فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

پرسپولیس با گل دقیقه 90 کریمی پیروز شد

پرسپولیس با گل دقیقه 90 کریمی پیروز شد

 - علی کریمی با گل دقیقه پایانی خود موجبات برتری دو بر یک پرسپولیس برابر مقاومت سپاسی را رقم زد تا 'حمید استیلی' از شرایط بحرانی نجات پیدا کند. پرسپولیس که شرایط مناسبی در جدول رده بندی لیگ برتر نداشت میهمان فجرسپاسی شیراز بود و در نهایت با نتیجه دو بریک به برتری رسید. سرخپوشان تهران که از هفت دیدار نخست خود تنها با کسب تنها 6 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار داشتند برابر فجر 9 امتیاز قرار گرفتند.
این دیدار در حضور حدود 30 هزار تماشاگر ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد و پرسپولیس که با تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود نسب به دیدار گذاشته مواجه شده است بازی را هجومی آغاز کرد.
پس از گذشته 10 دقیقه بازیکنان فجرسپاسی با جنگندگی و دوندگی بالا توپ و میدان را در اختیار گرفته و اجازه هنرنمایی به علی کریمی و دیگر هافبک های پرسپولیس ندادند.
در دقیقه 30 این دیدار، تیم پرسپولیس فرصت مناسبی برای گلزنی به دست آورد، اما ضربه بی دقت محمد نوری راهی به دروازه میزبان پیدا نکرد.
در ادامه نیمه نخست اشتباهات متعدد بازیکنان دو تیم در میانه میدان باعث شد تا فرصت خوبی برای گلزنی به دست نیامده و در نهایت بازی در این نیمه بدون ردو بدل شدن گل سپری شود.
در آغاز نیمه دوم 'اصغر کلانتری' سرمربی فجرسپاسی با انجام تغییراتی، روش بازی تیم خود را تغییر داد تا با استفاده از مهاجمان سرعتی دروازه پرسپولیس را تهدید کنند.
در دقیقه 53 شوت سرکش 'ایوب کلانتری' هواداران متعدد فجرسپاسی را در ورزشگاه حافظیه شیراز به گمان گل نیم خیز کرد، اما واکنش زیبای حقیقی مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس شد.
وحید هاشیمان که در دقیقه 68 وارد زمین شده بود در دقیقه هفتادم توپ ارسالی برروی دروازه فجرسپاسی را با ضربه سر به گل نخست این دیدار تبدیل کرد تا پرسپولیس به کسب 3 امتیاز امیدوار شود.
اما پس از این گل حملات فجر شدت گرفت و پرسپولیس نیز عقب نشینی بیش از حدی را در دستور کار خود قرار داد تا در دقیقه 78 'ایوب کلانتری' بازیکن تعویضی فجر سپاسی با شوتی دیدنی کار را به تساوی کشاند.
پس از این گل فجرسپاسی بازهم به حملات خود ادامه داد و بازیکنان پرسپولیس نیز در نمایشی دور از انتظار تنها به دفع توپ می پرداختند.
در دقیقه پایانی این دیدار پاس زیبای 'وحید هاشیمان' با ضربه تمام کننده علی کریمی روبرو شد تا پرسپولیس به این 3 امتیاز دست یافته و به طور موقت از شرایط بحرانی خارج شود.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 3 مهر 1390


على پروین درباره بازى دیشب اظهار داشت: از عملکرد بازیکنان پرسپولیس رضایت کامل دارم.وى درباره پیروزى ۲ بر یک پرسپولیس مقابل فجرسپاسى تصریح کرد: بعد از اینکه نتوانستم همراه پرسپولیس به شیراز بروم کمى ته دلم ناراحت بود به همین دلیل چهارچشمى مقابل تلویزیون نشستم تا این بازى را ببینیم و خداوکیلى مردم و زنده شدم تا بازى تمام شد و پرسپولیس پیروز شد.او افزود: آفرین به این على کریمى و تعصب مثال زدنى اش. همچنین وحید هاشمیان و کلیه بازیکنان پرسپولیس که واقعاً در آن شرایط خاص خوب دویدند و جنگیدند و نتیجه اش هم یک پیروزى دلچسب بود.پروین خاطرنشان کرد: در خط دفاعى عالى کار کردیم اما یک مساله را باید بگویم که اگر فجرسپاسى ۲ میلیون بار کاشته بزند آن طور که توپ وارد دروازه پرسپولیس شد، گل نخواهد شد. تازه اگر همه هم کنار بروند این اتفاق نمى افتد پس معلوم است حمید استیلى بدشانس است مگر مى شود این طور توپ داخل دروازه شود اما به حمید هم تبریک مى گویم چون تلاش زیادى کرد. دوشنبه 4 مهر 1390

 امیر قلعه نویى، سرمربى تیم فوتبال تیم تراکتورسازى تبریز پس از تساوى مقابل نفت آبادان گفت: اى کاش این دیدار یک برنده داشت.او گفت: گرماى هوا تأثیر زیادى در روند بازى داشت و در آبادان با این گرماى هوا و مقابل تماشاگران صنعت نفت بازى ۳ بر یک باخته با نتیجه ۳ بر ۳ عوض کردیم به همین دلیل از بازیکنانم قدردانى مى کنم.سرمربى تراکتورسازى تبریز در مورد پرتاب بطرى به سمت پیروانى، سرمربى نفت آبادان تأکید کرد: پیروانى یکى از پاک ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران است و حداقل ۱۰۰ بازیکن را تحویل جامعه فوتبال داده است. حق او نیست که به این صورت بطرى آب به سمت وى پرتاب شود. دوشنبه 4 مهر 1390

 محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اهداى کارت سوخت به بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.طى روزهاى گذشته خبر اهداى کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانى از سوى محمد رویانیان به بازیکنان پرسپولیس حسابى خبرساز شده است.عنوان شده بود که این کارت براى سوخت است.مدیرعامل پرسپولیس با تکذیب این موضوع اظهار داشت: بنده به بازیکنان پرسپولیس هدیه دادم. آنها خودشان مى دانند که با این پول چکار کنند. شاید هم دلشان بخواهد این پول را صرف خرید سوخت کنند. دوشنبه 4 مهر 1390

 رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال گفت: جریمه پرویز مظلومى قطعى است و ما نمى توانیم براى هر موضوعى افراد را به کمیته انضباطى احضار کنیم. حسن زاده در واکنش به صحبت هاى پرویز مظلومى سرمربى تیم استقلال مبنى بر اینکه علت جریمه شدنش از سوى کمیته انضباطى رانمى داند گفت: صحبت هاى مظلومى هرچه باشد، معتقدم نوع گفتار ایشان به سالم سازى هرچه بیشتر فوتبال ایران کمک نمى کند. ما به وظایف مان عمل کردیم و اتفاقا راى که درباره مظلومى صادر شده، به نفع او بوده است. دوشنبه 4 مهر 1390

 علیرضا رحیمى مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان از تناقض در بخشنامه AFC در مورد شکایت باشگاه السد از تیم فوتبال این باشگاه به دلیل استفاده از یک بازیکن ۲اخطاره خبر داد. وى در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه السد قطر از تیم سپاهان به علت استفاده از بازیکن ۲ اخطاره در دیدار رفت ۲ تیم گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشنامه اى اعلام کرده این بازیکن مى توانسته بازى کند و در بخشنامه اى دیگر آورده است که نمى تواند به میدان برود، به همین دلیل کل قضیه زیر سوال است.او با تاکید بر اینکه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نمى تواند جواب صحیحى به این بخشنامه هاى متضاد بدهند، افزود: اگر تیمى از بازیکن محروم استفاده کند، کنفدراسیون فوتبال آسیا بلافاصله نتیجه دیدار آن تیم را ۳ بر صفر اعلام مى کند اما همین که تا نتیجه بازى سپاهان با السد قطر تغییر نکرده است، نشان مى دهد آنها خودشان هم اشتباهاتى دارند.مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که ممکن است روز بازى نتیجه را ۳ بر صفر به سود السد اعلام کنند، اظهار داشت: ما اعتراض خود را زودتر از اعلام چنین راى غیر منصفانه اى مطرح کردیم و زمان لازم براى پاسخ دادن به آن را داریم زیرا این احتمال وجود دارد قطرى ها بخواهند از قدرت خود در این مسئله استفاده کنند.رحیمى با اشاره به اینکه بازیکنان در دیدار با تیم السد قطر بدون توجه به اتفاقات بازى رفت، تنها براى پیروزى به میدان مى روند، تاکید کرد: اگر بتوانیم در بازى برگشت ۳ بر صفر پیروز شویم، حتى در صورت تغییر نتیجه بازى رفت و اعلام آن به سود تیم قطرى، ما چون در جریان بازى گل زده ایم، برنده نهایى بازى خواهیم بود و راهى مرحله نهایى مى شویم. دوشنبه 4 مهر 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد