فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استیلى: مس ۱۱ نفره دفاع مى کرد

استیلى: مس ۱۱ نفره دفاع مى کرد

- حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مس ۱۱ نفره دفاع مى کرد و ما هر چه توپ ارسال کردیم آنها دفع کردند. وى پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در نشست خبرى گفت: نیمه اول یک بازى پایاپاى را شاهد بودیم. در این نیمه موقعیت هایى داشتیم که از دست رفت. در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و توپ و زمین را در اختیار گرفتیم. حریف به دنبال ضد حمله بود و چند ضد حمله خوب هم انجام داد. او ادامه داد: چند بار تغییر تاکتیک و تغییر سیستم دادیم اما مشکل اصلى ما ارسال هاى بد و ضربات ایستگاهى بود که بد زده شد. از هیچ کدام از ضربات ایستگاهى و کرنر ها استفاده نکردیم زیرا نفرى که این ضربات را مى زد ارسال خوبى نداشت. سرمربى پرسپولیس تاکید کرد: مشکل بعدى ما این بود که ۶ بازیکن کلیدى خود را در اختیار نداشتیم. این در حالى است که اعلام مى شود قاسم دهنوى در مس محروم است اما به یکباره به او اجازه بازى مى دهند و مى گویند از بازى بعدى محروم است. در هر حال ما در نیمه دوم بهتر بازى کردیم. حریف ۱۱ نفره دفاع مى کرد و ما هر چه توپ ارسال کردیم آنها دفع کردند. روز خوب مدافعان و دروازه بان مس بود. 
استیلى در مورد هواداران پرسپولیس علیه خود گفت: به این شعارها عادت کرده ام. آنها به من لطف دارند. سرمربى پرسپولیس در مورد اینکه چه راهکارى درباره بازى دفاعى مس اندیشید گفت: راهکار ما ارسال ضربات ایستگاهى و شوت از راه دور بود که ما همه این کارها را انجام دادیم. حتى ۲ مدافع خود را بیرون کشیدیم و با روش ۳- ۴-۳ بازى کردیم اما نتوانستیم گلزنى کنیم. نفرات ما محدود هستند. من ۳ بازیکن مصدوم و ۳ بازیکن محروم داشتم و مجبور بودم ۲ ، ۳ بازیکن جوان را به میدان بفرستم. استیلى افزود: على کریمى، مازیار زارع، سامان آقازمانى، علیرضا محمد، حمید على عسکرى بازیکنانى بودند که در اختیار نداشتیم. هادى نوروزى نیز تازه از بند مصدومیت رها شده بود، با این حال من هر کارى از دستم برآمد کردم اما روى یک موقعیتى که ۲۰ درصد هم نبود مس کرمان به گل رسید. او در مورد محمد نورى گفت: در نیمه اول از او در پشت مهاجمان استفاده کردم و در نیمه دوم به عنوان هافبک دفاعى، اما او نیاز به مکمل هایى دارد که در کنارش باشند. نورى زحمت خود را کشید اما به هر حال بازیکن بزرگ موقعى که تیم به مشکل مى خورد باید آن را جمع کند. استیلى در مورد اینکه سپهر حیدرى پیش از این بازى علیه او مصاحبه کرده بود گفت: من اختلافى با او ندارم. در ورزش، قهرمانى ها مى رود اما اخلاق است که مى ماند، باید حرمت ها را حفظ کنیم. سپهر حیدرى را من به پرسپولیس آوردم. او بازیکن خوبى است اما به خاطر سلیقه اى که بود در این فصل از او استفاده نکردم. سرمربى پرسپولیس در مورد اینکه شکست را به گردن غیبت بازیکنانش مى اندازد، گفت: این گونه نیست. باخت گردن من است اما یکى از دلایل این شکست غیبت ۶ بازیکن بود.

توقف استقلال مقابل راه آهن

- دیدار تیم های فوتبال راه آهن و استقلال تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.دیدار تیم های استقلال تهران و راه آهن در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. در ابتدای این بازی این تیم فوتبال استقلال تهران بود که موقعیت های خطرناکی را بر روی دروازه راه آهن شهرری ایجاد کرد و ضربه فرهاد مجیدی در دقیقه یک به وسیله میرهانی هاشمی از روی خط دروازه بازگشت داده شد. 
با گذشت دقایقی از بازی این تیم راه آهن شهرری بود که صاحب توپ و میدان شد و موفق شد در دقیقه 4 بازی دروازه استقلال را به وسیله علیرضا عباسفرد باز کند که این گل از سوی کمک داور بازی آفساید اعلام شد. 
در دقیقه 15 بازی داور این دیدار ضربه پنالتی را به سود راه آهن اعلام کرد و حسین کاظمی بازیکن اسبق استقلال این ضربه را روانه دروازه سید مهدی رحمتی کرد که دروازه بان استقلال موفق به مهار آن و توپ های برگشتی شد اما در نهایت با غفلت مدافعان استقلال دروازه رحمتی به وسیله عباسفرد باز شد. 
نیمه دوم این بازی نیز با برتری استقلال آغاز شد و این تیم موقعیت های زیادی را بر روی دروازه راه آهن ایجاد کرد. 
در دقیقه 75 این بازی فرهاد مجیدی کاپیتان استقلالی ها با یک سانتر زیبا باعث شد تا مجتبی جباری با یک ضربه سر دقیق دروازه حسن رودباریان را باز کند. با به ثمر رسیدن گل تساوی این دیدار، استقلالی های میل بیشتری به گلزنی نشان دادند و بارها موقعیت های خوبی را برروی دروازه راه آهن که از نظم تیمی خوبی برخوردار نبود ایجاد کردند. 
با تقسیم امتیازات در این دیدار استقلالی ها با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفتند. 
 میروسلاو بلاژویچ سرمربى مس کرمان گفت: پیروزى مقابل پرسپولیس خیلى ارزشمند است و قیمت ندارد.وى پس از پیروزى یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از نتیجه بسیار خوشحالم. ما مستحق این برد بودیم و پیروز شدیم. اگر حریف در نیمه دوم بر ما مسلط بود به دلیل این بود که من به تیمم گفته بودم به همین شیوه کار کند و مى خواستیم از ضد حملات استفاده کنیم که در این زمینه انتظارات ما برآورده نشد. با این حال پیروزى ارزشمندى به دست آوردیم. به دلیل نوع بازى بازیکنانم مستحق این برد بودیم و به بازیکنان تبریک مى گویم.او ادامه داد: از هواداران و مردم خوب کرمان تشکر مى کنم که ما را جانانه تشویق کردند. از نوع بازى تیم راضى هستم. هر گاه که اشتباه کنم، به اشتباهم اعتراف مى کنم اما نوع بازى براى من محترم تر از نتیجه است. هر چند در شرایطى هستیم که حق از دست دادن امتیاز را نداریم. ما مى خواهیم از انتهاى جدول جدا شویم و به وسط جدول برویم اما باید بگویم امروز تیمى که مى توانست بیش از یک گل به حریف بزند ما بودیم.بلاژویچ در مورد میزان پاداش شکست پرسپولیس گفت: این پیروزى خیلى با ارزش است و قیمت ندارد. به هر حال رئیس باشگاه من را در شرایط سختى قرار داد و گفت که میزان پاداش بازیکنان را تعیین کنم اما من مانند بازیکنان قیمت ها را بالا نمى برم چرا که مى خواهم با مدیران باشگاه تعامل داشته باشم. شما خبرنگارید و قیمت ها را مى دانید به همین دلیل براى این برد به هر بازیکن ۲ میلیون تومان پاداش مى دهیم که فکر مى کنم پاداش منطقى و کافى است و اگر هم کم است حاضرم اضافه آن را از جیب خودم پرداخت کنم. ما مستحق این برد بودیم زیرا با جنگندگى و نظم و انضباط تیمى بازى کردیم. وى در مورد نحوه قضاوت داور گفت: در مورد قضاوت داور حرفى نمى زنم اما داورى بد نبود و همه چیز روشن بود. قطعا تیمى که برنده مى شود از داور راضى است زیرا پیروزى مشکلات را مى پوشاند. بلاژویچ در مورد بازى کردن قاسم دهنوى که گفته مى شود محروم بود، گفت: اگر محروم بود او را بازى نمى دادم. ما از فدراسیون نامه رسمى گرفتیم و دهنوى محروم نبود. محرومیت دهنوى بیشتر در سایت هاى اینترنتى بود. ما بر روى این مساله دقت نظر داریم. سرمربى مس در مورد اینکه چه زمانى به شرایط ایده آل مى رسید گفت: ما قطعا بازى بعدى را خواهیم برد و تلاش مى کنیم به اهدافى که تعیین کرده ایم برسیم و این مساله ربطى به برد ندارد هر چند پیروزى با ارزشى بود. یکشنبه 24 مهر 1390 

   جواد زرینچه عضو هیات مدیره استقلال گفت: مجیدى دوست داشتنى است اما لطف کرده که گفته ما را نمى شناسد. انشاءالله مشکلات مالى به زودى حل مى شود. با توجه به اینکه جا به جایى حساب داریم، رسیدن پول طول مى کشد. قرار است مبلغى که وزارت ورزش لطف کرده به استقلال بدهد به حساب فدراسیون فوتبال واریز و سپس این پول به حساب جدید استقلال واریز شود. به هر حال کارهاى ادارى طول مى کشد. اینکه بعضى ها مصاحبه مى کنند و مى گویند اعضاى هیئت مدیره را نمى شناسیم براى من شیرین است. خودم بازیکن بودم و از این حرف ها مى زدم. وى درباره شایعه برکنارى مظلومى ادامه داد: هیات مدیره استقلال ۳ جلسه برگزار کرده و در این نشست ها یک بار هم در مورد مسائل فنى صحبت نکرده ایم. من این خبر را تکذیب مى کنم. مظلومى با تمام قدرت به کارش ادامه مى دهد. ما او را دوست داریم. فوتبال برد و باخت دارد و باید شرایطى مهیا کنیم که تیم نتیجه بگیرد. زرینچه در خصوص بازى با راه آهن افزود: قبل از هر چیز بگویم ریکاورى در ایران سخت است و استقلال ۶ بازیکن ملى پوش داشت که براى بازى با بحرین تحت فشار روانى بودند. فکر مى کنم اگر روى نیروهاى دیگر استقلال که روى نیمکت بودند حساب باز مى کردیم و به ملى پوشان خود استراحت مى دادیم شرایط بهترى داشتیم هر چند همه بچه ها دیروز خیلى زحمت کشیدند. باید به بازى هفته آینده برابر ذوب آهن فکر کنیم. ما همیشه این تیم را برده ایم. یکشنبه 24 مهر 1390 

   خسرو حیدرى هافبک استقلال اظهار داشت: این که بازیکنان ملى پوش خسته بودند را نمى توان انکار کرد و این موضوع بر عملکرد تیم در بازى با راه آهن تأثیرگذار بود اما تنها دلیل تساوى فوق این موضوع نبود. در بازى مقابل راه آهن بدشانسى هم براى ما مشکل ساز شد و دیدید فرصتهاى زیادى را براى گل زدن از دست دادیم. در این بازى صاحب توپ و میدان بودیم و بدشانسى برایمان مشکل ساز شد.وى در ادامه صحبت هاى خود افزود: درباره مشکلات مالى فقط این را مى دانم که هیأت مدیره بشدت تلاش مى کند تا این مشکل برطرف شود. من هم مثل سایرین امیدوارم این اتفاق هرچه سریعتر بیفتد تا براى ادامه بازیها مشکلى نداشته باشیم. یکشنبه 24 مهر 1390 

   راشد الحوطى که دیدار مقابل ایران در همان دقیقه اول بازى با کارت قرمز داور مواجه شد، معتقد است که داور در اخراج او شتاب به خرج داده و حقش اخراج از زمین نبوده است. الحوطى در گفت و گو با سایت رسمى فدراسیون فوتبال بحرین با بیان این که خطاى او بر روى تیموریان اصلا عمدى نبوده است، گفت: بدون شک اخراجم آن هم در دقیقه اول بازى نه تنها براى خودم، بلکه براى تمام اعضاى تیم و بازیکنان غافلگیر کننده بود. به خوبى مى دانم که این اخراج، تیم را دچار مشکل کرد. از لحاظ بدنى و روحى کاملا براى این بازى آماده بودم. تمام اعضاى تیم انگیزه لازم براى ارائه یک نمایش خوب و آبرومندانه اى را داشتند، مطمئنا اگر از زمین اخراج نمى شدم، تیم ما مى توانست نمایش بهترى داشته باشد و شایستگى هایش را ثابت کند. وى افزود: از همان لحظه اى که اخراج شدم، غم و اندوه زیادى مرا در بر گرفت. لحظات بسیار سختى را پشت سر گذاشتم، امیدوارم که همه مرا درک کنند و واکنش مناسبى داشته باشند. آماده ام که هر گونه مجازاتى را که فدراسیون فوتبال بحرین برایم تعیین مى کند، تقبل کنم. آنچه که در ایران اتفاق افتاد، اگر چه که بسیار تلخ و آزار دهنده بود، اما درسى به من داد که در ادامه مسیر فوتبالى ام مى تواند کمک زیادى به من کند. امیدوارم که حکمى که بر علیه من داده مى شود، منطقى و به دور از احساس باشد. یکشنبه 24 مهر 1390 

   فیفا بازى ایران و بحرین در هفته سوم رقابت هاى مقدماتى جام جهانى منطقه آسیا را به عنوان پرجمعیت ترین بازى اعلام کرد. بازى ایران و بحرین با بیش از ۸۳ هزار تماشاگر پرتماشاگرترین بازى هفته سوم بود.دیدار ژاپن وتاجیکستان هم با ۴۴۶۸۸ نفر دومین بازى پرتماشاگر هفته سوم بود. سومین بازى پرتماشاگر هفته سوم دیدار تایلند و عربستان بود که بیش از ۴۲ هزار نفر تماشاگر داشت.تماشاگران ایرانى رکورد دیدار قبلى ایران و اندونزى را هم شکستند. در دیدار ایران و اندونزى در ورزشگاه آزادى بیش از ۷۵ هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند. تماشاگران ایرانى حاضر در ورزشگاه در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا همواره رکورددار بوده اند و همیشه فوتبال ایران امتیاز حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را به صورت کامل گرفته است. یکشنبه 24 مهر 1390 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد