فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

 استقلال با درخشش رحمتی و مجیدی مقابل داماش پیروز شد 
 
- با درخشش فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی، تیم استقلال تهران به نخستین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر باشگاه های ایران دست یافت. در این دیدار که با حضور بیش از 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم استقلال با یک گل از سد تیم تازه وارد داماش گیلان گذشت تا نخستین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ برتر جشن بگیرد. آبی پوشان استقلال در 20 دقیقه نخست، کنترل بازی را در دست داشتند، آنان با پاس های تکضرب و کوتاه عمق خط دفاع تیم داماش را نشانه گرفته بودند اما نتوانستند موقعیت ایده آلی را بر روی دروازه داماش ایجاد کنند.
تیزهوشی فرهاد مجیدی کاپیتان آبی پوشان باز هم به داد این تیم رسید، به طوریکه این بازیکن در دقیقه 32 از اشتباه محرز داسیلوا مدافع برزیلی داماش استفاده کرد و پس از پشت سر گذاشتن جونیور آلوز دیگر بازیکن برزیلی داماش، دروازه محمد محمدی دروازه بان سابق آبی پوشان را باز کرد تا استقلال با پیروزی به رختکن برود.
بازیکنان داماش گیلان در ابتدای نیمه نخست با تجمع در میانه زمین قصد داشتند، راه های نفوذ هافبک های استقلال را گرفته و در ضد حملات به دروازه تیم استقلال نزدیک شوند اما در این امر ناموفق عمل کردند.
اساس حملات تیم داماش در این نیمه، ‌حرکات سرعتی مهدی مهدوی کیا و سانترهای دقیق این بازیکن بود که محمد غلامی و میلاد زنیدپور، موقعیت های خود را از دست دادند.
تیم داماش در دقیقه پایانی نیمه نخست از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شد که داسیلوا و غلامی دو بار توپ را به دیرک افقی استقلال کوبیدند تا توپ وارد دروازه مهدی رحمتی سنگربان استقلال نشود.
نبض بازی در نیمه دوم باز هم در اختیار آبی پوشان پایتخت بود. آنان با پاس های تکضرب و کوتاه به سمت دروازه حریف نزدیک شدند که در تنها موقعیت خطرناک این تیم شوت آندرانیک تیموریان به دیرک افقی دروازه محمدی اصابت کرد.
بازیکنان داماش از اواسط نیمه دوم با دوندگی بسیار کنترل بازی را در دست گرفتند و حملاتی را بر روی دروازه استقلال طراحی کردند که درخشش رحمتی مانع از گلزنی شاگردان مهدی دینورزداه شد تا داماش طعم تلخ شکست در لیگ برتر را تجربه کند.
در دیگر دیدارهای انجام شده، نفت تهران با هدایت حسین فرکی با نتیجه 3 بر 2 از سد مس کرمان گذشت، سپاهان اصفهان مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه تساوی بدون گل مقابل صبای قم متوقف شد و جدال دو تیم نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
هفته دوم لیگ برتر یکشنبه شب با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در مهم ترین بازی ها، تیم پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک مغلوب شاهین بوشهر شد و تراکتورسازی تبریز با هدایت امیر قلعه نویی با یک گل از سد ذوب آهن اصفهان گذشت.

 

 - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اذعان کرد که بازیکنان این تیم در نیمه دوم مقابل داماش گیلان از نظر جسمانی دچار مشکل شده بودند. پرویز مظلومی بامداد در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان استقلال در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند به طوریکه علاوه بر به ثمر رساندن یک گل، چند موقعیت ایده آل نیز بر روی دروازه داماش ایجاد کردند. وی به صحنه مشکوک سرنگونی فرهاد مجیدی در محوطه جریمه تیم داماش اشاره کرد و گفت: معتقدم مدافع حریف کاپیتان استقلال را شارژ کرد و داور باید یک ضربه پنالتی را به سود آبی پوشان می گرفت. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه دوم به دلیل تمرینات سختی که برای بازی مقابل سپاهان پشت سر گذاشته بودند، از نظر جسمانی برابر داماش کم آوردند تا حریف بتواند بارها دروازه استقلال را با خطر تهدید کند. وی هدف اصلی تیم استقلال در دیدار مقابل داماش را کسب سه امتیاز بازی اعلام کرد و افزود:‌ متاسفانه به دلیل کمبود بازیکن در خط میانی، مجبور شدیم از آندرانیک تیموریان مصدوم استفاده کنیم. مظلومی خاطر نشان کرد : خسرو حیدری تا لحظات آخر در فهرست اصلی تیم استقلال قرار داشت اما باز هم این بازیکن نتوانست این تیم را همراهی کند. وی اضافه کرد :‌ خوشبختانه مشکل حیدری برطرف شده است به طوریکه این بازیکن می تواند از هفته آینده آبی پوشان را در رقابت ها همراهی کند. سرمربی آبی پوشان پایتخت اظهار داشت: جاسم کرار هافبک عراقی این تیم نیز به جمع بازیکنان ملحق شده است تا استقلال در هفته های آینده با ترکیب کاملتری به مصاف حریفان برود. وی از حضور پرتعداد تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادی تهران تجلیل کرد و گفت: تشویق های آنان روحیه بازیکنان را دوچندان کرده بود. مظلومی تصریح کرد :‌ احتمال دارد بازی تیم استقلال در دو دیدار آینده در لیگ برتر به دلیل فشردگی رقابت ها، باز هم گره بخورد زیرا بازیکنان فرصت استراحت و تمرینات لازم را ندارند که امیدوارم هواداران و مسئولان، شرایط تیم را درک کنند. وی درباره عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال و درخشش مهدی رحمتی در نیمه دوم گفت : کل تیم در این نیمه عملکرد ضعیفی داشت و رحمتی نیز به عنوان بازیکن استقلال به خوبی از دروازه آبی پوشان دفاع کرد. سه شنبه 18 مرداد 1390


 
  سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پایان دیدار با استقلال تهران، گفت: سید مهدی رحمتی با درخشش خود تیم داماش را از کسب امتیاز با استقلال محروم کرد. مهدی دینورزاده در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: فوتبال نسبتا خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشتیم و تنها این سنگربان استقلال بود که اجازه گلزنی را به بازیکنان داماش نداد. وی افزود: بازیکنان من در نیمه دوم دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و از بازی آنها رضایت دارم. دینورزاده تصریح کرد: در نیمه اول به دنبال ارزیابی کردن استقلال بودیم که متاسفانه یک اشتباه فردی باعث شد تا از حریف عقب افتاده و با وجود حملات گسترده به گل دست پیدا نکنیم. وی مشکل تیم داماش را ناهماهنگی بین بازیکنان دانست و افزود: به طور یقین در طول دو تا سه هفته آینده به شرایط خوبی خواهیم رسید و مشکل گلزنی تیم نیز با هماهنگی بین خط هافبک و مهاجمان برطرف می شود. سرمربی داماش در خصوص اعتراض محمدغلامی به تعویض اظهار داشت: اعتراضی از غلامی ندیدم اما اگر هر بازیکنی به تصمیمات کادر فنی خرده بگیرد از ترکیب کنار گذاشته می شود. وی با تمجید از رفتار و منش مهدی مهدوی کیا عنوان کرد: این بازیکن از کادر فنی خواست تا درآن لحظه تعویض شود و رفتار و اخلاق مناسب خود را به جوانترها نشان داد. دینورزاده در پاسخ به این سئوال که آیا تیم داماش از سوی امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه ارنج می شود اظهار داشت: این مساله صحت ندارد و اجازه دخالت به هیچ فردی نخواهم داد چراکه من مسئول فنی این تیم هستم. وی در خصوص تیم داوری این دیدار گفت: در خصوص داوری حرفی نمی زنم چراکه تیم داماش وادر حاشیه خواهد شد و قضاوت را برعهده کارشناسان می گذارم. سه شنبه 18 مرداد 1390


 
  هافبک تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: تیم ما روز به روز در شرایط بهتری قرار می گیرد و از این پس بازی های زیباتری را از استقلال شاهد خواهید بود. 'مجتبی جباری' در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: شاید در دیدار امشب برابر داماش فوتبال خوب هفته گذشته برابر سپاهان را به نمایش نگذاشتیم اما کسب 3 امتیاز برای ما در اولویت قرار داشت که به آن دست یافتیم. وی افزود: چند بازیکن تاثیر گذار و مطرح خود را در اختیار نداریم که این مساله در روند تاکتیکی تیم تاثیر گذار بوده است. جباری با اشاره به خستگی بازیکنان استقلال گفت: حضور در تمرینات سخت بدنسازی و همچنین بازی های فشرده در روند کار بازیکنان استقلال تاثیر گذار بوده است که این مساله در مرور زمان مرتفع خواهد شد. وی با اشاره به نمایش خوب تیم داماش گفت: داماش فوتبال خوبی را در نیمه دوم به اجرا گذاشت و نشان داد که حریف دست و پا بسته ای تلقی نمی شود. جباری با تشکر از حضور گسترده هواداران استقلال عنوان کرد: بسیار خوشحالم که به 3 امتیاز دست یافته و از همان ابتدای لیگ در صف مدعیان قرار گرفتیم و امیدوارم با حمایت این هواداران تا پایان فصل روند خوبی را طی کنیم. سه شنبه 18 مرداد 1390


 
  هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت‌: سید مهدی رحمتی دروازه بان آبی پوشان پایتخت ستاره جدال دو تیم داماش و استقلال بود. مهدی مهدوی کیا در گفت وگو با خبرنگاران افزود: رحمتی با واکنش های زیبای خود، مانع از گلزنی مهاجمان داماش شد تا این تیم مغلوب حریف نامدار تهرانی خود شود. وی از عملکرد بازیکنان تیم داماش نیز ابراز رضایت کرد و اظهار داشت:‌ زمانی که دروازه بان تیم حریف ستاره میدان باشد، این امر نشان می دهد که بازیکنان داماش بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته اند. مهدی کیا خاطر نشان کرد: بازیکنان داماش در نیمه نخست ضعیف تر از استقلال بازی کردند اما در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم به وجود آمد، آنان توانستند بازیکنان استقلال را وادار به عقب نشینی کنند. وی درباره تعویضش در نیمه دوم بازی گفت: به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم و تابع اندیشه های مهدی دینورزاده هستم. هافبک داماش در مورد آینده خود در این تیم نیز یادآور شد: یک سال با داماش قرارداد دارم و تا پایان فصل در این تیم خواهم ماند. سه شنبه 18 مرداد 1390


 
  عباس ترابیان سرپرست تیم ملى فوتبال ایران با اشاره به لغو دیدارهاى دوستانه تیم ملى پیش از مصاف با اندونزى گفت: طبق نظر کارلوس کوئیروش، ملى پوشان ایرن پیش از مصاف با اندونزى در چارچوب رقابت هاى مقدماتى جام جهانى برزیل هیچ دیدار دوستانه اى برگزار نخواهند کرد. وى همچنین اظهار کرد: پیش از این قرار بود تیم ملى طى ۲ دیدار دوستانه به مصاف تیمهاى اردن و تونس برود اما طبق نظر کوئیروش این مسابقات لغو شد چرا که سرمربى تیم ملى معتقد است دیدار با این دو تیم در خارج از کشور به صلاح ملى پوشان نخواهد بود. او تصریح کرد: کوئیروش اعتقاد داشت برگزارى این ۲ دیدار دوستانه در کشور میزبان هیچ سودى براى ما نخواهد داشت و به دنبال آن امکان مصدومیت بازیکنان نیز وجود دارد، به همین خاطر نظر مثبتى نسبت به این مساله نداشت. ترابیان ادامه داد: با توجه به زمان برگزارى این دو دیدار دوستانه و تقویم ارائه شده از سوى ما به سازمان لیگ، توافقات ما با مسئولان سازمان لیگ به هم مى خورد و این اصلا صحیح نبود به همین خاطر به طور کل این جریان خاتمه پیدا کرد. وى در رابطه با آغاز مرحله جدید اردوهاى تیم ملى براى مصاف با اندونزى خاطرنشان کرد: اردوهاى تیم ملى بعد از تعطیلى چند روزه لیگ از ۵ شهریور ماه استارت مى خورد و تا زمان برگزارى دیدار ملى پوشان کشورمان مقابل اندونزى یعنى۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت. سرپرست تیم ملى افزود: پیش از این قرار بود که ۳ شهریور مسابقات لیگ تعطیل شود و بازیکنان در ۴ شهریور به ریکاورى بپردازند اما ماه رمضان یک روز دیرتر آغاز شد و این برنامه به هم خورد. به دنبال این اتفاق بازیکنان بدون هیچ تعطیلى تمرینات خود را بلافاصله بعد از تعطیلى لیگ پیگیرى مى کنند. وى در رابطه با آشنایى کادرفنى نسبت به بازى تیم اندونزى گفت: تیم اندونزى پیش از مصاف با ایران، طى یک دیدار دوستانه به مصاف مالزى مى رود. کادرفنى تیم ملى یک نفر را به عنوان نماینده به انزونزى اعزام خواهد کرد تا بازى را آنالیز کرده و در اختیار سایر اعضاى کادر فنى قرار دهد. ترابیان با اشاره به نامه فدراسیون فوتبال ایران به فیفا مبنى بر برگزارى دیدار ایران با بحرین در کشور دیگر با توجه به مشکلات سیاسى بحرینى ها اظهار کرد: بعد از قرعه کشى مسابقات به سرعت نامه اى را به فیفا ارسال کردیم مبنى بر اینکه یا باید امنیت ملى پوشان ایران در دیدار ایران مقابل این تیم تامین شود یا اینکه مسابقه در کشور دیگرى انجام شود که فیفا نیز در حال بررسى این نامه و اعلام نظر نهایى است. سه شنبه 18 مرداد 1390

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد