فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

بیانیه شدیداللحن کى روش علیه ژوزه

بیانیه شدیداللحن کى روش علیه ژوزه

  کارلوس کى روش سرمربى پرتغالى تیم ملى فوتبال ایران در بیانیه اى پاسخ هموطن خود در تیم پرسپولیس را داد.کى روش چند هفته پس از مصاحبه مانوئل ژوزه با صدور بیانیه اى پاسخ سرمربى پرسپولیس را داد.کى روش که درمصاحبه هاى قبلى جواب ژوزه را نداده بود، درباره علت تاخیرش درپاسخگویى گفت: بعد از مصاحبه ژوزه مى خواستم پاسخ دهم اما سکوت کردم تا بلکه به عنوان سرمربى تیم ملى حمایت شوم. این حمایت از من انجام نشد در صورتى که انتظار داشتم مسئولان انضباطى به حرف ژوزه واکنش نشان دهند و با او برخورد کنند و چون این اتفاق نیفتاد مجبور هستم براى دفاع از خودم این بیانیه را منتشر کنم.سرمربى پرتغالى تیم ملى عنوان کرد: علاوه بر این موضوع، آن مصاحبه چند روز قبل بازى ایران مقابل کره جنوبى منتشر شد و ژوزه به من و برخى بازیکنان تیم ملى حمله کرد. آن زمان مى خواستم پاسخ او را بدهم اما به دلیل نزدیکى دیدار با کره جنوبى و حساسیت آن مسابقه شرایط براى پاسخگویى مناسب نبود. اکنون شرایط متفاوت است و حالا مى توانم با انتشار بیانیه پاسخ او را بدهم و ناگفته هایى را در این زمینه بیان کنم.
متن کامل بیانیه کارلوس کى روش به شرح زیر است:
۱- مانوئل ژوزه در تاریخ ۱۲/۷/۹۱ مصاحبه اى با یک خبرگزارى داخلى انجام داد و مرا براى شفاف سازى کلى مجبور کرد به اتهامات وارد شده از سوى سرمربى تیم پرسپولیس نسبت به خود پاسخگو باشم.
۲- در مصاحبه آقاى مانوئل ژوزه، آسیب زدن به تیم ملى تقویت شد و سعى و تلاش بر این شد که جو تیم ملى خدشه دار شود و از سوى دیگر تلاش شد به غرور و شأن سرمربى تیم ملى ایران صدمه و خدشه وارد شود.
۳- اظهارنظرهایى که در آن مصاحبه شد که به طور شفاف بیانگر شخصیت فردى است که درمانده و آشفته است و با بیان کردن توصیه ها و بهانه ها سعى دارد هواداران پرسپولیس را گمراه و منحرف کند.
۴- دقیقا قبل از اردوى آماده سازى تیم ملى براى دیدار مقابل کره جنوبى و دقیقا زمانى که در راه صعود به جام جهانى بودیم آن مصاحبه تلاش مستقیمى بود براى برهم زدن اتحاد و انگیزه تیمى و همان طور که مطلع هستید این یک اتفاق نبود.
۵- بدرفتارى هاى آقاى مانوئل ژوزه برخورد کاملا غیرمحترمانه اى است مقابل تیم ملى فوتبال ایران و کاملا غیر قابل قبول و مستحق یک برخورد جدى و مناسب است. نحوه رفتار و اخلاق مانوئل ژوزه مرا شگفت زده نمى کند. وقتى به شرایط فعلى مربیگرى او در پرسپولیس نگاه مى کنم نوع اخلاق ژوزه برایم شگفت انگیز نیست چون وى در حال فرار از شرایط فعلى است.
۶- بدون شک تمام شواهد و مستندات بیانگر این واقعیت است که واقعا چه شخصى در حال صدمه زدن و مسموم کردن شرایط روحى بازیکنان پرسپولیس است و دلیل شرایط امروز پرسپولیس بدون شک، جو حاکم بر تیم ملى نیست.
از طریق این بیانیه به صورت عمومى از آقاى مانوئل ژوزه دعوت مى کنم مدارک و مستندات شفاف براى اظهاراتش ارائه کند تا بتواند اتهاماتى که در آن مصاحبه وارد کرده به اثبات برساند. مى خواهم تأکید کنم بنده هیچ شکى ندارم که آقاى مانوئل ژوزه موفق به اثبات و اعتبار بخشیدن به گفته هایش نخواهد بود.
در پایان ژوزه فقط یک راه پایانى خواهد داشت؛ وى به دلیل سوءرفتارش و بى احترامى که به فوتبال ایران داشته و به دلیل آنکه سعى داشته به منافع فوتبال ملى ایران صدمه برساند، باید عذرخواهى کند.
کارلوس کى روش - سرمربى تیم ملى فوتبال ایران


 مانوئل ژوزه سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس مى گوید با توجه به تعطیلى دوباره لیگ باید کارش را براى ساختن این تیم مجدد آغاز کند.وى در پایان دیدار تیمش مقابل پیکان که با پیروزى ۶ بر صفر همراه بود، اظهار کرد: قبل از هر چیز متاسفم که کمک کردیم این اتفاق براى عبدالله ویسى بیفتد.امیدوارم هر جاى دیگرى که کار مى کند موفق و خوشبخت باشد. این مسئله خوب نیست اما بخشى از زندگى یک مربى است. نتیجه ۶ بر صفر چیزى بود که همان طور دیدید در زمین اتفاق افتاد و ما شانس هاى بیشترى هم داشتیم. نیمه اول حریف ما یک شانس داشت که به تیر دروازه خورد و در آن صحنه کار نیلسون خوب بود.وى ادامه داد: تعویض ها باید انجام شود چون باید تیم را بچرخانیم و شاید در این شرایط بازیکنان نیمکت نشین از بازى نکردن ناراحت شوند. وقتى شانس داریم روحیه همه را بالا ببریم چرا تعویض هایمان را انجام ندهیم. ما تیم راگبى نداریم که ۱۵ بازیکن را در زمین بگذاریم.ژوزه درباره بیانیه کارلوس کى روش هم وطن خودش علیه او گفت: هنوز بیانیه کى روش را نخوانده ام،باید آن را بخوانم و ببینم چه نوشته است. پنجشنبه 11 آبان 1391

عبدالله ویسى پس از شکست پرگل تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما در طول ۴ هفته ۲۰ گل خوردیم که در دنیا بى نظیر است. این واقعا شرم آور است. ضمن اینکه تماشاگران امشب بازى خوب و جوانمردانه اى دیدند اما فاصله ما و پرسپولیس ۶ گل نبود. وى ادامه داد: خدا امشب به ژوزه کمک کرد و شاید امشب او بود که باید ایران را ترک مى کرد. اما خدا کارى کرد که من جوان از تیم بروم و او که یک پیرمرد مظلوم است در ایران بماند و کارش را به نحو احسن انجام دهد. آدم باید آنقدر شرافت داشته باشد که ایرادش را بپذیرد. امشب ایراد از من بود که نتوانستم ساختار دفاعى تیمم را درست بچینم و اکنون هم چیزى نمى توانم بگویم جز اینکه تسلیمم! اهل کلک و دروغ هم نیستم و استعفایم را اعلام مى کنم. باز هم مى گویم که به پیکان بازنمى گردم مگر اینکه اتفاق غیر منتظره اى رخ دهد که نمى دانم چیست. برخى مربیان کارهایى مى کنند که من بلد نیستم. شاید مربى گرى ترفند و کلک هاى دیگرى دارد که من نمى دانم. به هر حال همین حالا هم برخى مربیان کارهایى مى کنند که از عهده من برنمى آید. ویسى ادامه داد: چند خبرنگار پس از پایان بازى به من گفتند «خداحافظ ویسى»! مگر از رفتن من به آن ها چه مى رسد؟ روز اول فصل نقل و انتقالات یکى از همین خبرنگاران که مطمئنم یک درصد شرافت شمایى که اینجا نشسته اید را ندارد نزد من آمد و یک لیست به من داد و گفت که اگر از آن لیست بازیکن بگیرم، از من حمایت مى کند. من همانجا لیستش را به طرفش پرت کردم و گفتم که اهل این کار نیستم. وقتى قلم شما با شرافت مى چرخد اگر انتقاد هم بکنید لذت مى برم اما با افرادى مانند آن خبرنگار چه کار مى توانم بکنم. شاید وقتى من از پیکان بروم او باز هم به سراغ مربى بعدى بیاید. من خانه و زندگى و زن و بچه دارم. ماشین هم دارم. من یک دهاتى هستم که نهایتش از فوتبال مى روم و کشاورزى مى کنم. پنجشنبه 11 آبان 1391

کریم انصارى فرد مهاجم پرسپولیس گل هایش در دیدار با پیکان رابه هواداران تقدیم کرد. وى در مورد اینکه زدن سه گل او ربطى به شایعه حضورش در استقلال دارد یا خیر تصریح کرد: گلزنى من ربطى به شایعه رفتنم به استقلال نداشت. مى گویند من گفته ام مى خواهم به استقلال بروم اگر فایل صوتى دارند آن را ارائه کنند. صحبتى در ابتداى فصل با این باشگاه داشتم که تمام شد.انصارى فرد در مورد بازى با پیکان گفت: پیکان و ویسى تیم خوبى هستند و فوتبال بازى کرده اند اما فشار روى پرسپولیس زیاد بود و باید پیروز مى شد. خدا را شکر مى کنم که گل زنى کرده ام و بعد از گلزنى به سمت هواداران رفتم تا شادى ام را با آنها قسمت کنم. پنجشنبه 11 آبان 1391

فابیو جان واریو بازیکن برزیلى استقلال از بازگشتش به ایران در روزهاى آینده خبر داد.وى که براى مرخصى به برزیل رفته اما هنوز به ایران برنگشته است گفت: من براى احساساتى که ایرانیان نسبت به من دارند احترام زیادى قائلم و به تمام چیزهایى که در ایران به دست آوردم افتخار مى کنم.وى افزود:از اینکه موقعیت فعلى ام را همه درک مى کنند خوشحالم و باید بگویم که با باشگاه استقلال صحبت هاى زیادى داشتیم. مشکلات حل شده است و در روزهاى آینده باید به ایران برگردم. من یک سرى مشکلات شخصى در برزیل داشتم که مجبورم کرد بیش از زمانى که مقرر شده بود، در برزیل بمانم.او ادامه داد:همچنین باید اعلام کنم که جریانات فعلى تنها مربوط به موضوع مالى نبوده است و مسائلى وجود دارد که در زمان مناسب درباره آنها صحبت مى کنم. پنجشنبه 11 آبان 1391

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مانوئل ژوزه در خصوص پذیرش و بازگشت على کریمى اعلام آمادگى کرده است، گفت: ۳ گزینه داخلى و خارجى را براى ترمیم خط میانى تیم در نیم فصل در نظر گرفته ایم که در صورت فراهم شدن شرایط به تیم ما ملحق خواهند شد.وى ضمن بیان مطلب فوق گفت: على انصاریان و بهروز رهبر فرد طى مراسمى به مناسبت اعیاد غدیر و قربان دوستان و پیشکسوتان و برخى از هنرمندان را دعوت کردند که من نیز جزو این دعوت شده ها بودم.وى در همین خصوص افزود: على کریمى نیز در این مراسم حضور داشت که ما با یکدیگر ضمن احوالپرسى دقایقى نیز گفتگو کردیم.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت على کریمى به تمرینات تیم خاطرنشان کرد: مانوئل اعلام کرده که کریمى براى بازگشت مشکلى ندارد. ضمن اینکه ۱۲ بازیکن تیم نیز هنگام صرف ناهار با مانوئل ژوزه در خصوص مسائل مختلف از جمله بازگشت على کریمى صحبت کردند که مانوئل براى پذیرش و بازگشت على کریمى ابراز آمادگى کرد.وى در خصوص جذب بازیکن خارجى از جمله مذاکره با نشاط اکرم ملى پوش عراقى و دیوید کارنى مدافع ملى پوش استرالیایى، خاطر نشان کرد: ما به دنبال جذب ۳ بازیکن داخلى و خارجى در نیم فصل هستیم که دربین بازیکنان خارجى بازیکنان آفریقایى، اروپایى و آسیایى مد نظر ما هستند.وى افزود: ما بهترین بازیکنان را در خط حمله و دفاع داریم و در حال حاضر بیشترین نیاز ما به جذب هافبک دفاعى است ضمن اینکه در پستهاى هافبک چپ ، راست و میانى نیز نیاز به جذب بازیکن داریم. در کل باید بگویم در نیم فصل به دنبال ترمیم خط میانى تیم هستیم. پنجشنبه 11 آبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد