فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

شیث رضایی و محمد نصرتی تا اطلاع ثانوی محروم شدند

 شیث رضایی و محمد نصرتی تا اطلاع ثانوی محروم شدند


- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از مشاهده فیلم دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس رای موقت خود را درباره محمد نصرتی و شیث رضایی صادر کرد. شیث رضایی و محمد نصرتی بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل تخلفات انتسابی تا اطلاع ثانوی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه و حضور در تمامی مسابقات رسمی و کلیه اماکن ورزشی محروم و تعلیق شدند. رای صادره قطعی و لازم الاجراست. جلسه رسیدگی متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد. 


این حکم به ستاد رسیدگی تخلفات حرفه ای فوتبال ارسال شده و تخلفات دیگر بازیکنان در دست بررسی برای صدور حکم لازم است. 

تاریخ  مخابره پیام:دوشنبه 9 آبان 1390

کریمی:خانواده نصرتی و شیث نباید تاوان بدهند 


هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: خانواده شیث رضایی و محمد نصرتی نباید تاوان اشتباه آنها را پس دهند.

 

    علی کریمی در گفت‌وگو با وب‌سایت شخصی‌اش در مورد وضعیت تیم ملی گفت: شرایط خوب است و برای دو بازی سخت مقابل بحرین و اندونزی آماده می‌شویم. خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم ملی حاکم است و بازیکنان با انگیزه زیاد تمرین می‌کنند. امیدوارم در این دو بازی امتیاز لازم را به دست آوریم تا صعودمان به مرحله بعد آسان‌تر شود.

وی در خصوص مسئله محمد نصرتی و شیث رضایی اظهار داشت: رفتار این دو بازیکن را هیچ‌کس تایید نمی‌کند و همانطور که دیدید کمیته انضباطی باشگاه و فدراسیون فوتبال بلافاصله واکنش نشان دادند و قطعا بهترین تصمیم را هم اتخاذ می‌کنند.

کریمی افزود: این دو بازیکن اشتباه کرده‌اند اما نباید به این فکر کرد که آنها خانواده دارند و حداقل تاوان اشتباه آنها را خانواده‌هایشان نباید پس بدهند. به هر حال پرداختن بیش از حد به این موضوع نوعی خودزنی ‌است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر تیمش گفت: ما پس از پیروزی با ارزش مقابل داماش به آرامش احتیاج داشتیم و انتظار هم می رفت که این اتفاق بیفتد اما متاسفانه یکی از مسئولان باشگاه با مصاحبه‌های هر روز خود که با موضع مدیرعامل محترم نیز همسو نیست حاشیه ها را بیشتر کرده است.

وی درادامه افزود: اگر قرار است تصمیمی گرفته شود باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و آنها این کار را انجام می دهند. شک نکنید تکرار این مصاحبه ها خیلی زود تاثیر منفی‌اش را در تیم نشان می‌دهد و باعث نوعی بی‌اعتمادی می شود. همین الان برای بازیکنان این سوال به وجود آمده که چرا باید شنونده این همه اخبار ضدونقیض باشند.

کریمی در پایان گفت: ای کاش به جای این مصاحبه هایی که یکی از مسئولان باشگاه انجام می‌دهد به فکر بازیکنی باشند که شب‌ ها در اتاق نگهبانی ورزشگاه درفشی‌فر می‌خوابد.

 

خوردبین: می‌توانیم به روزهای اوج‌مان بازگردیم 


محمود خوردبین گفت: کنترل کردن حاشیه‌های درون زمین بر عهده سرپرست نیست و من هم نمی‌توانستم پس از گل کاری بکنم و جلوی آن حرکت بازیکنان را بگیرم. 

 

   سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه شد که در عرض دو روز از سرپرستی پرسپولیس کنار گذاشته شده و مجددا به این سمت بازگشتید؟ گفت: رفتن من از پرسپولیس به خاطر نرفتن به کمیته انضباطی بود. من فکر کردم که اگر به کمیته انضباطی نروم بهتر است و این کار را نکردم. با این حال، دیروز رویانیان با من تماس گرفت و گفت از فردا سر تمرین تیم حاضر شوم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کنترل حاشیه‌هایی که در طول بازی اتفاق می‌افتد بر عهده چه کسی است گفت: همه اتفاق‌ها در زمین افتاد. من باید چه کار می‌کردم؟ تازه در آن زمان اتفاق هم ما روی نیمکت در حال شادی کردن بودیم و چیزی ندیدیم.

  وی درباره وضعیت پرسپولیس در ادامه فصل هم گفت: با توجه به اینکه لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی دو سه هفته تعطیل شده زمان خوبی داریم که بتوانیم آمادگی را به تیم برگردانیم. می‌توانیم به روزهای اوج‌مان بازگردیم. تیم روی دور پیروزی افتاده بود اما پس از اینکه پرسپولیس یک برد به دست آورد، آنقدر اتفاق به وجود می‌آورند که تیم دوباره شرایط بدی به خود بگیرد.

امید نمازى، دستیار کوئیروش بازى برگشت مقابل بحرین در مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۴ برزیل را سخت و دشوار مى داند. وى پس از تمرین ملى پوشان در آکادمى ملى فوتبال گفت: حدود ۹ روز اردو خواهیم داشت و پس از آن به بحرین سفر خواهیم کرد. روز نهم با بحرین بازى مى کنیم و بلافاصله مستقیما با پرواز راهى اندونزى خواهیم شد و به فاصله ۴ روز در جاکارتا با این تیم دیدار خواهیم داشت. نمازى درباره نخستین جلسه تمرین تیم ملى هم عنوان کرد: برنامه لیگ فشرده بود و جلسه اول تمرین به همین دلیل سبک تر برگزار شد. در جلسه هاى بعد روى کارهاى تاکتیکى و تمرین هاى اصلى کار خواهیم کرد. دستیار ایرانى کوئیروش درباره وضعیت بازیکنان آسیب دیده هم گفت: کادر پزشکى بهتر در جریان وضعیت مصدومیت بازیکنان هستند. حیدرى از ناحیه عضله همسترینگ مشکل دارد، پژمان نورى و محمد قاضى هم با بدنساز تمرین ها را ادامه مى دهند تا در آخرین جلسه تمرین پس از تست پزشکى مشخص شود که مى توانند تیم را در سفر بحرین همراهى کنند یا خیر. وى درباره شناخت از تیم ملى بحرین خاطرنشان کرد: از این تیم شناخت خوبى داریم. اخیرا آن ها یک تورنمنت در خود بحرین داشته اند که فیلم بازى آن ها را تهیه و آنالیز خواهیم کرد. ما به نتیجه ۶ بر صفر که در بازى رفت رقم خورد کارى نداریم. خصوصا اینکه بازى در زمین بحرین برگزار مى شود و شرایط متفاوت خواهد بود. بردن در این بازى براى آن ها حیاتى است چرا که ممکن است با باخت مقابل ما دیگر شانس صعود به مرحله بعد را نداشته باشند براى همین براى جبران خواهند آمد. چهارشنبه 11 آبان 1390 


   پرتیراژترین روزنامه اسپانیا حرکت ناشایست ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را با انتشار فیلم و عکس در سایت رسمى خود منعکس کرد.سایت رسمى وابسته به روزنامه آس اسپانیا گزارشى از بازى پرسپولیس و داماش گیلان را در صفحه اصلى خود منعکس و خبر مربوط به حرکت زشت دو بازیکن پرسپولیس را در یکى از مهمترین بخش هاى سایت خود حک کرده است.در این گزارش و با توجه به ادبیات منحصر به فرد روزنامه هاى اسپانیایى، نویسنده بدون هیچ اغماضى به تشریح وقایع دیدار پرسپولیس و داماش پرداخته است.اصل این گزارش در سایت آس اسپانیا به نقل از خبرگزارى ملى اسپانیا ( افه) منعکس و در این گزارش منبع اصلى نویسنده تصاویرى ضبط شده از شبکه بین المللى جام جم ذکر شده است.نام نصرتى و رضایى در این گزارش ذکر شده و نویسنده اسپانیایى این متن نیز درباره حرکت زشت ۲ بازیکن اظهار تاسف کرده است.در پایان این گزارش آمده است: با توجه به شرایطى که در کشورهاى مسلمان و به خصوص شیعه، وجود دارد این حرکت ناشایست وجهه به مراتب بدترى خواهد داشت. چهارشنبه 11 آبان 1390 


   اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال گفت: تا هفته آینده با بررسى جامع اتفاقات پرسپولیس و داماش راى را صادر مى کنیم.وى زمان اعلام راى نهایى خاطیان دیدار پرسپولیس و داماش را اوایل هفته آینده اعلام کرد.او در این باره گفت: فعلا تصمیم بر این بوده که این ۲ بازیکن به حرکات غیراخلاقى شان تا اطلاع ثانوى محروم شوند اما به جهت اینکه اتفاقات دیگرى در این بازى افتاد و مى خواهیم بررسى بیشترى انجام دهیم چرا که بازیکنان دیگرى هم در این صحنه حرکاتى داشته اند در نهایت اوایل هفته آینده راى قطعى دو بازیکن خاطى پرسپولیس صادر مى شود.حسن زاده در پایان گفت: وظیفه کمیته انضباطى این است که درباره این مسایل بر اساس قانون و استانداردهاى کمیته انضباطى تصمیم گیرى شود و باید همه بررسى هاى لازم انجام و بعد حکم صادر شود. چهارشنبه 11 آبان 1390 


   با تصمیم مدیر عامل باشگاه محمود خوردبین به پرسپولیس بازگشت.محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل درگیرى لفظى با قائم مقام باشگاه از این تیم کنار گذاشته شده بود با تصمیم مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگشت.دیروز مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طى تماسى تلفنى با خوردبین به وى اعلام کرد از امروز در تمرینات این تیم با قدرت حضور پیدا کند. چهارشنبه 11 آبان 1390 


   جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این موضوع که در تصمیم گیرى در خصوص ۲ بازیکن خاطى این باشگاه نباید تابع احساسات بود، گفت: سرپرست تیم باید آنقدر قاطع بوده و تحکم داشته باشد که بازیکن شرم کند یک ربع قبل از بازى در رختکن موهاى سرش را اطو بکشد. وى افزود: خوردبین یک انسان بزرگ، اخلاق مدار و از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است که جوانى خود را در این باشگاه گذرانده و از مفاخر باشگاه پرسپولیس به شمار مى آید.وى همچنین ادامه داد: سرپرست باید به گونه اى باشد که بازیکن براى او احترام زیادى قائل بوده و حتى مشکلات شخصى خود را نیز با وى مطرح کند. به نظر من سرپرست تیم باید آنقدر بزرگ باشد که بازیکن شرم و حیا کند حتى در مقابل وى پایش را روى پایش بیندازد نه اینکه یک ربع قبل از بازى، بازیکن در رختکن اطوى مو با خودش آورده و موهاى سرش را اطو بکشد! چهارشنبه 11 آبان 1390 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد