فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

اعتراض هواداران پس از شکست طبیعی است

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اعتراض هواداران پس از شکست طبیعی است و اطمینان دارم تیم استقلال به زودی به شرایط آرمانی دست خواهد یافت. 'امیر قلعه نویی' پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپا البرز در جمع خبرنگاران افزود: تیم استقلال در مجموع در این دیدار بازی خوبی به نمایش نگذاشت و بازی بدون هدفی ارایه کرد. وی با بیان اینکه تیم استقلال در تمامی خطوط خود دچار مشکل است، اظهار داشت: باید هر چه سریع تر مشکلات تیم را برطرف کنیم. سرمربی تیم استقلال در خصوص اعتراض هواداران این تیم گفت: این حق طبیعی هواداران است که پس از ارایه بازی ضعیف، به آبی پوشان اعتراض کنند و این اعتراض ها سازمان یافته نبود. قلعه نویی با بیان اینکه ما نمی توانیم با هواداران معترض برخورد کنیم، افزود: تیم استقلال باید بازی خوبی به نمایش بگذارد تا هواداران لذت ببرند و دیگر اعتراض نکنند. وی تاکید کرد: تا زمانی که به عنوان سرمربی تیم استقلال فعالیت می کنم، افکار خودم را دنبال کرده و اطمینان دارم استقلال خیلی زود به شرایط آرمانی دست خواهد یافت. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اعتراض 'سیداحمد رسولی ن‍ژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر استقلال دو گل بازی چهارشنبه شب را که از روی اشتباهات فردی آبی پوشان به دست آمد، دریافت نمی کرد، این اعتراض ها صورت نمی گرفت. قلعه نویی تصریح کرد: تیم استقلال باید آنچنان خوب بازی کند تا شاهد چنین اعتراض هایی نباشیم. پنجشنبه 5 مرداد 1391

 سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: به جوانان باشگاه سایپا که توانستند با کمک باتجربه ترها تیم استقلال تهران را از پیش رو بردارند، افتخار می کنم. 'مجتبی تقوی' در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال سایپا البرز و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران افزود: در تمام جریان بازی، تیم سایپا برتر میدان بود و فقط در دقایقی از بازی، استقلالی ها بازی بهتری به نمایش گذاشتند. وی افزود: سایپا همواره دارای جوانان خوب و آینده داری بوده است که امیدوارم آنان در بازی های آینده نیز روند رو به رشد خود را ادامه دهند تا نتایج خوب سایپا ادامه داشته باشد. تقوی گفت: دو تیم، بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند، این پیروزی از ارزش های تیم بزرگ استقلال و کادر فنی آن کم نمی کند. وی که چندی پیش نگرانی خود را از حضور 'کریم انصاری فرد' بازیکن سابق تیم سایپا در باشگاه استقلال اعلام کرده بود، در این باره توضیح داد: کریم انصاری فرد استقلال را انتخاب کرد. سرمربی تیم سایپا البرز گفت: نگرانی من از این بابت بود که در سایپا آرامش بیشتری وجود دارد و انصاری فرد با آسودگی بیشتری می تواند توانایی های فردی خود را به نمایش بگذارد. وی افزود: اما در استقلال با توجه به خواسته های مردمی و تماشاگران پرتعداد، فشار زیادی روی بازیکنان وارد می شود و این مساله ممکن است یک بازیکن را تحت فشار روانی زیادی بگذارد. تقوی گفت: از این رو نگران بودم روند صعودی این بازیکن خوب کشورمان در استقلال متوقف یا کند شود. پنجشنبه 5 مرداد 1391

 مدیر تیم ملی فوتبال اردن گفت: باتوافق فدراسیون ها ومربیان تیم های ملی دو کشور، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اردن قطعی شد. این دیدار که در راستای آمادگی دو تیم برای رویارویی با حریفان در رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا برگزار می شود، قرار است روز چهارم سپتامبر (14شهریور)در امان مرکز اردن برگزار شود. وی اظهار داشت ، همچنین تیم ملی فوتبال اردن سه دیدار تدارکاتی دیگر که شامل دو دیدار با تیم ملی ازبکستان در روزهای 13 و15 آگوست امسال وهمچنین یک مسابقه دیگر با تیم ملی زلاندنو در سال 2013 است برگزار کند. در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی فوتبال اردن با تیمهای عراق ،استرالیا ،ژاپن وعمان همگروه است وتیم ملی ایران باتیمهای کره جنوبی ، قطر ، لبنان وازبکستان در یک گروه قرار دارد. پنجشنبه 5 مرداد 1391

 مانوئل ژوزه سرمربى پرسپولیس در واکنش به انتقادات على پروین گفت: پروین را نمى شناسم و نمى دانم کیست و اگر بهتر از من است چرا سرمربى تیم نشد؟وى پس از شکست ۳ بر ۲ خانگى مقابل فجرسپاسى گفت: ابتدا باید بگویم وقتى نیمه دوم شروع شد و مى خواستیم روى نیمکت بنشنیم آقایان گفتند چمن خراب مى شود و باید از دور زمین به سمت نیمکت بروى. شش، هفت دقیقه طول کشید تا روى نیمکت برسم چون آقایان مى گفتند چمن خراب مى شود.او در مورد شکست پرسپولیس تصریح کرد: هفته هاى اول خیلى سخت است و بزرگترین کار دوران ورزشى ام را قبول کرده ام. تیمى را قبول کرده ام که باید براى قهرمانى تلاش کند اما باید بپذیرید ۱۵ روز قبل از لیگ این تیم را تحویل گرفتم. شاید اگر از اول بودم پرسپولیس را به این شکل درست نمى کردم. معلوم است بازیکنانم را نمى شناسم اما باید کم کم این اتفاق بیفتد.سرمربى پرسپولیس گفت: از هیچ چیزى نترسیدم و این کار را قبول کردم و حالا هم جلوى شما سرم بالا است و بدون مشکل جواب تان را مى دهم. ما در نیمه اول بد نبودیم و مى توانستیم ۴ گل بزنیم. حریف حتى یک شانس هم نداشت اما در نیمه دوم بخصوص در خط دفاع کند عمل کردیم و با وجود اینکه همه اینها را تمرین کرده بودیم اما اشتباهات بزرگى انجام دادیم. نمى دانم آن توپ پنالتى بود یا نه اما روى گل سوم اشتباه بدى تکرار کردیم که روى گل دوم هم همین کار را انجام داده بودیم.ژوزه تاکید کرد: به بازیکنان حریف هم تبریک گفتم اما نمى دانم چرا تیم ما نمى توانست خوب توپ را بچرخاند و نمى دانم چرا بازیکنانم عصبى بودند. بازیکن تیم بزرگى مثل پرسپولیس باید راحت باشد اما بدون تماشاگر هم کار سخت است. نمى دانستم که بازى ها بدون تماشاگر است و ۴ روز پیش این موضوع را متوجه شدم. ما راه درازى داریم و ۱۴ بازیکن جدید در این فصل گرفته ایم. نمى توانم ۱۴ بازیکن را در ۱۴ روز هماهنگ کنم. بعضى از آنها از تیم هاى کوچک تر آمده اند و فشار بازى در تیم کوچک با تیم بزرگ فرق دارد به همین خاطر بود که بعضى از آنها عصبى بودند.وى افزود: مدام از سمت راست حمله مى کردیم و جالب بود که از سمت چپ ضدحمله مى خوردیم. به خاطر این باخت ناراحت هستیم اما سعى مى کنیم تیم را درست کنیم و در بازى بعد همه چیز درست شود. خیلى سریع نمى شود این تیم را عوض کرد اما به آینده امیدوارم.سرمربى پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قبول دارد ریسک بزرگى کرده که بدون شناخت از بازیکنان مربى این تیم شده ، اظهار داشت: همه چیز برعکس انجام شده و درست است که اول بازیکن گرفته اند و بعد مربى آورده اند. کارها به این شکل انجام نمى شود و اگر در طول بازى ها به خصوص هفته اول حریفان نزدیک ما بازى هایشان را ببرند کار در ادامه خیلى سخت مى شود. البته بقیه تیم ها هم امتیاز از دست مى دهند ولى اگر بیش از این امتیاز از دست بدهیم کار سخت مى شود. این ۳ امتیازى که امروز از دست دادیم باید در بازى آینده به دست آوریم اما نمى توانم در مدتى کوتاه طرز فکر بازیکنانم را عوض کنم.یکى از خبرنگاران گفت به شما تبریک مى گویم که قبل از آنکه خبرنگاران سوال حاشیه اى بپرسند خودتان در جواب هایتان پاسخ آنها را مى دهید که ژوزه گفت: یک تیم شاید استرس داشته باشد اما قبل از لیگ اصلا تمرینى نداشتیم. من شعبده باز نیستم که با یک بشکن زدن تیم را عوض کنم. با تجربه اى که دارم اگر همه آرام باشند همه چیز درست مى شود و در نیم فصل مى توانیم بازیکن بگیریم اما مى دانم که بازیکنانم از کیفیت خوبى برخوردار هستند.وى در خصوص اینکه آیا قبول دارد نیمه مربیان را باخته است، گفت: وقتى تیم من نتیجه را پیش است و گل نمى زند نمى توانم بازیکنان را عوض کنم. روى پنالتى هم توسط دفاع خود اشتباه کردیم. هفته پیش تعویض هاى ما جواب داده بود اما این هفته اینگونه نشد. بازى بدون تماشاگر به نفع تیم حریف است.همان خبرنگار در پاسخ به ژوزه گفت من قانع نشدم چون شما همه چیز را به دیر آمدنتان ربط مى دهید که ژوزه گفت: فوتبال همین است.یکى دیگر از خبرنگاران پرسید چه اصرارى است که با این سیستم به میدان مى روید که سرمربى پرسپولیس پاسخ داد: به خاطر نحوه تمرینات، آمادگى بازیکنان و شیوه بازى حریف این کار را کردم. باخت ما به خاطر اشتباهات فردى بود. از این لحظه به بعد نشست خبرى سرمربى پرسپولیس با حاشیه هاى کوچکى همراه شد. یکى از خبرنگاران از سرمربى پرسپولیس پرسید که على پروین به شدت از نحوه بازى این تیم انتقاد کرده که ژوزه در کمال تعجب به خبرنگاران گفت: من پروین را نمى شناسم و نمى دانم کیست.در همین لحظه مترجم مربى پرسپولیس وارد عمل شد و همه چیز را براى او توضیح داد که ژوزه در پاسخ گفت على پروین انتقاد کرده است؟ پس چرا پروین را به جاى من به عنوان سرمربى انتخاب نکرده اند؟ اگر او باهوش تر است بیاید و جاى من بنشیند. من ۲۲ قهرمانى در کشورم دارم و بهترین مقام ها را کسب کردم. سوال من اینجاست که اگر پروین بهتر است پس چرا او را نمى آورند؟ فکر کنم ایشان در بردها چیزهایى بگوید که انگار متعلق به خودش است اما وقتى ببازیم، باخت فقط یک پدر دارد و آن هم من هستم. اگر ایشان مدیر فنى تیم است باید با من در مورد فوتبال رودررو صحبت کنند.ژوزه در خصوص اینکه براى ساختن پرسپولیس ایده آل چقدر زمان مى خواهد گفت: با ۱۵ روز و یک ماه نمى توان تیم را درست کرد. اگر خوب نتیجه بگیریم کار راحت تر مى شود و اگر دیر نتیجه بگیریم سخت تر. این به شخصیت بازیکنان هم بستگى دارد به شرط آنکه به خاطر این باخت خودشان را پایین نیاورند.وى در پایان در خصوص اینکه آیا به این تیم امیدوار هستید یا خیر، گفت: اگر امید نداشتم به اینجا نمى آمدم. پنجشنبه 5 مرداد 1391

 على پروین رئیس کمیته فنى باشگاه پرسپولیس گفت: ژوزه راست مى گوید که من را نمى شناسد. وى اظهار داشت: پس از بازى مقابل فجر تمام حرف هایم را زدم و نیازى نیست دیگر همه چیز تکرار شود. من اگر حرفى مى زنم دلم براى پرسپولیس مى سوزد که خداى ناکرده اتفاقات گذشته تکرار نشود.او در خصوص اظهارات ژوزه مانوئل که گفته من، پروین را نمى شناسم عنوان کرد: آقاى ژوزه راست مى گوید، من فقط یک بار ایشان را دیدم و اومن رانمى شناسد. یک بار به تمرینات پرسپولیس رفتم و ژوزه دقایقى خیلى کوتاه دیدم. حق با سرمربى پرسپولیس است.پروین در خصوص جلسه کمیته فنى گفت: اگر اتفاق خاصى پیش نیاید انشاءالله یکشنبه یا دوشنبه آینده جلسه کمیته فنى را برگزار خواهیم کرد تا به تیم کمک کنیم. واقعا براى پرسپولیس در فصل جارى رویانیان خوب زحمت کشیده و حیف است که نتیجه نگیرد. پنجشنبه 5 مرداد 1391

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد