فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

استقلال در آزادی مقابل مس کرمان شکست خورد

استقلال در آزادی مقابل مس کرمان شکست خورد

- شاگردان 'میروسلاو بلاژویچ' در تیم فوتبال مس کرمان موفق شدند تیم استقلال تهران صدرنشین لیگ برتر باشگاه های ایران را در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. در این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد تیم مس کرمان با تک گل 'احمد حسن زاده' در دقیقه 85 مقابل میزبان خود تیم استقلال به برتری رسید. شاگردان 'پرویز مظلومی' در تیم استقلال در این دیدار بازی تهاجمی به نمایش گذاشته اما برنامه ریزی مشخصی برای رسیدن به گل نداشتند.

در دقیقه 56 ضربه 'قاسم دهنوی' توسط 'سید مهدی رحمتی' سنگربان تیم استقلال به سختی به بیرون فرستاده شد.

در دقیقه 61 'محسن یوسفی' در محوطه جریمه تیم مس کرمان صاحب موقعیت مطلوبی شد که این ضربه با اخلاف اندکی با دروازه تیم مس به بیرون رفت.

در دقیقه 85 'احمد حسن زاده' از روی توپ برگشتی 'محسن خلیلی' که به دیرک دروازه تیم استقلال برخورد کرد گل برتری شاگردان بلاژویچ را به ثمر رساند.

'گوران جرکوویچ' صربستانی و 'جی لوید ساموئل' ترینیداد و توباگویی که در نقل و انتقلات نیم فصل به تیم استقلال پیوسته اند، همچون دیدار قبلی این تیم مقابل داماش گیلان در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده 'محمود رفیعی' با کمک های 'محسن فریمانی' و 'حسین طالقانی' بود.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 25 دی 1390

خبرنگار: سردبیر

کد خبر:69931-1390


 با تشخیص دنیزلى، محمود خوردبین از سرپرستى پرسپولیس کنار گذاشته شد.مصطفى دنیزلى از عملکرد محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس رضایت کامل نداشت و به همین دلیل در بازى مقابل شاهین به او اجازه نداد در صندلى هاى ابتدایى نیمکت پرسپولیس بنشیند. همین موضوع باعث ناراحتى خوردبین شد اما پس از بازى با شاهین دنیزلى اعلام کرد نیاز به سرپرست ندارد و خودش این امور را پیگیرى خواهد کرد. یکشنبه 25 دی 1390

 محمود خوردبین، سرپرست پیشین پرسپولیس گفت: پس از اتفاقات رخ داده خودم خواستم در پرسپولیس نباشم.وى درباره برکنارى اش از پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده خودم خواستم دیگر در کنار پرسپولیس نباشم. وى از توضیح بیشتر در این باره خوددارى کرد و گفت: حرف دیگرى ندارم. یکشنبه 25 دی 1390

 مهدى مهدوى کیا معتقد است که کار پرسپولیس تازه شروع شده و هواداران باید در بازى هاى آینده بیشتر از تیم حمایت کنند.وى پس از تمرین روز جمعه تیمش اظهار کرد: تمرین خیلى خوبى انجام دادیم و آماده سازى تیم هر روز در مرحله بهترى قرار مى گیرد.مهدوى کیا ادامه داد: فکر مى کنم برد ۴ بر یک مقابل شاهین شروع خوبى براى دنیزلى در آزادى بود. کار پرسپولیس تازه شروع شده. امیدوارم که روند پیروزى مان همچنان ادامه داشته باشد. قطعا وقتى پیروز مى شویم روحیه بازیکنان هم بالاتر مى رود و در تمرین امروز همه آماده سر حال بودند. هافبک ۳۳ ساله پرسپولیس با اشاره به این که کاپیتانى در پرسپولیس برایش مهم نیست، گفت: قبلا هم گفته بودم که علاقه اى به بستن بازوبند کاپیتانى ندارم. کاپیتان پرسپولیس على کریمى است و من هم فقط آمده ام که به تیم کمک کنم. آدم خرافاتى نیستم اما از بستن بازوبند احساس خوبى به من دست نمى دهد، امیدوارم همه این موضوع درک کنند.وى در پاسخ به این سوال که آیا از این به بعد باز هم براى پرسپولیس پنالتى مى زنى، گفت: این که چه کسى پنالتى را مى زند، به تشخیص مربى تیم بستگى دارد. من هم تابع نظر سرمربى هستم، کما این که قبل از بازى شاهین هم تعیین شده بود که کریمى پنالتى را بزند که خوشبختانه گل هم شد. یکشنبه 25 دی 1390

 فرهاد مجیدى، مهاجم ایرانى الغرافه بر این باور است که تیمش با بازیکنان و کادر فنى خوبى که در اختیار دارد مى تواند در لیگ قطر و لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبى بگیرد. مجیدى درباره فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و آیا اینکه الغرافه مى تواند نتایج خوبى در این رقابت ها بگیرد؟ گفت: این رقابت ها تفاوت زیادى با بازى در لیگ هاى داخلى دارد چرا که تیم ها باید براى رویارویى با حریفانشان در داخل و خارج کشور به میدان بروند. گروه ما گروه سختى است چرا که تیم هاى قوى اى چون پرسپولیس و الهلال عربستان در آن وجود دارند اما ما توانایى لازم براى صعود از این گروه را داریم و بر این باورم که الغرافه مى تواند نتایج قابل قبولى در این رقابت ها بگیرد. مهاجم پیشین استقلال درباره این سوال که آیا الغرافه مى تواند در نیم فصل دوم خود را به تیم هاى بالانشین جدول برساند؟ گفت: تیم ما بازیکنان بسیار خوبى در ترکیب دارد، گذشته از این ما با مربى بزرگى چون برونو متسو کار مى کنیم. بنابراین در ادامه فصل مى توانیم نتایج بهترى کسب کنیم و من از این مسأله مطمئن هستم. باید اعتراف کنم که الغرافه در دیدار مقابل با ام صلال خوب کار نکرد اما در دیدار با السد نمایش خوبى داشتیم و تنها شانس با ما یار نبود. در آن دیدار تمام بازیکنان انگیزه زیادى براى پیروزى داشتند و این بسیار مى تواند مهم باشد. یکشنبه 25 دی 1390

 کارلوس کوئیروش، سرمربى تیم ملى در واکنش به انتقادات برخى مربیان گفت: به این افراد احترام مى گذارم اما اینها کسانى هستند که تنها جلوى پایشان را مى بینند.وى که پیش از این گفته بود پاسخ مربیان منتقد را در رسانه ها نمى دهد در گفت وگو با سایت رسمى فدراسیون فوتبال پاسخ انتقادات را داد.کوئیروش ابتدا برنامه آتى تیم ملى را به این شرح اعلام کرد:
مرحله اول ۲۸ بهمن: اعزام تیم ملى به دوبى و آغاز اردو و تمرینات در این شهر (بازیکنان استقلال یا ذوب آهن که روز ۲۹ بهمن در مقدماتى لیگ قهرمانان آسیا بازى دارند، روز ۳۰ بهمن به این اردو ملحق خواهند شد).
۴ اسفند: دیدار دوستانه با اردن در دوبى
۵ اسفند: بازگشت به تهران
مرحله دوم ۶ اسفند: ادامه اردو در تهران هتل اوین
۱۰ اسفند: دیدار با قطر در ورزشگاه آزادى
کوئیروش گفت: کادر فنى بطور دائم درحال بررسى دیدارهاى لیگ است. کلیه بازى ها چه از نزدیک و چه ازطریق دى وى دى دیده و آنالیز شده و این کار ادامه خواهد داشت. سرمربى تیم ملى در ادامه از مصدومیت هاى برخى بازیکنان ملى پوش و طولانى شدن آن ابراز نگرانى کرد و گفت: بسیار نگران مصدومیت هایى هستیم که برخى بازیکنان دارند و گزارش هایى که به ما رسیده حاکى از آن است که زمان این مصدومیت ها بیش از حد طولانى شده و به همین دلیل ما مدتى است نتوانسته ایم بازى بازیکنانى مانند خسرو حیدرى، قاسم حدادى فر، پژمان نورى و مسعود شجاعى را ببینیم ضمن اینکه آندرانیک تیموریان هم به تازگى به جمع مصدومان پیوسته است.کوئیروش درباره برنامه ریزى تیم ملى با توجه به برنامه لیگ اظهار داشت: همچنان با سازمان لیگ در تعامل هستیم که بهترین برنامه ریزى را براى تیم ملى داشته باشیم. هدف ما این است تا جایى که امکان دارد به برنامه باشگاه ها لطمه نخورد ضمن اینکه در کارهاى اصلى و بنیادى تیم ملى هم خللى وارد نشود. کوئیروش سپس در پاسخ به سوال مدیر رسانه اى تیم ملى مبنى براینکه برخى مربیان لیگ برتر از طولانى بودن مدت اردو براى بازى با قطر انتقاد کرده اند، گفت: تنها زمانى که مى توانستیم در تاریخ دیدارهاى دوستانه فیفا براى تیم ملى یک دیدار تدارکاتى ترتیب دهیم و مسایل تکنیکى و تاکتیکى را که مدنظر داریم با بازیکنان مرور کنیم، همین تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) بود. پس از ۲۴ نوامبر و بازى با اندونزى من با هماهنگى با سازمان لیگ قول دادم تا در دیدار با قطر هیچ برنامه اى براى بازیکنان نداشته باشم و به قولم عمل کردم. وى افزود: باز هم تاکید مى کنم که در زمان استخدام من، این ماموریت از طرف فدراسیون به من داده شد که تیم ملى ایران را به جام جهانى ببرم اما به آنهایى که به واقعیت نگاه نمى کنند و یا آن را نمى دانند بار دیگر باید بگویم و تاکید کنم که انتخابى جام جهانى ۲۰۱۴ براى ما در سال هاى ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ است. البته براى بعضى از تیم هاى دنیا جام جهانى در همان سال ۲۰۱۴ آغاز مى شود اما حتى برزیل که میزبان است، در سال هاى ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ براى آماده شدن تیمش برنامه مشخصى دارد. کوئیروش خاطرنشان کرد: براى ما خرداد ۹۱ یعنى حدود ۴۰ درصد راه جام جهانى که این را قبلا هم گفته ام. ما هدفمان فتح جام جهانى نیست، بلکه ابتدا صعود به این مسابقات و سپس موفقیت در ان است بنابراین من از این افراد سوال مى کنم که ما چه زمانى باید کارمان را شروع کنیم؟ در سال ۲۰۱۶؟!سرمربى تیم ملى در پایان درباره مسایلى که چندى پیش در مورد ۲ دیدار دوستانه تیم ایران با ساحل عاج و سوئد مطرح شد، گفت: بازى با ساحل عاج را به دلیل همان قولى که به مربیان باشگاهى داده بودم و نه بخاطر منافع خودم، رد کردم چون مى خواستم به قول و قرارم با سازمان لیگ و مربیان پایبند باشم اما بازى با سوئد ازنظر من یک دروغ بزرگ بود زیرا هیچگاه در این باره چیزى به من گفته نشد و اگر گفته هم مى شد، به دلیل همان قول و احترام به آن، پاسخ رد مى دادم و این هم یکى از آن دلایلى است که ما بتوانیم یک اردوى ۱۲ روزه و یک دیدار دوستانه مقابل اردن داشته باشیم. یکشنبه 25 دی 1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد