فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

تساوی ایران برابر بحرین با گل دقایق پایانی جباری

تساوی ایران برابر بحرین با گل دقایق پایانی جباری


- تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار برابر بحرین با گل دقایق پایانی 'مجتبی جباری' به تساوی یک بریک دست یافت. دیدار تیم های ایران و بحرین در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 19 در ورزشگاه ملی منامه و با قضاوت 'مالک عبدالرشید' از سنگاپور آغاز شد. در ابتدای این دیدار بازیکنان تیم ملی بحرین که به نظر می رسید برای جبران شکست 6 بر صفر دیدار رفت انگیزه های زیادی داشتند با استفاده از توپ های بلند به دنبال بازکردن دروازه تیم ایران بودند که مدافعان کشورمان اجازه این کار را به میزبان ندادند. 


در ادامه هافبک های تیم ایران با استفاده از پاس های کوتاه میانه میدان را در اختیار گرفته و بحرین را به عقب نشینی وادار کردند. 


حرکات پابه توپ 'محمدرضا خلعتبری' و 'غلامرضا رضایی' و پاس های در عمق 'مجتبی جباری' و 'آندرانیک تیموریان' برنامه های تیم ایران برای رسیدن به گل در نیمه نخست بود که چند مرتبه نیز فرصت های گلزنی را به ارمغان آورد. 


در آخرین ثانیه های نیمه نخست و بر خلاف جریان بازی تیم ملی بحرین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که 'نایف الهاینی' از تعلل مدافعان تیم کشورمان بهره لازم را برد و گل برتری بحرین در نیمه نخست را به ارمغان آورد. 


در نیمه دوم تیم ایران به طور کامل توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات گسترده ای را برای جبران گل خورده آغاز کرد. 


پس از سپری شدن چند دقیقه از نیمه دوم 'کارلوس کی روش' سرمربی ایران تغییراتی را در ترکیب به وجود آورد و 'جواد کاظمیان' و 'محمد قاضی' را برای رسیدن به اهداف خود وارد زمین کرد. 


پس از این دو تعویض تیم ایران آهنگ بهتری را پیدا کرد و فرصت های خوبی نیز برای گلزنی داشت اما بی دقتی مهاجمان کشورمان فرصت گلزنی را از تیم ایران گرفت. 


در نیمه دوم بازیکنان بحرین که در اتلاف وقت تبحر خاصی دارند بارها به بهانه مصدومیت خود را برروی زمین انداختند که این مساله با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم کشورمان مواجه شد. 


در دقیقه 77 سومین تعویض تیم ایران انجام شد و 'میلاد می داوودی' به جای رضایی وارد زمین شد تا با استفاده از ضربات راه دور خود گره گشای تیم ایران باشد. 


اتلاف وقت بازیکنان بحرین و عجله مهاجمان کشورمان در این بازی باعث شد تا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در زدن ضربات آخر بسیار بی دقت عمل کرده و فرصت ها را از دست بدهند. 


در دقیقه سوم از وقت های تلف شده نیمه دوم 'مجتبی جباری' از یک توپ بلند و اشتباه مدافعان حریف به خوبی استفاده کرد و گل تساوی را به ارمغان آورد. 


تیم ایران با این تساوی هشت امتیازی شد و بحرین هم در امتیاز پنج باقی ماند. 

تاریخ  مخابره پیام:جمعه 20 آبان 1390


- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب پس از دیدار با بحرین در گفت وگو با خبرنگاران داخلی و خارجی، نتیجه مساوی بدست آمده را منصفانه و قابل قبول دانست. کارلوس کی روش در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: من و تیلور امشب بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در این دیدار شاهد دو سیستم گوناگون بودیم. ایران با پاسهای کوتاه و کنترل شده و بازی روی زمین سعی در رسیدن به دروازه بحرین داشت اما تیم حریف بازی مستقیم و ارسال های بلند را در دستور کار داشت. وی افزود: در نیمه نخست هیچکدام از دو تیم نسبت به یکدیگر برتری نداشتند و اگر یک اشتباه فردی نبود، ما گل را هم دریافت نمی کردیم. نیمه دوم چالشی جدی برای تیم ما بود و فرصتی بود تا تیم ایران یاد بگیرد که چنانچه در نیمه اول عقب افتاد چگونه در نیمه دوم خود را باز یابد و نتیجه را تغییر دهد. کی روش گفت: در این نیمه ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و با تغییر آهنگ بازی و تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم. به نظر من هر دو تیم خوب بازی کردند و نتیجه حاصله، منصفانه بود. وی سپس به چند سؤال خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد و گفت: در نیمه دوم بدون شک ایران بهتر بازی کرد و تیم برتر میدان بود. بحرین در این نیمه سعی در دفاع و دفع توپ داشت اما ما بهتر بودیم و گل هم زدیم. کی روش همچنین گفت: من در کنفرانس پیش از بازی هم گفته بودم که بحرین یکی از بهترین تیم های این گروه است. بازیکنان خوب و باتجربه و مربی بزرگی دارد. کار این گروه هنوز تمام نشده و بحرین می تواند با نتیجه گرفتن در دیدارهای بعدی خود بخت صعود داشته باشد. شنبه 21 آبان 1390 


   پس از دیپورت خبرنگاران و عکاسان ایرانی و مشوقان تیم ملی ایران از منامه و در پی اعتراض کتبی فدراسیون فوتبال ایران به فیفا ، جرومه والکه دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال طی نامه ای فوری و جدی خواستار توضیح قانع کننده فدراسیون فوتبال بحرین به خاطر این کار نامتعارف شد. در پی پیگیری های کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و ارائه گزارش تلفنی و کتبی به مقامات فیفا ، مسئول کمیته مسابقات فیفا از این اقدام بحرینی ها ابراز تعجب و تاسف کرد و در گفت و گوی تلفنی با امید جمالی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی از فدراسیون فوتبال ایران و خبرنگاران ایرانی عذرخواهی کرده و ابراز داشته است با توجه به میزبانی مناسب ایران از بحرین انتظار چنین برخوردی از سوی بحرینی ها وجود نداشت چراکه حق هر تیمی است که تعدادی خبرنگار و هوادار در یک بازی رسمی داشته باشد. به همین دلیل فیفا نامه ای به فدراسیون فوتبال بحرین ارسال کرده و در آن ضمن اشاره به اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به دیپورت خبرنگاران و عکاسان و مشوقان ایرانی خواستار توضیح رسمی و کتبی بحرینی ها درباره این اتفاق شده است. در این نامه آمده که از جرومه والکه دبیرکل فیفا خطاب به دبیرکل فدراسیون بحرین ارسال شده و رو نوشتش برای علی کفاشیان رئیس فدراسیون ، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون و آلکس سوسی دبیرکل فیفا ارسال آمده است: فیفا از میزبانی بازی ایران و بحرین در منامه تشکر می‌کند اما باید دلیل عدم ورود خبرنگاران و عکاسان ایرانی با وجود در اختیار داشتن تاییدیه ویزای فرودگاهی را اعلام کند. اینکه چرا خبرنگاران ایراتی ساعتها در فرودگاه معطل شده اند و فیفا از فدراسیون های زیر مجموعه اش انتظار دارد با تعامل خوب با مقامات کشورها استانداردهای لازم را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی فراهم کند. در پایان این نامه آمده است از آنجایی که این موارد در میزبانی بحرین رعایت نشده فیفا این مسئله را به کمیته برگزاری جام جهانی ارجاع می‌دهد تا تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد. 

متن کامل نامه فیفا به این شرح است: 


نامه فوری 

دکتر عبدالرحمن سیار 

دبیر کل فدراسیون فوتبال بحرین 

این نامه در رابطه با دیدار تیم‌های ایران و بحرین و نامه اعتراض فدراسیون فوتبال ایران درباره‌ی بازی امروز دو تیم و دیپورت شدن خبرنگاران و هواداران ایرانی، ارسال شده است. ما تمام تلاش‌های شما را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری این دیدار در شرایط آرام و بدور از تنش و همچنان میزبانی خوب بحرین در قبال مهمانان ایرانی‌شان تحسین می کنیم.با این وجود نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال ایران دریافت شده که در آن تصریح شده که نمایندگان ایران طی نامه‌ مورخ سوم نوامبر که از بحرین دریافت داشته‌اند می توانسته‌اند ویزا دریافت کنند. اتفاقی که نیفتاده وباعث دیپورت شدن خبرنگاران ایرانی شده است. در بین افرادی که دیپورت شده‌اند، کسانی بوده‌اند که حتی ویزا را هم در اختیار داشته اند اما بعد از سه ساعت انتظار نتوانسته‌اند وارد بحرین شوند. این اقدام عجیب به نظر می رسد و بدین وسیله از شما می خواهیم که اهمیت این موضوع را به مقامات بحرین اطلاع دهید. چرا که فیفا از تمام کشورهای عضو انتظار دارد که استانداردهای مربوط به پوشش رسانه‌ای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 را رعایت کنند.همچنین تمام کشورهای عضو فیفا موظف هستند شرایط را برای ورود هواداران فوتبال از کشور میهمان فراهم کنند تا بتوانند در روز مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند.در شرایطی که برای مسابقه‌ای این وضعیت وجود نداشته باشد و انتظارات برآورده نشود، فیفا موضوع را به کمیته برگزاری رقابت‌ها ارجاع خواهد داد. بدین وسیله از شما می خواهیم که دلیل دیپورت شدن افراد یاد شده را به صورت رسمی به فیفا اعلام کنید. پاسخ دهی سریع و به موقع شما باعث امتنان خواهد بود 

با تشکر 

جرومه والکه 

دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال 

رونوشت: 

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران 

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران 

آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا شنبه 21 آبان 1390 


   خبرگزاری فرانسه از منامه گزارش داد : یک گل تیم ملی فوتبال ایران در وقت تلف شده باعث شد تا این تیم با کسب یک نتیجه مساوی مهیج یک بر یک مقابل بحرین در بازیهای مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا در امتیازات بازی سهیم شود. امید بحرین برای حرکت به سوی نخستین حضور خود در جام جهانی با گل دقیقه 46 میرزا العجمی برای تیم میزبان و جلو افتادن این تیم بر خلاف جریان بازی ، تقویت شده بود. با این حال ، مجتبی جباری پس از مغلوب کردن سید جعفر دروازه بان بحرین به دنبال جفت شدن پایش به توپی که بعد از برخورد با تیر افقی دروازه منحرف شده بود در دقیقه سوم از وقت تلف شده ، به اشتیاق تیم میزبان برای کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی پایان داد. این نتیجه ، ایران را که دقیقا یک ماه پیش در دیدار رفت شش بر صفر بر بحرین پیروز شده بود با هشت امتیاز همچنان در صدر گروه پنج نگه داشت در حالیکه بحرین با پنج امتیاز در مکان سوم باقی ماند. این یک تجربه دل آزار دیگر برای بحرین بود که دوبار به طور عذاب آور به تحقق یافتن رویاهایش برای بازی در جام جهانی ویترین فوتبال نزدیک شد، هرچند که ایران به دلیل صبر و استقامت خود بویژه در نیمه دوم که مکررا در آستانه گلزنی قرار گرفت مستحق کسب این امتیاز بود. این دیدار به دلیل نا آرامی های اخیر در منطقه و اختلاف فزاینده بین دو کشور در یک جو تنش آمیز و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد -- وضعیتی که با تجاوز مردی به زمین در اواخر نیمه اول با پرچم بحرین تشدید شد. شنبه 21 آبان 1390 


   سردار محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، خبر منعکس شده در یکى از سایت ها مبنى بر مذاکره با «اسون گوران اریکسون» در فرانکفورت را تکذیب کرد و گفت: این خبر صحت ندارد. در حال حاضر حمید استیلى سرمربى ماست و از او حمایت مى کنیم تا تیم روند رو به رشد اخیر خود را ادامه دهد. شنبه 21 آبان 1390 


   اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال مى گوید این کمیته در صدور راى، استقلال کامل دارد.او گفت: پس از مسائلى که در بازى پرسپولیس و داماش اتفاق افتاد، عده اى قائل بودند که باید فرداى آن روز آن ۲ بازیکن را اعدام مى کردیم و عده اى هم خواهان بخشش بودند. هم به آن هایى که خواهان قاطعیت و سرعت هستند و هم کسانى که درخواست بخشش دارند، باید بگویم که اگر فرداى انجام این کار قرار بود راى را صادر کنیم، آن راى را باید قابل استنیاف صادر مى کردیم و بازیکن مى توانست به آن راى اعتراض کند. بنابراین مى توانست برابر ناسیونال بازى کند.وى افزود: ریاست فدراسیون فوتبال با اختیارات خودش مى تواند ابلاغ را به تاخیر اندازد و دلیل آن هر چیزى از جمله این که نباید روحیه تیم ملى را مخدوش کنیم، باشد. چون ممکن است توجه بازیکنان ملى به این مساله باعث شود تمرکز آن ها مخدوش شود.او تصریح کرد: شک نکنید که در حال حاضر کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال استقلال دارد. وقتى که یک اتفاق بزرگ و کوچک در فوتبال ما مى افتد، همه سعى مى کنند با توجه به دیدگاهى که دارند کارشناسى کنند و عده اى که با هدف خاصى مساله را دنبال مى کنند، همه چیز را منفى مى بینند. وقتى از من بپرسند مى گویم در حدود شش ماهى که در کمیته انضباطى حضور دارم، یک بار نشده است که مقامات فدراسیون از من عدد و رقم را جویا شوند اما وقتى بر اساس قانون راى را صادر کنیم که در پروسه ابلاغ رسمى باشد، ممکن است ابلاغ آن از سوى فدراسیون به تعویق افتد. اگر یک روز مستقل بودن کمیته انضباطى زیر سوال برود مطمئن باشید که در این کمیته نخواهم ماند و در حال حاضر با استقلال کامل کار مى کنم. شنبه 21 آبان 1390 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد