فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

پرسپولیس با 2 گل صبای قم را شکست داد

پرسپولیس با 2 گل صبای قم را شکست داد


 تیم پرسپولیس تهران جمعه شب با برتری برابر صبای قم به مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران صعود کرد. در این دیدار که در حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پرسپولیس با دوگل تیم صبای قم را شکست داد و به دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر دست یافت. هادی نوروزی در دقیقه 11 و غلامرضا رضایی در دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند. بازی با حملات سرخپوشان پرسپولیس آغاز شد، آنان با کنترل میانه میدان، حملات گسترده ای را بر روی دروازه صبا طراحی کردند. 

حملات بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 11 به ثمر نشست به طوری که نوروزی سانتر زیبای محمد نوری را به گل تبدیل کرد تا سرخپوشان امیدوار به کسب دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر شوند. 

در ادامه این نیمه، علی کریمی، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی فرصت های گلزنی را به دست آورند که درخشش رضا لک سنگربان صبای قم، مانع از افزایش گل های سرخپوشان در نیمه نخست شد. 

در نیمه نخست، بازیکنان صبای قم سعی داشتند با تجمع در یک سوم خط میانی، راههای نفوذ هافبک های پرسپولیس را مسدود کنند اما در نهایت با شکست، راهی رختکن شدند. 

در مجموع بازیکنان کم تجربه صبای قم در نیمه نخست، تحت تأثیر جو ورزشگاه آزادی قرار گرفته و نتوانستند قابلیت های خود را به نمایش بگذارند؛ به گونه ای که دچار اشتباهات فردی زیادی در زمین شدند. 

دو تیم در اوایل نیمه دوم بازی پایاپای و درگیرانه ای را در میانه میدان انجام دادند به طوری که موقعیت گلزنی خطرناکی بر روی دروازه ها ایجاد نشد. 

حمید استیلی، سرمربی تیم پرسپولیس در اواسط نیمه دوم، علی کریمی، محمد نوری و هادی نوروزی را از زمین بازی خارج کرد تا مشخص شود، سرخپوشان تنها در اندیشه حفظ نتیجه هستند. 

بازیکنان صبا در نیمه دوم قصد داشتند تا از کناره ها به سمت دروازه علیرضا حقیقی، سنگربان پرسپولیس نزدیک شوند اما دفاع پرتعداد بازیکنان حریف، مانع از خودنمایی بازیکنان صبا شد. 

تیم پرسپولیس در دقیقه 90 بر روی حرکت علی عسگری صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه تیم صبای قم شد که شروع مجدد غافلگیر کننده سرخپوشان باعث شد تا آنان بتوانند دومین گل خود را در این بازی به ثمر برسانند. 

در سایر دیدارهای امشب، تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه سه بر یک برابر تیم قعرنشین مس کرمان به پیروزی رسید، تیم راه آهن تهران با دو گل مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست داد، فولاد خوزستان با یک گل از سد فجر سپاسی شیراز گذشت و بازی تیم های شاهین بوشهر و داماش گیلان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به عملکردم در دیدار های گذشته، برای گلزنی در این دیدار انگیزه زیادی داشتم. غلامرضا رضایی پس از پیروزی در دیدار مقابل صبا قم و همچنین گلزنی خود در این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در هفته های اخیر فشار زیادی بر روی من بود و به همین دلیل برای گلزنی در این دیدار انگیزه بسیار بالایی داشتم. وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار بازیکنان ما بسیار خوب کار کردند و گلزنی من هم با تلاش تمام بازیکنان مان بود. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد و عدم نتیجه گیری ما در دیدار های گذشته به خاطر بدشانسی بود. وی تصریح کرد: در بازی های آینده امیدوارم شاهد حضور هواداران بیشتری در ورزشگاه باشیم زیرا حضور آنها باعث بالا رفتن انگیزه ما می شود. شنبه 9 مهر 1390 


   مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است که هیچگاه برای حضور در ترکیب 11 نفر خودکشی نخواهد کرد. وحید هاشمیان در جمع خبرنگاران گفت: هیچگاه از مربی نمی پرسم که چرا مرا بازی نمی دهد و اطمینان داشته باشید برای بازی کردن خودکشی هم نخواهم کرد. وی ادامه داد: تمرینات خود را با قدرت دنبال می کنم و بلد نیستم در خارج از زمین برای حضور در میدان حاشیه سازی کنم و علاقه ای هم به این کار ندارم. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیش از 10 سال در لیگ حرفه ای آلمان فوتبال بازی کرده ام و اطمینان داشته باشید اگر یک دقیقه هم به میدان بروم بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهم گذاشت. وی در مورد عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل صبا تصریح کرد: من نباید در این خصوص اظهار نظر کنم و کادر فنی باید پاسخگوی این سؤال باشد. شنبه 9 مهر 1390 


   کمیته برگزارى شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانى مردان آسیا بهترینهاى این دوره از بازیها را معرفى کرد. با پایان یافتن مسابقات والیبال قهرمانى مردان آسیا در تهران کمیته برگزارى این دیدارها اسامى بهترین بازیکنان را اعلام کرد.برترینهاى شانزدهمین دوره رقابتهاى والیبال مردان آسیا به شرح ذیل است:

بهترین دریافت کننده: آرش کمالوند از ایران

امتیازآورترین بازیکن: جون گونگین از کره جنوبى

بهترین زننده سرویس: یوهان کیم از کره جنوبى

بهترین اسپکر: رابرت ناتان از استرالیا

بهترین دفاع: لیانگ یونگ لانگ از چین

بهترین پاسور: امیر حسینى از ایران

بهترین لیبرو: فرهاد ظریف از ایران شنبه 9 مهر 1390 


   کاپیتان تیم ملى والیبال پس از قهرمانى این تیم در مسابقات قهرمانى آسیا گفت: این قهرمانى فقط متعلق به ما بازیکنان و مربیان تیم نیست چون خیلى هاى دیگر هستند که در کنار تیم نبودند اما در قهرمانى به دست آمده نقش دارند. علیرضا نادى قهرمانى تیم ملى والیبال را به جامعه ورزش کشور تبریک گفت و اظهارداشت: این قهرمانى متعلق به همه است. بازیکنانى که بازى کردند، کسانى که در کنار تیم بودند، بازیکنان و مربیانى که در این مسابقات نبودند اما زمانى همکارى با آنها را تجربه کردیم و افرادى که حامى ما بودند. وى تاکید کرد: قهرمانى تیم ملى والیبال متعلق به همه افرادى است که پیگیر نتایج این تیم بودند و براى موفقیت بازیکنان دعا مى کردند. کاپیتان تیم ملى والیبال تصریح کرد: قهرمان شدن کار بزرگى بود که ما انجام دادیم و روزهاى سختى را پشت سر گذاشتیم تا به این مهم دست یافتیم. ما بازیکنان و اعضاى کادر فنى روزهاى فشرده و سختى را سپرى کردیم تا بتوانیم بهترین آمادگى لازم را براى مسابقات قهرمانى آسیا کسب کنیم. حق مان نبود اگر نتیجه اى غیر از قهرمانى مى گرفتیم. نادى که به عنوان کاپیتان، تیم ملى والیبال جام قهرمانى این تیم را بالاى سر برد، یادآور شد: حس خوب و قشنگى است که کاپیتان باشى و جام قهرمانى تیم خود را به دست بگیرى، آنهم جامى که براى اولین بار به دست آمده است. کاش بتوانم این حس را در مسابقات دیگر هم تجربه کنم. کاپیتان تیم ملى والیبال در پایان یادآور شد: پس از چند روز استراحت تمریناتش را براى همراهى کردن تیم باشگاهى خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه هاى کشور آغاز مى کند. شنبه 9 مهر 1390 


   سرمربى تیم ملى والیبال پس از قهرمانى در رقابتهاى قهرمانى آسیا گفت: به جز بازیهاى برگزار شده و نتیجه به دست آمده هیچ چیز دیگر نشان دهنده عملکرد خوب بازیکنان تیم ایران نیست.«خولیو ولاسکو» پس از پیروزى تیم ملى والیبال ایران مقابل چین در دیدار نهایى رقابتهاى قهرمانى مردان آسیا در رختکن با بازیکنان تیمش صحبت مى کرد، اظهار داشت: خیلى خوب کار کردید و توانستید مزد خوب کار کردن توام با تلاش تان را بگیرید. وى تصریح کرد: نتیجه ، تلاش و عملکرد شما بازیهاى خوبى بود که در جریان مسابقات به نمایش گذاشتید. هیچ چیز دیگر نمى تواند نشان دهنده عملکرد شما بازیکنان باشد به جز بازیهایى که انجام دادید و قهرمانى که به دست آوردید. سرمربى تیم ملى والیبال که تجربه قهرمانى در اروپا و جهان با تیم ملى والیبال ایتالیا را هم دارد، یادآور شد: از شما بازیکنان تشکر مى کنم چون با عملکرد خوبتان و قهرمانى که به دست آوردید به بالاتر رفتن جایگاه من هم کمک کردید. ولاسکو با اشاره به راهیابى تیم ملى والیبال ایران به مسابقات قهرمانى جهان تاکید کرد: از حالا به بعد باید براى شرکت در این رقابتها آماده شویم. تیم هاى شرکت کننده در رقابتهاى جهانى در سطح بالاترى هستند و ما باید به آمادگى بالاترى برسیم تا بتوانیم از این رقابتها هم تجربه خوبى بگیریم. شنبه 9 مهر 1390 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد