فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سرمربى استقلال : یک امتیاز مساوى با شاهین نه به درماخورد نه ..

 على فتح الله زاده مدیرعامل استقلال درباره بازى مقابل شهردارى تبریز که با تساوى به پایان رسید و به نوعى دست استقلال را از جام قهرمانى کوتاه کرد، گفت: بازى کسل کننده بود و بازیکنانمان استرس زیادى داشتند. با توجه به این که حریفان ما بازى خودشان را برده بودند، استرس بازیکنان بیشتر هم شده بود و نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند. شهردارى تبریز هم تیم خوبى بود و موفق شد یک امتیاز کسب کند. بازیکنان ما تلاش زیادى کردند و فکر مى کنم تاکنون خوب دوام آوردند و نتیجه بدى کسب نکردیم. از دو جامى که پیش رو داشتیم، یکى را گرفتیم و در دیگرى جزو سه تیم بالاى جدول هستیم. مدیر عامل استقلال با بیان این که هنوز لیگ را تمام شده نمى بیند، ادامه داد: دو بازى دیگر باقى مانده است و خدا مى داند که چه اتفاقى مى افتد. هنوز لیگ براى ما تمام نشده است. ضمن این که چهارشنبه بازى بسیار با اهمیتى در لیگ قهرمانان پیش رو داریم و همان طور که قبلا از هواداران خواسته بودم ما را تنها نگذارند، باز هم این مساله را تکرار مى کنم تا آن ها با حضورشان باعث شوند که هم رکورد تماشاگران را در آسیا بزنیم و همچنین بتوانیم تیم فوتبال الریان قهرمان لیگ قطر را شکست دهیم. بردن قهرمان لیگ قطر براى استقلال ارزشمند است و از همین رو منتظر حضور هواداران هستیم. مدیرعامل استقلال در ادامه بیان کرد: به هر حال یکسرى از مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانى لیگ را کسب کنیم و متاسفانه بعضى ها که در زمین و مستطیل سبز کارایى نداشتند، به تبلیغ روى آوردند و با التماس، با این و آن ملاقات مى کردند و حرف هاى غلطى را با دروغگویى مطرح کردند. وى افزود: در مجموع از بازیکنان و کادر فنى راضى هستم و تا همین جا هم کارنامه درخشانى را از خود به جاى گذاشتند و توانستند یکى از دو جام را بگیرند و در دیگرى مدعى باشند. در آسیا هم شانس زیادى براى صعود به مرحله بعد داریم. مشکلاتمان بیش از گذشته بود و افرادى که باید این مسایل را بفهمند، متوجه مى شوند و از همین رو یک استادیوم مدیر خودشان را تشویق کردند تا بگویند که ما فهمیدیم و این مساله براى من اهمیت فراوانى دارد. مدیرعامل استقلال ادامه داد: دو بازى دیگر در لیگ پیش رو داریم و رویارویى با الریان هم بسیار مهم است و از همین رو تمام تمرکز کادر فنى، ما و هواداران باید روى این بازى ها باشد. فتح الله زاده در ادامه بیان کرد: بازیکنانمان حرفه اى هستند و از هیچ چیزى کم نگذاشتند و از همین رو توانستند یکى از جام ها را کسب کنند. تیم هاى بزرگ زیادى در لیگ هستند که جایگاه مناسبى در جدول ندارند، اما ما یک جام گرفتیم، در دیگرى هم جزو سه تیم بالاى جدول هستیم و کارنامه خوب و قابل دفاعى داریم. یکشنبه 10 اردیبهشت 1391

 بهتاش فریبا درباره بازى استقلال مقابل شهردارى اظهار داشت:نمى دانم واقعا باید چه بگویم.باز هم فرصت هاى زیادى را به دست آوردیم ولى موفق به زدن گل نشدیم.در این بازى ۹۰ دقیقه صاحب توپ بودیم اما شهردارى با ۱۱ بازیکن دفاع کرد. وى ادامه داد:نداشتن فوروارد سرزن این روزها به یکى از مشکلات استقلال تبدیل شده است.اگر دقت کرده باشید،در بازى هایى که امتیاز از دست مى دهیم حریفان بازى بسته و دفاعى را در دستور کار قرار مى دهند.در اینگونه موارد چند راه حل وجود دارد که یکى از آنها ارسال از کناره ها است که به دلیل نداشتن فوروارد سرزن ناکام شدیم. فریبا تاکید کرد:اگر مظلومى خودش در این چند بازى بود ،حداقل ۴ گل مى زد.هر چقدر فکر مى کنیم ایراد کار را متوجه نمى شویم.در بازى هایى امتیاز از دست مى دهیم که مى توانیم با اختلاف بالا حریف را ببریم. وى افزود:بازیکن ما در زمین راه نمى رود و گل نمى زند،ما باید بد و بیراه بشنویم البته هوادار حق دارد.تا دقیقه ۸۰ به بهترین شکل حمایت کردند اما وقتى مى بینند تیم محبوبشان گل نمى زند عصبى مى شوند. فریبا درباره اظهارنظر مظلومى پیرامون کم کارى بازیکنان استقلال گفت:مظلومى نظرش را داده است.برخى مى گویند ممکن است تیم به حاشیه برود اما واقعیت این است که دوستان ما را به حاشیه برده اند. یکشنبه 10 اردیبهشت 1391

 عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکى ورزشى از دورى ۴ ماهه دروازه بان مصدوم تیم فوتبال شاهین بوشهر از میادین خبر داد. به دنبال مصدومیت وحید طالب لو، دروزاه بان تیم فوتبال شاهین بوشهر در دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان، پنج نشبه شب طالب لو در بیمارستان آتیه تهران توسط دکترحمیدرضا اصلانى عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکى ورزشى تحت عمل جراحى قرار گرفت. دکتر اصلانى درباره این عمل جراحى به سایت فدراسیون گفت: خوشبختانه عمل جراحى این بازیکن با موفقیت انجام شد و در این رابطه علاقه مندان به فوتبال نباید نگران باشند.وى تصریح کرد: طالب لو دچار شکستى استخوان بازوى چپ و له شدگى اعصاب بازویى شده بود و با توجه به جراحى صورت گرفته این دروازه بان بین ۳ تا ۴ماه دور از میادین خواهد بود. دکتر اصلانى یادآور شد: طالب لو از ۶ هفته دیگر باید کار فیزیوتراپى را با دقت و به طور منظم آغاز کند.با این شرایط احتمالا او از اواسط شهریور مى تواند به میادین برگردد. یکشنبه 10 اردیبهشت 1391

 سپاهان در حال حاضر ۶۵ امتیازى است و تنها ۳ امتیاز از ۲ دیدار باقیمانده خود مى خواهد تا رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ برتر که متعلق به خودش است را ارتقا بخشد. تیم فوتبال سپاهان با برترى مقابل شاهین جمع امتیاز هاى خود را به عدد ۶۵ رساند و حالا تنها ۲ امتیاز دیگر تا رسیدن به رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ برتر فاصله دارد. رکورد بیشترین امتیاز در یک فصل لیگ برتر در حال حاضر نیز متعلق به سپاهان است و آنها با ۶۷ امتیازى که در لیگ نهم بدست آوردند ضمن اینکه پرامتیازترین قهرمان فصول لیگ برتر نام گرفتند در این زمینه رکورددار شدند. سپاهان از ۲ دیدار آینده اش با ذوب آهن و مس سرچشمه ۳ امتیاز مى خواهد تا رکورد خودش را ارتقا ببخشد و البته اگر هر ۶ امتیاز ممکن را کسب کنند مرز ۷۰ امتیاز در لیگ برتر را خواهند شکست و به امتیاز ۷۱ خواهند رسید که در تاریخ فوتبال ایران بى سابقه است. گفتنى است؛ در جدول ادوارى لیگ برتر سپاهان با ۵۶۵ امتیاز پشت سر استقلال ۵۹۳ امتیازى و بالاتر از پرسپولیس ۵۴۸ امتیازى در رده دوم جدول رده بندى جاى دارد. یکشنبه 10 اردیبهشت 1391

 کارلوس کوئیروش سرمربى تیم ملى مى گوید فکر نمى کردم چلسى و بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند. وى درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا و اینکه دوست داشت رئال مادرید به فینال صعود کند یا خیر خندید و گفت: قبل از اینکه بازى ها انجام شود فکر مى کردم بارسلونا و رئال مادرید به فینال صعود مى کنند اما بعد از انجام دو بازى بسیار شگفت زده شدم و از عملکرد چلسى و بایرن مونیخ تحت تاثیر قرار گرفتم. او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دى ماتئو براى شکست بارسلونا از او کمک گرفت یا خیر گفت: نه. چلسى خیلى خوب بازى کرد اما دى ماتئو از من کمکى نگرفت و تماسى با من نداشت. سرمربى پرتغالى تیم ملى همچنین درباره برنامه هاى تیم ملى هم گفت: به زودى بازى با موزامبیک را در پیش داریم که براى آن یک اردوى خاص برگزار خواهیم کرد. یکشنبه 10 اردیبهشت 1391



پیروزی پر گل تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

  تیم بحران زده پرسپولیس در آغاز هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل تیم تراکتورسازی تبریز به شکست سنگینی تن داد.در این دیدار که درحضور بیش از 60 هزار تماشاگر و در زیر بارش شدید باران ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، تیم تراکتورسازی با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد و به صدر جدول رده بندی نزدیک تر شد.فلاویو لوپز در دقایق 50 و 63، فرزاد حاتمی در دقیقه 57 و محمد حسین ابراهیمی در دقیقه 65 برای تیم تراکتورسازی و رضا نور محمدی در دقیقه 79 برای تیم پرسپولیس گلزنی کردند.

هادی نوروزی مهاجم تیم پرسپولیس در دقیقه 21 یک ضربه پنالتی را به سود این تیم از دست داد.

شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، در نیمه نخست با دوندگی بسیار قصد داشتند تا از کناره ها به سمت دروازه میثاق معمار زاده سنگربان پرسپولیس نزدیک شوند.

امیر حسین صادقی و فلاویو لوپز بازیکنان تراکتورسازی موقعیت های ایده آل گلزنی خود را از دست دادند تا این تیم در نیمه نخست برابر پرسپولیس متوقف شود.

در این دیدار پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدار گذشته خود در لیگ برتر (مقابل سایپا) گام به میدان گذاشته بود تا بتواند ناکامی های اخیر خود را در لیگ برتر جبران کند.

شاگردان مصطفی دنیزلی در نیمه نخست سعی داشتند با تجمع در میانه میدان، مانع از خودنمایی مهاجمان حریف شده و در ضد حملات به سمت دروازه تراکتورسازی نزدیک شوند.

پرسپولیس در دقیقه 20 بر روی یک ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما هادی نوروزی این ضربه پنالتی را از دست داد تا بهترین بخت برای گلزنی پرسپولیس در نیمه نخست به هدر برود.

دراین نیمه، حمید علی عسگر در دقیقه 37 و هادی نوروزی در دقیقه 42، شانس شوتزنی بر روی دروازه تراکتورسازی به دست آورند اما ضربات این دو بازیکن به خارج زمین رفت تا پرسپولیس نتواند با پیروزی به رختکن برود.

نیمه دوم با حملات پردامنه سرخپوشان تراکتورسازی آغاز شد. آنان شوتزنی در پشت محوطه جریمه را در دستور کار خود داشتند که تاکتیک این تیم به ثمر نشست تا شکست سنگینی در پرونده پرسپولیس درج شود.

در دقیقه 50 شوت غافلگیر کننده فلاویو لوپز مهاجم پرتغالی تیم تراکتورسازی از پشت محوطه جریمه در درون دروازه میثاق معمار زاده جای گرفت تا این تیم در آستانه هجدهمین پیروزی فصل خود قرار گیرد.

حملات بازیکنان تراکتورسازی در اوایل نیمه دوم ادامه یافت به طوریکه این تیم بر روی شوت سنگین لوپز و ضربه هوشیارانه حاتمی به دومین گل خود دست یافت.

شیرازه تیم خسته پرسپولیس بعد از گل دوم تراکتورسازی از هم پاشید به گونه ای که اشتباهات فاحش مدافعان و دروازه بان این تیم باعث شد تا تیم میزبان، دو گل دیگر به ثمر برساند تا قلعه نویی اشک شوق در ورزشگاه یادگار امام (ره) بریزد.

دنیزلی سرمربی پرسپولیس نیز در 15 دقیقه پایانی، بازی وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا را راهی میدان کرد تا بر قدرت خط تهاجمی این تیم افزوده شود.

گل دقیقه 79 رضا نور محمدی مدافع پیش تاخته تیم پرسپولیس مانع از شکست سنگین این تیم برابر تراکتورسازی نشد تا این تیم در مکان نازل دهم جدول رده بندی باقی بماند.

تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391






 تیم ملى در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابى جام جهانى ۲۰۱۴ میلادى در قاره آسیا با تیم هاى کره جنوبى، ازبکستان، قطر و لبنان هم گروه است. کارلوس کوئیروش سرمربى تیم ملى فوتبال ایران به منظور بررسى امکانات فوتبال ازبکستان یکشنبه شب به همراه امید نمازى دستیار خود وارد تاشکند شد و مورد استقبال نمایندگان سفارت کشورمان و فدراسیون فوتبال ازبکستان قرار گرفت. هدف از سفر سرمربى تیم ملى فوتبال کشورمان به ازبکستان تماشاى دو بازى باشگاههاى این کشور و بررسى امکانات فوتبال در این کشور است. وى پس از آشنایى با امکانات فوتبال ازبکستان و دیدار با مقامهاى فدراسیون فوتبال این کشور، روز سه شنبه تاشکند را از طریق ترکیه به مقصد تهران ترک خواهد کرد.تیم ملى فوتبال ایران در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابى جام جهانى ۲۰۱۴ میلادى در قاره آسیا با تیم هاى کره جنوبى، ازبکستان، قطر و لبنان هم گروه است و بازى اول را در تاریخ ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۱ در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد کرد. سه شنبه 5 اردیبهشت 1391


 مصطفى دنیزلى، سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد مسایل فنى من اجازه دخالت به هیچ کس نمى دهم.وى پس از تمرین دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازى در لیگ داخلى و آسیا ۲ هدف جداگانه دارد، ما در لیگ ایران شانسى نداریم تا براى قهرمانى بجنگیم به همین دلیل تمام هدف خود را براى موفقیت در آسیا معطوف کردیم.او در پاسخ به سوالى که نظر شما در مورد ایمون زاید چیست، گفت: ایشان بازیکن با استعدادى است و همیشه در جاهایى که باید باشد حضور دارد و خوب به توپ ضربه مى زند. نظر من فقط همین است.دنیزلى در پاسخ به سوالى که چرا برخى بازیکنان خارجى پس از اینکه از پرسپولیس مى روند با این تیم دچار مشکل مى شوند نیزیادآور شد: شاید منظور شما صحبت هایى در مورد آرفى و مشکلات او با پرسپولیس باشد اما در این مقوله من دخالتى نمى کنم، چون به من ربطى ندارد.وى درباره بازى مقابل تراکتور سازى نیز گفت: همیشه نشان داده ایم در بازى هاى مهم راضى کننده بودیم قطعا مقابل تراکتور بازى خوبى را انجام خواهیم داد تا به نتیجه دلخواه برسیم.سرمربى پرسپولیس همچنین در مورد بى انگیزگى بازیکنان در لیگ نیز گفت: روندى که طى مى شود هدف ما بیشتر براى موفقیت در آسیاست این موضوع طبیعى است اما سعى مى کنیم وضعیت بهتر شود. امیدوارم چند پله در لیگ برتر بالا بیاییم ولى براى ما فرقى ندارد که اکنون اینجاى جدول باشیم یا بالاتر بیاییم هدف ما لیگ قهرمانان آسیاست.سرمربى پرسپولیس درباره فصل آینده نیز گفت: من به هواداران قول مى دهم نگران نباشند. سعى خواهیم کرد تیمى خوب و منسجم را ببندیم.دنیزلى در پاسخ منتقدان خود که برخى از پیشکسوتان هم هستند یادآور شد: من سعى مى کنم همیشه تفکرات خودم را پیاده کنم. البته آنها نیز نظر خاص خودشان را دارند که برایشان محترم است. بعد از هر بازى حرف ها زیاد است اما در حوزه اختیارات من کسى نمى تواند حرفى بزند. من هم در مورد حوزه اختیارات آنها نمى توانم حرفى بزنم. حرف ها زیاد است از سوى افرادى که مسئول هستند یا خیر. هر کس باید سرش به کار خودش باشد من اجازه دخالت به هیچ کس را نمى دهم.وى درباره مشکلش با کریمى نیز گفت: من با على مشکلى ندارم، اگر یک ماجرا یک جایى شروع مى شود باید یک جا هم تمام شود اما بین ما مسئله اى نبوده و همه شایعات است. من هنوز هم لیستى به باشگاه ندادم و بعد از پایان لیگ همه چیز را مشخص مى کنم.گمانه زنى هایى که انجام مى شود به هیچ عنوان درست نیست و نباید به این حرفها گوش کرد. شاید برخى ها به فکر خراب کردن جمع هستند.وى در پایان درباره قهرمان لیگ برتر نیز گفت: فعلا شرایط به نفع سپاهان است و شاید همه چیز به هفته آخر موکول شود، فوتبال قابل پیش بینى نیست و باید تادقیقه آخر منتظر همه انتظارات باشیم. سه شنبه 5 اردیبهشت 1391

 محمد رویانیان،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعد ازدیدارباتراکتورسازى و الهلال فهرست بازیکنان اخراجى تیم را اعلام خواهیم کرد.وى پس از پایان نشست اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران درپاسخ به این سؤال که آیابازیکنان پرسپولیس را جریمه مى کند، اظهار داشت: در هر صورت ما تیمى هستیم که به بلوغ رسیده ایم و در حال تکاملیم و باشگاهى که در حال تکامل است، قطعا چالش ها و مشکلاتى فرارویش قرار مى گیرد و دیگران هم مى خواهند به این چالش ها اضافه کنند.ما پیش بینى مى کردیم که سختى هایى پیش رویمان قرار گیرد و خیلى آرام مشکلات را برطرف مى کنیم.او در خصوص اینکه امیر عابدینى، مدیرعامل داماش گفته باید براى پرسپولیس دعا کرد، گفت: عابدینى براى خودش دعا کند، ما هم براى ایشان دعا مى کنیم. البته به نظر دعاى ما بیشتر براى آنها مى گیرد چون آنها در حال بالا آمدن در جدول هستند. دعاى او براى ما مفید نبوده و مضر است البته مطالبى که برخى سایت ها به آقاى عابدینى انتصاب داده اند قبول ندارم و او یک مدیر خوب است.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه صحبت هایى که عابدینى کرد جدى بود یا شوخى گفت: من یک بار گفتم که جوجه را آخر فصل مى شمارم و این را به شوخى گفتم، بعضى ها فکر کردند که ما بلد نیستیم. در مورد عابدینى هم گفتم دعاى ما بیشتر براى او گرفته است.رویانیان درباره جلسه اتحادیه نیز تصریح کرد: جلسه خوبى بود، دیروز ۲ ضلع تشکیل شد؛ فدراسیون و اتحادیه با هم خوب شدند و دولت هم باید با حاکمیت و حمایت خود به فوتبال کمک کند البته من گزارش جلسه امروز را به وزیر هم مى دهم و پیشنهادى هم به وزیر دارم که به او مى گویم.رویانیان درباره نتیجه اعتراض پرسپولیس به کمیته استیناف بابت کسر ۲ امتیاز از این تیم گفت: ما کمیته استیناف را مرجع صالحه و عادله مى دانیم و امیدواریم که صلاحیت خود را به اثبات برسانند.رویانیان در این هنگام در حالى که با خبرنگاران در حال گفت و گو بود با نبى دبیر فدراسیون مواجه شد و آنها چند لحظه اى به خوش و بش پرداختند و سپس خبرنگاران از مدیرعامل پرسپولیس پرسیدند آیا مشکل پرسپولیس حل شد که وى پاسخ داد من به نبى گفتم که امیدوارم از این بدتر نشود.مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که خیلى ها مى گویند درخواست وى از پروین براى بررسى شرایط پرسپولیس دخالت محسوب مى شود، گفت: اصطلاح هاى پروین همین طورى است وقتى مى گوید برویم با رویانیان حساب و کتاب کنیم منظورش این است که درباره وضعیت تیم صحبت کنیم. رویانیان درباره اینکه آیا این کار دخالت در کار دنیزلى نیست پاسخ داد: دنیزلى سرمربى بزرگى است و ما هیچ وقت او را زیر سوال نمى بریم. باید مشخص شود مشکل پرسپولیس چیست؟ آیا بحث فنى است؟ چرا که مشکل مالى، روحى، روانى، طرفدارى و اجتماعى که نداریم من که نفهمیدم شاید پروین بفهمد. البته او باید متوجه شود چرا که هم پیشکسوت است، هم تجربه اش را دارد و هم طرفداران او را دوست دارند.رویانیان در خصوص اینکه آیا مشکل از بازیکنان است اظهار داشت: نمى دانم مشکل چیست؟وى در خصوص اینکه آیا مشکل على کریمى با دنیزلى برطرف شد عنوان کرد: همان اولش مسائل برطرف شد، على کریمى خودش به دنیزلى زنگ زد و تولد نوه اش را تبریک گفت. آنها ارتباط خوبى با هم دارند شاید پدر از بچه اش ناراحت شود و بچه از پدر و این مسائل طبیعى است.رویانیان در خصوص اینکه شاید برخى بازیکنان از صحبت هاى کریمى ناراحت شده باشند گفت: من این را بگویم که به خاطر یک نفر فرد دیگرى را خراب نمى کنم و تحت تأثیر هیچ مسئله اى هم قرار نمى گیرم. همیشه عاقلانه ترین کار را که هواداران هم دوست داشته باشند انجام مى دهم. هیچ کسى نمى تواند در هیچ قدرت و مقامى باعث شود که تحت تأثیر قرار بگیرم . مستقل هستم، اینکه یک بازیکن بگوید خانه مى خواهد یا نمى خواهد فساد ایجاد مى کند.وى در پاسخ به این سؤال که آیا لیست اخراجى هاى پرسپولیس را اعلام مى کنند گفت: [با خنده] لیست اخراجى هاى ۴ قرار است پخش شود اما جدا از شوخى بعد از تراکتورسازى و الهلال لیست آنهایى که نمى خواهیم اعلام مى کنیم.رویانیان در پایان در خصوص اینکه آیا در راستاى بستن تیم فوق کهکشانى با بازیکنان صحبت کرده یا خیر گفت: هنوز با هیچ بازیکنى صحبت نشده است. سه شنبه 5 اردیبهشت 1391

 عضو اتحادیه فوتبال گفت: با توجه به اظهارات فتح الله زاده، هیات مدیره استقلال اصرار دارند که فرد جدیدى مدیرعامل این باشگاه شود.کاظم اولیایى درباره جلسه اتحادیه فوتبال اظهار داشت: ما امروز جلسه اى با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کردیم که مبحث این نشست استانداردسازى باشگاه ها بر اساس استانداردهاى فیفا و اى اف سى بود. در رابطه باخصوصى سازى باشگاه ها اتحادیه پیشنهاد مستقلى را ارائه کرده و از طرفى فدراسیون فوتبال هم از طریق مجلس پیگیر این مسئله است.وى در خصوص اینکه برخى باشگاه ها بحث مجوز پروانه حرفه اى براى کار را جدى نگرفته و مى خواهند با وجود بدهى قانون را دور بزنند گفت: این بدترین چیز دنیاست، ما چون اساسنامه و ساختار تعریف درستى نداریم از هزینه هم تعریف خوبى نداریم و چشم خود را به کمک هاى اعانه اى دوخته ایم و این خوب نیست. فوتبالى که عرق ملى و شادى و نشاط در جامعه ایجاد مى کند باید محصولى داشته باشد که این محصول خریدار هم داشته باشد، اما اکنون خریدار مشخص نیست. اولیایى در خصوص اینکه على فتح الله عنوان کرده شرایطش براى ماندن در استقلال مهیا نمى بیند گفت: من امروز جلسه اى با فتح الله زاده داشتم و دلایلى آورد که باید آنها را بررسى کنم. هیأت مدیره استقلال با توجه به صحبت هاى فتح الله زاده اصرار دارند که فرد جدیدى براى فصل آینده مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد.وى در خصوص اینکه آیا خودش حاضر است مدیرعامل استقلال شود گفت: آقایان تصمیم هایى گرفته اند اما من گفته ام که باید وضعیت حقوقى باشگاه بررسى شود، همچنین در اساسنامه بازنگرى شود و شرح وظایف هم تعریف شود.اولیایى درباره اینکه شایعه شده بود امیر قلعه نویى مى خواهد به استقلال بازگردد اظهار داشت: امیر قلعه نویى، ورمزیار، حسن زاده و خیلى استقلالى هاى دیگر عمرشان را با ما طى کردند. اینکه قرار است چه کسى بیاید و چه کسى نیاید هیأت مدیره تصمیم مى گیرد. من مى خواهم جلسه دومى با رسولى نژاد داشته باشم تا لیست افرادى که مى توانند به این تیم کمک کنند را بنویسیم.وى درباره اینکه عملکرد پرویز مظلومى را چطور دیده است عنوان کرد: استقلال تاکنون تیم موفقى بوده اما این دلیل نمى شود که چیزى تغییر نکند؛ باید دید براى فصل آینده استقلال چه برنامه اى دارد و چه چیزى مى خواهد تا زمانى که برنامه نباشد نمى توان صحبتى کرد. برنامه باید با بودجه منطبق باشد. در این ۳۰ سال گذشته پایه هاى باشگاه استقلال روى دوش امثال من بوده و وظیفه خود مى دانم که به این تیم کمک کنم. سه شنبه 5 اردیبهشت 1391

 پرویز مظلومى، سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: یک امتیاز مساوى با شاهین نه به درد ما خورد نه شاهین بوشهر و از نتیجه راضى نیستم.او پس از تساوى یک بر یک برابر شاهین بوشهر گفت: از بازیکنانم ممنون هستم. آنها بازى سختى برابر شاهین انجام دادند. البته این مساوى و یک امتیاز نه به درد ما خورد نه شاهین بوشهر ومن از نتیجه راضى نیستم با این حال به بازیکنانم خسته نباشید مى گویم.وى ادامه داد: بازیکنان استقلال به دلیل استرس قهرمانى نتوانستند از فرصت هاى گلزنى خوب استفاده کنند. در نیمه اول شریفات فرصت هاى گلزنى را از دست داد و در نیمه دوم برهانى فرصت هاى گلزنى را خراب کرد. ما به سه امتیاز این مسابقه براى قهرمانى نیاز داشتیم. مظلومى در مورد وضعیت شاهین بوشهر گفت: دوست نداشتم شاهین را در چنین وضعیتى ببینم که براى سقوط نکردن مى جنگد. دوشنبه 4 اردیبهشت 1391

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد