فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

ایران بسختی ماداگاسکار را شکست داد

  

  

ایران بسختی ماداگاسکار را شکست داد 
 
بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تیم ماداگاسکار را با یک گل شکست دادند. در این دیدار تدارکاتی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تنها گل کشورمان را سیدجلال حسینی در دقیقه 18 وارد دروازه ماداگاسکار کرد. ملی پوشان کشورمان که برای نخستین بار و دریک دیدار رسمی با هدایت کارلوس کی روش به میدان رفتند، بازی ضعیف و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند.
بازیکنان دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه نخست به ارزیابی یکدیگر پرداختند؛ در ادامه، ملی پوشان ایران که یک دست سفید پوش بودند، بازی را دردست گرفته و بر روی دروازه حریف حملاتی را طراحی کردند.
حملات ایران در دقیقه 18 به ثمر نشست؛ در این زمان از بازی احسان حاج صفی با پرتابی بلند سید جلال حسینی را که تا محوطه جریمه ماداگاسکار پیش آمده بود، صاحب موقعیت گلزنی کرد که وی نیز با ضربه دقیق سر توانست دروازه رقیب را باز کند.
ملی پوشان تیم ایران بلافاصله و در دقیقه 19 فرصت دیگری برای گلزنی داشتند که ضربه هادی عقیلی با بد شانسی به دیرک دروازه ماداگاسکار اصابت کرد.
در ادامه، بازیکنان تلاش زیادی برای تغییر این نتیجه داشتند که با بی دقتی مهاجمان، تمامی آنها از دست رفت.
در نیمه دوم، کارلوس کی روش با تغییراتی که در ترکیب به وجود آورد، روند تهاجمی تیم ملی را سرعت بخشید.
برای تیم ایران در ابتدای نیمه دوم سعید دقیقی، قاسم حدادی فر و مهرداد پولادی به ترتیب به جای مهرداد اولادی، میثم بائو و احسان حاج صفی وارد زمین شدند.
ملی پوشان ایران در دقایق ابتدایی این نیمه چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که باز هم با بی دقتی این فرصتها یکی پس از دیگری برای تیم ایران از دست رفت.
در ادامه و در دقیقه 63 مهرداد پولادی که از ناحیه چپ خط دفاعی به محوطه جریمه ماداگاسکار وارد شده بود، کریم انصاری فرد را در موقعیت گلزنی قرارداد که شوت این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.
بازی کسل کننده تیم ملی همچنان ادامه داشت و در ادامه، کی روش مازیار زارع را به جای علی کریمی وارد میدان کرد همچنین حسین ماهینی نیز جایگزین هادی نوروزی شد اما این تغییرات نیز موفقیت آمیز نبود و بازی با همان نتیجه پیش رفت.
این بازی در پایان با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران تمام شد تا تیم ملی با انجام یک بازی ضعیف و کسب نتیجه غیر قابل قبول به دیدار تیم ملی مالدیو برود.
 
تاریخ  مخابره پیام:دوشنبه 27 تیر 1390
 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ملی پوشان ایرانی فرصت های گلزنی خوبی را مقابل ماداگاسکار از دست دادند و این امر باعث شد تا آنان تنها با یک گل بتوانند حریف را شکست دهند. کارلوس کی روش پس از برتری کم رنگ تیمش مقابل ماداگاسکار،افزود: بازیکنان ایرانی پس از 3 هفته تمرینات فشرده هنوز در شرایط آمادگی مطلوب قرار ندارند به همین علت نیمه نخست را با سرعت پایینی آغاز کردند. وی با بیان اینکه از عملکرد و نحوه بازی بازیکنان درنیمه دوم رضایت دارد،افزود: درنیمه دوم سرعت بازی افزایش یافت و ما توانستیم موقعیت های بهتری را بدست آوردیم اما بی دقتی مانع از افزایش تعداد گل های تیم ملی در این بازی شد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد اعتراض هواداران به عملکرد بازیکنان نیز گفت: زمانیکه بر روی نیمکت تیم می نشینم متوجه شعار های هوادران نیستم اما معتقدم هواداران ایران باید درک کنند که تیم ملی هم اکنون در دوران آماده سازی است از این رو نباید بیش از این از آنها انتظار داشت. کی روش با اشاره به اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش ادامه داد: واقعیت این است که سرعت تیم ایران در 3 دیدارتدارکاتی در اتریش قابل قبول تر بود به طوریکه آنان بازی شاداب تری را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند. وی با بیان این که بازیکنان در هفته های اخیر تمرینات پرفشاری را دنبال کردند، افزود: خسته بودن بازیکنان طبیعی است ملی پوشان در روز های اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشته برهمین اساس امشب نتوانستند سرعت خوبی را مقابل ماداگاسکار داشته باشند. وی درمورداعتراض مربیان ایرانی درخصوص به خدمت گرفتن بازیکنانشان در شرایط پیش از آغاز رقابت های یازدهمین دوره رقایت های لیگ برتر نیز گفت: فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا این زمان را برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی درنظر گرفته است و ما ناگزیر به برگزاری این دیدارها هستیم. وی افزود:ماداگاسکار با تیم اصلی خود به تهران سفر کرده بود و با تمام قوا مقابل ما قرار گرفت. کی روش درخصوص شباهت تیم های ماداگاسکار و مالدیو نیز گفت: شباهت 2 تیم مالدیو و مادگاسکار این است که بازیکنان هر دو تیم هم اکنون درکوران رقابت های داخلی قراردادشته و از آمادگی بدنی خوبی برخوردارند. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تغییر سیستم تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: بازیکنان ایرانی توانایی بازی با سیستم 4 3 3 را دارند آنان در اردوی اتریش نشان دادند که می توانند با این سیستم ارتباط برقرار کرده بازی کنند. به اعتقاد وی تیم ایران 2 مشکل اساسی یعنی خستگی و فرصت سوزی داشت که درادامه تمرینات و اردوهای بعدی آنها نیز برطرف خواهد شد. تیم ملی فوتبال کشورمان در یک دیدار تدارکاتی تیم ماداگاسکار را با یک گل مغلوب کرد. بازیکنان تیم ملی کشورمان اول مردادماه و درچارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی برزیل مقابل مالدیو قرار خواهند گرفت. دیدار برگشت این 2 تیم ششم مرداد ماه برگزار می شود. دوشنبه 27 تیر 1390


 
  سرمربی تیم ملی فوتبال ماداگاسکار گفت: این تیم در غیاب لژیونرهای خود مقابل تیم ایران صف آرایی کرد. موسا در نشست خبری دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران ضمن بیان این مطلب، افزود: بازیکنان لژیونر ماداگاسکار به دلیل حضور در اردوهای آماده سازی تیم های باشگاهی خود نتوانستند امروز ما را همراهی کنند اما تمامی بازیکنان برتر لیگ داخلی این کشور امشب درایران حضور داشتند. وی با بیان این که کادر فنی ماداگاسکار به تمامی خواسته های خود دردیدار مقابل ایران رسید، افزود: ماداگاسکار خود را برای حضور درمرحله مقدماتی جام جهانی برزیل آماده می کند و ما امشب مقابل ایران توانستیم بازیکنان خود را به طور جدی مورد آزمایش قراردهیم. سرمربی تیم فوتبال ماداگاسکار با بیان اینکه تحت تاثیر بازی ملی پوشان ایران قرار گرفته است، تصریح کرد: این تیم در این بازی نقشه های تاکتیکی متفاوتی را به اجرا گذاشت آنان در کار های ترکیبی و تاکتیکی عملکرد خوبی داشتند اما تنها نقطه ضعف تیم ایران از دست دادن موقعیت های گلزنی بود. وی درپاسخ به این سووال که هوادران ایرانی انتظار گل های بیشتری را مقابل تیم ماداگاسکارداشتند نیز گفت: ماداگاسکار تیم خود را برای جام جهاین آماده می کند و کیفیت فنی لازم را دارد معتقدم فاصله ما با ایران 4 یا 5 گل نیست. دوشنبه 27 تیر 1390


 
  کاروان ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردویی 9 روزه وارد آنکارا شد. کاروان 35 نفره پرسپولیس در هتل'پاتالیا' که در 100 کیلومتری آنکارا واقع است اقامت خواهند داشت. درکاروان پرسپولیس به جز کادر فنی و بازیکنان، 7 نفر همراه که تمامی از کارکنان این باشگاه هستند حضور دارند. این درحالی است که مسوولان این باشگاه برخلاف دوره های قبل هیچ خبرنگاری را با خود برای پوشش خبری تمرینات این تیم در ترکیه به این کشور اعزام نکردند. گفتنی است شش بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی در پایان دیدار دوستانه تیم های ایران و ماداگاسکار راهی ترکیه خواهند شد. همچنین طبق برنامه از پیش تعیین شده در این اردو چند بازیکن خارجی در تمرینات پرسپولیس شرکت و در صورت تایید کادر فنی به مجموعه این تیم اضافه شوند. دوشنبه 27 تیر 1390


 
  سرمربی جدید تیم راه آهن محمد دایی را به عنوان مربی انتخاب و به مسوولان این تیم معرفی کرد. محمد دایی که برادر علی دایی است و مربیگری درتیم های کاوه و داماش را درکارنامه خود دارد امروز پس از عقد قرارداد با مسوولان راه آهن در تمرینات این تیم حاضر شد. علی دایی پیش از این یحیی گل محمدی و بهزاد غلامپور را به عنوان مربیان جدید راه‌آهن، به مسوولان این تیم معرفی کرده بود. دوشنبه 27 تیر 1390


 
  هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران به صورت رسمی به سایپای البرز پیوست. امیدرضا روانخواه دقایقی پیش با حضور در هیات فوتبال البرز قرارداد رسمی و دو ساله خود با تیم فوتبال سایپا را امضا کرد. این بازیکن که در طول 3 فصل اخیر بارها با مصدومیت های سنگین مواجه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است در فهرست پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران برای فصل آینده قرار نگرفت تا تیم سایپا را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کند. کریم انصاری فرد قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با تیم سایپا تمدید کرد. نارجی پوشان البرز در ابتدای فصل نقل و انتقالات نیز پیروز قربانی و حسین آشنا را به خدمت گرفته بودند. دوشنبه 27 تیر 1390

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد