فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اخبار هفته ۱۶ لیگ برتر فوتبال ایران

رویانیان: سرمربى جدید پرسپولیس انتخاب شد

- محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از انتخاب سرمربى این تیم خبر داد . وى اظهار کرد: استیلى انسان ارزشمندى است و فوتبالیست بزرگى بوده است و نباید گلى که به آمریکا زد را فراموش کنیم. من ۸۰ روز به او فرصت دادم، اما از این فرصت استفاده نشد و در نتیجه استیلى از جمع ما جدا شد. وى افزود: ظرف ۴۸ ساعت آینده سرمربى پرسپولیس معرفى مى شود و با مشخص شدن وضعیت سرمربى از نیم فصل، تکلیف سرمربى فصل آینده هم مشخص مى شود. وى در پاسخ به این سوال که آیا هنوز تکلیف سرمربى پرسپولیس را مشخص نکرده اید، گفت: براى ما نام سرمربى پرسپولیس مشخص شده است و تنها مى توانم بگویم که او خارجى است و از نیم فصل کارش را آغاز مى کند. رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از رفتن استیلى همکاران او هم از پرسپولیس جدا مى شوند گفت: کادر فنى ما ضعیف بوده، اما فعلا همکاران استیلى در کادر فنى حفظ مى شوند. تیم ما بازیکنان خوبى دارد که باید به خوبى از آن ها بازى گرفته شود.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 20 آذر 1390

- منصور پورحیدرى پس از پیروزى استقلال گفت: بازى خیلى سختى بود و ما آمادگى لازم را براى این بازى نداشتیم. در حالى که به فکر بازى با صنعت نفت آبادان بودیم به یک باره به ما گفتند بعد از بازى با شهردارى باید به مصاف پرسپولیس بروید. با این حال بچه هاى تیم را از لحاظ روحى آماده دربى کردیم و خوشبختانه انگیزه و تلاش آنها هم نتیجه بخش شد تا برنده دربى باشیم.سرپرست استقلال در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس هم مقابل ما خوب کار کرد و من بابت بازى خوب آنها به حمید استیلى تبریک مى گویم اما به هر حال ما از فرصت هاى مان خوب استفاده کردیم و توانستیم به یک برد خوب برسیم. هر چند که من معتقدم تا رسیدن به قهرمانى کار سختى داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.پورحیدرى در پایان درخصوص گلزنى جبارى هم گفت: از گلزنى او خوشحال شدم و بر این باورم که مجتبى روز به روز بهتر از این مى شود چرا که او توانایى هاى بالایى دارد و مى تواند حتى بیشتر از این هم پیشرفت کند. یکشنبه 20 آذر 1390

   اسماعیل شریفات در خصوص گلزنى اش در دربى اظهار داشت: براى این بازى خیلى انگیزه داشتم. قبل از بازى هم خیلى ها به من گفتند که در دربى مى توانى گل بزنى. به هر حال از موقعیت به وجود آمده استفاده کردم و توانستم بهترین لحظه زندگى ام را رقم بزنم. البته مجیدى خیلى به من کمک کرد که رویایم به حقیقت بپیوندد. گلزنى در دربى به همراه بستن بازوبند کاپیتانى رویایى بود که اصلا فکرش را نمى کردم به حقیقت بپیوندد اما آقا فرهاد، من را تا آخر عمرم شرمنده کرد . هیچ وقت این لطفش را فراموش نکنم. شریفات در ادامه گفت: قبل از بازى مجیدى به من گفته بود که اگر گل بزنى حتما بازوبند را به تو مى دهم. به خاطر همین بود که بعد از گلزنى ام، بازوبند را به دستم داد. لحظه اى که هیچ وقت فراموشش نمى کنم. وى در پایان درخصوص برد در دربى هم اظهار داشت: بازى واقعا قشنگى بود و خدا را شکر مى کنم که توانستیم باز هم به پیروزى برسیم تا یک رکورد بى نظیر را از خود به جاى بگذاریم. واقعا کسب ۴ برد متوالى در دربى رکوردى ماندگار است که به نام استقلال به ثبت رسید. امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم. یکشنبه 20 آذر 1390

   رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال در واکنش به اظهارات کریمى گفت: آقایان چون خودشان نتوانستند کارى کنند کار را به بازیکن سپردند تا اظهار نظر کند. او در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به زمان بازى با استقلال گفت: متاسفانه باشگاه هاى ما فکر مى کنند سازمان لیگ باید برنامه ریزى خود را طبق نظر یک باشگاه انجام دهد. برنامه جام حذفى را قبلا ارائه کرده و تاریخ مسابقات این مرحله را ۱۱ و ۱۲ آذر در نظر گرفته بودیم اما چون بازى هاى مرحله قبلى دیرتر انجام شد مجبور به تغییر زمان بازى ها شدیم. او افزود: پرسپولیس به دلایل مختلف چون با بازیکنان مصدوم روبرو بود و این مسأله هم به خودشان مربوط است از سازمان لیگ خواستند زمان بازى تغییر کند اما من به رویانیان، استیلى و زارع قائم مقام باشگاه در سازمان لیگ برنامه را نشان و توضیحات لازم را دادم. حتى رویانیان به من گفت که او را حلال کنم چون پشت سرم غیبت کرده است. به او گفتم ایرادى ندارد. اگر از ما انتقاد درست شود مى پذیریم اما متاسفانه آقایان چون نتوانستند کارى کنند کار را به بازیکن سپردند تا اظهار نظر کند. رئیس سازمان لیگ ادامه داد: در هیچ جاى دنیا مربى و بازیکن علیه داور و مسئولان برگزار کننده مسابقات صحبت نمى کنند. على کریمى بازیکن بزرگى است و او را دوست داریم و طبیعى بود بعد از ۱۲۰ دقیقه بازى و فشارى که تحمل شده این صحبت ها مطرح شود. باخت بدى آوردند اما خواهشم از على کریمى این است که بیشتر به مسائل خودش برسد و اگر از من هم هر نوع مطلبى دارد و نیاز به افشاگرى است بگوید. هیچ اشکالى ندارد. ما در حال کار براى باشگاه ها هستیم. محمدى در پاسخ به این سوال که گفته مى شود به دلیل رفاقت با فتح الله زاده تاریخ دربى را تغییر نداده گفت: این حرف ها کدام است. باشگاه استقلال بعد از بازى هاى تیم ملى خواستار تغییر روز بازى شد اما قبول نکردیم اما تاریخ بازى پرسپولیس را تغییر دادیم. اگر پرسپولیس این بازى را مى برد باز هم از این حرف ها مى زد؟ رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا از على کریمى به کمیته انضباطى شکایت مى کند یا خیر، گفت: اگر کسى مطلبى در خصوص من دارد بگوید آمادگى شنیدنش را دارم. ناظر بازى هم گزارش کامل این مسائل را به کمیته انضباطى مى دهد و او مى تواند به کمیته انضباطى بیاید و آنجا حرف هایش را بزند. هر کسى نباید به خود اجازه دهد در حیطه اى که به او مربوط نیست اظهارنظر کند. مدیر باشگاه مى تواند معترض باشد و مسائل مربوط به تیم خود را پیگیرى کند. یکشنبه 20 آذر 1390

   رئیس کمیته انضباطى از احضار على کریمى به این کمیته خبر داد.اسماعیل حسن زاده درباره دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: درمجموع دربى خوبى برگزار شد؛ اما برخى اتفاقات هم در آن افتاد که ناخوشایند بود و به همین دلیل براى این اتفاقات تشکیل پرونده داده ایم که شامل فحاشى هاى طرفداران ۲ تیم، پرتاب سنگ و اشیا به بازیکنان ۲ تیم و در نهایت بروز درگیرى میان على کریمى و رئیس سازمان لیگ است.حسن زاده ادامه داد: منتظر گزارش بازى هستیم تا به این موارد رسیدگى کنیم. البته تخلفات در دربى ۷۳ به اندازه اى نبوده که بخواهیم محرومیت یا کسر امتیاز را در نظر بگیریم.وى درباره درگیرى على کریمى و عزیز محمدى گفت: در رسانه ها عکس هایى دیده ایم و مصاحبه هایى از على کریمى خوانده ایم که درگیرى وى و عزیز محمدى را نشان مى دهد. من خودم ناظر ویژه انضباطى دربى بودم و این اتفاق ناخوشایند را هم دیدم. در این باره تشکیل پرونده مى دهیم و پس از آن که گزارش بازى در این باره برسد، کریمى را احضار خواهیم کرد و در صورت وقوع تخلف، مطمئناً وى با جریمه روبه رو خواهد شد چرا که در آیین نامه انضباطى، توهین و حمله به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ جرایمى دارد و کریمى هرگز از این قاعده مستثنى نخواهد بود. یکشنبه 20 آذر 1390

   على کریمى، کاپیتان پرسپولیس گفت :با هماهنگى باشگاه حرفى در مورد سازمان لیگ نمى زنم و فکر مى کنم حرف هایمان براى پرسپولیس بیشتر حاشیه درست مى کند. وى که بعد از دربى پایتخت انتقاداتى نسبت به عملکرد سازمان لیگ و رئیس این سازمان در قبال برنامه ریزى هاى مسابقات داشت، در گفت و گو با سایت شخصى خود گفت: این ماجرا گذشته و من دیگر صلاح نمى بینم در مورد آن حرفى بزنم. تیم ما در شرایط خوبى نیست که بخواهیم با حرف هایمان حاشیه هاى تیم را هم بیشتر کنیم. او افزود: به صورت مفصل با مسئولان باشگاه صحبت کردم. قرار شد دیگر در مورد سازمان لیگ و اتفاقاتى که بعد از بازى افتاد اظهار نظر نکنم. شاید حرف هاى ما جز ایجاد حاشیه چیز دیگرى براى پرسپولیس نداشته و بهتر است در این وضعیت من و سایر اعضاى تیم، بیشتر از گذشته به فکر کمک به پرسپولیس باشیم. کریمى در پایان گفت: اگر هر صحبتى غیر از این هم از قول من منتشر شود آن را تکذیب مى کنم. یکشنبه 20 آذر 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد