فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

فوتبال - بدنسازی - پرورش اندام -برنامه باشگاه-نرم افزار-دانلود

سرمربی ملوان استعفا داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فجر شهید سپاسی شیراز تا پیش از اینکه از روی نقطه پنالتی به گل برسیم، بهتر از تیم ما بازی کرد. ˈامیر قلعه نوییˈ در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز بیان داشت: ما به یک پیروزی با ارزش دست یافتیم اما این امر از ارزش های تیم جوان فجر کم نخواهد کرد.وی افزود: از دقیقه 80 تا 90 بازی، تیم فجر صاحب سه فرصت شد که این مساله برای تیم استقلال که می خواهد در جام باشگاه های آسیا بازی کند، به هیچ عنوان خوب نیست.قلعه نویی ادامه داد: زمین چمن ورزشگاه حافظیه شهر شیراز بسیار عالی بود و می توان گفت پس از ورزشگاه آزادی تهران بهترین زمین ایران است.وی افزود: اعتقاد دارم سیدمهدی رحمتی بهترین دروازه بان ایران است و در چند بازی پنج امتیاز برای تیم ما گرفته است.سرمربی تیم استقلال تهران افزود: برخی از سایت ها و روزنامه ها علیه من مطلب می نویسند که آنها را به خدا واگذار می کنم.وی در خصوص پنالتی نیز گفت: من از صحنه دور بودم و نمی توانم اظهارنظر کنم ضمن اینکه داوران این دیدار قضاوت خوبی داشتند. وی از اینکه پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور نیافته بود، از خبرنگاران عذرخواهی کرد. شنبه 28 بهمن 1391

 سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بضاعت تیم فجر در همین حد است، گفت: به خاطر احترام به خبرنگاران وارد سالن کنفرانس شدم و اصلا حوصله مصاحبه ندارم. ˈمحمود یاوریˈ پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: پیش از اینکه گل اول را دریافت کنیم، یک فرصت تک به تک توسط مهاجم ما از دست رفت که اگر این توپ گل شده بود قطعا روند بازی تغییر می کرد.وی اضافه کرد: گل اول بازی، شیرازه تیم ما را از هم پاشید و شایسته مساوی هم نبودیم و امروز استقلال خوب و ما بد بودیم.یاوری افزود: زمین ورزشگاه حافظیه شهر شیراز بسیار خوب بود اما با اینکه در زمین چمن مصنوعی شهید دستغیب شیراز 10 مصدوم داده ایم اما به آن زمین عادت کرده ایم و اگر صلاح بدانند در آن ورزشگاه بازی خواهیم کرد.وی گفت: می گویند برای این بازی، 15 هزار بلیت فروخته شده اما تماشاگران بیشتری در ورزشگاه بودند.یاوری بیان داشت: داور در سرنوشت بازی هیچ تاثیری نداشت اما به نظر می رسید، استقلالی ها را بیشتر دوست می داشت. شنبه 28 بهمن 1391

 سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالیکه نتیجه مساوی برابر فولاد خوزستان را با شکست برابر می دانست، از سمت خود استعفا داد. ˈمحمد احمدزاده ˈ در مصاحبه پس از بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می کنم خوب بازی کردیم ولی لیگ برتر فوتبال نشان داد هر تیمی که زیبا بازی کند به نتیجه نمی رسد.وی تصریح کرد: نیمه دوم کاملا مسلط بر بازی بودیم و بازی را در اختیار داشتیم و صحنه های خوبی بوجود آوردیم.احمدزاده افزود: این، همه فوتبال نیست و شاید باید اقبال بلند می داشتیم که در دور برگشت نداشتیم.سرمربی تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد: به حسین فرکی تبریک می گویم، شاید خودش فکر نمی کرد یک امتیاز را بگیرد.وی تصریح کرد: فکر می کنم داوری روز پراشتباهی داشت و در نیمه نخست یک پنالتی مسلم روی ما گرفته نشد و توپی که منجر به گل اول فولاد خوزستان شد، صددرصد کمک داور اشتباه کرد.احمدزاده افزود: در صحنه ای که گل دوم فولاد خوزستان به وجود آمد، صددرصد دروازه بان حریف روی بازیکن ما خطا کرده بود.وی خاطرنشان کرد: در این لیگ بیشترین ضربه را از داوری خوردیم و امیدوارم از این پس با زندگی ورزشی مردم بازی نکنند.وی با بیان این که توانایی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بیش از این است، افزود: غیر از عملکرد مدیرعامل باشگاه که با تمام توان زحمت می کشد، در تیمداری مشکل داشتیم.احمدزاده تصریح کرد: حق بازیکنان به موقع داده نشد، خود من هم ایراد داشتم و این یک امتیاز با شکست هیچ فرقی نداشت.وی یادآور شد: نتوانستم در نیم فصل دوم کمک کنم و از این بابت متاسفم و از همه آنهایی که تلاش کردند به بهترین شکل کار کنند و همچنین از همکاری مردم تشکر می کنم.احمدزاده در خاتمه تاکید کرد: فکر می کنم تیم ملوان بندرانزلی توان آن را دارد در ادامه راه بهتر از این باشد. شنبه 28 بهمن 1391

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از کسب نتیجه مساوی 2 بر 2 مقابل تیم ملوان بندرانزلی در زمین این تیم گفت: حوصله کردیم و تیم را تا آخر کشاندیم.ˈحسین فرکیˈ در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملوان خوب بازی کرد و از تشویق 90دقیقه ای هوادارانش نیز بهره مند بود.وی افزود: بازی کردن مقابل ملوان، کار ساده ای نیست ولی با گل ثانیه پایانی به امتیازی که هدف گذاری کرده بودیم، رسیدیم.فرکی تصریح کرد: هرچند نتیجه برای هواداران ملوان رضایتبخش نبود اما فرصت های زیادی بوجود آمد و تماشاگران از دیدن بازی خسته نشدند.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: هم ملوان روی دروازه ما بود و هم ما فشارمان را به ملوان آوردیم.وی خاطرنشان کرد: ملوان می توانست بهتر از این عمل کند ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست. شنبه 28 بهمن 1391

 سرمربی تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: استعفایم را به هیات مدیره این باشگاه اعلام می کنم تا دست آنها را در ادامه راه باز بگذارم. ˈفرهاد کاظمیˈ که پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان با خبرنگاران سخن می گفت، در باره شعارهایی که علیه او در دیدار (جمعه) داده شد نیز اظهار کرد: من نمی توانم به عنوان سرمربی، توهین را تحمل و کار کنم.سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در هشت هفته باقی مانده لیگ برتر فوتبال ممکن است تیم ها برای ماندن یا قهرمانی دست به کارهای غیرفوتبالی بزنند، گفت: سازمان لیگ برتر فوتبال باید مراقب باشد.وی، همچنین از دوربین برنامه 90 تلویزیون انتقاد کرد و افزود: ما در دیدارها موقعیت های زیادی داریم که برنامه 90 فقط یکی دو تا را نشان می دهد و این سبب می شود تصاویر با گفته های من در مورد موقعیت های زیاد تیم تناقض پیدا کند.کاظمی در باره دیدار مقابل مس کرمان گفت: در مقابل تیمی بازی کردیم که روی ضد حملات کار می کند و با آنکه روی این موضوع کار کرده بودیم اما در دقایق پایانی با بدشانسی، بازی را واگذار کردیم.وی اضافه کرد: در این دیدار، چند بازیکن تاثیرگذار را در اختیار نداشتم و برای تعویض دستم خالی بود.سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تمام مسایل را سرمربی نمی تواند حل کند و مدیریت باشگاه هم باید وظیفه خود را انجام دهد. شنبه 28 بهمن 1391


سپاهان به رده دوم جدول صعود کرد

- تیم فوتبال سپاهان دردیدارمعوقه ازهفته بیستم رقابت های لیگ برتر ایران از سد تیم راه آهن گذشت. در این بازی که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه اکباتان به سود تیم سپاهان به پایان رسید،ˈجواهیر سوکایˈ مهاجم تیم سپاهان تنهاگل این بازی را به ثمر رساند وتیمش را به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها هدایت کرد.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست این بازی، بازیکنان سپاهان صاحب توپ و میدان بودند و بر روی دروازه فرشید کریمی حملات زیادی را طراحی کردند، اما با درخشش کریمی ازیک سو و بی دقتی مهاجمان این فرصت ها برای اصفهانی ها از دست رفت و گلی به ثمر نرسید.

درادامه شاگردان علی دایی که در ورزشگاه خانگی بازی می کردند به خود آمده وبادراختیار گرفتن توپ ومیدان توانستند بازی را به تعادل بکشانند. در این دقایق توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خطری دروازه های دو تیم را تهدید نکرد.

در ادامه این روند بازیکنان تیم راه آهن صاحب موقعیت هایی شدند و در یک صحنه شوت مجتبی شیری برترین گلزن راه آهن به دیرک افقی دروازه شهاب گردان برخورد کردو با خوش شانسی تیم سپاهان این توپ وارد دروازه این تیم نشد.

بازی زیبا و روان دو تیم خطرات دیگری را برروی دروازه حریف ایجاد کرد،امااین فرصت ها به گل تبدیل نشد و بازیکنان به رختکن رفتند.

نیمه دوم با حملات گسترده شاگردان زلاتکو کرانچار آغاز شد و سپاهانی ها از جناحین و فاصله پشت دفاع تیم راه آهن به دروازه این تیم نزدیک شدند و چندین بار درموقعیت گلزنی قرار گرفتند اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد.

درادامه حملات دامنه دار بازیکنان سپاهان سعیدمظفری زاده دریک صحنه ازبازی جاماندو خطای هند فرشید کریمی را درخارج از محوطه جریمه ندید و دستور به ادامه بازی داد که با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان روبه رو شد.

بازیکنان 2 تیم که نیمه دوم را زیر بارش باران آغاز کرده بودند همچنان بازی زیبایی را به نمایش گذاشته و هرلحظه امکان فروریختن دروازه ها متصور بود اما این اتفاق تا دقیقه 81 رخ نداد، ولی دراین دقیقه وبرروی ارسال زیبای محمدرضا خلعتبری،ˈجواهیر سوکایˈمهاجم تیم سپاهان در موقعیت تک به تک با فرشید کریمی قرار گرفت و توپ را به دروازه این دروازه بان چسباند و تیمش را پیش انداخت و گلی سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند.

سپاهان با برتری مقابل راه آهن و کسب هر 3 امتیاز این بازی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

تیم راه آهن که ازاین بازی نتوانست امتیازی کسب کندبا 33 امتیاز همچنان دررده دهم باقی ماندند.

درطول برگزاری این بازی هواداران دو تیم که تعداد آن ها نزدیک به یک هزار نفر بود علی دایی سرمربی راه آهن را تشویق کردند.

ˈکارلوس کی روشˈ سرمربی تیم ملی در جایگاه ویژه ورزشگاه اکباتان حضورداشت و این بازی را به همراه دستیاران خود مشاهده کرد.

سعید مظفری زاده قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به میلان سوشا و محمد مهدی احمدی از تیم سپاهان،مهرداد کفشگری و مجتبی شیری بازیکنان تیم راه آهن کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 25 بهمن 1391

جشنواره گل آبی پوشان در حافظیه شیراز

 تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با پنج گل به برتری رسید و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی این رقابت ها مستحکم کرد. این دیدار در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار شد و شاگردان ˈامیر قلعه نوییˈ با گل های ˈجواد نکونامˈ در دقیقه 40، ˈفرزاد حاتمیˈ در دقایق 50 و 72، ˈسیاوش اکبرپورˈ در دقیقه 65 و ˈارش برهانیˈ در دقیقه 90 بر تیم فجر شهید سپاسی شیراز غلبه کردند.

در دقیقه 39 این بازی، ˈسیاوش اکبرپورˈ مهاجم تیم استقلال پس از نفوذ در محوطه جریمه تیم فجر شهید سپاسی شیراز توسط ˈمحمدصالح خلیل آزادˈ سنگربان این تیم سرنگون شد که ˈسعید مظفری زادهˈ داور مسابقه، این صحنه را پنالتی تشخیص داد و ˈجواد نکونامˈ این ضربه را در دقیقه 40 به نخستین گل تیم استقلال تبدیل کرد و نیمه نخست با یک گل به سود استقلال به پایان رسید.

شاگردان قلعه نویی در نیمه دوم بازی سراسر هجومی به نمایش گذشتند و چهار گل دیگر وارد دروزاه فجر شهید سپاسی شیراز کردند.

در دقیقه 50، ˈفرزاد حاتمیˈ از روی پاس ˈجی لوید ساموئلˈ در محوطه جریمه تیم فجر شهید سپاسی شیراز دومین گل آبی پوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه 65 نیز، ˈسیاوش اکبرپورˈ روی کار گروهی سه نفره با ˈفرزاد حاتمیˈ و ˈمجتبی جباریˈ، از پشت محوطه پنج و نیم متر تیم فجر شهید سپاسی برای سومین بار آبی پوشان را به گل رساند.

همچنین در دقیقه 72 ˈفرزاد حاتمیˈ با پاس زیبای ˈمجتبی جباریˈ، دومین گل خود و چهارمین گل استقلال را وارد دروازه فجر شهید سپاسی شیراز کرد.

در دقیقه 90، ˈآرش برهانیˈ که برای سومین بازی متوالی به عنوان بازیکن نیمکت نشین وارد میدان شد گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند و این بازی با برتری پرگل استقلال به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه بر عهده ˈسعید مظفری زادهˈ با کمک های ˈرضا سخندانˈ و ˈتورج عیوض محمدیˈ بود.

تیم فوتبال استقلال تهران با این پیروزی 52 امیتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر مستحکم کرد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز با 33 امتیاز در رده دهم باقی ماند.

تاریخ  مخابره پیام:جمعه 27 بهمن 1391

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد