فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

رافخایی به ملوان را پیوست

  اخراج عمادرضا و مصطفی کریم از تیم ملی عراق
2 بازیکن تیم ملی عراق به دلیل بی انضباطی از این تیم اخراج شدند.
مدیر تیم ملی عراق در گفت و گو با سایت صدای عراق گفت: عماد رضا و مصطفی کریم، 2 بازیکن تیم ملی عراق به دلیل بی انضباطی از این تیم اخراج شدند.
وی ادامه داد: زمان کمی تا دیدار مقابل یمن از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2014 باقی مانده و بر همین اساس امکان جابه‌جایی 2 بازیکن دیگر با بازیکنان اخراجی وجود ندارد.
این تصمیم با دستور سیدکا، سرمربی آلمانی تیم ملی عراق گرفته شده است و این 2 بازیکن قطعاً برای دیدار رفت و برگشت مقابل یمن، تیم ملی عراق را همراهی نخواهند کرد.
دیدار رفت تیم‌های ملی عراق و یمن شنبه آینده به میزبانی عراق در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل برگزار می‌شود و برنده این مسابقه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی صعود خواهد کرد.
به گزارش فارس، خبر اخراج عماد رضا در حالی منتشر شده است که مذاکرات سپاهان برای بازگشت این بازیکن با مسئولان الزمالک مصر همچنان وجود دارد.
پیش از این نیز نشات اکرم، دیگر بازیکن سرشناس عراقی توسط سیدکا از تیم ملی عراق اخراج شده بود.


  رافخایی به ملوان را پیوست
جلال رافخایی پس از صدور رضایت‌نامه‌اش از سوی باشگاه ذوب‌آهن، ترجیح داد به جای حضور را در راه‌آهن به تیم ملوان برگردد
سید جلال رافخایی پس از اینکه در هفته جاری از سوی باشگاه ملوان مبلغ 200 میلیون تومان به ذوب آهن بابت صدور رضایت نامه‌اش پرداخت نشد، روز گذشته با مسئولان راه آهن پای میز مذاکره نشست و با آنها به توافق رسید و قرارداد داخلی امضا کرد.
از همین رو صبح امروز مسئولان باشگاه راه آهن 200 میلیون تومان به حساب باشگاه ذوب آهن واریز کردند تا رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود، اما مسئولان ملوان نیز چند ساعت بعد مبلغ 250 میلیون تومان به حساب باشگاه ذوب آهن بابت صدور رضایت‌نامه رافخایی واریز کردند تا هر 2 تیم خواهان جذب این بازیکن شوند.
در همین زمینه رافخایی، تیم سابق خود را انتخاب کرد و با تماسی تلفنی با مسئولان راه آهن فقط بعد از یک روز از حضورش در این تیم انصراف داد و اعلام کرد که قصد دارد که به ملوان برگردد و کارش را در انزلی ادامه دهد.
پس از این اتفاق باشگاه راه آهن از ذوب آهنی‌‌ها درخواست کرد که هر چه سریع‌تر مبلغ 200 میلیون تومان واریزی خود بابت جلب رضایت‌نامه رافخایی را که پرداخت کرده‌اند، به آنها برگردانده شود.
راه‌اهن اکنون برای برگزاری اردوی 10 روزه با مربیگری علی دایی در سرعین به سر می برد که اولین جلسه تمرینی این تیم ظهر امروز در این شهر برگزار شد. 


  سه بازیکن استقلال قراردادشان را ثبت کردند
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال قراردادشان را برای همراهی این تیم در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کردند.
حمید عزیززاده مدافع پیشین تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان که فصل گذشته را در رقابتهای لیگ دسته اول در تیم شهرداری بندرعباس سپری کرد ظهر امروز پنجشنبه با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادش را با آبی پوشان به ثبت رساند.
از سوی دیگر پژمان منتظری و مولایی نیز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادشان را با استقلال برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر به ثبت رساندند. استقلال در نخستین دیدار فصل جدید رقابتهای لیگ برتر روز 12 مرداد به مصاف سپاهان خواهد رفت.


  عباسفرد و رودباریان با راه‌آهن ثبت کردند
علیرضا عباسفرد و حسن رودباریان با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با راه‌آهن ثبت کردند.
علیرضا عباسفرد و حسن رودباریان دقایقی قبل با حضور در هیات فوتبال استان تهران پس از توافق نهایی با محمدحسن انصاری‌فرد قرارداد خود را با راه‌آهن ثبت کردند.
گفتنی است با جذب این 2 بازیکن پنج سهمیه لیگ برتری راه‌آهن در فصل جاری تکمیل شد.
رودباریان و عباسفرد قرار است به زودی راهی اردبیل شوند و خود را به اردوی راه‌آهنی‌ها‌ در سرعین معرفی کنند.


  سرمربی سپاهان عزادار شد
برادر لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درگذشت.
به نقل از سایت باشگاه سپاهان، برادر سرمربی تیم فوتبال سپاهان که در کرواسی به سر می برد در سن 59 سالگی درگذشت تا لوکا بوناچیچ در آستانه آغاز لیگ برتر عزادار شود.
یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از 11 مردادماه آغاز می‌شود و سپاهان در هفته اول 15 مرداد ساعت 22 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف استقلال می‌رود.


  باعقدقرارداد بابیات،لیست شاهین کامل شد
سعید بیات هافبک فصل قبل فولادگستر با قراردادی 2ساله راهی شاهین بوشهر شد.
 او امروز قراردادش را با این باشگاه درسازمان لیگ به ثبت رساند.این تیم علی صلاح هاشم ورودیگوئز را از عراق وبرزیل به خدمت گرفته تا سهمیه نفرات بزرگسالش با 22بازیکن تکمیل گردد،سخنگوی شاهین بوشهر: جانشین درخشان یک مربی ایرانی است
 در لیست زیر 23سال هم یک سهمیه خالی برای محمد پروین وجود دارد که تاکنون سازمان لیگ مانع از ثبت قراردادش شده است.لیست نهایی شاهین به شرح زیر است:
 بزرگسال:وحید طالب لو ‏، مجید غلامی ،‌ محسن حمیدی ، علی انصاریان ، لک چیرا ، مهدی شکوهی، محسن ایران نژاد ، هادی شکوری ، مرتضی عزیزمحمدی،مسعود نظرزاده ، میثم منیعی  ، مهدی کیانی ،سعید بیات ، امجد شکوه مقام ،مهدی نوری ،ایوان پترویچ ،محمد صادق کرمی،عباس پورخسروانی ،ایمان حیدری،منصور تنهایی ،علی صلاح هاشم و رودیگوئز
 زیر23سال: مصطفی رجایی ،بهمن شیروانی ، حمید رضا سلیمانی ،امیرآقاپور محبی
 زیر21سال: مهدی طارمی


  دایی: چه کسی بهتر از برادرم
سرمربی راه‌آهن در واکنش به انتخاب برادرش به عنوان مربی این تیم گفت: چه کسی بهتر از برادر می‌تواند امین و محرم من باشد؟
 علی دایی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا راه آهن را انتخاب کرده، اظهار داشت: راه آهن تیم ریشه دار و قدیمی و اولین تیمی است که خصوصی شده و من امیدوارم بتوانم کمک کنم.
 وی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود او هم یکی از مالکان باشگاه است، گفت: هر روز برای ما شایعه درست می کنند. من فقط یک جلسه با مالکان باشگاه داشتم و این از حرف های بی دلیل است. وقتی دیدگاه مالکان این است که اسم راه‌آهن را عوض نمی کنند و به جامعه فوتبال احترام می گذارند نشان می دهد که چه هدفی دارند.
 دایی در خصوص محدودیت در جذب بازیکن عنوان کرد: در این زمینه محدودیت هایی داریم. تیم های دیگر دو هفته است که شروع کرده اند و ما دو هفته عقبیم. باز خوب است که باشگاه بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده است. دستمان بسته است و از بین بازیکنانی که بودند باید انتخاب می کردم. البته بازیکنان فصل گذشته خوب هستند و به آنها امیدوار هستم.
 سرمربی راه آهن در پاسخ به این سؤال که چرا تارتار را دستیار خود نکرده، گفت: ایشان از دوستان خوب من است و سال پیش با هم کار کردیم. اکنون قضیه فرق می کند و دستیارانم را انتخاب کردم و مهدی هم می تواند از مربیان خوب کشور باشد.
 وی در مورد اینکه چه کسی دستیار اول اوست، عنوان کرد: من کار گروهی می کنم. دستیار اول و دوم نداریم و تیمی کار و با همه مشورت می کنیم. در پرسپولیس هم همین طور بودم. دستیار اول و دوم معنی ندارد و هدف نتیجه گیری تیم است.
 دایی در خصوص اینکه چرا محمد، برادرش را به راه‌‌آهن اورده است، اظهار داشت: برادرم کارنامه مشخصی دارد و سه سال کار کرده است. محمد مدرک ‌A آسیا دارد و اعتقاد دارم بهترین تصمیم را در مورد انتخاب دستیارانم گرفتم. چه کسی بهتر از برادر برای من می تواند امین و محرم باشد، ضمن اینکه به کارش اعتقاد دارم.
 سرمربی راه آهن در خصوص تیم ملی تصریح کرد: به نظر من برای حضور در تیم ملی کی‌روش بهترین گزینه بود. هر مربی نیاز به زمان دارد به خصوص اگر خارجی باشد. باید این فرصت داده شود. مردم به من لطف دارند اما دوست دارم مردم از تیم ملی حمایت و فضای عالی برای تیم ملی ایجاد کنند. با یکی دو بازی نباید کارنامه یک مربی ارزیابی کرد.
 دایی خاطرنشان کرد: در مورد پرسپولیس صحبت نمی کنم. از لطف هواداران این تیم ممنون هستم. هر چه دارم از دعای مردم خوبمان است و همیشه لطفشان شامل حال من بوده است.
وی در مورد حضور 300 هوادار در تمرینات راه‌آهن گفت: این لطف مردم است. از همه آنها سپاسگذارم و امیدوارم راه آهن نتایج خوبی بگیرد. 


  کاظمیان:تافردا با یک تیم قرارداد می‌بندم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تا فردا قراردادم را با یک تیم نهایی خواهم کرد.
 جواد کاظمیان در مورد وضعیت تیم آینده‌اش گفت: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبستم ولی حداکثر تا فردا با تیم جدیدم قرارداد امضا می‌کنم. از یک تیم تهرانی و یک تیم شهرستانی پیشنهاد دارم.
 وی در مورد اینکه چرا در سپاهان نماند گفت‌: قرادادم تمام شده بود و نه سپاهان من را می‌خواست و نه من تمایلی داشتم در سپاهان بمانم. شرایط حاشیه‌ای زیادی برای من پیش آمد. 50 درصد این حاشیه‌ها تقصیر خودم بود. من بازیکن واقع‌بینی هستم و همه شرایط حاشیه‌ای تقصیر سپاهان و یا قلعه‌نویی نبود. ضمن اینکه از نظر مالی نیز مشکلات زیادی با باشگاه سپاهان داشتم.
 کاظمیان در مورد اینکه چرا نام تیم‌هایی که او را می‌خواهند اعلام نمی‌کند، گفت: دنبال بازارگرمی نیستم. من مثل بازیکنانی نیستم که بگویم 10 پیشنهاد خوب خارجی دارم اما در نهایت با تیم باشگاهی خودم در ایران قرارداد امضا کنم.
 وی در مورد اینکه چرا به پرسپولیس نرفت، گفت: خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم اما پرسپولیس من را نخواست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد