فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

محمد عباسى وزیر ورزش و جوانان شد

دو تیم شهر اصفهان در رده بندى جهانى بهترین تیم هاى باشگاهى جهان، جایگاه قبلى خود را همچنان حفظ کردند ولى سرخابى هاى پایتخت با سقوط مواجه شدند.در تازه ترین فهرست بهترین تیم هاى باشگاهى جهان (تا پایان ماه جولاى سال ۲۰۱۱) که توسط فدراسیون بین المللى آمار و تاریخ جهان انتشار یافت، تیم ذوب آهن اصفهان در رده ۸۲ جاى گرفت. ذوب آهن که براى این منظور ۱۲۸ امتیاز کسب کرد، در همان رده قبلى ماند. پس از این تیم، سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵/۱۰۳ امتیاز در همان رده ۱۳۶ جاى گرفت. استقلال، دیگر نماینده ایران با ۸۳ امتیاز در حالى که پیش تر در رتبه ۲۱۷ جاى داشت، با سقوط ۱۵ پله اى مواجه شد و تا رده ۲۳۲ سقوط کرد. پرسپولیس نیز با ۷۴ امتیاز ، وضعیتى مشابه آبى پوشان یافت و سقوط کرد. این تیم که قبلا رده ۲۷۶ را از آن خود کرده بود، تا رده ۲۹۶ یعنى ۲۰ پله سقوط کرد. پنجشنبه 13 مرداد 1390


 
 مجلس شوراى اسلامى به محمد عباسى براى وزارت ورزش و جوانان راى اعتماد داد.محمدعباسى وزیر پیشنهادى دولت دیروز با حضور در صحن علنى مجلس برنامه هاى خود را براى تصدى وزارت ورزش و جوانان به نمایندگان ارائه داد. ابتدا برخى از نمایندگان نظرات مخالف و موافق خود را نسبت به حضور عباسى در راس وزارت ورزش و جوانان بیان کردند و سپس عباسى ضمن ارائه توضیحاتى درباره مسائل مطرح شده، به بیان برنامه هاى خود پرداخت. به دنبال آن از سوى اعضاى مجلس راى گیرى صورت گرفت که بر اساس آن محمد عباسى با کسب ۱۶۵ راى موافق، ۶۱ راى مخالف و ۱۹ راى ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد. ۲۴۵ نماینده در این راى گیرى شرکت کردند. پنجشنبه 13 مرداد 1390


 
 فدراسیون فوتبال اردن از توافق با فدراسیون فوتبال ایران براى برگزارى بازى دوستانه در این کشور خبر داد. به نوشته سایت «کوره» تیم هاى ملى فوتبال ایران و اردن قصد دارند که در راستاى آماده سازى براى شرکت در مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۴ برزیل دیدار دوستانه اى را در عمان پایتخت اردن تدارک ببینند و به زودى دو طرف زمان مسابقه را اعلام خواهند کرد. تیم ملى فوتبال اردن در گروه اول رقابتهاى مقدماتى جام جهانى با تیم هاى عراق و چین و سنگاپور هم گروه است، این در حالى است که ایران در گروه پنج با تیم هاى بحرین قطر و اندونزى هم گروه است. عدنان حمد، سرمربى عراقى اردن در گفت و گو با روزنامه الراى گفت: چندین گزینه را براى بازى هاى دوستانه در نظر داریم که مهم ترین و جدى ترین آن ها تیم ملى فوتبال ایران است. فدراسیون فوتبال ایران نیز از خواسته ما استقبال کرده است، اما موافقت کارلوس کوئیروش سرمربى پرتغالى تیم را که قرار است امروز به دنبال شرکت در مراسم قرعه کشى مقدماتى جام جهانى وارد تهران شود، شرط قرارداد است. پنجشنبه 13 مرداد 1390


 
 فدراسیون بین المللى فوتبال اعلام کرد که درخواست ایران براى برگزارى بازى با بحرین در یک کشور بى طرف را بررسى خواهد کرد.فدراسیون فوتبال در نامه اى به فیفا خواستار این شده بود که به دلیل وضعیت کشور بحرین دیدار برگشت ایران با تیم ملى این کشور در چارچوب مسابقات مقدماتى جام جهانى در کشورى بى طرف برگزار شود. به گفته عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، فیفا پاسخ نامه و درخواست ایران را داده است. ترابیان در این باره به خبرگزارى فارس گفت: فیفا در نامه اى اعلام کرده که به زودى درخواست ایران را بررسى و پاسخ نهایى را اعلام مى کند. پنجشنبه 13 مرداد 1390


 
 سومدیک مربى آلمانى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته هاى ابتدایى است و هواداران باید شرایط را درک کنند.وى درباره تساوى یک بر یک پرسپولیس و ملوان گفت: استیلى نشان داد که مربى جوان، اما با تجربه اى است. نیمه دوم بازى خوبى از خود نشان دادیم و تماشاگران باید شرایط را درک کنند چراکه ابتداى راه هستیم و کمى ناهماهنگى در تیم وجود دارد که طبیعى است. در مجموع بازى خوبى بود و مى توانستیم با پیروزى زمین را ترک کنیم. او خاطرنشان کرد: ملوانى ها با چند لایه دفاع مى کردند و حملات ما از نقاط مختلف زمین به در بسته خورد. هواداران شور و شوق زیادى داشتند که از آنها تشکر مى کنم. باید بیشتر تلاش کنیم تا به هماهنگى کافى برسیم. پنجشنبه 13 مرداد 1390


 تساوی سپاهان و استقلال در هفته اول لیگ برتر  
تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمان دوره دهم لیگ برتر، چهارشنبه شب در آخرین دیدار از هفته اول لیگ یازدهم در مقابل استقلال به تساوی یک بریک تن داد. سپاهان در این دیدار که در فولاد شهر اصفهان برگزار شد ، در دقیقه 64 توسط ' جان واریو ' به گل برتری دست یافت و گل تساوی استقلال در دقیقه 84 توسط ' آرش برهانی' به ثمر رسید. این دیدار در حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولاد شهر با قضاوت 'محسن قهرمانی ' انجام شد و 'حسن کامرانی فر' و ' مسعود فرخ نیا ' وی را در این قضاوت همراهی کردند. اسماعیل شریفات بازیکن استقلال در دقیقه 90 کارت زرد دوم را از داور مسابقه دریافت کرد و اخراج شد.
 
تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 13 مرداد 1390
 
پرسپولیس مقابل ملوان متوقف شد 
 
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با توقف مقابل ملوان بندر انزلی دیدارهای خود را در یازدهمین دوره رقابت های باشگاه های ایران آغاز کرد. در این دیدار که در حضور 40 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد،‌ دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. مهدی دغاغله در دقیقه 73 برای تیم ملوان و حسین بادامکی در دقیقه 78 برای پرسپولیس گلزنی کردند. بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست با سیستم 1-3-2-4 و تفکرات تهاجمی وارد زمین شدند تا بتوانند با پیروزی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کنند.
سرخپوشان در این نیمه سعی داشتند تا با پاس های تک ضرب و کوتاه از خلا پشت مدافعان کناری ملوان به دروازه علی حسنی صفت‌ سنگربان نزدیک شوند اما دفاع پرتعداد سفیدپوشان اجازه خودنمایی را به هافبک های پرسپولیس نداد.
درمجموع تیم پرسپولیس در نیمه نخست نبض بازی را در دست داشت اما نتوانست موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه ملوان ایجاد کند.
بازیکنان ملوان نیز در این نیمه با تجمع در یک سوم خط میانی خود قصد داشتند با کنترل علی کریمی و محمد نوری هافبک های خلاق پرسپولیس، حملات سرخپوشان را مهار کنند و در ضد حملات به دروازه حریف نزدیک شوند که در کارهای تدافعی موفق عمل کردند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
دو تیم در ابتدای نیمه دوم بازی متعادلی را در میانه میدان به نمایش گذاشتند به طوریکه فرصت خطرناکی بر روی دروازه ها ایجاد نشد.
روند بازی در دقیقه 73 با گل غافگلیر کننده دغاغله تغییر کرد تا بار دیگر علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تشویق شود.
پرسپولیسی ها که در نیمه دوم، بازی محتاطانه ای را در دستور کار خود قرار داده بودند پس از دریافت گل ،‌ حملات گسترده ای را بر روی دروازه حسنی صفت طراحی کردند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند.
سرخپوشان 5 دقیقه بعد بر روی شوت ناگهانی بادامکی به تساوی دست یافتند تا حمید استیلی سرمربی جوان پرسپولیس با شکست کار خود را در این تیم آغاز نکند.
بازیکنان پرسپولیس در اواخر بازی توسط مازیار زارع و حسین بادامکی شانس گلزنی و پیروزی را داشتند که ضربات این بازیکنان به گل تبدیل نشد تا سرخ پوشان به یک امتیاز این دیدار قناعت کنند.
در سایر دیدارهای هفته نخست نتایج زیر به دست آمد :‌
راه آهن تهران 2 ذوب آهن اصفهان 2
تراکتورسازی تبریز 2 صبای قم 3
فولاد خوزستان صفر شاهین بوشهر صفر
سایپا البرز 3 مس سرچشمه کرمان 1
مس کرمان 1 شهرداری تبریز 1
داماش گیلان صفر نفت آبادان صفر

 
تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 12 مرداد 1390
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد