فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استیلى: قبلاً استعفا دادم، مدیرعامل نپذیرفت

استیلى: قبلاً استعفا دادم، مدیرعامل نپذیرفت

 حمید استیلى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دیداربافجرسپاسى استعفا کردم، اما مدیرعامل آن را نپذیرفت.وى پس از تساوى بدون گل پرسپولیس مقابل نفت تهران در نشست خبرى اظهار داشت: در هر دو نیمه خوب بازى کردیم و موقعیت هاى گلزنى زیادى داشتیم اما نتوانستیم ۳ امتیاز بازى را بگیریم. در دقیقه ۳۰ یک توپ به تیر دروازه ما خورد اما در دقیقه ۵۵ براى گلزنى فرصت داشتیم. شرایط موجود به تیم ما آسیب مى رساند و همین مسائل به تیم ما لطمه مى زند. من همیشه سعى مى کنم مشکلات را به گردن مى گیرم تا بازیکن آسیبى نبیند.استیلى تاکید کرد: تا زمانى که هستم با جدیت به کار خود ادامه مى دهم اما شرایط از فوتبال دور شده است. ما هوادارى مى خواهیم که کنار ما باشد. اما هوادارى که از حریف گل مى خواهد خوب نیست. هنگام زدن ضربه کاشته بازیکن ما را صدا مى زنند و تمرکزش را به هم مى زنند. هر کارى از دستم برآمده انجام مى دهم. تیم ما روز به روز بهتر مى شود. ما به زمان نیاز داریم. امروز برابر تیم صدرنشین بازى کردیم تیم آخر جدول نبود با این حال موقعیت هاى زیادى به دست آوردیم و سوشا مکانى دروازه بان نفت ستاره مسابقه بود. او موقعیت هاى زیادى را مهار کرد.وى تاکید کرد: اگر باشگاه تصمیمش این است که من بروم و نبودن من به تیم کمک مى کند همین الان از پرسپولیس مى روم. من هم پرسپولیس را دوست دارم و اگر بدانم با رفتنم کمک مى کنم این کار را مى کنم.سرمربى پرسپولیس در مورد اینکه در کنار زمین آرامش ندارد، گفت: من تحت فشار هستم اما آرامش دارم و به این خاطر به کنار زمین مى آیم تا فشار بر روى من باشد نه بازیکن. مشکل تیم روحى و روانى است و براى حل آن زمان نیاز داریم.وقتى گل نمى زنیم مشکلات ما چند برابر مى شود و فشار بر روى بازیکنان ما زیاد مى شود در بازى هایى که گل زدیم پیروز شده ایم.استیلى در مورد اینکه باشگاه را مقصر مى داند یا نه گفت: یک سرى مشکلات است ما فقط بر روى مسائل فنى کار مى کنیم. دوست داشتم حمایت از ما بیشتر باشد یک روز به ما مى گویند برو و یک روز مى گویند بمان. حمایت باید شفاف باشد. این حمایت ها در روى ما است و شاید در پشت سر ما نباشد با این حال هر تصمیمى که باشگاه بگیرد مى پذیرم من صددرصد از بازیکنان خود راضى هستم و هیچکدام از آنها کم کارى نمى کنند.


- هواداران سرخ پوش با سر دادن شعارهای تند علیه بازیکنان پرسپولیس و حمید استیلی ، اعتراض خود را از بازی ضعیف و کم طراوت این تیم نشان دادند. هواداران پرسپولیس که از نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری ناراحت بودند از دقیقه 60 بطور یکپارچه شروع به شعار دادن علیه بازیکنان و کادر فنی کردند. در این بین شعارهایی علیه حمید استیلی داده شد که در طرف مقابل برخی نیز از سرمربی تیم خود حمایت کردند. نمایش ضعیف پرسپولیس در نیمه دوم نیز باعث شد تا هواداران این تیم یکصدا خواهان جدایی بازیکنان ضعیف پرسپولیس از این تیم شوند . طرفداران پرسپولیس ، بازیکنان را بی تعصب خوانده و با سردادن شعار ' استیلی خداحافظ' ، بنوعی خواهان کناره گیری وی شدند. حتی در دقایق پایانی ، اکثر هواداران قرمز به تشویق بازیکنان تیم نفت پرداختندتا بدین وسیله ، اعتراض خود را به گوش سرخ پوشان برسانند. در پایان این مسابقه ، یکی از هوادران خشمگین پرسپولیس بسوی حمید استیلی سرمربی این تیم بطری آب پرتاب کرد . شنبه 30 مهر 1390


 حسین فرکى، سرمربى تیم نفت تهران پس از تساوى تیمش مقابل پرسپولیس معتقد بود اگر بازیکنان تیمش مصدوم نمى شدند و وى مجبور به ۲ تعویض نمى شد، نفت تهران مقابل پرسپولیس به پیروزى مى رسید.فرکى در خصوص دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این دیدار از قبل از بازى حساسیت هایى داشت زیرا ما صدرنشین بودیم و تیم بزرگ پرسپولیس وضعیتش بحرانى بود و نیاز به ۳ امتیاز داشت.وى ادامه داد: در ۲۰ دقیقه ابتداى بازى، عملکرد تیم ما بسیار خوب بود و توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم اما به دلیل ۲ تعویض اجبارى پیش بینى ما از بازى بر هم خورد.سرمربى نفت تهران تصریح کرد: شاید اگر مجبور به ۲ تعویض نمى شدیم، بازى طبق خواسته ما پیش مى رفت و مى توانستیم به پیروزى برسیم زیرا ۲ بازیکن اصلى ما به دلیل مصدومیت از زمین خارج شدند.وى افزود: در نیمه دوم نیز سعى کردیم بازى را کنترل کنیم و پرسپولیس به جز یکى، ۲ صحنه نتوانست به دروازه ما نزدیک شود.فرکى درخصوص وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس گرفتار بحران شده و ما توانستیم از فاکتور جوانى بازیکنانمان مقابل این تیم استفاده کنیم. به عقیده من گرفتن یک امتیاز مقابل این تیم بحران زده براى ما عالى بود. وى همچنین اضافه کرد: عادت ندارم به داورى اعتراض کنم اما وقتى به رختکن رفتم، همه گفتند که در مورد داورى بد مسابقه صحبت کن. به عقیده من داور کارتهاى زیادى از جیبش خارج کرد و حتى به خاطر یک اعتراض ساده هم اخطار مى داد. شنبه 30 مهر 1390

 على فتح الله زاده در مورد اینکه آیا او اعضاى هیات مدیره باشگاه را ممنوع المصاحبه کرده اظهار داشت: من چه کاره ام که بخواهم اعضاى هیات مدیره را ممنوع المصاحبه کنم. خودم معتقدم که مصاحبه خوب است اما باید در جهت همگرایى باشد. ما همین طورى حاشیه داریم، باید مراقب صحبت کردن خود باشیم. ما باید با دیدگاه ها هم آشنا شویم. مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دیدار وى و رویانیان با لاریجانى رئیس مجلس شوراى اسلامى عنوان کرد: ما به او مشکلات را توضیح دادیم. من یک گله اى از دوستان مجلسى دارم. آنها باید از حقانیت ما هم دفاع کنند. اگر قرار باشد وضعیت به همین منوال پیش رود و اگر مجلس هم کارى نکند، در نیم فصل باید فوتبال را تعطیل کنیم. اتفاقا به کفاشیان هفته گذشته گفتم که مدتى این فوتبال تعطیل شود تا تکلیف خود را بدانیم. یک فوتبال براى این جوانان مانده همان هم در حال از بین رفتن است. فتح الله زاده تصریح کرد: یک روز با رویانیان در دفتر دیوان محاسبات بودیم و به من گفت: من باید از شما، عزیز محمدى عذرخواهى کنم. از وقتى به ورزش آمدم اضطراب پیدا کردم و استرس دارم. مى دانید که رویانیان هم از وقتى آمده مریض شده است. شنبه 30 مهر 1390

 پرویز مظلومى با اشاره به عدم نتیجه گیرى تیمش در ۲ بازى گذشته و همچنین پیروزى هاى ذوب آهن در ۲ هفته اخیر گفت: بازى هاى دوره اى به همین صورت است. زمانى ما مى بردیم و ذوب آهن مى باخت و حالا این قضیه ۲ هفته است که برعکس شده است.وى افزود: ذوب آهن رقیبى دیرینه و قابل احترام براى ما است و مربى این تیم از دوستان صمیمى من محسوب مى شود. استقلال در این ،۲ ۳ سال اخیر در اصفهان فوتبال خوبى بازى کرده و تمام تلاش ما این است که با توجه به داشته هایمان ۳ امتیاز را بدست بیاوریم.باید در هر شرایطى پیروز این میدان باشیم. شاید باور نکنید اما خیلى ها راضى هستند که زیبا بازى کنیم اما ببازیم، در حالى که بیشتر طرفداران از ما پیروزى مى خواهند. من از آنها مى خواهم که صبر و حوصله داشته باشند و تا انتهاى بازى ها از ما حمایت کنند چون اکنون به تیمى جام نمى دهند و مطمئن باشند جام را ما آخر فصل بالاى سر مى بریم هرچند ممکن است اتفاقاتى در فوتبال رخ دهد.مظلومى در ادامه صحبت هایش با انتقاد از عملکرد کمیته داوران گفت:این مساله کاملا براى من عجیب است و هواداران در تمرینات گله مى کنند که با وجود اشتباهات داورى چرا من صحبتى انجام نمى دهم و سکوت کرده ام. جالب تر اینکه در بازى با راه آهن۲ پنالتى براى ما نگرفتند و ما هم سکوت کردیم و این مساله را در بوق و کرنا نکردیم اما مربى تیم حریف اعتراض مى کند. آیا کمیته داوران با صداى بلند هر شخصى تحت تاثیر قرار مى گیرد؟ اگر این طور است ما هم صدایمان را بلند کنیم هرچند شخصیت من اجازه چنین کارى را نمى دهد. به نظر مى رسد آنها وادارمان مى کنند که اینگونه رفتار کنیم چون اشتباهات به خصوص در ۲ بازى قبل پدر تیم من را درآورده است.وى در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا با نظر شما تمرینات شنبه تا سه شنبه استقلال پشت درب هاى بسته برگزار مى شد یا خیر، گفت: در جریان چنین مساله اى نیستم و این مسائل دست پورحیدرى است. شاید تمرینات را دو روز آن هم نزدیک به بازى ها ببندند ولى در اواسط هفته این کار را نخواهند کرد.مظلومى در خصوص حضور مدافع توگویى در تمرینات این تیم گفت: این بازیکن سال گذشته در آرمینیا بیله فلد بازى کرده و باید در تمرینات ما جا بیفتد. قرار است مولایى تست هاى سرعتى را از او بگیرد زیرا او بازیکن بلندقامتى است و شاید در سرعت ضعف هایى داشته باشد اما من مى دانم که بعد از امانوئل آدبایور کاپیتان دوم تیم ملى توگو است.سرمربى تیم استقلال در خصوص غیبت مجتبى جبارى و جانشین این بازیکن در بازى امروز، گفت: جبارى به یکى از تاثیرگذارترین بازیکنان در خط هافبک ما تبدیل شده که از این بابت خوشحال هستم. البته باید پیش بینى هر اتفاقى را داشته باشیم و با غیبت او بازیکنانى را داریم که جایگزین کنیم.وى تاکید کرد: امروز ۱۸ بازیکن را با خود به اصفهان مى بریم و به جز جبارى یکى، دو نفر دیگر که نیازى به بازى کردن آنها نیست، همراه ما نخواهند بود، هرچند این مساله توانایى هاى آن یکى، دو بازیکن را تحت تاثیر قرار نمى دهد و دلیل بر ضعف آنها نیست. شنبه 30 مهر 1390

 بازیکن ایرانى تیم اوساسونا گفت: آن ها که به دنبال دشمنى با من و ایران هستند، راه اشتباهى را در پیش گرفته اند. جواد نکونام پس از انتشار خبرى در خبرگزارى آنساى ایتالیا مبنى بر بازداشت یک ملى پوش ایرانى شاغل در لالیگا در فرودگاه ایتالیا به جرم حمل ۶۰۰ گرم مواد مخدر، گفت: در حال حاضر که با شما صحبت مى کنم در اسپانیا هستم، دو روز قبل هم در ترکیب اوساسونا بودم و همه صحنه گل زنى ام را در دیدار با بیلبائو تماشا کردند. وى افزود: در این چند روز به غیر از تمرین کار دیگرى را انجام ندادم و عکس و خبر حضورم در اوساسونا بر روى سایت باشگاه اوساسونا موجود است، نمى دانم چطور رسانه هاى خارجى به خود اجازه داده اند که چنین خبرى را منتشر کنند، اما باید بگویم که رسانه هاى خارجى که چنین اخبارى را منتشر مى کنند و به دنبال دشمنى با من و ایران هستند، راه اشتباهى را در پیش گرفته اند. به غیر از جواد نکونام، مسعود شجاعى هم پس از عمل جراحى اش در آلمان حضور دارد. شنبه 30 مهر 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد