داد.
پورحیدری درباره اینکه گفته می‌شود کریم انصاری‌فرد مشمول است و در فصل جدید نمی‌تواند در تیمی غیرنظامی بازی کند، گفت: او اگر سرباز باشد باید طبق قانون عمل کند. از این مسئله اطلاعی ندارم ولی تکلیف او هم ظرف فردا و پس فردا مشخص می‌شود.
وی درباره اینکه شایعه شده مجتبی جباری به دلیل مسائل مالی قهر کرده و در تمرینات شرکت نمی‌کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. جباری از مظلومی مرخصی گرفته و از امروز هم در تمرینات شرکت می‌کند.
سرپرست استقلال در پاسخ به این سؤال که برای گلر دوم گزینه مورد نظر را پیدا کرده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: از چند نفر تست گرفته شده و به زودی کادرفنی نظر خود را در مورد آنها می‌گوید. 


  کوشکی، شجاعی و مرزبان در اردوی مس
سه بازیکن جدید مس کرمان امروز به اردوی این تیم در ترکیه اضافه خواهند شد.
  بیژن کوشکی، مدافع فصل گذشته استقلال، مصطفی شجاعی آقای گل لیگ یک از سپاهان نوین و علی مرزبان هافبک تیم امید که عضو تیم فولاد نطنز بود به عنوان بازیکنان جدید با باشگاه مس کرمان قرارداد امضا کردند.
این بازیکنان امروز به اردوی تیم مس در ترکیه اضافه خواهند شد. مس روز آینده دیداری تدارکاتی با یک تیم دسته اولی از لیگ ترکیه برگزار خواهد کرد. 


  حسین کاظمی به پرسپولیس می رود
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین تهران اعلام کرد در صورتی که حسین هدایتی رضایت نامه او را صادر کند به احتمال فراوان پرسپولیسی می شود.
   حسین کاظمی گفت: در حال حاضر در باشگاه استیل آذین هستم تا بتوانم رضایت نامه خود را بگیرم.
وی ادامه داد: در صورت دریافت رضایت نامه احتمال پرسپولیسی شدنم وجود دارد زیرا پیشنهاد هایی از چند باشگاه از جمله پرسپولیس دارم.
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ برای گرفتن رضایت نامه خود هیچ مشکلی ندارم و امیدوارم بتوانم با مسوولان باشگاه در خصوص جدایی از این تیم توافق کنم.
وی در خصوص درصد امیدواریش به حضور در پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر قصد ندارم در این خصوص اظهار نظر کنم و در زمان مناسب در این مورد صحبت خواهم کرد. 


  ذوب آهن به دنبال جذب یک مهاجم پرتغالی است
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: احتمال دارد یک مهاجم پرتغالی جذب کنیم.
   اصغر دلیلی در مورد وضعیت فرشید طالبی و قراردادی که هیئت فوتبال اصفهان اعلام کرده است ثبت نشده اظهار داشت: ما با طالبی قرارداد داریم و او قرارداد داخلی با باشگاه ذوب آهن امضا کرده است و قرارداد 4 نسخه‌ای که مورد تایید فدراسیون فوتبال هم هست به امضای طالبی رسیده و بعد از بازگشت تیم از ترکیه او قراردادش را در هیئت فوتبال اصفهان ثبت خواهد کرد.
وی در مورد مذاکره با هوار ملا محمد گفت: این بازیکن از فهرست گزینه‌های ما خارج شد.ما به دنبال جذب یک مهاجم پرتغالی هستیم و احتمال دارد این بازیکن را پس از تائید نهایی از سوی کادر فنی جذب کنیم. 


  هوار محمد با ذوب‌آهن به توافق نرسید
بازیکن عراقی فصل گذشته استقلال با ذوب‌آهن به توافق نرسید و از فهرست گزینه‌های این باشگاه خارج شد.
  هوار محمد که فصل گذشته در استقلال حضور داشت امروز با مسئولان باشگاه ذوب آهن در چند مرحله مذاکره کرد اما این مذاکرات بی نتیجه پایان یافت و مسئولان باشگاه ذوب آهن با این بازیکن عراقی به توافق نرسیدند.
مسئولان ذوب آهن اعلام کردند که هوار محمد از گزینه‌های این باشگاه خارج شده و دیگر تمایلی برای جذب او ندارند.
پیش از این برخی منابع از توافق 700 هزار دلاری باشگاه ذوب آهن با هوار محمد خبر داده بودند.


  دروازه‌بان پیکان به داماش گیلان پیوست
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پیکان به داماش گیلان پیوست.
  به نقل از سایت باشگاه داماش گیلان، میلاد فراهانی امروز در رشت در محل باشگاه داماش گیلان پس از گفت‌وگو با امیر عابدینی قرارداد دو ساله خود را امضا کرد.
میلاد فراهانی 22 ساله فصل گذشته یکی از دروازه بان‌های تیم پیکان بود. وی در کنار محمد محمدی در فصل آینده لیگ برتر از دروازه تیم فوتبال داماش گیلان حفاظت خواهند کرد. 


  کی‌روش 24 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد
سرمربی تیم ملی نام 24 بازیکن را برای دیدار با ماداگاسکار و مالدیو اعلام کرد.
    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، خسرو والی‌زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: پس از بازگشت تیم ملی از اردوی تدارکاتی اتریش، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران روز دوشنبه از 24 بازیکن برای دیدار تدارکاتی با ماداگاسکار و دو دیدار با مالدیو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 دعوت کرد.
کی‌روش پس از دیدن بازی تیم های مالدیو با هند، اسامی 24 بازیکن را به این شرح زیر اعلام کرد:
دروازه بانان: سید مهدی رحمتی، شهاب گردان، علیرضا حقیقی
مدافعان: خسرو حیدری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، محمد نصرتی، مازیار زارع، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی
بازیکنان میانی: آندرانیک تیموریان، میثم بائو، جواد نکونام، علی کریمی، قاسم حدادی‌فر، پژمان نوری، میلاد زنیدپور
مهاجمان: محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، مهرداد اولادی، کریم انصاری فرد، سعید دقیقی، هادی نوروزی.
البته خلعتبری به دلیل تعهد باشگاهی در دیدار با ماداگاسکار همراه تیم ملی نیست.
والی‌زاده افزود: کی‌روش اعلام کرده که یکی از دلایل اعلام 24 بازیکن، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان است و پیش از ترک تهران به مقصد ماله برای دیدار برگشت با مالدیو، یک نفر از این فهرست حذف خواهد شد.
بازیکنان دعوت شده باید ساعت 16 روز چهارشنبه 22 تیر خود را در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
دیدار دوستانه ایران و ماداگاسکار 26 تیر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. همچنین تیم ملی اول و ششم مرداد در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 به مصاف مالدیو می رود. 


  امشب دوبازیکن پرتغالی به اردوی ذوب آهن می‌آیند
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فرشید طالبی با ما قرارداد داخلی امضا کرده است.
   اصغر فروتن در مورد وضعیت اردوی ذوب آهن در ترکیه عنوان کرد: اردوی بسیار خوبی برگزار کرده‌ایم و در آرامش کارمان را انجام می‌دهیم. ابراهیم زاده برنامه‌های تاکتیکی خود را اجرا می‌کند و مشکلی نداریم.
وی درباره انتشار خبر جذب هوار ملا محمد گفت: من با مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکراتی انجام دادم اما به توافق نرسیدیم و در نهایت هوارمحمد از فهرست‌مان کنار گذاشته شد.
فروتن در مورد جذب بازیکنان جدید اظهار داشت:‌ دو بازیکن پرتغالی امشب به جمع ما اضافه می‌شوند تا در تست فنی شرکت کنند. احتمال دارد یکی از آنها را جذب کنیم.
سرپرست ذوب آهن در مورد وضعیت فرشید طالبی تصریح کرد: این بازیکن با دلیلی مدیرعامل باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده است و قرارداد داخلی یک بازیکن با یک باشگاه به معنای طی کردن 50درصد راه است. ضمن اینکه طالبی یک بازیکن متعصب ذوب آهن است و در تمرینات به خوبی شرکت می‌کند. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد