فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

مربى پرسپولیس : بازیکنان پیش از این شوخى هایى انجام مى دادند

چشمه سرى، پزشک تیم پرسپولیس در ادامه درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم و تمرین نکردن وحید هاشمیان و هادى نوروزى افزود: هادى مشکل خاصى ندارد و به خاطر شرایط جوى چند روز تمرین در زمین سفت، کمى باعث فشار موضعى شده بود. وى در مورد وحید هاشمیان تصریح کرد: متاسفانه براى بازى با سپاهان آماده نمى شود. مشکل او کشیدگى عضله همسترینگ است که باید روى آن کار کنیم و بسته به پیشرفت کار، زمان بازگشت وى مشخص مى شود.پزشک پرسپولیس ادامه داد: خبر خوب هم این است که على کریمى همه تستها را به خوبى پشت سر گذاشته است. او در کار با توپ، شوتزنى و چرخش ها احساس درد نکرد و کاملا امیدواریم براى بازى با سپاهان آماده بازى شود.چشمه سرى در پایان درباره آخرین وضعیت حمیدرضا على عسکرى گفت: وضعیت او را با کمیته پزشکى باشگاه مطرح کردیم و تصمیم آن شد که تزریق موضعى دارو را در برنامه درمانى او قرار دهیم. ضمن اینکه این اقدام در روزهاى آینده تحت نظر پزشک متخصص انجام مى شود. شنبه 28 آبان 1390

 سرمربى پرسپولیس گفت: بازیکنان پیش از این شوخى هایى انجام مى دادند و حالا به خاطر کریم باقرى و احترام او این کار را نمى کنند.وى پیش از دیدار با سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت تیمش قبل از مسابقه امروز گفت: در حال حاضر شرایط خوبى داریم. البته حسین بادامکى ۳ اخطاره است، هاشمیان و على عسکرى را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.وى تصریح کرد: امروز محکوم به برد هستیم. من هنوز بازیکنان ملى پوش تیمم را ندیده ام اما مى دانم که امروز بازى سنگینى را در پیش داریم زیرا کرانچار یک مربى خوب است و شخصیت بالایى دارد. آنها از مدیریت و کادر فنى خوبى بهره مى برند و امیدواریم یک مسابقه خوب را به نمایش بگذاریم.وى تاکید کرد: فکر مى کنم از لحاظ فیزیولوژى فوتبال این مسئله درست نباشد و بازیکنان باید حداقل ۳ روز استراحت و ریکاورى کنند. من از باشگاه خواسته ام دیدار بعدى با سایپا را یک روز به عقب بیندازند تا به شرایط عادى برگردیم.استیلى در خصوص آخرین شرایط على کریمى گفت: وى تمرینات انفرادى داشته و در تمرین روز گذشته نیم ساعت در کنار ما بود و شرایطش نسبت به گذشته بهتر است. امیدوار هستیم در مسابقه امروز از این بازیکن استفاده کنیم.استیلى در خصوص صحبت هایى که از قول وى در رسانه ها مطرح شده است، گفت: هیچ وقت در مورد مظلومى و یا مربى دیگرى صحبت نمى کنم، چون احترام پیشکسوت را مى دانم و خودم در خیلى از زمان ها تحت فشار بوده ام اما جواب کسى را ندادم.سرمربى پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا کریم باقرى به شما مشاوره فنى مى دهد و در انتخاب ارنج کمک مى کند اظهار داشت: سه، چهار هفته قبل با باقرى صحبت کردم و او حالا شرایط خوبى دارد و الگوى خوبى براى بازیکنان ما محسوب مى شود. او در کنار بچه ها است و اگر آنها پیش از این شوخى هایى انجام مى دادند، حالا به خاطر کریم باقرى و احترام او این کار را انجام نمى دهند. ۲ روز پیش نظر ایشان را هم در مورد مسائل فنى پرسیدم و حتى در ارنج کردن با او مشورت مى کنم.استیلى در پاسخ به این سؤال که با ادامه این روند هیچ بازیکن حاشیه امنیت ندارد، گفت: دقیقا همین گونه است. از این پس هیچ بازیکنى حاشیه امنیت ندارد و من نیز با اولادى صحبت کردم و حتى به او گفتم با توجه به شرایط موجود در نیم فصل از جمع ما جدا شود و او قول داد که شرایطش بهتر شود. اولادى چند روزى است که بسیار خوب تمرین مى کند. به او گفتم که فقط اینگونه نیست ما از بازیکنان حمایت کنیم و آنها نیز باید تلاش کنند. البته نظرمان در خصوص اولادى عوض شده و این بازیکن از لحاظ فیزیکى شرایط بسیار خوبى را پیدا کرده و امیدواریم در ادامه راه خود را نشان دهد. شنبه 28 آبان 1390

 زلاتکو کرانچار، سرمربى سپاهان گفت: امروز یک بازى بزرگ در پیش است چون سپاهان و پرسپولیس محبوب ترین تیم هاى آسیا هستند.وى در نشست خبرى پیش از دیدار امروز با پرسپولیس گفت: امروز یک بازى بزرگ در پیش است چون سپاهان و پرسپولیس محبوب ترین تیم هاى آسیا محسوب مى شوند و امیدوارم جو خوبى بر ورزشگاه حاکم باشد. در ۱۵ روز گذشته روى مسائل خاصى تمرین کرده ایم و مطمئن باشید فردا شاهد یک بازى خوب از تیم ما خواهید بود.کرانچار در پاسخ به این سؤال که چه تضمینى وجود دارد در سپاهان همان شرایط پرسپولیس برایش تکرار نشود، گفت: بعد از تماسى که مسئولان سپاهان با من گرفتند متوجه شدم که زیر فشار نیستم تا تیم را قهرمان کنم. هدفم این است که در آسیا نتایج مثبتى بگیریم و در ۲۲ بازى آینده با استقلال و بقیه تیم ها رقابت کنیم. هدف اصلى من برگرداندن آرامش و جو مثبت به سپاهان است و امیدواریم ساختارهاى اساسى را در این تیم ساماندهى کنیم. شنبه 28 آبان 1390

 عباس ترابیان پس از کناره گیرى اش از سرپرستى تیم ملى گفت: قرار نبود براى همیشه یا حداقل تا زمانى که کوئیروش سرمربى تیم ملى است من هم سرپرست این تیم باشم. او به تمام امور مسلط است و تیم ملى دیگر نیازى به سرپرست ندارد. وى در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم ناگهانى حاکى از اختلاف احتمالى میان شما و کوئیروش و یا هر گونه موردى شبیه به این است گفت: به هیچ وجه چنین نیست. بنده حتى گفته ام که از الان به بعد هم اگر کمکى نیاز داشتند، من در خدمت تیم کشورم خواهم بود. به طور مثال روز پنجشنبه تلفن همراه کوئیروش قطع شده بود و من این موضوع را پیگیرى کردم تا وصل شود. به هر حال هر جا نیاز باشد کمک خواهم کرد اما این که دیگر بخواهم روى نیمکت تیم بنشینم، ضرورتى ندارد. اگر کوئیروش در گذشته بر حضور مستمر بنده در تیم ملى تاکید داشته به خاطر لطف اوست اما من این تصمیمم را گرفته ام و کوئیروش هم روز گذشته با کفاشیان در این رابطه جلسه اى داشت و پس از توضیحاتى که رئیس فدراسیون به او داده، در نهایت جدایى من را پذیرفته است. ترابیان در توضیح نگاه کوئیروش به مدیریت امور تیم گفت: بنده فهمیده ام که روش کار کوئیروش شبیه الکس فرگوسن است. او مى خواهد هم سرمربى تیم و هم منیجر آن باشد. ایرادى هم ندارد چرا که او آدم توانایى است و وقتى هم که ما قرار است پول خوبى هم به او بدهیم، بهتر است که این مربى در ابعادى فراتر از سرمربیگرى تیم ملى به ما کمک کند. نحوه کار کوئیروش به گونه اى است که بر همه چیز نظر دارد و موارد جزء به جزء پیگیرى مى کند. اتفاقاً این مسأله خیلى هم خوب است. ما با اطمینانى که به او داشتیم عنان کار را به صورت کامل به دستش دادیم. ترابیان با بیان اینکه دیگر نیازى نیست تیم ملى سرپرست داشته باشد گفت: کوئیروش خودش کار سرپرستى تیم را هم انجام مى دهد و نیاز نیست سرپرست جدیدى به تیم اضافه شود. گروه کارى کوئیروش به خوبى وظیفه اش را انجام مى دهد و کوئیروش کاملا موارد مربوط به سرپرستى را هم مدیریت مى کند. شنبه 28 آبان 1390

 مهدى محمدنبى، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: راى دو بازیکن خاطى پرسپولیس صادر شده اما هنوز به دستم نرسیده که آن را ابلاغ کنم.وى درباره اینکه چرا حکم رضایى و نصرتى دو بازیکن خاطى پرسپولیس در دیدار با داماش اعلام نمى شود، گفت: فدراسیون دستور موقتى صادر کرده و راى در موعد مقرر خود اعلام خواهد شد. محمد نصرتى در بازى با بحرین باعث شادى میلیون ها ایرانى شد و در طول فعالیت خود در ورزش زحمات زیادى کشیده است.او در پاسخ به این سؤال که این راى چه زمانى صادر مى شود، گفت: راى خاطیان صادر شده اما هنوز به دست مان نرسیده که آن را ابلاغ کنم. وى در خصوص تصمیم کمیته انضباطى مبنى بر شکایت فتح الله زاده از مایلى کهن گفت: اگر قرار باشد شمشیرى به دست بگیریم و زشتى هاى فوتبال را به رخ بکشیم سنگ روى سنگ بند نمى شود. مایلى کهن و فتح الله زاده به این ورزش خدمات فراوانى انجام دادند و باید تلاش کنیم که از خدمات آنها بیشتر استفاده کنیم.دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص تاریخ برگزارى انتخابات این فدارسیون گفت: با توجه به توصیه وزیر ورزش انتخابات قطعا برگزار مى شود. مقرر شده بود پیشنهاداتى در خصوص اصلاحات اساسنامه به ما ارائه شود اما با وجود زمان کم به نظر مى رسد انتخابات به تعویق نیفتد. وى در خصوص وضعیت تیم ملى امید گفت: وکلاى فدراسیون همچنان در حال پیگیرى مسئله هستند و همانطور که اعلام کردند شانس موفقیت ما ۵۰ به ۵۰ است.نبى در خصوص وضعیت مالى فدراسیون گفت: ما باید کارها را به روز انجام دهیم و اگر بودجه فدراسیون تامین نشود، به مشکل برخواهیم خورد.وى در خصوص اینکه آیا براى انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا مى شود یا خیر، گفت: من این کار را انجام نمى دهم و به عنوان دبیر مجمع فعالیت خواهم کرد. شنبه 28 آبان 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد