فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

احتمال کنار گذاشتن پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

احتمال کنار گذاشتن پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و تعطیلى لیگ برتر


تعزیز محمدى رئیس سازمان لیگ از احتمال کنار گذاشته شدن ۲ تیم پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و تعطیلى لیگ برتر در نیم فصل دوم خبر داد. محمدى در جلسه کمیته رسانه اى فدراسیون فوتبال گفت: تراز مالى باشگاه ها باید مشخص شود و ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال در صورتى که ثبت شرکت ها نشوند نمى توانند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. درصورتى که این مشکل برطرف نشود احتمال کنار گذاشتن پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. رئیس سازمان لیگ تأکید کرد: باشگاه ها تا ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر سال جارى) زمان دارند که مدارک خود را کامل کنند. باشگاه هاى سایپا، فولاد، راه آهن و ملوان و سایپا از نظر امکانات داراى اشکالاتى هستند و باشگاه هاى فجر سپاسى شیراز، داماش گیلان و مس سرچشمه باید مدارک کامل بازیکنان خود را به ما بدهند. محمدى خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه اعلام شده منابع دولتى نباید به فوتبال کمک مالى کنند این احتمال وجود دارد که لیگ برتر در نیم فصل دوم تعطیل شود چرا که باشگاه ها دچار مشکل خواهند شد.وى گفت: در تاریخ ۵ مهر نامه اى به دفتر وزیر ورزش ارسال و در آن اعلام کردیم که ممکن است سهمیه ایران کم شود و همچنین ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکل ثبت هیأت مدیره دارند. تا تاریخ ۱۱ دى فرصت داریم تا حرفه اى شویم و اگر این اتفاق نیفتد مشکلات زیادى به وجود خواهد آمد.

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 12 مهر 1390


 دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درخواست محمد بن همام در تاریخ ۲۸ مرداد مبنى بر تجدید نظر در حکم محرومیت مادام العمر را نپذیرفت.پس از تصمیم کمیته اخلاقى فیفا در تاریخ ۸ خرداد مبنى بر محرومیت مشروط بن همام از تمام فعالیت هاى فوتبالى، ژانگ جیلونگ، نایب رئیس ارشد AFC به صورت موقت ریاست این نهاد را بر عهده گرفت.پس از تصمیم کمیته اخلاقى فیفا در تاریخ اول مرداد که محمد بن همام را مادام العمر از تمام فعالیت هاى فوتبالى محروم کرد، جیلونگ از سوى کمیته اجرایى کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نماینده AFC به کمیته اجرایى فیفا معرفى شد. محرومیت مادام العمر بن همام در تاریخ ۲۴ شهریور از سوى فیفا تأیید شد تا جیلونگ رسماً به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مشغول به کار شود.بن همام از CAS خواست حکم کمیته اجرایى AFC لغو و وى به عنوان رئیس و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته اجرایى فیفا معرفى شود. بن همام همچنین تعلیق حکم دادگاه حکمیت ورزش را خواستار شد.حکم CAS براى رد درخواست بن همام مبنى بر ابقاى مشروط به این معنا است که این درخواست به کمیته استیناف ارجاع داده نخواهد شد. سه شنبه 12 مهر 1390 


   منصور پورحیدرى در مورد شکست ۴ بر ۲ مقابل ملوان و اینکه استقلالى ها از زمین انزلى گلایه کرده اند، اظهار داشت: چمن انزلى خوب است اما وقتى باران مى بارد شرایط بدى پیدا مى کند. من گلایه اى از زمین نکردم. یکى از دلایل باخت مى تواند زمین باشد اما همه دلیل شکست استقلال فقط زمین نبود. در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم. نظم تیمى هم نداشتیم و همه این مسائل تاثیر گذاشت.سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه اخراج پژمان منتظرى چه تاثیرى در شکست تیم داشت، گفت: مسلما وقتى تیم ۱۰ نفره شود تاثیر مى گذارد. نمى دانم چرا داور منتظرى را اخراج کرد. یک بازیکن دیگر از ما و ملوان کنار بازیکنى که خطا روى او شد، بود. به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال ببازد. من این شکست را گردن زمین و داور نمى اندازم.سرپرست آبى پوشان در مورد مشکلات مالى بازیکنان گفت: این بحث هم مطرح است. به هر حال هیات مدیره باید بررسى و راهکارهاى قانونى را پیدا کند. برنامه کوتاه مدت براى حل شدن مشکلات مالى را در دستور کار خود قرار دهند. پورحیدرى در ارتباط با جاسم کرار تصریح کرد: قطعا با او برخورد مى شود. البته او بعد از تعویض واکنشى نشان نداد اما وقتى مى خواستیم به تهران بازگردیم متوجه شدیم که او بدون اجازه برگشته و به همین دلیل من به باشگاه نامه داده ام تا کمیته انضباطى براى او تشکیل شود. سه شنبه 12 مهر 1390 


   محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: براى هزینه هاى مختلف باشگاه، چک شخصى دادم و پول به صورت قرض الحسنه قرض کردم. وى با بیان اینکه تاکنون هیچگونه کمکى از سوى وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس نشده است، گفت: براى هزینه هاى مختلف باشگاه، چک شخصى داده و مبالغى پول به صورت قرض الحسنه اخذ کرده ام.او افزود: امیدوارم با کمک هاى دولت و مجلس شوراى اسلامى، مشکلات باشگاه هاى پرسپولیس و استقلال که دو تیم بزرگ و پرطرفدار کشور هستند به زودى مرتفع شود. سه شنبه 12 مهر 1390 


   عزیز محمدى رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد: راى کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تخلف تیم ملى عراق به زودى به سود تیم امید ایران صادر خواهد شد و ما بار دیگر شانس صعود به بازى هاى المپیک خواهیم داشت. وى اضافه کرد: قرار بود تیم عراق تا روز جمعه، مدارک خود را در خصوص تخلفش در دیدار مقابل ایران ارایه دهد که این کار را تا امروز انجام نداده است. او ادامه داد: با توجه به ارایه نشدن مدارک از سوى تیم عراق، راى کنفدراسیون فوتبال آسیا به سود ایران خواهد بود و تا ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد. رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تیم ایران با صدور این راى باید براى صعود به بازى هاى المپیک به مصاف ازبکستان برود. وى در خصوص برگزارى دیدار رفت این تیم مقابل عراق گفت: این مساله ارتباطى به ما ندارد و ما ۲ بازى باید مقابل ازبکستان برگزار کنیم. سه شنبه 12 مهر 1390 


   کاپیتان تیم ملى فوتبال کشورمان از عصر دیروز به جمع نفرات حاضر در اردوى تیم ملى براى دیدار با تیم هاى فلسطین و بحرین ملحق شد. جواد نکونام هافبک ملى پوش تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا پس از تساوى این تیم مقابل رئال مایورکا در هفته هفتم رقابت هاى لالیگا به جمع ملى پوشان کشورمان اضافه شد.این بازیکن که در جریان دیدار ایران مقابل قطر در هفته دوم از مرحله انتخابى جام جهانى دچار مصدومیت شده بود، در حال حاضر مشکل خاصى ندارد و مى تواند تیم ایران را در این ۲ بازى همراهى کند.تیم ملى فوتبال ایران روز ۱۳ مهر در دیدارى تدارکاتى مقابل تیم ملى فلسطین صف آرایى مى کند تا خود را براى دیدار ۱۹ مهر مقابل بحرین در مرحله مقدماتى جام جهانى آماده کند. هر ۲ مسابقه یادشده ساعت ۱۹ و۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادى تهران برگزار مى شود. سه شنبه 12 مهر 1390 

ستقلال مقابل ملوان تن به شکست داد

- تیم فوتبال ملوان انزلی درادامه هفته نهم رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال به یک پیروزی پرگل رسید. در این دیدار که در ورزشگاه تختی شهرستان بندرانزلی برگزار شد، تیم ملوان با نتیجه جالب 4 بر 2 از سد تیم استقلال گذشت. دراین دیدار 'آرش برهانی'و 'میلاد میداودی' دردقایق 8 و 48 برای تیم استقلال و 'جلال رافخایی' دردقایق 44 و 60 ( پنالتی) 'علی جراح کار' دردقیقه 45 و 'محمد نزهتی'‌ دردقیقه 64 برای تیم ملوان گلزنی کردند. 
در این دیدار که در زیر بارش شدید باران برگزار شد، دو تیم از همان دقایق ابتدایی، حملات خطرناکی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. 
در این دقایق، 'محمد نزهتی' از تیم ملوان بندرانزلی و 'میلاد میداوودی' از تیم استقلال تهران، فرصت گلزنی داشتند اما نتوانستند از این موقعیت ها به نحو مطلوب استفاده کنند اما این پایان کار در این نیمه نبود. 
در ادامه و در دقیقه 8 بازی، 'آرش برهانی' بر روی ارسال یک ضربه ایستگاهی زیبا که توسط 'خسرو حیدری' انجام شد، در محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق بغل پا، تیم استقلال را صاحب گل کرد. 
در ادامه نیمه نخست این دیدار، تماشاگران بازی جالبی را به دلیل شرایط نامساعد جوی از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد نبودند و ضریب خطای آنان در حرکات انفرادی و تاکتیکی زیاد بود. 
اما با این همه، بازیکنان هر دو تیم همچنان در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما گلی رد و بدل نشد. 
در ادامه ، بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی در دقایق پایانی نیمه نخست توسط رافخایی و جراح کار، دو بار دروازه تیم استقلال تهران را با ضربه سر باز کردند تا ملوان، این نیمه را با پیروزی پشت سر بگذارد. 
نیمه دوم با حملات برق آسای بازیکنان تیم استقلال برروی دروازه تیم ملوان آغاز و این تیم درپشت محوطه جریمه رقیب خود صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که با شوت سرکش و سنگین 'میلاد میداودی' این ضربه به گل تبدیل و بازی به تساوی کشانده شد. 
درادامه بازی ، بازیکنان ملوان با استفاده از ارسال های بلند پشت دفاع مهاجمان تیم خود را درموقعیت گلزنی قراردادند و تکرار این تاکتیک باعث شد تا مدافعان تیم استقلال دچار اشتباه شوند به طوریکه در دقیقه 60 پژمان منتظری برروی رافخایی مرتکب خطای پنالتی و از زمین اخراج شد که خود رافخایی این ضربه را به گل سوم ملوان تبدیل کرد. 
بازیکنان ملوان پس از این گل ، با خودباوری بیشتر به بازی ادامه دادند تا اینکه توسط 'محمد نزهتی' دردقیقه 64 به گل چهارم رسیدند. 
تلاش بازیکنان تیم استقلال که از دقیقه 60 به بعد این دیدار 10 نفره بازی را ادامه می دادند نتیجه نداد و این بازی با نتیجه چهار بردو بسود تیم میزبان به پایان رسید. 
تیم ملوان با این پیروزی 10 امتیازی شده و 6 پله در جدول رده بندی صعود کردند. 
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، 'سعید مظفری زاده' را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرد و 'رسول فروغی' و 'محسن فریمانی'، کمک های مظفری زاده بودند. 
کیانوش رحمتی، آرش برهانی و جاسم کرار از تیم استقلال و مهدی دغاغله از تیم ملوان با دریافت کارت زرد از سوی داور جریمه شدند. 
همچنین 'غلامرضا بهروان' که از سوی این کمیته به عنوان ناظر داوری برگزیده شده بود، بر عملکرد تیم داوری نظارت داشت. 
تاریخ  مخابره پیام:شنبه 9 مهر 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد