فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

حضور تیم دیگری با نام پرسپولیس در لیگ برتر

  حضور تیم دیگری با نام پرسپولیس در لیگ برتر
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور تیم دیگری با نام پرسپولیس در لیگ برتر فقط یک خیال است.
مصطفی شکری  درباره این‌که گفته می‌شود اسماعیل وفایی یکی از خریداران تیم فوتبال راه‌آهن است و قصد دارد این تیم را با نام پرسپولیس در لیگ برتر شرکت دهد، اظهار داشت: ما با اسماعیل وفایی یک بحث حقوقی داریم به همین دلیل داد خواست خود را علیه شرکت ایشان اعلام کرده‌ایم که چرا سوءاستفاده‌های نابجا می‌کنند.
وی افزود: پرسپولیس متعلق به آحاد مردم است و قابل مصادره نیست. در مقطعی آمدند و شرکت پرسپولیس تاسیس کردند. 49 درصد این شرکت متعلق به سازمان تربیت بدنی بوده و بعد از چند سال در شرایط غیر قانونی این 49 درصد به اشخاص مختلف واگذار شده که در حال پیگیری آن هستیم.
مدیر حقوقی پرسپولیس تاکید کرد: حضور تیم دیگری با نام پرسپولیس در لیگ برتر فقط می‌تواند یک آرزو و خیال باشد تا واقعیت. ما این موضوع را به جدیت پیگیری خواهیم کرد و دست افرادی که در فرآینده غیرقانونی، سهام‌های این باشگاه را به اشخاص فروخته‌اند رو خواهیم کرد تا با آنها برخورد جدی شود.



گزارش تمرین امروز استقلال
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال امروز با لباس شخصی در تمرین این تیم حاضر شد.
تمرین تیم استقلال از ساعت 18 در زمین شماره 3 آزادی آغاز شد.
* حضور مهدی رحمتی به همراه پسرش در تمرین استقلال همه چیز را تحت الشعاع خود قرار داد. 100 تماشاگری که در محل تمرین حاضر بودند با حضور دروازه بان جدید آبی پوشان وی را به شدت تشویق کردند.
رحمتی که با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شده بود با کادرفنی و بازیکنان استقلال برخورد گرمی داشت و با تک تک بازیکنان تیم روبوسی کرد. حسین تراب‌پور مربی گلرهای استقلال هم با رحمتی خوش و بش کرد.
* پرویز برومند که این روزها با آبی پوشان تمرین می کند با رحمتی برخورد گرم و صمیمانه ای داشت.
* در طول تمرین رحمتی و مظلومی به طور خصوصی با هم صحبت می کردند.
* پژمان منتظری که در لیست جدید تیم ملی قرار نگرفته در تمرین شرکت کرد.
* بازیکنان استقلال در دو گروه صورتی و آبی به تمرین فوتبال پرداختند.
* امروز در تمرین طنابی کشیده شده بود که به عکاسان اجازه نمی داد بتوانند به راحتی عکس بگیرند. همین مسئله موجب ناراحتی عکاسان شده بود.
* یک بازیکن پرتغالی-برزیلی به نام داوی در تمرین شرکت کرده بود.
* در آخرین دقایق تمرین بین حنیف عمران زاده و مجتبی جباری بر سر یک توپ درگیری لفظی پیش آمد که پژمان منتظری و کیانوش رحمتی برای ختم این غائله دخالت کردند و موضوع خاتمه یافت.


  کعبی با مس به توافق کامل رسید
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین با مسوولان تیم مس کرمان به توافق کامل رسید و دریازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برای این تیم به میدان می رود.
     حسین کعبی گفت: درهمین ارتباط فردا برای گرفتن رضایتنامه و تسویه حساب مالی به دیدار مالک باشگاه استیل آذین خواهم رفت.
وی افزود: البته پیش از این مقرربود در تیم جدید هدایتی عضویت داشته و درباشگاه جدیدش بازی کنم که به دلیل مهیا نشدن شرایط این موضوع منتفی شد.
هافبک جدید تیم فوتبال مس کرمان در خصوص تیم جدیدش نیز گفت:‌مس کرمان تیم خوبی است معتقدم آنها در فصل گذشته با بدشانسی روبه رو شده و به آنچه که استحقاقش را داشتند نرسیدند.
کعبی در ادامه به کادر فنی این تیم و رابطه خوب و صمیمی اش با مرفاوی اشاره کرد و افزود:خوشبختانه ارتباط خوبی با کادر فنی این تیم به خصوص مرفاوی دارم ازطرفی تمامی بازیکنان این تیم را از نزدیک می شناسم و در گذشته با بسیاری از آنها همبازی بوده ام.
تیم مس کرمان درحال حاضر در ترکیه اردوی تدارکاتی برگزار کرده است کعبی دراین خصوص و در پاسخ به این سووال که عدم حضورش دراین اردو آیا لطمه ای به او و تیم وارد خواهد کرد یا خیر نیز گفت:‌مشکل خاصی نیست درحال حاضر من نیز در تهران با مربی بدنسازم درحال تمرین هستم از این رو مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. 



  پروین ازتمرین شاهین بوشهر دیدن کرد
علی پروین در تمرین تیم فوتبال شاهین بوشهر شرکت کرد.
  علی پروین با همراهی مجید ابوالفتحی سخنگو و عضو هیئت مدیره شاهین بوشهر از تمرینات تیم شاهین دیدار و با بازیکنان و اعضای کادر فنی شاهین به گفت وگو پرداخت.
تیم شاهین بوشهر در تهران اردو زده است و طبق برنامه قرار است روز پنجشنبه راهی اردوی ترکیه شود.
علی پروین که پسرش محمد نیز در تیم شاهین بوشهر توپ می‌زند، حمید درخشان را برای سرمربی‌گری این تیم به مسوولان شاهین پیشنهاد کرد که شاهینی‌ها سکان هدایت تیمشان را به درخشان سپردند. 


  کی‌روش: از بازی آنها شگفت‌زده شدم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیشرفت مالدیو اظهار شگفتی کرد و بازی با این تیم را دشوار دانست.
    به نقل از سایت مالدیو اسکور، کارلوس کی‌روش که برای تماشای آنالیز بازی مالدیو به این کشور سفر کرده، گفت: خیلی خوشحالم تصمیم گرفتم اینجا بیایم. می‌دانم بازی با مالدیو دشوار خواهد بود. من شاهد بازی مالدیو مقابل هند بودم و تحت تاثیر شور و هیجان، جنگندگی و حضور عالی آنان در این دیدار قرار گرفتم.
وی ادامه داد: حقیقت این است که از بازی مالدیو شگفت‌زده شدم. خوشحالم این نکته را اکنون و نه در روز بازی با حریف می‌دانم. فکر می‌کنم فوتبال مالدیو دستخوش پیشرفت عظیمی قرار گرفته است. از این رو، حریف را دست کم نخواهیم گرفت.
کی‌روش تصریح کرد: در فوتبال خیلی از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی است. گاهی اوقات تیم‌های دسته‌ سوم، چهارم یا پنجمی توانسته‌اند با خلق شگفتی تیم‌های بزرگ را کنار بزنند. فوتبال اینجا کاملا متفاوت با اروپا است که سبک خاص خودش را دارد. فوتبال این دو قاره را نمی‌توان با هم قیاس کرد هرچند ماهیت و واقعیت در کل یکی است. در زمین بهترین تیم برای برد تلاش می‌کند ولی برای بودن در رده بهترین تیم، نیاز است که کار و تلاش زیادی صورت گیرد. امیدوارم بازیکنانم با تمام وجود و انگیزه توام با احساس مسئولیت و احترام بتوانند اینجا بازی کنند.
سرمربی تیم ملی در مورد علت انتخاب تیم ملی ایران عنوان کرد: من پیشنهاد یک دوره همکاری با ایران را داشتم. معتقدم ایرانی‌ها هم همین را می‌خواستند. ایران می‌خواهد در جام جهانی 2014 حضور داشته باشد. من هم می‌خواهم در این جام باشم. این خواسته مشترک، عاملی برای انتخاب مسئولیت همکاری با تیم ملی ایران شد. فکر می‌کنم ایرانی‌ها از قدرت و قابلیت دسترسی به چنین جامی برخوردار هستند. هدفی که البته ساده نخواهد بود.
کی‌روش گفت: تیم‌هایی مثل کره‌ شمالی و جنوبی، ژاپن و استرالیا جلوتر از ما هستند. رقابت با این حریفان درآسیا بسیار دشوار است. ما فاصله زیادی داریم و سبک بازی هر کشور متفاوت است. با این حال معتقدم شانس خوبی برای صعود داریم. می‌خواهم به جام جهانی راه پیدا کنیم و این مسئله دلیل دیگری برای انتخاب تیم ملی ایران است.
این مربی در پاسخ به این سئوال که آیا از تیم‌های ملی یا باشگاهی اروپا پیشنهاد دارد یا خیر ، اظهار داشت: در حال حاضر زندگی و انتخابم در گرو بازی کردن با تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل است. 


  قرارداد رحمتی با استقلال ثبت شد
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قراردادش را ثبت کرد.
  مهدی رحمتی پس از این‌که در سازمان لیگ حاضر شد و قرارداد داخلی خود را با استقلال در حضور عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ امضا کرد به همراه علی امیری به هیئت فوتبال تهران رفت و قرارداد یک ساله‌اش را به ثبت رساند. 


  زارع:از تقویت پرسپولیس خوشحال هستم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با جذب نفرات خوب خوشحالم که برای شروع فصل جدید پرسپولیس تقویت شده است.
  مازیار زارع گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که انجام شده، اردوی بسیار خوبی در اتریش برگزار کردیم و طبق اهداف کادر فنی تیم ملی تمرینات خوبی را در برگزار کردیم. امیدوارم کی‌روش جواب این اردوی خود را گرفته باشد.
وی افزود: کی‌روش و تیم ملی نیاز به زمان دارند تا مشخص شوند می‌توانند موفق شوند یا خیر، اکنون که با مالدیو بازی داریم باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم و سپس در زمان مناسب به ساخت و ساز تیم بیشتر از گذشته بپردازیم.
زارع گفت: خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شده‌ام، تمام تلاشم را در اردوی اتریش به نمایش گذاشتم و امیدوارم کی‌روش از عملکردم راضی باشد. در بازی‌های تدارکاتی نیز هر وقت به من اطمینان شد با تمام توان تلاش کردم و به نظرم بازی‌های تدارکاتی بدی انجام ندادیم.
وی در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: امسال تیم خوبی داریم، خوشبختانه با جذب بازیکنان خوب شرایط‌ مان بهتر شده است. امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم. ما فصل قبل قهرمان شدیم و کسب قهرمانی مجدد سخت است، اما با سعی و تلاش و حمایت هواداران به دست خواهد آمد.
هافبک پرسپولیس افزود: امروز که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کردم از شور و نشاط بازیکنان لذت بردم و قطعا با توجه به حضور چندین بازیکن خوب در خط هافبک به نظر می‌رسد امسال یک خط هافبک رویارویی را داشته باشیم.بالاخره حضور علی کریمی در این خط هافبک می‌تواند خطر این تیم را بیشتر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد